Jump to content

Nu mai baga caldura


eNeRj
 Share

Postare recomandată

Ventilatorul de habitaclu se invarte ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ventilatorul merge pe treapta maxima atunci trebuie sa schimbi modulul cu rezistori iar daca nu se mai invarte la nici o viteza ai putea sa incerci sa il dai jos si sa ii cureti axul si carbuni, e foarte posibil sa se fi înțepenit motorul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca are clima, si are, nu are acel bloc de rezistente.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut am si eu o intrebare. la o bora nu mai vrea sa dea caldura(daca ii dau pe parbriz e putin caldut aerul ). mentionez ca am verificat motorase clapete radiatorul din bord erori pe clima totul e perfect. poate fi din ceva senzor de caldura sau termostat?? o sa merg sa ii fac un test.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

verifica cu VCDS-ul, temperatura masurata pe Engine - cand motorul e cald. Daca e aproape de 90 de grade - atunci termostatul e ok.... si verifici daca nu cumva e infundat caloriferul de caldura, din interior.

 

daca temperatura motorului nu sare de 80 grade... si mai putin... atunci de la termostat este.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am verificat caloriferul nu e infundat temperatura motorului sta la 90. cine mi-a facut un test a zis ca are un senzor ce detecteaza pozitia clapetei  care dirizeaza aerul prin radiator cald sau rece. am desfacut azi si am observad ca motorasul de la clapeta din pozitia de  cel mai rece se misca un pic cand ii dau comanda la 18 grade si daca ii dau pe 19 grade merge pana la capatul cursei. cu motorul cald la 90 grade imi baga aer putin caldut.

ps cand pun contactul se aude un bazait parca in spatele cdplayerului

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de la diagnoza, probabil de servomotor zicea.....

 

verifica vizual, daca lucreaza la rece-cald, cand ii dai comanda Low - HI

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am zis si mai sus de la low ii dau comanda la 18 grade si se misca un pic clapeta. ii dau comanda pe 19 grade si deja merge pana in capat . degeaba mai modific gradele spre hi ca nu se mai modifica cu nimic pozitia clapetei

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi si in blocurie de masura cum lucreaza., si mai ales daca a aparut eroare pe v68, trebuie incercata reconditionarea lui sau inlocuirea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu inteleg la ce te referi

Modificat de WVWZZZ
NU MAI DA QUOTE LA POSTUL ANTERIOR!
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am zis si mai sus de la low ii dau comanda la 18 grade si se misca un pic clapeta. ii dau comanda pe 19 grade si deja merge pana in capat . degeaba mai modific gradele spre hi ca nu se mai modifica cu nimic pozitia clapetei

 

atunci are probleme servomotorul - schimba-l.

 

cel care ti-a facut diagnoza, trebuia sa stie despre ce vorbim,,,,, din pacate, se pare ca nu prea a stiu. Cu VCDS-ul se poate verifica in blocurile de masura, cat lucreaza fiecare servomotor....

 

acum, daca tu ai vazut ca nu lucreaza, da-l jos, vezi daca lucreaza clapeta ok fara el.... si atunci schimba-l.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, am o problema la un Golf V, gurile de ventilatie din mijloc nu mai scot bine aer, masina are climatronic, care poate sa fie problema? Multumesc.

Modificat de PCodrin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca e dat pe maxim cald, nu scot pe acolo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut.nu mai baga caldura,adica in mers baga si la relantiu e doar asa calie.am fost pe tester si a spus ca e totul ok,doar pe 4FA are eroare dar nu are treaba.mek a spus ca e infundat caloriferul sau def. pompa de apa,,dar cele 2 furtune tur/retur care intra in calorifer sunt caldute,furtunul de sus din radiatorul de racire e cald si cel de jos din radiator e rece.temp nu scade/urca,ramane constant la 90 grade.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut eroarea asta se referă la unitatea de climatronic. Adică aia e defecta sau poate fi doar senzorul de temperatura Interioara?

