Jump to content

Nu mai baga caldura


eNeRj
 Share

Postare recomandată

Am verificat mereu nivelul lichidului de racire si nu s-a schimbat, deci as elimina scurgerea lui. De asemenea, am si testat-o cu VAG COM-ul si nu am primit nici o eroare.

Problema cu aburirea geamurilor, dupa cum am zis s-a intamplat in mers, dupa mult timp ce eu aveam incalzirea auxiliara pornita (adica acea rezistenta despre care vorbesti iwolffy). In timp ce mergeam, brusc am simtit un miros de aer umed si imediat s-au aburit toate geamurile. SI de atunci nu mai functioneaza.

Motivul pentru care masina nu mai baga caldura nici dupa ce merg cu ea o ora sau mai mult, fara acea rezistenta pornita este ceea ce ma deranjeaza pe mine si as vrea sa aflu care ar fi cauzele.

Probabil ca va trebui sa ajung la un service si sa-mi dea bordul jos sa vedem ce nu mai functioneaza acolo.

Stiti cumva vreun service specializat pe asa ceva, unde sa nu inceapa baietii sa bajbaie si sa-si dea cu presupusu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O problema asemanatoare am avut si eu la masina mea,am crezut ca de vina este vreun motoras ceva dar astazi am fost cu masina la o spalatorie auto sa-mi faca curat in interior si i-am pus pe baietii de acolo sa se uite la gurile de aerisire din partea dreapta(de la pasager)

Acolo era problema ...in sensul ca nu era fixat nu stiu ce capac de la filtrul de polen,incearca poate te confrunti cu aceeasi problema.

Modificat de zmeumarius
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intelegeti si voi odata ca PTC-ul (instalatia auxiliara de incalzire) functioneaza doar cateva minute cand pornesti motorul si este inca rece ... Dupa ce motorul trece de vreo 70 de grade e ca si cum nu ai mai avea piesa aia pe masina ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cine sunt Florin sau AlBundy si cum iau legatura cu ei, daca zici ca se pricep.

In ceea ce priveste PTC-ul acesta, s-ar putea sa ai dreptate, insa am o nelamurire atunci: daca la un moment dat se aburesc geamurile, iar eu apas butonul de A/C, ca si cum as da drumu la aerul conditionat, de ce mi se dezaburesc geamurile? Zic eu, pentru ca pe gurile de aerisire vine aer uscat. Nu cumva, chiar si iarna, pe temperaturi sub +2 gr, cu caldura data la maxim, compresorul porneste si da aer uscat?

Am intrebat...nu am dat cu parul...deci poate ma lamureste cineva asupra acestei nelamuriri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salutare,

Si eu am o problema cu incalzirea la un Golf 5.

Chiar daca apa este la 90 grade, in habitaclu, pe HI, baga aer caldut pe toate gurile de ventilatie.

Am incercat cu ECON, fara ECON, cu AUTO, fara AUTO, cu ECON si AUTO, fara ECON si fara AUTO.

Temperatura aerului este caldut, pe cand la un Opel Corsa, cu aer conditionat, pe temperatura maxima, nu tii mana pe aproape de gurile de ventilatie.

Am fost la diagnoza, iar singura problema este o clapeta blocata pe stanga. Asta sa fie problema?

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuia vazut si cum lucreaza clapoeta de cald/rece.

Furtunele care intra si ies din radiator sunt fierbinti ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uite, aspectul acesta nu l-am verificat. Maine verific si acest lucru si revin cu detalii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi si nivelul antigelului, daca e nivelul scazut e posibil sa nu iti mai bage caldura in masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

Si eu am o problema cu incalzirea la un Golf 5.

Chiar daca apa este la 90 grade, in habitaclu, pe HI, baga aer caldut pe toate gurile de ventilatie.

Am incercat cu ECON, fara ECON, cu AUTO, fara AUTO, cu ECON si AUTO, fara ECON si fara AUTO.

