Jump to content

Nu mai baga caldura


eNeRj
 Share

Postare recomandată

rezistenta auxiliara de de incalzire iti functioneaza ?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aceeași problema o am si eu la FSI, verifica si temperatura apei cu vcds, desi acul îmi sta in 90 grade temp citita de senzor nu trece de 78 grade, se încălzește după vreo 15 km cat de cat, daca nu atinge 90 grade este termostatul/le la mine sunt 2.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai ideea nu e ca in momentul cand ajunge la 90 de grade apa, baga caldura nu e pb, ce e ciudat ca timpul pana cand ajunge la 90 de grade este foarte mult, si pana atunci nici nu are d eunde sa bage.

Adica aceeasi chestie, pana cand acul ajunge la 90 de grade, tre sa parcurg cel putin 20 de km. Bineinteles gradual, cum se incalzeste apa, baga si caldura, dar gradual si foarte incet.

On 11/25/2016 at 5:35 PM, Al Bundy said:

rezistenta auxiliara de de incalzire iti functioneaza ?

 

Asta pe unde? cand?

Modificat de zelpix
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut tuturor. Rog un sfat, care poate fi cauza nefunctionarii rezistentei auxiliare si a rezistentei lunetă ?? Este vorba de masina socrului meu (Golf 5), el susține că odată merg amândouă, odată nu, sigur e vreun contact imperfect dar unde să controleze ?? Există vreun releu care e posibil să nu mai funcționeze ?? La siguranțe s-a uitat si a zis ca sunt k....ce trebuie verificat ?? Mulțumesc anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu au treaba una cu alta, si de unde stie ca nu merge incalzirea auxiliara ?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Al Bundy Ms ptr răspuns, si eu personal, am dat drumul la incalzirea parbrizului, după 3 min. de mers în gol nici măcar aer călâi, aerul era rece direct. Am dat câteva ture de cartier ca sa se încălzească motorul si de abia atunci a început să bage aer călduț pe parbriz, concomitent cu încălzirea motorului. Deci ??? Clar ca acea rezistență nu încălzește. Socrul meu acuză si defectul dezaburirii lunetei, ca ar fi ceva legat de aceasta rezistenta auxiliară. El mai spunea că odată merge, odată nu merge.....e clar un contact imperfect, dar nu știm unde să căutăm/uitam/desfacem....?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sincer, deocamdată nu. O să vb cu @nervoss să-l ajute cu o diagnoză, poate ii da de cap. Exista vreun releu dedicat încălzirii auxiliare care e posibil sa nu mai funcționeze în parametrii sau să nu facă contact ??? (la electrica/electronica sunt varză) așa că te rog, să nu fii dur cu mine?

Modificat de Ioana
Nu mai da Quote la postul anterior!
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dar stii sa activezi rezistenta electrica? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu îți spun cum fac la mine, dacă greșesc, te rog să mă corectezi. Si eu am aceeași mașina ca a socrului meu, cea din semnătura, când e rece afară sau gheata pe parbriz, pornesc motorul după care apăs butonul dedicat parbrizului si in maxim 2 minute se simte caldura la nas. Clar că atunci se activează rezistenta auxiliară iar ptr luneta, se apasă butonul dedicat lunetei.....Așa procedez de 6 ani, de când am "coaja" asta de Golf (la a mea, m-a lăsat rulmentul de la compresor sau chiar compresorul, dar asta e alta discuție)??? Se strica ambele, odata.

Modificat de Ioana
Nu mai da Quote la postul anterior!
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ca sa porneasca rezistenta de la incalzire, trebuie setata temp pe High si sa nu fie pe Econ

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La socrul meu chiar e pe High si fara Econ. La a mea, o țin pe 23 grade, apăs pe butonul parbriz si baga aer cald intr-un minut...cine baga aer cald așa de repede pe parbriz ?? Nu rezistenta auxiliară ????

