Jump to content

etrier spate


amircea
 Share

Postare recomandată

Salutare,

Am si eu o problema.Curge etrierul stanga spate ,pe la axul actionat de cablu frana de mina,dar doar cand e trasa frana de mina.Ce garnituri trebuie schimbate si cum se poate face,trebuie demontat etrierul?Este o operatie complicata ,sau o pot face acasa?

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cumperi set reparatie pt etrierul tau...il desfaci il duci in casa si daca nu ai 2 maini pe stanga ....e ca rezolvat ...succes.PS:ca sa scoti pistonul faci pedale cat e pe masina,apoi strangi furtunul sau il astupi cu un dop sa nu curga tot lichidul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poti sa imi spui care dintre garniturile din imagine sint pentru axul cu pricina?Mi-au ramas de la seturile de garnituri, de la care am folosit doar cea care protejeaza pistonul de mizerie.Cam de cit lichid de frana am nevoie pentru operatie?

Multumesc

post-471-0-84360300-1356278935_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai .... inafara de inelul ala mare ,toate celelalte . :winter: toata instalatia tine aproape 1L ,in etrier (inchis de tot) intra pana in 50g .acu depinde de cat lichid ai sa pierzi tu ,dar daca tot esti la operatia asta cred ca ar fi bine sa faci si un schimb de lichid in instalatie (DOT 4). bafta !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pentru informații.Miine mă apuc de treaba,sper sa nu se rupa aerisitotul sau sa apară alte probleme.

O seara plăcută.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pistonul la etrierul spate iese sau intra prin rotire.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

doar intra prin rotire ,dar pote si iesi, desi pentru a-l scoate e mai simplu apasand pedala de frana .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Am rezolvat problema.A trebuit sa schimb etrierul ,fiindca axul care este actionat de frana de mina era foarte uzat,Degeaba schimbam garniturile fiindca tot ar fi curs.Am luat de la dezmenbrari auto altul,desfacut ,curatat si montat la loc.

Acuma este OK

 

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

ca sa scapati de probleme la etrierii spate schimbatii cu etrieri de golf mk4. astea sunt reductiile facute pentru etrieri, sunt facute ca model dupa cele originale de golf mk4 doar ca sunt pentru furtunele de passat 35i b3/b4 si golf mk2/3. eu ii am deja din martie si functioneaza impecabil fata de etrierii originali, frana de mana merge extraordinar de usor si e foarte puternica si frana de picior este superioara fata de cum era inainte.

daca achizitionati etrierii sa fiti siguri ca sunt de golf mk4 pentru ca acestia au pistonase de 38mm cum avem noi pe masini. polo 6n dupa 2000 are acelasi model de etrieri dar pistonasele sunt de 36mm.

 

atasez si cateva poze cu reductiile poate ajuta pe cineva, pe mine m-au ajutat enorm.

post-79137-0-43395500-1369370537_thumb.j

post-79137-0-99690500-1369370539_thumb.j

post-79137-0-24711100-1369370543_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Oops - Sorry post gresit. Credeam ca eram pe aria mk2... 

Modificat de ment
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!