Jump to content

Nu mai baga caldura


eNeRj
 Share

Postare recomandată

Schimba intreg anasamblul de plastic in care sta termostatul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Am un golf V 2006 2.0 tdi bkd.

De cativa ani nu mai functioneaza caldura, cu toate ca temperatura indica normal, ventilatorul functioneaza normal si aerul conditionat nu are probleme.

Dupa numeroase vizite la diferite service-uri (teste vag, teste instalatie) am mers la un service care a desfacut tot bordul si a inspectat instalatia de caldura. Au mentionat ca o clapeta este blocata si ca trebuie deblocata sau toata caseta de caldura trebuie schimbata.

Cum nu aveau electrician care sa scoata bordul de tot pentru a schimba caseta si nici nu efectuau deblocari ale clapetei au montat totul la loc. Acum trebuie sa gasesc un service/mecanic care fie poate sa deblocheze clapeta sau sa schimbe caseta.

Va rog sa ma ajutati cu oricare dintre variantele disponibile. Alaturat in schita la pozitia 8 clapeta blocata. Mentionez ca exista doua modele de caseta instalate pe acest tip de masina si ca nu stiu ce model este instalat pe masina mea.

Va multumesc!

Daniel

Blocat pozitia 8.pdf

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

8 este carcasa aerotermei cu totul, nu este vreo clapeta.

Mai degraba ai caloriferul infundat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este posibil posibil sa fie toata carcasa, nu ma pricep.

Au verificat caloriferul, circula lichidul.

Modificat de R_a_z_v_a_n
Renunța la Quote
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cum au verificat daca circula lichidul prin tot caloriferul ?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Primii au zis ca se aude cum curge și ultimii au încălzit instalația și au zis că era cald la ieșire și că supapa de la intrarea în carcasă se deschide, inclusiv că era carcasa caldă parcă.

Nu am stat cu ei că durează până dezechipeaza consola.

Ii suspectezi că au mințit? Sunt serioși.

Mulțumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cand clapetele se blocheaza, de regula apar niste erori pe tester. De rupt, foarte rar se rup.

In schimb caloriferul se infunda destul de des. datorita constructiei o sa circule lichid prin 10% din tevile lui, si furtunele vor fi calde, dar el nu va avea eficienta. Cel mai simplu se observa ca la sofer baga putin cald iar la pasager deloc. 

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu ai cum verifica daca circula apa prim tot caloriferul, doar saca il dai jos, bagi apa calda si vezi cat se incalzeste. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut! De curand mi-am luat un Golf 5 1.9 TDI an 2004 Si am o problema cu caldura. Pornesc masina merg cu ea urca la 90 de grade. Cand sta pe loc nu baga caldura. Cand merg baga caldura dar asa ca si cand ar fi motorul la 60 de grade. Plec intr-o seara si merg ceva prin Bucuresti prima oara baga rece dupa ce merg mai mult cu ea, baga o caldura de nu poti sta in masina.

A mai avut cineva aceasta problema sau daca stie cineva ce ar putea fii?

Modificat de alex96820
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 29.01.2017 at 8:20 PM, andrei_221 said:

cand clapetele se blocheaza, de regula apar niste erori pe tester. De rupt, foarte rar se rup.

In schimb caloriferul se infunda destul de des. datorita constructiei o sa circule lichid prin 10% din tevile lui, si furtunele vor fi calde, dar el nu va avea eficienta. Cel mai simplu se observa ca la sofer baga putin cald iar la pasager deloc. 

Multumesc pentru raspunsuri.

Nu apare nimic pe tester dar are simptomele descrise de tine pentru un calorifer infundat, la sofer baga, la pasager frig.

Va cred ce spuneti insa am incredere si in service, alaturat copia scanata a devizului.

Stiti cumva unde sa merg sa pot demonta radiatorul de pe masina si daca este cazul sa il schimb? Sau ce sa fac? Se circula greu in conditii de iarna fara caldura.

Multumesc,

Daniel

New Bitmap Image.gif

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vezi in aria prestari servicii, sunt destui colegi priceputi in Bucuresti. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...
Ciurdea Ionut

Salut!

Revin cu rezolvarea problemei cu incalzirea expusa anterior.

Definire problema:

Caldura insuficienta(zgribulit inn sezonul rece), o adiere de aer cald pe partea stanga iar pe dreapta nimic(sistem climatronic) ceva mai caldut pe dezaburire dar la fel stanga mai cald ca dreapta insa foarte foarte slab, cand erau 10 grade afara cu soare puteam sa zic si eu nu iese abur pe gura dupa vreo 10 km, dar cu geaca tot timpul si incalzirea in scaun.

