Jump to content

New Skoda Superb


ARDEI_IUTE
 Share

Postare recomandată

is curios de cat va costa optiunea !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

post-30503-0-26130100-1307623902_thumb.j 422,84 E (cu tva)
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

se poate modifica o comanda daca inca nu a intrat in productie.

Cum la skoda superb combi de la comanda pana la intrarea in productie dureaza minim 4-5 luni ... este mult timp sa mai faci modificari :P

Da era sa aleg opel insignia numai din cauza faptului ca aveau scaune ventilate.

Acuma nu imi pare rau de loc. Asta era singurul off al meu in privinta acestei masini.

Referitor la suspensie .. da ar fi fost dragut .. dar nu cred ca as fi dat ~ 2500 de euro pentru ea.

Si in plus la gropile din romania daca ti se strica .. te costa o avere sa o repari :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Adevarat, dar cu aceste optiuni plus inca cateva care multi ne-am dori sa le vedem pe lista, Superb se muta incet spre o noua concurenta cum ar fi A6. Eu astept un facelift al modelului unde sper sa mai lucreze putin la formele usilor din spate. (singurul lucru ce nu imi place la noul Superb )

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

se muta incet catre a6 superbul dar si a6-le se muta incet mai departe de superb :D superbu o sa aiba ventilatie in scaune, a6-le are masaj... si tot asa ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai daca o iei asa .. audi a6 este sub renaul Latitude pentru ca nu are inca masaj in scaune si sistem de purificare a aerului cu ioni (Samsung Super Plasma) si alte ktt-uri de genul asta.

In realitate nu e chiar asa ... chiar renaul Latitude e sub skoda superb conform francezilor :

http://www.turbo.fr/actualite-automobile/424670-emission-turbo-29-05-2011-morgan-lotus-renault-latitude-skoda-superb/ de la minutul 14

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pentru o reala concurenta a A6-lui, in opinia mea, mai era nevoie de un lucru : motorul 3,0tdi.

cu toate inconvenientele legate de pret de achizitie mai mare, impozit anual substantial marit si (eventual) consum, faceam un efort si treaba era clara. unde mai pui ca venea implicit cu quattro.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din pacate pe masinile VAG cu motoare transversale nu se poate monta mastodontul TDI de 3l...

Pe vechiul Superb s-ar fi putut monta ptr ca se baza pe Audi A4 si avea motorul longitudinal ca si Passatul contemporan (cum sunt cele din dotarea Politiei rutiere V6 TDI)

E o strategie buna a VAG sa rezerve doar pe modelele cu adevarat premium de la Audi A4 in sus si Tuareg/Phaeton de la VW motoarele V6 si V8 TDI.

Altfel ce motive mai aveam sa cumparam AUDI daca le puteam lua mai ieftin cu badge de Skoda.

De altfel mi se pare o ineptie sa iti mai cumperi un Audi in 4 cilindri diesel la ora actuala cand il poti lua mai ieftin de la VW sau Skoda... Daca tot dai un ban pe un Audi, e bine sa te diferientiezi si prin motor nu doar badge.

Iar daca vrei tinuta de drum iti iei BMW cu propulsie in loc de tractiune si o sa te distrezi pe viraje :Driver: (asa cum am facut eu in concediu - am inchiriat un 118d si am lasat Superbul in garaj :D )

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Chiar daca ar fi posibilitatea de a pune motor de 3.0 sau 2.5 tdi nu as fi pus.

De exemplu daca ar fi cu 3.0 tdi de 200 de cai .. nu ai absolut nici un avantaj :

1. Consumul creste simtitor ... chiar si cu cutia de 8 viteze automata.

2. Neaparat trebuie cutie automata ceea ce mi se pare un dezavantaj.

3. Costul creste simtitor de mult. Pe langa motor vine si distributie si cutia de viteze etc.

4. Sa nu uitam si de taxe care se dubleaza sau chiar mai mult.

Iar daca ne referim la performante .. asta e culmea ca nu vor fi prea mare diferenta .. si de ce:

pentru ca greutatea noilor componente (motor + cutie de viteze ) raportat la 200 - 220 cai .. ai sa vezi ca pe undeva tot pe acolo este raportul kg/kw

Iar pentru cei ce nu ii satisfac cei 8.9 sec pana la 100 km/h inseamna ca nu doresc o masina de familie ..

Mie mi se pare compromisul ideal acest motor 2.0 CR TDI de 170 de cai. Compormisul intre putere , consum si faptul ca merge cu cutie manuala.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exista 3,0 tdi manual. si ma refer evident la cel de 240 de cai. gandeste-te si la cuplu si la 6 cilindri, nu doar la cai.

consumul si impozitul marit e un dezavantaj care mi-l asum, asa cum altii au platit peste 30 000 pe un superb.

:)

nu in ultimul rand, de ce o masina care face suta in 7 s-ar descalifica in aceptiunea ta ca masina de familie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu am spus ca ar descalifica ci ca 9 secunde suta mi se pare de bun simt.

