Jump to content

New Skoda Superb


ARDEI_IUTE
 Share

Postare recomandată

Da..iata si o explicatie tehnica dincolo de cea de marketing.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu contest motorul 2.0 TDI de 170, e mai econom + taxele sunt mai mici, si selentios, dar mi-as fi dorit un motor mai puternic diesel, si ma g

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stie cineva de recall-ul ASTA?

Pe scurt, este vorba de mecanismul de prindere automata a portbagajului de la Suberb II. Trebuie dat un punct de sudura la un nit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din cate observ pe aviamotors sunt 2 motoare 2.0 tdi 170 cp cr care au diferente mari de pret mai ales la ambition.Ce parere aveti

ceva.th.png

Modificat de Bogdan VW
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din cate observ pe aviamotors sunt 2 motoare 2.0 tdi 170 cp cr care au diferente mari de pret mai ales la ambition.Ce parere aveti

ceva.th.png

simplu :lol: pretul mare e pt 4x4 :blah_:

post-30503-1256468163_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...
nu contest motorul 2.0 TDI de 170, e mai econom + taxele sunt mai mici, si selentios, dar mi-as fi dorit un motor mai puternic diesel, si ma g
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

"Grupul VAG si-a facut binior temele la capitolul marketing si stiu ca vanzarile de Passat se vor prabusi daca versiunea cu tractiune integrala si cu o cutie automata ar putea fi cumparata de la Skoda".

Exista Passat 4Motion cu DSG? Eu nu am vazut in nici o oferta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@bogdan7T

Eu zic sa mai cauti.

Exista Passat R36 si Passat V6 benzina

Modificat de bogdan2
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cehu, exista 3,6 V6 FSI 4x4 260 cp cu DSG6 la Superb2 iar pentru bogdan7t la Passat este 3,2 V6 FSI 4 Motion 250 cp cu DSG 6 pentru Comfortline, Highline si 3,6 V6 FSI 4 Motion 300 cp cu DSG 6 pentru R36.

Cam greu de gasit in Romania posesori de asemenea masini.

Daca exista 2TDI 4Motion cu DSG se schimba radical problema.

Modificat de Guadalcanal
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aveti dreptate. M-am exprimat gresit. Modelul pe benzina 3.2 (pentru passat) sau 3.6 (pentru superb 2) l-am exclus din start ca achizitie personala.

Mi-ar placea sa achizitionez, ca urmatoarea mea masina, un Superb 2. In orice caz nu as alege un motor de 3.6 pe benzina. M-am gandit ca DSG mi-ar placea, ca upgrade, si, in anumite situatii, 4x4 ar fi de dorit sa am.

Pe Insignia, de exemplu, poti pune pe orice motorizare tractiune integrala. Ma intreb de ce nu exista si la VAG (passat limuzina sau superb limuzina, nu mi-as lua combi) pe orice motorizare sau model (fie combi, fie sedan) optionala tractiune integrala. Si la Insignia tot de tractiune Haldex vorbim. Parerea mea persoanal este ca VAG va trebui sa se gandesca si la acest lucru la modelele viitoare.

Intr-adevar 4x4 probabil nu voi avea nevoie foarte des. Dar, o data daca te scoate din belele imi e de ajuns sa-l pun pe Superb 2, decat banii respectivi sa-i dau,in plus, de exemplu, pentru a lua un passat cam cu aceleasi optionale.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

baieti exista vw passat 2.0 tdi 170cp 4M , dsg -si doar dsg fara manuala pe aceasta motorizare :huh:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

baieti exista vw passat 2.0 tdi 170cp 4M , dsg -si doar dsg fara manuala pe aceasta motorizare :huh:

Are dreptate!

post-5279-1263055125_thumb.jpg

Dar pe superb2 nu exista! Si asta ne intereseaza aici. Insa, merita 4x4 pe Superb sau DSG? As merge mai degraba pe DSG.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu zic ca merita