Investigare problema:

1) Demontat plasticaraia din stanga(de la sofer): panou pedale; panou lateral consola; demontatc capac de plastic protectie radiator.-> verificat conducte se incalzeau constant cu indicatorul de tempretatura din bord iar la 90 grade frigeau.

2) Dupa mai multe diagnoze/ resetari clapete/ nici o problema cu sistemul climatronic, mai ramasese radiatorul si termostatele care totusi pe diagnoza nu urca mai mult de 80 grade in sezonul rece(acul in bord arata 90). In urma diagnozei altor masini am observat ca desi aveau si ei temperatura intre 75-80-> te dadea afara caldura din masina, la mine, nu.

3) Am plecat de la premiza radiator in fundat, asteptat caldura, facut comanda si luat.

Actiune corectiva(schimbare radiator):

Am facut comanda si m-am apucat de treaba: demontat iar plasticaraia din stanga soferului, plus deflectorul de aer de la picioare( pentru demontare trebuie scoasa caseta pentru obiecte din stanga de la sofer pentru a avea acces la surubul care-l tine).

La mine fiind FSI am dat capacul motor jos, am scos furtunele tur-retur (tragi siguranta si decuplezi mufa) - apoi iei un T15 si intre cele 2 conducte ai un surub care trebuie slabit/desfacut complet ( eu l-am desfacut complet). Aici vine partea interesanta ai nevoie de o a doua persoana, una sa traga de conducte din compartimentul motor iar una sa impinga conductele din habitaclu(binainteles dupa demontare sigurante).

Important: Pentru a proteja mocheta/pedala/calculatorul, am folosit 3 saci menajeri fixati cu banda, astfel am protejat tot.

Am instalat noul radiator dar mai intai am dezlipit CU GRIJA plasticul si buretele de pe cel vechi(foarte important) si relipit pe noul radiator cu adeziv.

Am profitat de ocazie si am schimbat si ulei+filtre.

Dupa toate astea am completat cu lichid racire, si monitorizat sa nu planga, apoi bucurie avem caldura si nu ca e vara ci ca functioneaza.

Verificare radiator vechi:

Neavand liniste am inceput sa-l verific cu furtunulde la dus, vine perfect cu garnitura, rezultatul incalzire partiala. Am inceput sa bag si pe o conducta si pe alta a iesit mizerie iar acum functiona si cel vechi.

Iar acum dupa toata activitatea sfatul meu este:

Inainte de a face toata nebunia si cheltuiala trebuie mai intai incercat sa curatati radiatorul fara demontare de pe masina(alternand furtunul cu presiune tur/retur):

Se poate conecta direct si la reteaua de apa menajera daca ai posibilitatea.

asa

sau asa

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tu zici ca l-ai spalat si functioneaza, dar esti sigur ca se incalzeste tot? ca stii ca apa poate sa circule bine mersi dar numai pe jumatatea lui, sau pe sfert, sau depinde ce canale are infundate. Acum tu stii mai bine ce ai facut, dar de unde ai garantia ca circule prin toate canalele? Merita atata munca si sa-l pui pe masina sa nu se incalzeasca tot? Aici e buba, daca era serpentina stiai la sigur, daca curge inseamna ca merge, dar fiind in paralel canalele n-ai de unde sa stii ca toate sunt desfundate

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ciurdea Ionut

Da,l-am verificat dupa ce mi-am pierdut 2 ore sa-l desfund cu jetul alternand apa calda/rece. Am un termometru de contact profi, asa l-am putut verifica mai bine desi se simtea si la mana, si intradevar intr-un colt sa incalzea/racea mai greu dar pana la urma a iesit tot din el. Ideea e ca a inceput sa dea randament imediat dupa ce a iesit prima mizerie, bagand pe retur presiune. 

