Jump to content

Nu mai baga caldura


eNeRj
 Share

Postare recomandată

La calorifer ma gândeam și eu, I am zis din greșeală radiator. Pentru schimbare trebuie dat bordul jos, sau merge și pe la pedale?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Fa diagnoza inainte sa te apuci de treaba. Vezi daca ai eroare pentru clapeta V71. Eu am avut probleme cu aceasta clapeta si tot asa, nu baga caldura pe dreapta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

V71 nu are treaba cu caldura pe dreapta.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

V159, iertare, acum am verificat ce am schimbat si eu

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va Salut!

 

am schimbat caloriferul de caldura la un Golf 5, 1.6, iar la montaj caloriferul nou nu a mai intrat tot.

Am montat totul la loc, caldura baga, dar la picioare in dreptul caloriferului imi degaja caldura de ma sparge la picior.

Care ar putea fi cauza?

La Golf 5, caloriferul are ceva carcasa de plastic in cap cumva si o fi ramas inauntru?

 

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e din cauza ca nu l-ai introdus de tot.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

L-am impins la maxim, nu mai intra mai mult de atat.
 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

trebuia sa intre, vezi unde agata.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

în urmă cu 5 ore, Al Bundy a scris:

Crezi ca pot sa incerc sa fac asta fara a mai demonta totul?

Caloriferul asta are capac de plastic in spate ca la B6?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salut, 

Avem in familie o Jetta 2008 1.6 BSE si astazi la drum lung n-a mai urcat acum la 90. A stat pe 60 si pe hight a venit o usoara caldura.

Nu as suspecta inca celebrut calorifer de caldura..si as vrea sa schimb termostatul. Pe original e 300 lei si eu cu piesele astea originale am mai avut niste antecedente nu chiar ok.

Ce marca de termostat recomandati?

Si a doua intrebare..e ca la 1.6 benzina g4 pe partea dreapta a motorului cum deschizi capota?

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Schimba termostatul. Daca OE crezi ca nu e ok....cum sa fie cel AM? Este ok termostat OE.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am mai luat eu senzor de temperatura g62 la g4 OE...si a venit defect si tot la Hella m-am intors. Nu as mai experimenta "bucurii" din astea. 

Vreau sa incerm AM. Oscilez intre Wahler sau Behr.. Meyle sau Mahle.. Astia 4 sunt in lista. Poate in toti anii acestia cineva a pus AM si e dispus sa ne impartaseasca experientele.

Ca pret nu mai discutam. 300 lei OE si 80 de lei AM....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

G62 OE care au probleme, sunt un lot care au fost/sunt ieftine.... nu comparam acest lot cu toate piesele OE.

Ok, daca vb de aftermarket si criteriu selecție pret... mergi pe Behr sau Wahler.

Din pacate nu cred ca sunt atat de multi posesori de Jetta BSE, incat sa iti faci o idee despre ce producator sa achiziționezi, in urma unui pool...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Merci mult de raspuns si promptitudine. Voi incerca una din cele 2 marci propuse de tine.

Daca si cu cel AM nu rezolv trec la OEM.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

No, eu zic ca vei rezolva cu cele de mai sus AM

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

buna seara. o sa povestesc pe scurt....deci...anul trecut pe la sfarsitul iernii mi-a iesit fum de sub bord partea dreapta. Nu am dat importanta pt ca eram in spatele unui autobuz si am crezut ca de acolo e. Anul asta cum a dat frigul am realizat ca masina mea nu mai baga caldura deloc...m-am jucat putin cu o interfata(ma pricep putin spre deloc) si un servomotor din bord cred ca e prajit....front air distribution flap...nu am cod de eroare dar e singurul care nu isi modifica valorile in campurile de masura. Caruta e o jetta 2012 1.6 tdi

Sper sa nu ajung sa demontez bordul ca o dau la rabla

Modificat de PauLLB
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu demontezi bord, se schimba pe jos....nu din el a iesit fum....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sa fie acel servomotor vinovat de lipsa caldurii? Ce am observat recent...sunt zile cand da doar rece dar, cate o data da putin dar foarte putin aer caldut.

ex. -7grade mi-a bagat doar rece. a 2a zi...-4 putin aer caldut(am oprit la un magazin 5 min iar cand am plecat din nou doar rece)

pentru partea cu fumul sa suspectez aeroterma? are rost sa o demontez? ea functioneaza normal si de la acel episod nu am mai avut fum in masina

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu. Trebuie facuta o verificare,  temperaturi in blocurile de masura, servomotoare cum lucreaza, etc - pt identificarea problemei

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pentru raspunsuri. O sa scriu aici cum s-a rezolvat problema....asta dupa ce gasesc un meserias calumea in zona mea :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 1/18/2024 at 6:00 PM, PauLLB said:

buna seara. o sa povestesc pe scurt....deci...anul trecut pe la sfarsitul iernii mi-a iesit fum de sub bord partea dreapta. Nu am dat importanta pt ca eram in spatele unui autobuz si am crezut ca de acolo e. Anul asta cum a dat frigul am realizat ca masina mea nu mai baga caldura deloc...m-am jucat putin cu o interfata(ma pricep putin spre deloc) si un servomotor din bord cred ca e prajit....front air distribution flap...nu am cod de eroare dar e singurul care nu isi modifica valorile in campurile de masura. Caruta e o jetta 2012 1.6 tdi

Sper sa nu ajung sa demontez bordul ca o dau la rabla

Quote

Trebuie diagnoza si vazut ce eroare ai. Eu am avut codul de eroare 01810 care inseamna clapeta temperatura dreapta V159

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 8 months later...

Va salut! Intampin si eu urmatoarea problema la un vw golf 5 plus, motor 1.6 mpi bse:

- setez climatronicul pe high si nu baga caldura cum trebuie,  in sensul ca in momentul in care apa ajunge la 90 de grade, la verificarea cu vcds pe gurile de ventilatie temperatura ajunge undeva la 38 de grade in varianta fara butonul de ac apasat. La apasarea butonului de ac, temperatura pe gurile de ventilatie ajunge undeva la 18 grade. Care credeti ca ar putea fi motivul, posibil calorifer infundat? Precizez ca la scanarea cu vcds nu apar erori. Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa pare, calorifer parțial infundat 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Bună dimineața , Mulțumesc pentru răspuns Florin, am reușit în sfârșit să am căldură  în mașina prin spălarea instalației și schimbarea caloriferului ! Mulțumesc 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!