Modificat de Ioana
Nu mai da Quote la postul anterior!
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Iarna aceasta a inceput si la mine problemele cu caldura in masina. Daca sta la relanti nu baga deloc caldura, nici macar dupa 30min. Daca turez masina incepe sa bage caldura. In mers am aceleasi simptome, daca rotile se invart si am turatia peste 1500 e cald in masina (nu sa stau in tricou, dar nici sa inghet) dar cum am ajuns la un semafor si trebuie sa stau la rosu, in 10 secunde masina baga doar aer rece.

Banuiala nr 1 e caloriferul de caldura infundat....dar sa incerc cu ceva solutii magice desfundare sau sa imi vad de treaba si sa il schimb? Eu sunt din Brasov si pana acum nu am gasit nici un mecanic care sa vrea sa faca aceasta schimbare... Daca aveti ceva cunostinte care au mai facut aceasta schimbare de radiator, va rog sa ma ajutati!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca ai verificat restul - termostat, etc - si totul este ok, atunci poate sa fie vb de radiator partial infundat - din pacate trebuie dat jos bordul, pentru a schimba caloriferul, la modelul tau

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Termostatul nu stiu cum sa il verific, dar daca acul de la temperatura motor ajunge la 90 grade si sta acolo si ventilatoarele din fata imi pornesc atunci cand trebuie, ma gandesc ca e bun. Parbrizul nu se abureste sau sa aiba reziduri uleioase pe el. Am comanda manuala pentru caldura/ aer conditionat si acum cand dau caldura la maxim si ventilatia pe treapta 2 baga caldura cat sa nu inghet...si anul trecut nu puteam sta in masina cand era ventilatia pe 2 si caldura la maxim.

Am vazut tutoriale cum se schimba, dar avand in vedere ca operatia e de durata, am sunat 2-3 mecanici si au zis ca nu se baga. Tocmai de aceea intreb daca nu cunoaste cineva din BV care e dispus sa faca aceasta operatie de schimbare a caloriferului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cu VCDS-ul poti verifica temperatura lichidului de racire - daca ai motorul cald, temperatura afisata in blocurile de masura, trebuie sa fie in jurul la 90 grade - daca este, atunci termostatul e bun.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cumva poate fi de vina pompa de apa in cazul asta? 

Este posibil sa aiba pale rupte si sa aiba randament cat de cat doar la o anumita turatie.

Eu am avut calorifer infundat si nici la turatii mari nu baga caldura . Mai functiona doar 1/4 din partea superioara.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ba da, poate sa fie vb si de asa ceva - totusi, fiind vorba de o benzinara, nu depasea 90 de grade, daca nu avea flux ok la lichidul de racire ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salut, iaca ca iarna asta m-a lăsat si cazanul cu încălzirea, fenomenul e ca vine doar o pala de aer cald/călduț indiferent de setarea climatronic-ului: 

Cazan: G5, 1.6 FSI - BLF, climatronic.

Ce am verificat:

1. Dat jos plasticaraia de sub bord pentru acces la radiator.

2. Am pornit mașină(afara minus 3 grade) si am făcut o tura in care tot am pipăit cele 2 țevi ambele se încălzesc la fel si treptat corelat cu creșterea indicata de acul din bord.

3. Am revenit in parcare acul din bord arata 90 grade țevile de la radiator din mașină frig ambele, am băgat diagnoza si verificat temperatura pe instrumente(75 grade), pe engine G62(75 grade) - cu ventilația pornita

4. Tot in parcare - am oprit ventilația temperatura a crescut de la 75 la 81 grade, in 7 min, daca porneam ventilația scădea la 75, temperatura ulei 78-80 grade.

Având in vedere cele de mai sus, care termostat trebuie să-l schimb?(1 sau 2 din imagine) Le-aș schimba pe ambele dar prețul nu-i unul tocmai mic si daca asta e cauza sau e posibil sa fie si din alta parte? Ma gândesc ca la 75 grade tot ar trebui sa frigă un pic aerul sau fiind rece nu reuseste sa se incalzeasca chiar daca apa are 75 grade. 

