Jump to content

Zgomot indundat ..de unde ?


andrei007
 Share

Postare recomandată

lupo_bv- nu ma doare mana sa inregistrez ceva, insa acel sunet nu poate fi redat, probabil are o alta frecventa , oricum e ceva gen diapazon si mai mult trepidatiile motorului sunt din ce in ce mai mari, chiar un coleg de munca ,memgru VWforum a mers cu masina inainte si in prezent si nu mi se pare.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Atunci s-ar putea să nu fie legătură între sunet şi vibraţii.

Aşa un ţiuit aud şi eu câte o dată din partea cu torpedoul, dar nu trepidează motorul. Din ce am ascultat într-o zi sunetul vine din zona filtrului de motorină, aşa mi s-a părut. Iniţial am zis că face buzerul ăla de uşă deschisă, este cam aceeaşi tonalitate dar de intensitate mult mai scăzută. Nu-l mai bag în seamă.

Mai am şi un fel de zumzet la decelerare (p-ăsta îl aud doar eu :10[1]: ) până se încălzeşte bine motorul (la un drum mai lung). M-a stresat un timp, dar dacă nu sunt alte manifestări nici pe ăsta nu-l mai bag în seamă.

La tine dacă zici că vibraţiile sunt aşa de puternice încât să vibreze maşina atunci ori sunt provocate de ceva piese în mişcare (de la motor până la cutie) ori o piesă destul de mare care nu este bine fixată cum trebuie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

o sa incerc sa postez un video cu balanganitul motorului la pornire

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Parerea mea :

Posibil si cel din stanga...

post-25544-0-45069800-1359907872_thumb.j

Modificat de carmina
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mda la ala ma gandesc si eu, acum sincer ca si observatie , de ceva timp m-i s-a parut ca motorul meu e lasat in partea cu bateria, dar ceva mecanici mi-au spus ca asa e motorul nu-i lasat, asa-i din fabrica.

Am vorbit la un service si mi-l va da jos si vom face o inspectie vizuala, bine si a celuilalt.

Chiar i in poza se vede ca e lasat putin

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am văzut la o colegă de forum cu Lupo 1,4TDI 75hp (deci motor cam ca al tău) că stătea motorul într-o parte ca la tine şi a zis că aşa sunt astea cu 3 cilindri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Revin cu vesti, mi-am comandat pe internet de la dezmembrari un suport motor (acel de sub baterie) recomadat de Carmina, problema este  ca am schimbat o piesa degeaba ..si bine ca nu am cumparat-o de noua. Mi-am comandat si mi-am schimbat toate cauciucurile care sustin esapamentul de caroserie.

Distributia am facut-o acum o saptamanam, iar la schimbarea distributiei am stat langa mecanic, iar cand a dat acel suport motor jos l-am verificat. e ok. , cel din spate de dedesubt e in regula, deci toti suportii motor nu au probleme.

Acum unul din mecanici mi-a spus ca el e absolut sugur ca schibarea bucsilor de bascula cu modelul "plin" mi-a schimbat comportamentul masinii si ca de acolo toate problemele mele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe topicul schimbare bucse bascula am gasit urmatoarea afirmatie a unei persoane :

 Concluziile mele dupa....:masina pare sa fie mai "sport" adica vibratiile resimtite la bord sunt ceva mai mari dar fara bubuielile in timpul franarii si nici la gropi mai serioase directia Ok . Trebuie sa mentionez ca au aparut si zgomote nedorite cum ar fi: pacaneli bieleta dreapta care acum se aud din cauza rigidizarii articulatiei dar si mai trist in cazul meu aparitia unor vibratii accentuate in volan la 1100-1500 RPM , vibratii inexistente cu bucsele de Fabia

 

Cred ca despre asta e vorba. :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

,,Am vorbit la un service si mi-l va da jos si vom face o inspectie vizuala, bine si a celuilalt"

Ok, dupa inspectie ce ti-au spus?

De ce l-ai achizitionat, atunci daca nu erau rupt?

Vezi ca tu parca sustineai ca la 2000-2500 rpm sunetul dispare, sau la calcarea ambreiajului...daca am retinut bine, nu are nicio treaba cu bucsele alea pe care vrei sa le schimbi...