post-84205-0-96955500-1418060396_thumb.j

Modificat de golf 3 tuning
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

deci pana la urma e aia care e actionata de butoanele rosu si albastru de pe unitatea de climatronic

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

NU. aia e V68, la tine e V70.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

acuma imi da eroare si pe v71. l.am desfacut si nu merge continu dintro parte in alta. merge putin continu si pe urma merge cu intreruperi. motorasul e bun dar am verificat cu aparatu de masura si am constatat ca vine tensiune cu intreruperi. se poate sa fie din ceva releu???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am primit doar sfaturi proaste , pe forum nu a fost nimeni capabil sa mi spuna cum se comporta o banalitate de golf 5 cand are caloriferul infundat , poate daca intrebam cate bradulete se atarna in parbriz primeam 500 de raspunsuri.

Nu poti sa depostezi la nici un vag daca are caloriferul infundat , iti intoarce apa in scurt .. nu face o tura completa dupa care sa iasa pe retur cum imi explica in dobitoc pe un grup de pe facebook .. oricum nu stiu dece am intrebat ca stiam si stiu mai bine ca fooooooarte multi mecanici cum merge o conserva de masina .

Este cam naspa sa il speli deoarece orice ajunge in el ramane captiv , nu exista un flux de apa care sa spele mizeria care ar trebuii sa nu existe in sistemul de racire.

Eu in prostia mea am crezut xa este caloriferul si bine am facut ca daca ma luam dupa destepti demontam jumatate d masina .

Scriu concis fara ezitare.. fara tremurat de ismene.

Am demontat pana la tur retur . Am bagat pe retur cel de jos un furtun de 20 grosime si 1,5 metri intr un pet prins cu colier tapid . Pe tur am bagat detartrant SI l am injectat cu aer .. compresorul , sa spulbere tot .

am pus pe motul pistolul ala de aer o bucatica de furtun sa il fac etans. Am facut asa jumatate de zi pana a iesit toata asa zisa mizerie care era porcarie deaia de se pune sa astupe porii din radiator sa o cumpere pr.os.ti . Deci este foarte simplu . Daca iti crapa .. oricum crapa. Nu are rost sa dai bordul jos ca ai faram masina . Foarte putini stiu sa monteze cum trebuie un bord .. cocalarii cu kentul intre dinti sunt buni de impuscat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Va salut am si eo o problema la caldura ,am mers 1000 de km cu caldura pornita si deodata nu a mai mers...dau de rotita de la 1 pana la 4 si nu se intampla nimik...a mai patit cineva asta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

MosCraciunRevine

Se poate sa fie de la motorasul de sub volan:),nush sigur cum se numeste,dar stiu ca si eu am avut problema,dar de asemenea poate sa fie eroare pe motorasul v71 care cred ca se afla sub bord.

 

Pune testeru si scrie ce coduri de eroare apar.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut am si eo o problema la caldura ,am mers 1000 de km cu caldura pornita si deodata nu a mai mers...dau de rotita de la 1 pana la 4 si nu se intampla nimik...a mai patit cineva asta?

 

daca nu iti merge ventilatorul, verifica intai daca ai sau nu alimentare in mufa de la unitatea de comanda a ventilatiei - daca da, verifica daca acesta lucreaza - comanda ventilatorul - daca da, testeaza ventilatorul.... e posibil sa necesite o curatare a colectorului, gresare.. si sa mearga mai departe

 

Se poate sa fie de la motorasul de sub volan:),nush sigur cum se numeste,dar stiu ca si eu am avut problema,dar de asemenea poate sa fie eroare pe motorasul v71 care cred ca se afla sub bord.

 

Pune testeru si scrie ce coduri de eroare apar.

 

nu ai motoras sub volan...  servomotoare - la climatronic - sub bord... dar el are AC si nu e cazul la el... am inteles ca nu-i comanda ventilatorul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut am si eu mai mult o nedumerire daca dau la clima la o temperatura de 25 de grade nu prea se simte nimic si nu se incalzeste decat foarte greu ...care ar fi cauza ? daca dau pe manual se incalzeste imediaat

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!