Jump to content

problema vw golf 4


scorpyonu
 Share

Postare recomandată

Salut,

Am si eu o pb asa acum de sarbatori cu masina.

Detin un golf 4 fabricat in 2001 , motor 1.6 16v, tip azd, trecut pe gaz din mai anul acesta (aprox 9000km) si: acum cva timp, d knd a venit frigul am obs ca porneste un pic mai greu, uneori la a doua cheie iar daca o lasam la relantiu cateodata dadea sa moara motorul, cobora relantiul dar isi revenea fara sa ii fac nimik sau dca o porneam dim, fiind frig, si neavand timp sa treaca pe gaz uneori nu se mai accelera, trebuia s apas de mai multe ori acceleratia si merge cam jn suturi.

Acum 2 zile, dimineata, afara rece, am pornit motorul si am plekt spre casa; am cam turt-o un pic si din nou pb ca nu se mai accelera numai k de data asta nu si-a mai revenit; am ramas cu ea in jumatea strazii kteva minute, s-a turat singura apoi vazand ca o pot accelera am plekt spre casa; daca o acceleram ushor mergea kt de kt ok dar daca apasam mai tare pedala de acceleratie, ingatuieli, etc.

am aj acasa si cand m pl peste 10 min motorul fiind rece, vibreaza destul de urat pt benzin, se simte si in interior, scaun schimbator, am plekt cu ea, intre timp a aj si apa la 20 grade k sa treak pe gaz insa nu mai trece (instalatia brc; d fapt se aude acel tic la butelie dar nu pornesc injectoarele).

Azi am pornit-o si la fel face, tremura destul de urat, incepe sa fluctueze turometrul, nu o pot accelera si dupa kteva secunde moare. Daca dupa c ii dau cheie o accelerez si o mentin turata nu are nimic, nu vibreaza dekt daca o turez la 900.- 1000, dupa c se incalzeste e mai ok cu vibratul chir insesizabil.

Pe langa toate astea check engine nu sta aprins ci licare.

Ma ajutati va rog, daca nu am plictisit, c ar putea sa aibe,? (Fiind craciun nu am unde s o pun p tester si as vrea sa aud eventuale pareri).

De asemenea precizez c acea clapet de acceleratie era destul de murdara adik dupa c am tras d cea clapeta si am dar cu degetul er un strt gros de ulei solid; am curatat cat de cat dar nu am dat-o jos si mai precizez ca masina cnd ajungea la 90 grade daca o lasam p liber sau apasam ambreiajul fluctua destul de tre turometrul si chir murea; numai daca era p liber sau apasam ambreiajul.

mentionez de asemenea ca benzina nu este nici full pt k e pe gaz dar nici pe rosu; este mai sus putin de-prima linie alba dupa cea rosie; benzina e de la mall.

multumesc si SARBATORI FERICITE.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut..la fel a patit un prieten la un G3 2.0 benzina cu gaz...am pus-o pe tester.si arata un sensor de la axa cu came..si arata ca nu are compresie..:| bag-o pe vag

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

scorpyonu : recomand sa citesti un pic regulamentul inainte de a posta

2. Pe lânga cunoasterea limbii, este necesara cunoasterea regulilor de baza ale limbajului scris (majoritatea valabile în orice limba), dupa cum urmeaza:

- scrierea cu înflorituri (k, sh, tz, y) este interzisa, cu exceptia cazurilor în care pot aparea confuzii; aceasta va fi sanctionata cu avertisment verbal iar in cazul repetarii cu warning;

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

subscriu la ce a zis misulikkk , nu o lua in nume de rau dar incearca reformularea problemei tale in asa fel incat sa putem intelege si noi pentru a te putea ajuta daca este cazul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E de la instalatia de gaz. Mergi la cei care au montat-o, explica-le problema si cu siguranta vor rezolva. Aceleasi probleme le-am avut pe un Clio si s-a rezolvat prin reglaj.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Am si eu o problema asa acum de sarbatori cu masina.

Detin un golf 4 fabricat in 2001 , motor 1.6 16v, tip azd, trecut pe gaz din mai anul acesta (aprox 9000km) si: acum ceva timp, de cand a venit frigul am obsservat ca porneste un pic mai greu, uneori la a doua cheie iar daca o lasam la relantiu cateodata dadea sa moara motorul, cobora relantiul dar isi revenea fara sa ii fac nimik sau daca o porneam dimineata, fiind frig, si neavand timp sa treaca pe gaz uneori nu se mai accelera, trebuia sa apas de mai multe ori acceleratia si mergea cam in suturi.

