Jump to content

New Skoda Superb


ARDEI_IUTE
 Share

Postare recomandată

safari hunter

Skoda, in mod deosebit Skoda Superb,are destula personalitate pentru o masina din grupul VAG, in limita valorii sale, sa zicem "entry level" catre clasa de varf. Acoperirea emblemei in scopul ascunderii indentitatii producatorului sau atribuirea uneia de la alte marci cu mult mai impunatoare nu mi se pare o idee tocmai buna, ba chiar una care poate induce :biggrin: . Ma multumesc sa consider ca este doar masina corecta pentru preferintele si posibilitatile mele produsa de un brand cu traditie.

Un exemplu "fabricat" cu Skoda by BMW mai jos. :lol:

post-75870-0-22308000-1310578837_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Parca nu`i la loc sigla aia :lol: Nu`i sade bine de loc, verdele tot verde`i :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pe mine nu ma deranjeaza identitatea masinii, doar verdele ala strigator care pare sa nu se pupe cu culoarea autoturismului.

poate ne ajuta un coleg priceput in paint sau alte programe sa-i dea o culoarea ornamentului, sa vedem cum apare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cred ca asta da mai bine

dscn7013y.jpg

Modificat de Hudrea
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si de unde se poate achizitiona asa ceva ??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

acum intreb si iti zic...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e sticker(nu mi-am dat seama),il face un tip de pe briskoda.net.

Poate sa iti dea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

o sa mai studiez problema...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este posibil sa cumpar 4 stickuri cu emblema skoda si sa le lipesc peste emblema VW de pe niste capace de roti?

De unde se pot comanda?

Imi pregatesc rotile de iarna cu tot cu capace :frigbaitata:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cauta pe okazii daca nu gasesti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

M-am gandit sa semnalez 2 probleme pe care le am observat la Skoda mea:

1. Scaunele asa-zis sport nu au niciun fel de sustinere laterala in partea de jos.. la curbe luate tare plec din scaun.. :(

2. Parbrizul cu degivrare pe timp de noapte mai ales in oras este foarte foarte neplacut. Stopurile masinilor sau alte lumini

in general difuzeaza ( se refracta in toate directiile ) si parca esti out-of-focus..

si acum fara a fi o problema in sine, deoarece am mai avut o masina cu DSG ( golf v gti ): cutiile automate nu pot

fi folosite in regim sportiv. Da, poti accelera rapid de pe loc, dar daca esti in coloana asteptand un moment cheie sa depasesti

la limita chiar daca esti in S, va retrograda :( .. mai ramane eventual sa o folosesti in manual, dar este enervant.

Si la cum conduc eu: adaptez tot timpul treapta de viteza la viteza de mers pentru a avea zvacul necesar in caz de nevoie.. este

foarte neplacut.. trebuie sa incep sa conduc mai linistit :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

chiar daca esti in S, va retrograda :(

Pai si ce nu e ok? :blink:

Personal mi se pare logic. Daca sa zicem ca in coloana la viteza stabila o tine la 1500 - 2000 cand vrei sa zvacnesti iti retrogradeaza 1 treapa sa zic, si ai 2500 - 3000 astfel incat sa ai un demaraj bun :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai cum ce e in neregula? :)

Retrogradarea dureaza!!

Nu poti tasni pur si simplu..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si pe skoda.be la configurator, un superb elegance iti iese cu aproximativ 6000 mai scump decat la noi. Care sa fie smecheria?

Totusi, o diferenta trebuie sa fie ca altfel ar da buluc toti nemtii si belgienii la noi sa cumpere masinile de noi. Chiar si dealerii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai smecheria e in mai multe parti:

- sunt mai dotate ca in RO (cred). de exemplu, elegance in BE are cam tot (inclusiv tapiterie de piele), in afara de plafon de sticla, navigatie, haion electric (pentru combi) si bluetooth . Columbusul se pune cu bani putini, cu un pack.

- exista o serie de reduceri, pe care nu le gasesti pe site (chestia asta e valabila in toate tarile cred). spre deosebire de RO insa, reducerile sunt 'fixe' (nu poti negocia nimic cu dealerul, iti spune ala din start ce si cum).

- e foarte comod sa cumperi din Belgia, daca locuiesti in Belgia: inmatricularea se face prin posta, nu ai control tehnic (primul se face la 4 ani) etc.

- exista niste frecusuri cu TVA (nu stiu amanunte - in BE e de 21%, insa de exemplu stiu ca e teribil de neatractiv sa cumperi din Luxembourg, desi aia au TVA de 15%).

de pe belgium.be:

Dès que vous arrivez sur le territoire belge avec le véhicule acheté, vous devez vous présenter au bureau de douane belge de votre choix. Si vous déclarez une nouvelle voiture, vous devez introduire une déclaration de TVA particulière. Dans le cas d'une voiture non neuve, vous ne devez pas introduire de déclaration de TVA, mais vous devez quand même obligatoirement passer par un bureau de douane.

- prin dealer poti avea o serie de reduceri la asigurari, mai ales daca esti 'nou asigurat', cu un bonus-malus de te ia ameteala.

- nu in ultimul rand, in 2010 s-au vandut masini mai multe ca in orice alt an din istoria recenta.

- belgienii cumpara 'belge' :blah_: fie el produs si in cehia.

Modificat de adso
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

parca am mai spus-o, pentru Romania exista o reducere direct de la producator de 3000 de euro, aproximativ.

iar faza cu dealerii care sa se buluceasca nu se intampla din 2 motive (cred eu)

1.ce spune colegul adso

2.nu cred ca le da voie Skoda.

