Jump to content

Nu mai baga caldura


eNeRj
 Share

Postare recomandată

Am pornito vineri de dimineata si am facut un drum de 350 km si nu au mai fost probleme deloc, apa a stat fix la 90 grade si a bagat caldura foarte bine, posibil ca in dimineata cu problema sa fi inghetat ansele senzorului fiind nivelul antigelului aproape de minim

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa fie murdare, etc. Monitorizezi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scriu aici fiindca are o oarecare legatura si habar n-am cum poti crea topic nou:

Detin (desi parca nu mai vreau) un Golf Mk5 1.6 8Valve de 102 cai din anul 2006, 228.000 kilometri (aparent). M-am uitat la rece sub capacul uleiului de motor si am observat niste depuneri de culoarea ness-ului. Masina a mancat anul asta foarte incet antigel, doar o data a aparut martorul de lichid de racire low (vara). In aceasta iarna s-a blocat termostatul pe deschis, ajunge la 90 de grade doar daca sunt parcat, la relanti. Baga caldura in interior la drum dar nu se compara ceva in parametri normali. Cand merg la un drum mai lung masina sta si la 60-75 de grade, destul de constant. Initial credeam ca trebuie schimbat doar termostatul dar vad ca incep niste probleme mai grave. Pe joja nu e nimic (depuneri de "ness", ca ulei are). Vara era capacul curat, vad ca in iarna asta au inceput simptomele. Inca o chestie, lichidul de racire din vasul de expansiune nu pare contaminat, tot de culoarea g12 roz-rosu e.

 

 

Am atasat niste poze. Prima e inainte sa pornesc motorul, rece. A doua este dupa ce am mers vreo 7 km (nu indraznesc mai mult, o duc la service dupa evenimentul din context).

 

Concluzii?? Imi vine sa o fac tichet si sa-mi iau un up!, nu e prima ei abatere 

 

1->https://ibb.co/vVRT8HN

2->https://ibb.co/R0ZB1YH

 

Un clip, fum alb sau condens? 

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uleiul nu e contaminat, mazga aia se face din cauza condensului, acum legat de temperatura motorului eu zic ca inca sunt probleme cu termostatul, senzorul de temperatura sau poate chiar pompa de apa. Pune mana pe furtunul care iese din termostat spre radiator vezi daca este fierbinte.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

VIN: WVWZZZ1KZ8P077138
    Mașină: Volkswagen Golf
    An: 2008
    Tipul caroseriei: 5-dr hatchback
    Kilometraj: 229790 KM

---------------------------------------------------------------
01 Bloc electronic motor

    Descriere sistem: SIMOS71 1.6l 2VG
    Număr software: 06A906033GG
    Versiune software: 1025
    Număr de serie: VWX7Z0GD3NC8HX
    Codare: 0004071

    Coduri de eroare:
        P0491 - Sistem de aer secundar, bloc 1 Debit prea mic scurtcircuit la plus
            sporadic
        P0172 - Bloc 1, sistem de măsurare a combustibilului sistem prea bogat Scurtcircuit la masă
            sporadic
        P0301 - Cil. 1 Întrerupere ardere detectată Întrerupere/scurtcircuit la masă
            sporadic

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Care este problema? Injector cil 1....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Apare eroarea frecvent, la itp au iesit gazele prost pe gaz si pe benzina. Sa fie eroare din injector gaz sau vreun senzor? Zice de combustibil prea bogat. Acu realizez ca am postat in aria gresita. Daca se poate muta. Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut! 

Întâmpin o problema la al meu Golf v. Mergeam cu el în viteza a 2-a și am luat piciorul de pe accelerație, întrucât voiam sa reduc, iar când am apăsat mașina nu a mai tras deloc, absolut deloc, apăsam degeaba pe accelerație. Am apăsat ambreiajul, am băgat iar în treapta a 2-a și si-a revenit. Mi-a făcut de 2 ori asa, iar pe eșapament scoate ceva când e la relanti. 