Acum 2 zile, dimineata, afara rece, am pornit motorul si am plecat spre casa; am cam turat-o un pic si din nou problema ca nu se mai accelera numai ca de data asta nu si-a mai revenit; am ramas cu ea in jumatatea strazii cateva minute, s-a turat singura apoi vazand ca o pot accelera am plecat spre casa; daca o acceleram usor mergea cat de cat bine dar daca apasam mai tare pedala de acceleratie, ingatuieli, etc.

Am ajuns acasa si cand am plecat peste 10 min motorul fiind rece, vibreaza destul de urat pentru benzina, se simte si in interior, scaun, schimbator, am plecat cu ea, intre timp a ajuns si apa la 20 grade ca sa treaca pe gaz insa nu mai trece (instalatia brc; de fapt se aude acel tic la butelie dar nu pornesc injectoarele).

Azi am pornit-o si la fel face, tremura destul de urat, incepe sa fluctueze turometrul, nu o pot accelera si dupa cateva secunde moare. Daca dupa ce ii dau cheie o accelerez si o mentin turata nu are nimic, nu vibreaza decat daca o turez la 900.- 1000, dupa c se incalzeste nu se mai simte ca vibreaza chiar insesizabil.

Pe langa toate astea check engine nu sta aprins ci licare.

Ma ajutati va rog, daca nu am plictisit, ce ar putea sa aibe,? (Fiind Craciun nu am unde s-o pun pe tester si as vrea sa aud eventuale pareri).

De asemenea precizez ca acea clapeta de acceleratie era destul de murdara adica dupa ce am tras de acea clapeta si am dar cu degetul era un strat gros de ulei solid; am curatat cat de cat dar nu am dat-o jos si mai precizez ca masina cnd ajungea la 90 grade daca o lasam pe liber sau apasam ambreiajul fluctua destul de tare turometrul si chiar murea; numai daca era pe liber sau apasam ambreiajul.

Mentionez de asemenea ca benzina nu este nici full pentru ca e pe gaz dar nici pe rosu; este mai sus putin de prima linie alba dupa cea rosie; benzina e de la mall.

Multumesc si SARBATORI FERICITE.

Am reformulat postarea mea; sper sa nu mai fi scapat vreo litera ceva .

Pai si clapeta de acceleratie , senzorul ala de turatie e posibil sa nu aibe nimic?

Sa presupunem ca ar fi de la instalatia de gaz, atunci nu prea inteleg de ce daca o mentin turata simptomele se mai diminueza?

Sincer sa va spun nu cunosc foarte tare motoarele si d-aia si adresez destul de multe intrebari .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai ti-ai raspuns singur la intrebare. Ai spus ca daca o turezi simptomele dispar.Inseamna ca trebuie reglat debitul de gaz de la instalatie, probabil .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai dimineata fiind rece, masina porneste pe benzina si apoi trece pe gaz . Deci , ma gandesc ca fiind pe benzina , nu are legatura cu gazul ; sau are ....

in sensul ca trece pe gaz dupa cateva minute , aproximativ 7 minute ; eu cand o tin turata masina este pe benzina

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1. cel mai sigur e o diagnoza, 2. cum au spus si colegii cei care ti-au montat instalatia iti rezolva problema...un prieten a patit-o la fel si era din reglajul instalatiei GPL.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Astea sunt "bucuriile" GPL-ului, care le dubleaza pe cele normale.

Salut..la fel a patit un prieten la un G3 2.0 benzina cu gaz...am pus-o pe tester.si arata un sensor de la axa cu came..si arata ca nu are compresie..:| bag-o pe vag

Asta e super meserie,cu senzorul axului cu came care masoara compresia :))

Deci acum te apuci si cauti meseriasi in instalatii pe gaz sa vada ce are.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa...problema s-a rezolvat...asa cum banuiam; nu a fost de la gaz ptentru ca nu prea avea ce sa fie atat timp cat masina porneste numai pe benzina. Problema a fost bobina 1,; a dat eroare pe tester si acum merge foartr bine dupa schimbarea ei.

Acum ce nu prea inteleg e faptul ca bujiile erau afumate iar bujia din dreptul bobinei cu pricina era uda. Sa fie din cauza faptului ca masina a mers in 3 bobine? Alte erori nu a dat.

Multumesc pentru pareri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai nu era normal sa fie uda... Cum vroiai sa fie atât timp cât nu dădea bobină scânteia și nu era nici o detonatie...

s1 running cm10 jellybean

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Astea sunt "bucuriile" GPL-ului, care le dubleaza pe cele normale.

Salut..la fel a patit un prieten la un G3 2.0 benzina cu gaz...am pus-o pe tester.si arata un sensor de la axa cu came..si arata ca nu are compresie..:| bag-o pe vag

Asta e super meserie,cu senzorul axului cu came care masoara compresia :))

Deci acum te apuci si cauti meseriasi in instalatii pe gaz sa vada ce are.

Arata sensorul ala.si inca o eroare care insemna ca nu are compresie :)
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!