Mi-as lua 2.0 TDI, CR, 170 CP. Merita 4x4 sau merita DSG sau merita sa le ai pe ambele? Ambele pe aceasta motorizare din pacate nu se poate sa le ai (nici macar pe varinta Combi).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu daca as fi acum in postura de a achizitiona acum masina noua as alege fara discutie Superb cu 2.0 170 si 4x4, si chiar as fi incantat ca nu ma obliga la automata

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu as alege 2.0/170Cp 4x4 dar break. Arata superb la spate. Un Superb care chiar e superb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

N-ar alege nimeni 2.0 TDI/CR/170 CP cu DSG? Am inteles ca DSG-ul ar fi o minune (mai ales intr-un oras aglomerat).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Superb nu prea e masina de mers in oras...asta ar fi explicatia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu sunt deloc de acord!

Pe aceeasi logica, nici Passat, nici A4, nici A6 nu sunt masini de oras, sunt barci de luat familia si mers la drum, si nu sunt masini echipate cu cutii automate

Insa:

1) Nu stiu insa cati posesori de astfel de masini nu le folosesc, insa, si pentru oras si pentru afara din oras.

2) Frecventa cutiilor automate pe Passat sau A6 cred ca este mai mare decat pe VW Golf sau A3 (clasa de mers in oras, unde e indicat sa ai DSG).

Cu cat iti iei o masina mai mare inseamna ca vrei mai mult confort (in Romania, poate si in alte parti, este si o chestiune de snobism). Cutie automata inseamna mai mult confort. In general, ponderea mai mare a masinilor automate se gaseste in America de Nord, Japonia si nordul Europei, unde oamenii sunt foarte ocupati si au un nivel de trai ridicat. Situatia este inversa in tarile mediteraneene, in estul Europei si in tarile sarace.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DSG pe Superb mi se pare o alegere absolut rationala pt ca: cine ia masina asta mare nu vrea sportivitate (in general 'sportivii' prefera cutie manuala), iar cine sta la oras nu are de ce sa puna 4x4 pe masina, pt un caz pe iarna cand se duce la munte.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De mers in oras e OK, merge ca toate masinile. Problema apare cand vrei sa dai cu spatele sau sa o parchezi. Eu cand am facut drive test si m-am uitat inapoi sa dau cu spatele parca m-am uitat prin tunel si vedeam luminita de la capat. Haionul are stalpii mai grosi ca la o berlina clasica si il face mai ingust si implicit o vizibilitate mai proasta. Din punctul asta de vedere cred ca breakul sta mult mai bine.

Mai e si dimensiunea gigantica care face gasirea unui loc de parcare misiune imposibila pe multe stradute cu blocuri. In general masinile comparabile ca dimensiuni(A6, A8, Seria 5) au mai mereu locul rezervat in fata firmei/restaurantului/hotelului. Dar ce te faci cu Skodita care e la fel de mare dar cu mai putin prestigiu si cu prop de conditie materiala medie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O solutie ar fi Park Pilot-ul. Am avut in test cateva zile un Superb II, cutie manuala, 170CP, pe care l-am folosit atat in afara orasului cat si in oras in drumul dintre birou-acasa si invers. Stau intr-o zona foarte aglomerata cu stradute inguste si masini cat cuprinde, am activat pilotul de parcare automata si dupa ce a gasit locul de parcare in lateral-ul din dreapta masinii a inceput sa invarta singur volanul trecand la milimetrii de masina aflata in stanga si de cea din dreapta parcand perfect, iar cand m-am dat jos masina era parcata la o palma distanta fata de cea din fata ei si fata de cea din spate.

Am ramas super incantat de acest sistem pe care daca nu l-as fi vazut exact cum functioneaza nu cred ca m-ar fi interesat. Ideea este ca nu ii trebuie sa gaseasca un loc foarte mare pentru a parca, daca mai raman 20 cm in fata si in spate atunci locul e perfect. Si chiar nu este scump, daca-mi aduc bine aminte e in jur de 300 Eur ca optional la Elegance.