E doar o parere...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Au spus ca suportii motor par o.k. si ca nu are rost sa arunc cu bani pe piese care nu sunt uzate de tot.



iar bucsele de Cupra le -am schimbat acum ceva timp si de atunci au aparut toate problemele mele.



Recumosc ca acei mecanici care mi-au montat bucsele pline , nu mai vazusera acest tip de bucse si au fost foarte sceptci in privinta lor. S-au chinuit sa le monteze, probabil ceva greseli in montaj ?

Unghiul de fuga nu l-am facut dar am considerat ca dca in 10.000 km nu s-au uzat inegal cauciucurile unghiul e in regula, mai ales ca nu cred ca ar provoca zgomat si trepidatii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din sufletul meu de de forumist, poate aveti o idee unde si ce sa incerc. Nu stau cu masina in drum, dar deja imi sta pe creieri treaba asta si vreau s-o rezolv.

 

Sunt deschis la orice. Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca problemele tale au aparut de cand ai inlocuit bucsele bascula cele pline de Seat, nu ar fi bine sa revii la cele originale, cele pe care le-a gandit constructorul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca as fi sigur ca de acolo pleca problemele mele, le-as schimba maine si gata. Dar in orice treapta de viteza cand am acel zgomot si scot masina pe liber, sunetul dispare, am bagat iar treapta iar se aude. Nu cred ca sunt probleme la trenul de rulare, ci mai degraba la ceva componente care vibreaza aiurea, leggat de faptul ca zgomotul a aparut dupa schimbarea bucsilor pline , acum nu ma pot gandi doar la ceva piese montate prost , mentionez ca , acele console au fost date jos, chiar pe dreapta unul din suruburi a fost bagat stramb si descoperit peste o saptamana.

Chiar nu mai stiu ce sa verific, daca suportii motor sunt o.k, sa incep sa vefific tot compartimentul motor, poate ceva are vreun joc mic, poate galeria atinge undeva , habar n.am.

Cert este ca zgomotul este insotit de trepidatii, si am descoperit ca dupa ce am schimbat suportul de sub baterie, am zile cand zgomotul este redus la limita suportabilului cat sa nu mai   deranjeze, sau zile ca azi cand era mai pronuntat ca de obicei.

 

Cineva mi-a dat un sfat sa merg s-o duc undeva "pe role" si imediat aflu cauza zgomotului si ce piese vibeaza.  Are cineva idee in Ploiesti unde pot gasi asa ceva ,sau daca merita sa incerc?

Sau daca e cineva priceput pe forum care vrea sa ajute, vin chiar si in Bucuresti..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Revin cu vesti, de data aceasta bune, am revenit in service cu masina si i-am spus sefului de service ca nu plec pana nu imi repara masina, dupa aproximativ 3 ore de teste, sfaturi intre mecanici etc, au luat decizia de a schimba bucsele de bascula, am mai schimbat bieletele antiruliu,  si cand am plecat in proba toate problemele mele au disparut, masina este ca noua, fara trepidatii in caroserie, fara zgomote infundate, merge ca unsa, mai am de schimbat luni bucsele de la bara antiruliu, de refacut geometria si ..sanatate.

Singura mea curiozitate a ramas ..daca accelerez pana la 2500 rot/min apoi iau piciorul de pe acceleratie da ceva in nas, exact senzatia care ar fi produsa de tamponul antibalans uzat, simti miscarea motorului, doar ca antibalansul meu este f nou, il scot din calcul, ma gandesc doar la acele bucse de bascula , sunt cele cu 2 aripioare. Am observat ca , cuplul motorului la vechile bucse pline era transmis prin caroserie fiind foarte rigide, iar acum probabil acestea sunt f elastice si de acolo acel joc.

Oricum nu mai comentez, am scapat de o problema ce ma deranja de 3 luni si sunt fericit

Drumuri bune , fara gropi si radare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ma bucur ca in sfarsit ai gasit rezolvare "necazului" tau . dar bucsele cele noi le-au montat bine ? acele bucse au un sens de montaj (o sageata pe partea din guma montata spre inainte ) . poate din asta acel soc care-l simti acum ! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!