:)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:lol: Daca s-ar fi vandut in US ar fi fost cu 10000 EUR mai ieftina ... Asta ar fi insemnat ca e o masina mai proasta?

Tind sa cred ca pretul de vanzare pe o piata nu tine de calitatea masinii ci de logistica, politica firmei, fiscalitate, dotari standard... Eu daca as locui in Germania (mai in sud), cred ca mi-as lua masina noua din Romania ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

safari hunter

Ma indoiesc ca Romania ar fi tinta unor oferte diferentiate fata de alte state europene. Cand am cumparat masina exista o oferta interna a distribuitorilor Skoda din Europa de 18% (10% pentru atragerea clientilor 8% in maneca dealerilor. La noi era o valoare fixa de 2402E + bunavointa dealerului + abilitatile de negociere. :icon_cool:

In US pretul masinii este subventionat de industria petroliera, subventie care se reintoarce din consum in buzunarele celor care fac masina mai ieftina si sa nu uitam si de IRS. :coffee_lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am zis sa deschid discutia pentru 2 probleme ( zic eu deranjante ) cu noua Skoda Superb:

1. Maxidotul are delay semnificativ la informatiile afisate la MFI. De exemplu viteza in format digital face refresh de ordinul secundelor..

La A6 viteza era cat se poate de "live".. Asa trebuie sa fie? poate fi imbunatatit samplingul asta?

2. Performantele dinamice ale masinii cu motorul de 170CP si tractiune fata si indiferent de cutia de viteze ( dsg sau manuala ) sunt

inferioare fata de variantele similare de la Passat sau A4 ( ma refer la 0-100km/h si viteza maxima ). Si A4 si Passat nu sunt mai usoare.

Ma gandesc ca sunt cutiile de viteza diferite? Vad ca alte caracteristici tehnice sunt la fel ( putere maxima la turatia data, cuplu maxim

pe plaja corespunzatoare.. )

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da un pic greutatile Passat-ului si ale lui A4, comparativ cu Superb-ul. Eu zic ca 100% exista diferente de greutate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca 15% influenteaza si forma aerodinamica ... cel putin la reprizele peste 100km/h

Mai conteaza si anvelopele 5%

Eu cred ca Superbul nu iti da senzatie de viteza si atunci ai impresia ca este mai lent... Am observat la sotia mea care peste o anumita viteza devine agitata. In Superb in schimb la 180-210 km/h (pe autostrada - nu spun tara) atipea in spate...

A4 e mai micut (Seria 3, Mercedes C klasse, Audi A4 B7 sunt mai mici si decat Octavia 2 care are 4.57 m) si atunci sunt alte senzatii...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Avem asa:

Skoda Superb 2.0TDI CR DPF: 125kW/4200 rpm ; 350Nm la 1750-2500 rpm ; 222km/h top speed; 8.8s 0-100km/h; 1555kg

Audi A4 2.0TDI CR DPF: 125kW/4200 rpm; 350Nm la 1750-2500 rpm ; 230km/h top speed; 8.4s 0-100km/h; 1540kg

VW Passat 2.0TDI CR DPF: 125kW/4200 rpm; 350Nm la 1750-2500 rpm ; 227km/h top speed; 8.6s 0-100km/h; 1560kg

De mentionat ca la Skoda se specifica ca 1555kg cu tot cu greutatea soferului.. la celelalte nu se specifica, dar poate e aceeasi "presupunere".

Cred ca diferentele de greutate de cate 15kg sau 5kg fata sunt irelevante si atunci raman strict celelalte. Nu sunt mari, dar de la anumite valori

de performanta in jos 0.4s pentru 0-100km/h e ceva.. mai ales avand acelasi motor cu aceleasi caracteristici. Si mai este si viteza maxima..

Legat de anvelope am Pirelli Cinturato P7.. o anvelopa sport.. cu asta a venit masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De unde ai luat datele ?? Esti sigur pe ele ?

N-as fi crezut ca A4 e la fel de greu cu Superbul. Vezi ca mai conteaza si tipul de cauciucuri, si marimea lor si multe altele. Ideal ar fi sa faci un test cu masinile respective, sa le cantaresti in aceleasi conditii (cu sau fara sofer, cu 30 l de motorina, sa spunem) si sa faci masuratorile de 0-100 km/h, tot asea, in aceleasi conditii. Apoi poti trage concluzii.

:)

M-as mira sa existe cutii de viteza diferite.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sunt ok datele

Va spun sigur ca vmax e influentata de forma aerodinamica care la Superb 2 sedan e cea mai slaba dintre toate datorita arhitecturii spate cu haion.

De exemplu Golf VI GTD de 170 cai are 1409 kg si acc 0-100 in 8.1 sec (fireste, e mai usor cu 145 kg) si vmax de 222 (exact ca superb). Din ce motiv nu are vmax mai mare Golful? Raspuns - datorita formei mai putin aerodinamice decat la Superb2...

Forma ideala este cea de picatura si daca va uitati la Passat si la A4, amandoua sunt mai lasate la spate (plafonul + geamul coboara mult mai lin) fata de Superb 2...

Modificat de nsm
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Datele sunt de pe siteurile reprezentantelor.. compar doar datele oficiale, nu date efectiv masurate de cineva.

@oaspetele: asta cu n-ai crezut ca e mai greu imi aduce aminte de cineva care imi spunea ca Audi 80 este mai greu decat Bora si ii aduc

datele tehnice si era o diferenta de 250kg ( mai grea Bora ) si imi zice ca n-are cum ca e o minciuna, ca tu nu vezi ca e mai umflat ca Bora? :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!