Jump to content

vilbrochen rupt + capacul de palier nr. 2


Nicholas82
 Share

Postare recomandată

In martie am schimbat la Gilda Service din Galati cutia DSG impreuna cu volant (Pret 4000 + 1740), pe atunci masina avea 197k kilometri, acum la 210k m-a lasat masina, pe soseaua Stefan cel Mare, am dus-o la service si mecanicul mi-a zis din prima ca e volant si pe langa asta sa cumpar un semering, un senzor, la cumparare am descoperit ca volant noua costa 1540 ron, iar cei din service mi-au pus una second la pret de noua (si de aici prima inselatorie).

Se apuca mecanicul sa dea jos volant si descopera ca e vibrochenu rupt plus capacul de palier nr. 2, mai descopera ca contragreutatile de la pompa de ulei nu erau puse la semn.

Intrebari:

1. Ce ar fi putut duce la ruperea vilbrochen-ului?

2. Ce variante de reparare as avea? (de preferat ieftine)

3. Unde gasesc un vilbrochen + capacu de palier sau eventual un motor bun second?

4. Cat costa manopera pentru demontat si montat un motor?

Va multumesc anticipat pentru raspunsuri!!!

Modificat de Nicholas82
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Singura varianta buna,un motor sh.

Ai simtit vibratii in timp ce mergeai cu masina?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

du-te la service-ul respectiv si apeleaza la garantia pe care sunt obligati sa o ofere

daca nu coopereaza da-i in judecata. cu un avocat bun sigur castigi procesul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intra in ei nu te lasa.Incearca sa ii scoti vinovati si pune-i sa plateasca pentru ce au facut.Daca esti sigur pe faza cu volantul sh insista pe acest lucru.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Serive-ul respectiv are dezmembrari din ce am cautat. Nu trebuia apelat la ei mai ales la o operatie destul de delicata fiind implicata si o cutie dsg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Varianta cu motor second este cea mai buna in cazul tau (desi varianta inlocuirii motorului ar afecta pretul in cazul vanzarii). Imi pare sincer rau de ce ai patit, sper sa o rezolvi cat mai convenabil. Poate invatam ca sunt piese care nu merita sa le punem second, nu mai vorbesc de alegerea cu atentie a service-ului. Stiu sigur ca orice service este nevoit (nu ca ar vrea) sa acorde o garantie de pana la 2 ani pentru manopera SI piesele montate de ei. Eu cred ca merita sa faci o constatare la un service serios si sa ii dai in judecata. Cu un avocat bun, castigi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce vina are serviceul daca ei au schimbat cutia si volant iar acum s-a rupt arborele cotit?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am citit mai sus ca l-au taxat pentru volant noua si i-au pus second. Evident ca nu poate fi problema la arborele cotit din cauza volantului, decat daca se blocheaza brusc poate, dar nici asta nu prea vad cum

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut. am citit in taguri ca ai zgomot pe partea dreapta. cum suna acest zgomot?

a intrebat Gabi daca aveai vibratii in timp ce mergi. Eu am vibratii violente chiar inainte de a se opri masina, nu conteaza daca apas sau nu ambreiaj. Se simte ca si cum ar da sa moara motorul, se si aude la fel. Am incercat si cu turatia la relanti mai sus, dar diferenta a fost prea mica.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@cosmin - daca masina se scutura la oprire verifica clapeta de cut off.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@pronet, asta ar fi prima sugestie pertinenta din ultimul jumatate de an, chiar si mai bine, trecut fiind si prin 3 serviceuri bune zic eu.

O s-o verific, mai intai daca pot cumva cu interfata, apoi cand fac revizia ii pun sa-mi desfaca si clapeta. Merci!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

offtopic: pai ce sa te mai complici - pui tu mana si o desfaci tu - e corp cu EGR-ul. Ai de desfacut 3 suruburi si un furtun. Nu e fizica atomica. Daca nu te descurci, imi spui si o rezolvam.

Modificat de pronet
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa ce am cumparat masina am mers la Costel sa imi curete EGR-ul. Nu prea era murdar, dar ... pe urma mi-a aratat si clapeta de cut-off. Era plina de depuneri, spre deosebire de EGR. De ce s-a murdarit corpul clapetei si EGR-ul nu, habar nu am.

Deci sugestia lui Mihai este foarte pertinenta.

Modificat de mars01
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@GABIVVX da am simtit bibratii, timp de 5-10 km motoru era zgomotos decat de obicei, iar apoi apoi vibratiile au crescut ca intensitate 20 de s, si se auzea un zgomot pronuntat in partea dreapta si s-a oprit motorul,

@ Ebi din ce mi-a zis mecanicul, din cauza unei volante prost echilibrate se poate ajunge la ruperea vibrochenului

cosmin_nst@ zgomotul suna ca un pacanit mai accentuat si era din cauza vibrochenului, iar din ce mi-a zis mecanicul mai poate fi din cauza volantei sau a senzorului de la volant

Valeriu@ cam cu cat scade pretul la revanzare?

z e n i t h@ am vorbit la service, iar cei de acolo mi-au zis ca garantia e doar de 6 luni, insa pe deviz spune ca e de 24 de luni, atunci cand piesele sunt furnizate de ei

Acum am doua variante sa iau un motor fara anexe la 700E(nu are serie pe el) sau 1000E sau un motor complet la 1500-2000 E, voi ce ma sfatuiti?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cazurile cu vilbrochen deteliorat(nu mai vorbesc de vilbrochen rupt) la o masina de asemenea vechime,sunt extrem de rare si au cauze foarte putine:probleme cu pompa de ulei,lovituri mecanice,viciu de fabricatie.

E posibil problema sa provina de la montajul volantei adunat cu faptul ca ai cutie DSG care schimba si preaia socurile motorului mult mai intens decat o cutie manuala si solicita mai mult motorul..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 years later...

Buna seara este prima data cand scriu si eu pe acest forum va urmaresc cu drag de mult timp , la fel am patit si eu acum 2 zile motorul find cel de 170 cp bmr cutie dsg a inceput sa bata usor ca un tacanit de injector si pana am ajuns acasa sa acentuat un pic mai mult a doua zi am plecat la peste si dupa un drum de 20 km a inceput sa bata rau azi am desfacut baia de ulei si surpriza la fel bieleta la pistonul 2 desfacuta si arborele rupt si la pistonul 3 si 4 slabite care ar fi cauza.Acum 3 luni la fel mi sa dat cutiea jos pentru schimbare semering si senzor se poate sa se fi montat volant prost si daia sa produs cauza asta .Va doresc plimbari placute fara incidente

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!