 

Colac peste pupăză, nici căldură nu vrea sa mai bage, la șofer baga cald, iar la pasager rece...ceva idei, va rog? Pe tester nu am avut erori...

Nu știu unde încadra întrebarea, scuzați dacă am greșit topicul..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Salutare, scriu aici deoarece topicul cu climatronic este inchis. Rog sa se mute in topicul corect.

Aproximativ de 1 saptamana nu mai baga aer rece. S-au verificat urmatoarele: 

Cantitate freon, masina a avut 350 grame s-a reinnoit freonul, facut plinul cu 525g, ulei compresor nou etc, test etans a iesit ok.

Compresorul se aude cum cupleaza/decupleaza, se aude si pe motor o sarcina in plus cand este pornit apare si pe tester ca porneste.

Termocuplele, ventilatoarele din fata nu pornesc cand dai drumul la clima. Partea interesanta este ca ele in sine merg dar doar cat sa raceasca instalatia de antigel a masinii dupa ce trece de 90 grade apa. Am stat si m-am uitat. pornesc ambele pe trepte diferete in functie de cerinta.

Ce pot sa ii fac? Mentionez ca pe clima nu am errori am verificat cu vcds-ul.

IMG_20220609_193115.thumb.jpg.971c41f8b7265a4593c03a99926e03ae.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

Salutare tuturor. Dacă ventilatorul pentru încălzire habitaclu se simte că lucrează doar in treapta maximă ajută schimbarea unității de comandă sau e frecție la sistem de ventilație de lemn și trebuie schimbat altceva? Mulțumesc frumos.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Climatronic sau climatic? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sandor augustina

Buna ziua,

Am o problema cu caldura la masina- golf 5 1.9 TDI 2009, deja s-au schimbat multe piese si nu s-a remediat problema, poate cineva a patit si are idei.

Nu mai am caldura la masina, da caldura la inceput cam 5 minute dupa ce pornesc masina insa doar pe partea stanga(partea soferului) si dupa gata, baga rece, doar caldura in scaune functioneaza. 

Imi facea presiune la antigel, am schimbat garnitura de ciuloasa, am schimbat motorasul principal de la caldura, am schimbat radiatorul, nimic, caldura tot nu am. Mecanicul a zis ca unul din motorasele mici ar fi defect probabil si trebuie sa desfaca bordul pentru a verifica, sa incercam asa. Suntem oarecum in pana de idei... a mai fost cineva in situatia mea?

Multumesc anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Am un Golf V, 1.9 Tdi din 2008, temperatura apei creste peste 90 de grade la viteza peste 120km/h si uneori nici nu baga caldura deloc in masina. Se intampla sa mai gasesc antigel sub masina dimineata si trebuie sa completez nivelul, nu baga antigel in ulei nivelul fiind bun pe joja si nici ulei in vasul de antigel. Radiatorul nu se incalzeste deloc este mereu rece, ventilatoarele merg. Ce problema ar avea?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare! Am si eu o problema, poate a întâlnit-o careva:

Am un Passat b6 2010 81kw, 110 cai, CBDC si am următoarea problema: 

cu apa pana in 90 de grade, baga putina caldura pe la toate grilele, după ce apa ajunge la 90 de grade nu mai baga caldura aproape de loc. Apa nu scade si nu creste mai mult de 90 de grade, nu pierde antigel, nu am ulei in antigel, nu am deloc presiune in vas, dar deloc, la desfacerea bușonului, am înlocuit termostat, am înlocuit radiator caldura, am schimbat pompa apa, pe vcds, nicio eroare, degeaba tot nu baga caldura, care sa fie problema? Multumesc?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut aceeasi problema o am si eu poate  un pic diferita. Se incalzeste apa la aproximativ 2-3 km si pornesc ventilatoarele si dupa oprire ,continua sa se mai invarta aproximativ 5 minute.  La mine baga căldura. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce erori ai pe motor, la diagnoza? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 28.12.2022 at 23:46, Corado03 a scris:

Salut aceeasi problema o am si eu poate  un pic diferita. Se incalzeste apa la aproximativ 2-3 km si pornesc ventilatoarele si dupa oprire ,continua sa se mai invarta aproximativ 5 minute.  La mine baga căldura. 