Varianta din cele doua filmulete merita incercata ca si solutie rapida, nu ai atat de mult de munca si da rezultate. Ca idee caloriferul meu era infundat cam de 2 ani, doar ca iarna trecuta fiind mai rece mi-am dat seama mai bine. La G5 se schimba usor dar daca ai avea de demontat tot bordul cu siguranta apelezi la varianta asta mai intai :)).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Salut.Am o  jetta din 2011, motor de 1.2 tsi. Problema mea -  sta apa in 90 de grade dar caldura in stanga cat de cat cand este pe maxim iar in dreapta mai putin. Doua testere nu au gasit nimic. Sa inteleg ca este radiatorul infundat? si intrebarea mea este daca merg asa cu el are influente negative asupra masinii sau doar asupra ocupantilor care tremura putin? multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Posibil radiatorin fundat daca motorasele lucreaza cum trebuie si daca valorile temperaturilor citite cu VCDS difera semnificativ.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sigur e radiator infundat. Nu sta cu el asa, am tras un frig iarna trecuta de toata frumusetea.

Ca sa nu-l dai jos de pe masina ai putea incerca o desfundare. In compartimentul motor pe peretele separator cu habitaclul gasesti conexiunea furtunelor cu tevile radiatorului. Deconectezi furtunele care vin din motor iar la teava de retur radiator conectezi un furtun cu apa sub presiune(de la robinet) la tur pui un furtun liber dupa care inversezi apoi iar schimbi si tot asa pana iese mizeria.

....Sau mai simplu in service ori curatare ori schimbare radiator.

La mine l-am schimbat, dupa am vazut ca se putea desfunda, acum am un radiator in plus.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

15 hours ago, pahai said:

Salut.Am o  jetta din 2011, motor de 1.2 tsi. Problema mea -  sta apa in 90 de grade dar caldura in stanga cat de cat cand este pe maxim iar in dreapta mai putin. Doua testere nu au gasit nimic. Sa inteleg ca este radiatorul infundat? si intrebarea mea este daca merg asa cu el are influente negative asupra masinii sau doar asupra ocupantilor care tremura putin? multumesc!

la tester trebuia sa verifice valorile din campurile de masura, corespondente servomotoarelor.... temperaturile raportate de senzori.. si sigur gasea problema. Din pacate, unii se limiteaza la citirea erorilor - nu exista... cica nu ai nicio problema.

Cazul tau - mai mult ca sigur calorifer partial infundat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut,

Problema mea este urmatoare, temperatura motorului ajunge foarte greu la 90 de grade.

De exemplu azi de dimineata am facut un drum de 10 km in 20 de minute iar temperatura a ajuns la 68 de grade ( afara erau 2 grade).

Am verificat temperatura cu vcds si din meniul ascuns de la climatronic. Am salvat si logurile, fac un grafic si il atasez mai tarziu aici.

Precizez ca am schimbat termostatul. Masina este un Golf 5 GTI din 2005, motor 2.0 TFSI.

 

Ma poate ajuta cineva cu un sfat? mersi!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am schimbat un radiator acum un an de zile, a functionat bine in iarna precedenta dar acum am impresia ca iar nu baga caldura cum ar trebui. Banuiesc ca a mai ramas ceva mizerie in instalatie care s-a plimbat si s-a depus in radiator.

Nu mai este chiar ca anul trecut de rau dar acum, cand se opreste rezistenta electrica se simte cum scade temperatura pe care o sufla pe ventilatie.

Pe climatronic imi arata in jur de 38-40 grade C (stanga/drepata, acul la 90 de grade - 75 grade real) iar cand ajunge la 90 de grade real , temperatura creste pe la 45 de grade C. Testul l-am facut cand erau 2-3 grade in exterior.

Astazi , la minus 3 , aerul era ceva ...calai cand acul era la 90.

Imi poate spune cineva ce temperaturi sunt afisate la ei (meniu Climatronic pe canalele 6.1 - 8.1) in conditiile actuale ( ~ 0 grade exterior, acul la 90 grade)? Sa stiu daca ma apuc sa curat sau sa ma potolesc si sa zic ca asa e la diesel :).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica cat este diferenta de temperatura dreapta/stanga. Deobicei, la infundarea caloriferulii, doar pe dreapta nu mai da caldura cum trebuie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Temperaturile sunt egale stanga/dreapta.

Am urmarit astazi mai indeaproape si am notat astfel:

Temp ext.: 2 grade C

Temp lichid racire: 92 grade C

Temperatura senzor stange/dreapta : 52 grade C

Cand am stat pe loc iar temperatura lichidului de racire a scazut la 76 grade  , sufla cu 38 de grade C.

Toate valorile masurate sunt minime/maxime atinse, vazute in meniul climatronic (canalele 6.1 si 8.1) si cu un adaptor bluetooth ODB2 (Torque) pt lichid racire.

Sunt ok temperaturile astea?

Modificat de Nik
completare
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

52 grade este ok pentru stanga dreapta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!