Jump to content

New Skoda Superb


ARDEI_IUTE
 Share

Postare recomandată

uite-l pe cel de la vw de care spuneam

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La ce trebuie cablajul daca doar vreau sa montez un suport de bicle?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pentru stopurile portbagajului.

bicicletele vor acoperi partial stopurile masinii si vrei/nu vrei activezi stopurile portbagajului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu toate suporturile de biciclete pe carlig vin cu stopuri auto si nu cred ca sunt ilegale. Nu stiu cum este daca mergi in alte tari.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am obtinut un pret de la Brady: piese (carlig+cablaj) ~2000 lei + 700 lei manopera.

Cam multisor. Cred ca deocamdata o sa aman decizia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fara cablaj ar trebui sa fie mult mai putin (cam jumate). Este 1100 carligul + estimez maxim 300 ron manopera. La inceputul lui iulie ajung si eu la Brady sa vopsesc bara spate pe casco si daca tot o dau jos sa-i intreb cat mi-ar lua sa-mi monteze carligul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Din ciclul "fapt divers", am aflat ca toate masinile VAG fabricate incepand cu 1 Ian au standard TPM.

 

Eu - il bifasem ca optiune, a fost vreo 60Eur si apoi am injurat ca e o dotare inutila, neavand sensibilitate suficienta - nu detecteaza variatii mai mici de 0.3 atm

 

Zilele trecute, tocmai m-a salvat de 200Eur cheltuieli de 2 anvelope. La 1 zi dupa ce imi controlasem presiunea, ca sa fiu sigur ca e perfecta, inainte de un drum de 600km, in ziua plecarii a "dat alarma". Ma enervez- primul impuls a fost sa-l ignor, dar opresc sa verific la vulcanizare: dreapta fata 1.7atm. O verific pe masina vizual - nimic. O verific in apa - un cui aproape invizibil in calea de rulare. Rezolv cu un snur, fac presiunea si gata. Scap cu 10Ron cheltuiala. Resetez TPM si asta a fost tot.

 

Daca plecam cu masina asa, in 600km rulati la 1.7atm, viteze de autostrada, sigur deterioram panzele de la incalzire si trebuia schimbata anvelopa, impreuna cu perechea ei, caci la 25k rulati, nu poti schimba doar 1 anvelopa, diferenta de inaltime profil e consistenta

Modificat de 75NOR
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce presiune folositi la cauciucuri?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

2.4 pe toate tot timpul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am obtinut un pret de la Brady: piese (carlig+cablaj) ~2000 lei + 700 lei manopera.

Cam multisor. Cred ca deocamdata o sa aman decizia.

cam mare manopera. maxim 2 ore sa dai bara jos si sa inlocuiesti armatura barei cu traversa carligului.  Iar la electrica maxim 1 ora sa legi firele la tripla si sa alimentezi modulul de la bricheta din portbagaj.

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

2.4 pe toate tot timpul

 

eu merg cu 2.3 pe toate (roti 17'')

 

@cipo cred ca foloseste 18'' daca nu ma insel :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Corect, si nu regret decat la gropile pe care nu le pot evita ori la bordurile pe care nu le pot urca.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trinity 18'' au un design superb.... :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gorillaz_Doktor

2-2.1 pe 205/55/16

Muuult mai silentioase..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ati vazut noul passat b8? Eu acum astept cu foarte mare interes Superb 3....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Din ciclul "fapt divers", am aflat ca toate masinile VAG fabricate incepand cu 1 Ian au standard TPM.

 

Eu - il bifasem ca optiune, a fost vreo 60Eur si apoi am injurat ca e o dotare inutila, neavand sensibilitate suficienta - nu detecteaza variatii mai mici de 0.3 atm

 

Zilele trecute, tocmai m-a salvat de 200Eur cheltuieli de 2 anvelope. La 1 zi dupa ce imi controlasem presiunea, ca sa fiu sigur ca e perfecta, inainte de un drum de 600km, in ziua plecarii a "dat alarma". Ma enervez- primul impuls a fost sa-l ignor, dar opresc sa verific la vulcanizare: dreapta fata 1.7atm. O verific pe masina vizual - nimic. O verific in apa - un cui aproape invizibil in calea de rulare. Rezolv cu un snur, fac presiunea si gata. Scap cu 10Ron cheltuiala. Resetez TPM si asta a fost tot.