La mine sta la 1000 rpm,se ridica apa la 90 in 2,5 -3 km cat merg la munca.nu am pus testerul pe ea deocamdata si din ce am mai citit trebuie sa o las asa vreo jumatate de ora sa îşi facă ea regenerare?

On 26.12.2022 at 15:35, Eleodor a scris:

Salutare! Am si eu o problema, poate a întâlnit-o careva

Am un Passat b6 2010 81kw, 110 cai, CBDC si am următoarea problema: 

cu apa pana in 90 de gra

în urmă cu 2 ore, F l o r i n a scris:

Ce erori ai pe motor, la diagnoza? 

de, baga putina caldura pe la toate grilele, după ce apa ajunge la 90 de grade nu mai baga caldura aproape de loc. Apa nu scade si nu creste mai mult de 90 de grade, nu pierde antigel, nu am ulei in antigel, nu am deloc presiune in vas, dar deloc, la desfacerea bușonului, am înlocuit termostat, am înlocuit radiator caldura, am schimbat pompa apa, pe vcds, nicio eroare, degeaba tot nu baga caldura, care sa fie problema? Multumesc?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salut, am și eu o problemă cu căldura la o Jetta 1.9 bls din 2006, nu bagă căldură la relanti ci doar in mers, i-am schimbat caloriferul, termostat cu carcasa și senzorul de pe ea, vasul de expansiune, i-am făcut spălare și nimic! Menționez că apa nu sare de 90°, nu am antigel murdar și nici antigel in ulei nu am găsit! Păreri?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...
On 11/25/2022 at 9:21 PM, F l o r i n said:

Climatronic sau climatic? 

cel clasic, cu butoane ce se rasucesc ca la aragaz, climatic ii spune?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salut! Detin o Jetta 5, 2006, 2.0 TDI, BKD, 140CP si tin sa mentionez faptul ca, dupa ce pornesc motorul dimineata, la rece, trebuie sa astept sa se ridice temperatura la apa la 90 de grade pentru a incepe sa se incalzeasca habitaclu (10 min. aprox.) cu Climatronic. Este normal sa se intample asta? Am avut un Golf v cu climatronic dar dupa primele 5 minute tin sa mentionez, ca era destul de cald in masina. Nu era asa de „greoaie” incalzirea precum la Jetta V. Aveti idee ce ar putea fi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica daca rezistenta auxiliara Z35, este functionala. Daca nu si ai eroare, se poate repara 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...
On 06.03.2023 at 7:32, F l o r i n a scris:

Verifica daca rezistenta auxiliara Z35, este functionala. Daca nu si ai eroare, se poate repara 

79c90a25-81cd-4823-bed0-556f57546644.thumb.jpeg.5885279bc49e91a32240baac51c001b6.jpeg1547393527_WhatsAppImage2023-08-09at14_08.22(2).thumb.jpeg.07c05237b58354d00d248332fb998623.jpeg
 

acestea sunt erorile apărute. :)

c0ef75bf-e72b-4ffe-8e4b-2ec6351251fa.jpeg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce ai pus tu este de la webasto. Deblocheaza un itatea si vezi daca functioneaza pompa de recirculare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Am dublu climatronic și pe partea dreapta, la pasager nu baga caldura. Schimbătorul funcționează, iar dacă merg vreo 2 ore începe sa bage oarecum călduț, deci trebuie sa curat/schimb radiatorul. Pana îl schimb exista vreo modalitate de a opri complet aerul pe dreapta?...dacă nu baga cald, măcar sa nu mai sufle rece.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Doar sa inchizi grilele de pe bord. La picioare, nu poți. 

Recomand inlocuirea caloriferului de habitaclu, nu radiatorul... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!