Cat despre masina ce sa zic, merita totii banii pentru ce ofera, mai ales ca in ultima vreme au mai scazut preturile pe site-ul skoda daca nu ma insel.

Varianta ideala pt mine. 2.0 TDI 170CP 4x4 manuala. 4x4 am ales pentru tinuta de drum in general si nu doar pentru o iarna. mai am un passat 4x4 de care sunt f multumit.

Insa mai astept putin.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In cazul meu lucrurile se rezuma in felul urmator.

-La orice parcare senzorii spate isi fac datoria excelent.Folosesc decat oglinzile laterale pentru a nu atinge ceva cu colturile masinii,iar senzorii pentru spatele masinii propriu zis.In luneta nici macar din reflex nu ma uit.Consider ca senzorii au fost si ei facuti cu cap,iar daca i-ai cumparat tocmai pentru scopul lor consider ca nu mai trebuie aplicat vechiul sistem de a pune mana dupa scaunul pasagerului si a te intoarce in spate,totusi,tehnologia a evoluat.

-Senzorii fata sunt pentru o parcare "de finete"(un moft mai mult) ca sa spun asa,nu sunt un lucru chiar extrem de ajutator din cauza ca la o parcare laterala unde trebuie sa faci mai multe manevre spate-fata oricum acestia incep sa "bipaie" continuu inca de la cativa zeci de cm.

-Park Assist-ul(sau Park Pilot,cum vreti sa ii spuneti) mi se pare din nou un moft.Am ajuns sa imi cunosc foarte bine masina si de multe ori masina spune ca nu am loc sa o parchez acolo insa eu reusesc.In plus de asta,nu tot timpul o parcheaza milimetric de bordura,cateodata se mai urca si pe ea,iar cateodata o mai lasa si la jumatate de metru de aceasta.O folosesc destul de rar,de obicei atunci cand strada este foarte larga si nu conteaza ca o las departe de bordura.Pentru o parcare reusita mai bine tii tu volanul in mana.

-Legat de varianta 4x4 eu nu sunt de acord.Sa imi consume masina cate 2 litri in plus la fiecare 100 de km,pe tot parcursul anului pentru a ma lauda iarna 2-3 saptamani cat timp ninge ca am o masina cu 4x4,iar cu toate acestea pe strazi chiar si daca este zapada vezi inclusiv faimoasa Dacie.Daca as trai intr-o zona montana,intr-un sat mai abandonat fara drum asflatat sau evetual intr-o tara nordica unde 1/2 din an sunt temperaturi sub 5-10 grade Celsius atunci da,as fi total de acord.

-4x4 pentru tinuta de drum?Nu as crede ca o masina cu 200-250 de kg in plus are o tinuta mai buna(=drum intins,drum lung,calatorii),nu vad logic explicatia.La o greutate mai mare directia devine mai grea,franele sunt mai putin eficiente,raportul greutatii fata-spate se modifica,performantele la viteze de autostrada scad si ele datorita greutatii,pe curbe transferul de mase devine mai proeminent etc.

-Insa bineinteles,daca vrei sa mai faci un cerculet,sa mai impresionezi pe cineva la semafor cu o plecare mai in forta sau esti kamikaze si intri in curbe la limita aderentei,atunci da,sunt total de acord din nou si nu am nimic cu aceste persoane.

Eu am dat argumente pro si contra,nu vreau sa contrazic pe nimeni,deci parerile mele sunt pur subiective.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mi-as lua 2.0 TDI, CR, 170 CP. Merita 4x4 sau merita DSG sau merita sa le ai pe ambele? Ambele pe aceasta motorizare din pacate nu se poate sa le ai (nici macar pe varinta Combi).

merita sa-le ai pe amandoua si dsg si 4x4

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!