Pe hvac nu am erori, output test e ok, nu am văzut valori dubioase in blocurile de masura iar clapetele nu "rontaie" ca atunci când ar avea o problema.

 

 

IMG_20170103_001718.jpg

IMG_20170102_234103.jpg

IMG_20170103_003026.jpg

Modificat de Ciurdea Ionut
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si in cazul meu, ambele tevi tur/retur frigeau dar radiatorul se incalzea in partea superioara doar cativa cm -> radiator partial infundat -> schimbat -> rezolvat :) 

Modificat de Nik
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si ca un sfat, nu luati radiatoare decat DENSO, asa cum vin pe original, zilele trecute am avut surpriza sa nu pot monta un radiator ca erau tevile mai scurte, garniturile mai groase si nu intrau.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Merci, nu am încălzire aux, tre sa dau iar plasticaraia jos.

Au un preț radiatoarele DENSO :))).

Al Bundy, radiatorul merge scos doar cu demontarea tubulaturii de încălzire picioare si slăbirea șurubului care fixează țevile pe caroserie sau se mai demontează si altele?

Nik, la tine ce temperatura aveai pe cei 2 senzori? Daca radiatorul e ok e posibil sa fie doar unul/ambele dintre termostate, totuși cred ca apa ar trebui sa urce la 89. Ar fi prea de tot sa fie si radiatorul si termostatele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am urmarit temperaturile pe senzorii respectivi pentru ca mi-era clar ca buba este radiatorul din moment ce returul era la fel de fierbinte ca turul dar radiatorul era bocna in partea de jos.

Confirm si eu ce spune Al Bundy. Eu am cumparat un radioator Febi si n-am reusit sub nicio forma sa-l cuplez cu garniturile noi. Le-am folosit pe cele vechi care erau deja comprimate. Oricum, trebuie tinut cont ca a fost pentru prima data cand am facut asta si mi-a fost foarte greu dar caldura pe care o da masina acum compenseaza.

Eu am urmat instructiunile astea:

http://workshop-manuals.com/volkswagen/golf-mk5/heating_ventilation_air_conditioning_system/heating_air_conditioning/heating/repairing_heating_system/removing_and_installing_heat_exchanger/removing/

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut colegi!

Am oarece probleme cu masina din semnatura golf 5 1.4 BCA . Sa va povestesc in ordine cronologica ... Cand a inceput sa fie putin mai frig am constatat ca nu am caldura cum aveam iarna trecuta si acul de temperatura oscila in functie de viteza masinii . Am decis sa schimb termostatul . dupa schimbarea termostatului am facut un drum mai lung aprox 200 km si , desi aveam caldura in masina si acul ajungea la 90 grade la un moment dat s-a aprins martorul engine. la o scanare am constatat ca senzorul de temperatura de pe motor, G62 parca, avea o eroare. Am constatat ca e defect si l-am inlocuit. Dupa inlocuirea senzorului respectiv martorul s-a stins si am si am sters eroarea cu VCDS.  Aproape imediat nu am mai avut caldura suficienta in masina , doar un pic se incalzeste si ventilatoarele de pe radiator pornesc la cateva secunde dupa ce pornesc motorul. Recunosc ca nu am ajuns sa pun diagnoza pe ea , dar ma cam enerveaza situatia . Daca are cineva vreo idee despre comportamentul acesta sau a mai patit cineva , va rog sa ma luminati ,fiindca e destul de enervanta situatia mai ales cu vremea din zilele astea.

Cu stima....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut

Am un vw bora 14. 16 v motor axp pe gpl baga putin caldura mai ales la drum intins, am schimbat 3 termostate ultimul fiind behr.AM schimbat senzorul de temperatura g 62 cu unul hella.Daca merg in afara orasului gen Bucuresti-Ploiesti scade temperatura apei la 50 grade.Am verificat furtunele care intra in radiatorul de caldura si erau amandoua calde.Mai am putin si schimb distributia + pompa de apa daca nici asa nu rezolv nu cred ca mai dau jos cartonul din fata la drum lung.

Aveti vreo idee sau sugestie?

multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!