Cu cat mai putin cu atata mai bine, clar.

Ideea e ca ei iti ofera 3.6 V6 FSI 4x4 / 191 kW (260 CP), DSG aut., 6 trepte. Ce mi-e 3.0 diesel ce mi-e 3.6 benzina.

Iar 3.0 diesel-ul nici macar pe passat nu e.

Problema e ca la bani pe cat ii dai pe un superb cu motor in V fie diesel fie benzina deja te apropri la preturi de a6.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cred, cat ar mai fi costat in plus superbul cu 3,0 tdi si quattro ?

5000 de euro ? maxim !

doar ca periclita puternic A6-le.

iar 3,6 V6 mi se pare usor sub 3,0 tdi - vorbesc de cel recent, de 240 cp. sa nu vorbim de consum si taxe, atunci.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:offtopic: Daca e sa tragem cu ochiul in curtea vecina (BMW 123d de ex) putem observa ca tentinta este ca 2.0 TDI sa se duca undeva la 200+ CP si 400 NM ceea ce mi se pare aproape de V6 TDI de 240 cai (4 cil sunt mai usori) Dar nic motorul de 3 litri nu o sa stea pe loc... O sa-i pun biturbo si o sa-l duca spre 300 CAI :Driver:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu sunt de parere ca un motor de 3.0 TDI pe Superb ar pune probleme mari vanzarilor la A6. Plus ca in tarile de vest majoritatea oamenilor nu sunt interesati neaparat doar dupa brand (asa cum pun problema majoritatea la noi) ci cauta o masina reusita indiferent de ce sigla e pe ea. Sunt curios cum au decurs vanzarile la Superb 3.6 FSI pana acum. Daca ar fi sa aleg un Superb pe benzina eu as prefera 2.0 TSI fata de 3.6

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Evident ca e preferabil 2,0 tsi-ul. De ce crezi ca nu a fost scos 'din prima' acest motor ?

:icon_cool:

Or fi avut target sa vanda cateva sute de motoare 3.6, udor dezumflate pe Superb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta ar trebui sa ne dea putin de gandit

capturezrg.png

Wonderful car, the Jaguar XF. So why you don't see more of them? Simple. In Britain, 80 per cent of all BMW 5-Series, Benz E-Class and Audi A6 sales are four-cylinder diesels. And 50 per cent are estates. With only a V6 diesel and a V8 petrol, the XF is aiming at just 20 per cent of the goalmouth. Having only a saloon, it's confined to 50 per cent of that 20 per cent. That's 10 per cent. Yes, Jaguar is turning its back on nine tenths of the market. D'oh!

Modificat de Hudrea
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Motorul 3.6 FSI a fost pus in oferta ptr a se vinde in Australia unde este apreciata pozitiv... in Europa are doar rol marginal, de imagine...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La salonul de la Brno 2011, Skoda va lansa noul Superb Laurent&Klement

Interiorul mi se pare Superb (la combinatia de culori) Ce mi-ar fi placut si mie sa fi putut sa mi-o configurez la fel :(

post-11675-0-92505700-1308745023_thumb.p

post-11675-0-26641200-1308745257_thumb.p

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca o sa fie si sedan...

Sunt curios ce pret o sa aiba in romania.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu :) Vechiul model L&K mi l-a placut foarte mult chit ca avea cam prea multe elemente cromate in interior. Am luat o poza cu interiorul la rezolutie mai mare si am observat ca inafara de sustinerea laterala a scaunelor, pielea este perforata. Dar unde e comanda pentru scaunele ventilate ? :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ce imi place in veriunea asta l&k este noul model de decoratii plansa bord (pana acum era doar imitatia de lemn -care e oribila, si cea metalica) care pare un maro lucios foarte inchis la culoare... fain, in rest ... pun pariu ca in realitate negru ala+maro = :vaidecapulmeu: uraattt

asa cum am patiti cand mi-am luat si eu masina: nu stiam cum arata metalic-ul dar cand am vazut tampenia aia de imitatie de lemn am zis "NU", asa ca nu stiu ce vor astia sa scoata in evidenta cu versiunea asta !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mie personal imi place maroul ptr ca e mai rezistent la jeg decat bejul sau griul deschis si mai luminos decat negrul.

Eu mi-am luat gri deschis interiorul si trebuie sa am mereu grija sa nu murdaresc usile (partea textila). Noroc ca mocheta si marginile scaunului sunt negre...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In poze arata ok dar in realitate cred ca o sa fie mai nasol si de asta mi-ar fi frica ca si client. Cel mai bine este sa vezi intai, oricum bravo lor, celor de la skoda, tind sa cred ca este o masina ce se preteaza la mult gusturi-ma refer la partea interioare unde au o oferta destul de bogata acum ca au adaugat si veriunea asta! :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da chiar.. aveti idee daca se poate scoate ornamentul ala imitatie de lemn si sa il pun pe cel metalic ? Probabil saptamana viitoare o sa iau un Elegance si cand vad lemnul ala ma apuca disperarea :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!