 

Daca plecam cu masina asa, in 600km rulati la 1.7atm, viteze de autostrada, sigur deterioram panzele de la incalzire si trebuia schimbata anvelopa, impreuna cu perechea ei, caci la 25k rulati, nu poti schimba doar 1 anvelopa, diferenta de inaltime profil e consistenta

 

Ieri cand ma intorceam de la un tenis cu niste prieteni, aud un sunet ciudat care venea din partea din fata stanga - opresc la primul semafor dupa vreo 10m, si vad pana la roata fata stanga. Traversez intersectia (nu aveam cum sa opresc acolo) si schimb cu roata de rezerva. Mai mult de 50m nu am mers cu anvelopa total dezumflata, si totusi astazi cand m-am dus la un atelier, si a dat anvelopa de pe janta, era facuta praf pe interior. Foarte multe bucati mici de cauciuc - explicatia mecanicului a fost ca janta a provocat asa ceva. Intrebarea este daca pateam acelasi lucru cu TPM? Daca nu  pateam acelasi lucru (adica TPM-ul ma avertiza in timp, si opream cat timp anvelopa mai avea ceva in ea), cum activez TPM-ul, sau cum il instalez pe masina? Mentionez ca masina are MY Iulie 2012 (aprox).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

TPM pe mine m-a avertizat cand am inceput sa pierd presiunea in anvelopa.

Nu stiu cat este la Superb, dar la Octavia din semnatura cablajul si butonul au fost aproximativ 100 lei l-a care s-a adaugat montajul.

In final ajungi cam la pretul indicat de 75NOR +/- cativa (zeci) lei.

Modificat de loghy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce ai patit tu este ca mergand cu roata desumflata s-a rupt cordul metalic si ti-a sectionat bucati din anvelopa. Dupa ce a cedat tot peretele lateral, janta a calcat direct in cauciuc si de asta ai patit ruperea bucatilor de anvelopa.

 

Ca si retrofit poti pune atat TPM cat si "TPM Premium" adica senzori pe fiecare roata si iti arata pe maxidot presiunea pe fiecare roata prin codare.

 

http://www.cars-equipment.com/www/en/shop/exterier/oem-1z0927127a-tpms-tire-pressure-monitoring/

 

http://www.cars-equipment.com/www/en/shop/other-8/tpms-3aa907273d-vw-skoda-tire-pressure/#product_9852

 

Asta de mai sus e misto rau :) as fi pus asa ceva OEM daca ar fi post posibilitatea de a opta

Modificat de 75NOR
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

"Problema" la TPM Premium este ca stunci cand schimbi rotile vara/iarna trebuie sa muti si senzorii sau sa ai 2 randuri de senzori, deci e mai costisitor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu neaparat. Daca pe jantele de iarna nu ai senzori, cand pui rotile de iarna pe masina vei dezactiva TPM Premium cu VCSD - banuiesc ca se poate si apoi il reactivezi cand pui rotile care au senzori :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta cu siguranta, dar ma gandeam ca atunci cand dai 400 euro pe sistemul de monitorizare a presiunii ai vrea sa te bucuri de el tot anul, nu doar jumatate... :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai poti sa te bucuri, doar trebuie sa achizitionezi inca 4 senzori care sunt destul de scumpi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hmmm, 2500 RON tot sistemul (380 + 4*70 pentru jante iarna) :dry: . Cam scump pentru ceea ce vroiam eu, desi vad ce face cel premium vs ce face TPM normal. Intrebarea este totusi daca cu TPM normal, voi mai pati astfel de evenimente pe viitor, sau voi primi avertizarea in timp, astfel incat sa nu mai merg nici macar 2m cu anvelopa pe zero?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

TPM-ul normal nu iti va arata pe care roata ai o problema.

Eu am luat in cui in anvelopa si in 2 zile si 300 km abia la al treilea avertisment am observat vizual roata cu probleme.

Deci eu cred ca iti vei atinge scopul si cu cel normal.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!