Temperatura aerului este caldut, pe cand la un Opel Corsa, cu aer conditionat, pe temperatura maxima, nu tii mana pe aproape de gurile de ventilatie.

Am fost la diagnoza, iar singura problema este o clapeta blocata pe stanga. Asta sa fie problema?

Multumesc.

posteaza eroarea care ti-a gasit-o. A incercat sa iti faca o setare de baza, la climatronic ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, a resetat eroarea de 2-3 ori, plus un self-test dar a reaparut. Din pacate nu mi-a salvat nimic baiatul.

Diagnoza a fost facuta pentru ca atunci am fost sa vad masina inainte de a o cumpara.

O sa mai fac o diagnoza si revin cu detalii.

Modificat de maxyone
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Salutare...

Am intalnit si eu urmatoarea problema la un golf v 1,9 tdi:

La un drum pe o distanta de 150 km temperatura lichidului de racire de la motor a ramas constanta la 90 grade insa in interior nu aveam caldura deloc chiar daca am setat climatronicul pe high (30 grade)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Primul lucru care trebuie facut este sa va uitati la antigel,deja 2 masini din familie au trecut prin asta,numai baga masina caldura deloc,problema lipsa aproape totala de antigel.Dupa ce verificati asta cititi si restul ideilor din acest topic,bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am verificat nivelul antigelului in vasul de expansiune si este in parametrii.

La o sacanare vag-com apare senzor lichid racire defect... Sa fie asta problema?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai ala e antigelu=lichid racire,inseamna ca este senzorul defect si aia este rezolvarea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am schimbat senzorul de care vorbeam mai sus iar la o noua scanare a aparut urmatoarea eroare:

 

Address 08: Auto HVAC        Labels: 1K0-907-044.lbl
   Part No: 1K0 907 044 AB
   Component: ClimatronicPQ35 066 0404  
   Shop #: WSC 00000 000 00000
   VCID: 67D60CF656BAC2262EF
 
1 Fault Found 
01810 - Actuating Motor for Temperature Flap; Right (V159) 
            000 - -
 
ce pareri aveti?
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Clapeta aia de aer cald-rece e problema,nu senzorul care l-ai schimbat.Oricum,trebuia si ala,dar problema e ca ai clapeta blocata pe aer rece.In stinga vine aer cald?

Modificat de dan 48
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stie cineva cum se manifesta caloriferul infundat la golf5 ? Deoarece baga cald in stanga si scade caldura pana la ultima grila iesind temperatura normala de afara (ai zice ) .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Adica in dreapta baga rece?

Posibil probleme cu motorasul V159 de la climatronic.

FA o diagnoza si vezi ce zice. fa si un Basic setings.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In grila stanga baga cald aproape de normal , in cea centrala stanga putin mai cald , cea central dreapta si dreapta aproape ca afara. Cand pornesc si sta la minim pe dreapta baga foarte foarte putin aer cald(insesizabil) de unde apare si suspiciunea caloriferului infundat. Am resetat clapetele din butoanele climei cum am citit pe forum dar nici un rezultat.

M am uitat pe net cum arata caloriferul si am vazut ca turul si returul sun unu langa altul si practic este

imposibil sa l verifici.

Daca V 159 este situat in partea dreapta jos cu accesc pe sub bord din partea dreapta.. m am uitat la el cum lucreaza si face toata cursa , si raspunde la orice modificare a temp. ( eu nu stiu cat este toata cursa doar am dedus )

Modificat de Aladin1
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am pus vag ul pe ea si nu are nici o eroare.

Din ce am citit vre o ora pe forum se pare ca servomotorasul V159 este problema , as vrea sa stiu unde anume este situat ca maine sa ma iau de ea ?

Modificat de Aladin1
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

trebuie dat jos torpedoul si tubul de la ventilatia de la picioare.

 

dupa aia, desfaci suruburile de fixare si mufa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am rezolvat problema... Am schimbat motorasul din partea dreapta... Merci

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!