Jump to content

New Skoda Superb


ARDEI_IUTE
 Share

Postare recomandată

daca vrei tapiterie de piele eu zic sa nu renunti la ventilatie din 2 motive  :

1. chiar daca ventilatia e doar un ventilator care absoarbe mirosurile si le baga sub scaun ... pot sa zic ca vara si face treaba binisor.

2. Calitatea pielii din scaunele perforate e superioara fata de cele neperforate.  Cel putin asa am inteles, si asta datorita faptului ca prin perforare scade putin durata de viata care trebuie compensata prin calitate.

Si scaunele din spate sunt perforate .. chiar daca nu ai ventilatie dar vara corpul poate sa transpire ... sa se aeriseaca.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc tuturor pentru informatii, am vb cu dealer-ul si in toata discutia am vb si despre DSG, i-am spus ca o sa pun DSG pe masina doar daca imi vor face o reducere mai avantajoasa el fiind deacord precizand ca v-a fi o reducere mai avantajoasa. Acum vom vedea cum decurg treburile. Inca nu am probat un DSG sa vad cum merge, urmeaza!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

intr-un test de juma de ora n-ai cum sa-ti dai seama. ideal ar fi sa ai masina cel putin o zi, dar la noi mai greu.

mai mult te orientezi din povestirile altora :).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu zic sa optezi pentru DSG. Am fost in dilema "piele+alcantara" vs. DSG, am ales DSG si sunt foarte fericit !

 

Dupa 16 000km pe DSG, nu m-as mai intoarce la manuala ever. Fac drumuri de munte cu serpentine de 3-4 ori pe saptamana, le fac si in Sport si in Drive si niciodata nu am fost dezamagit de cutie. La drum lung e o placere, masina absoarbe sute de km foarte relaxati.

 

Subturarea de care pomeneau colegii am avut-o si eu in primii 3-4 000km pe care oricum i-am facut la turatii de rodaj. Dupa - totul e impecabil.

 

Ca si optiuni, am luat Ambition si am pus ca optional tot ce are Elegance standard doar ca sa evit rotile 18''. Nu avem conditii pentru asa ceva, la 17'' e limita maxima a confortului din punctul meu de vedere. 

 

Sunset-ul e un moft - nu sunt mult mai vizibil inchise geamurile spate si luneta- dar costa putin. Eu am optat pentru ca in combinatie cu alb candy, arata o idee mai bine

 

As pune obligatoriu senzori parcare fata-spate.

 

De SoundSystem sunt foarte multumit, atat timp cat ascult muzica trasa la minim 320kps. In plus, boxele suplimentare fata umplu mai bine designul fetelor de usi fata.

 

TPM este o mizerie, dar costa doar vreo 40Eur. Merita luata la pachet cu HillHold, desi nu e un must.

 

Parbrizul incalzit e un moft, costa 10Ron o solutie cu pompita pentru parbriz si se dezgheata in 3 sec. In schimb castigi la durabilitatea parbrizului.

 

As pune Columbus, pierzi CD changerul de la Bolero, dar in era SD card, cine mai foloseste CD changerul ?

 

Piele.... as alege ori in combinatie cu alcantara, ori ventilata. Altfel, iti asumi degradarea vizuala a scaunelor inca de la 50k km.

 

Scaune incalzite - In Brasov cel putin, merita toti banii :)

 

Din punctul meu de vedere, in loc de piele, as lua 4x4 cuplat cu DSG 170 cai. Buget de piele = 4x4 :) Chit ca e Halex si nu Torsen, mi se pare mai util decat pielea.

 

In ceea ce priveste discountul, vezi ca 2.7%, cat ai primit tu, este discount "pentru cine intreaba". Tu cere "discountul pentru cine cumpara"   :)


intr-un test de juma de ora n-ai cum sa-ti dai seama. ideal ar fi sa ai masina cel putin o zi, dar la noi mai greu.

mai mult te orientezi din povestirile altora :).

Vezi ca la Autonom Rent-A-Car au Passat DSG. E metoda excelenta sa te documentezi pe tema DSG

Modificat de 75NOR
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

TPM nu e chiar o mizerie. Tu te atentioneaza cand sunt diferente mari intre cauciucuri si nu te avertizeaza abia dupa cateva sute de metri dupa ce s-a taiat cauciucul (am patit) dar te avertizeaza cand ai o pana.

Exact pentru asta si este facut ... sa te avertizeze sa nu mergi pe pana si sa iti strici cauciucul. Daca te-a scos o singura data ti-ai scos bani pe el :D.

HillHold e bun pentru cei cu manual sa nu abuzeze de abreaj.

 

Parbrizul incalzit .. e scumpisor dar iarna isi face treaba foarte bine. Cand ai zapada pe masina 10 cm si seara s-a si lipit zapada pe ea si dimineata totul e inghetat .. ai pornit masina ai pornit incalzirea parbrizului si a lunetei ... si pana ajungi la parbriz cum cureti masina .. toata zapada lipita pe parbriz s-a dezlipit ... Am mai patit o data in apropriere de bucuresti iarna trecuta parca .. erau -10 grade afara si parca ningea cu fulgi mari si parbrizul nu apuca sa se incalzeasca sa se topeasca zapada de pe el. Am pornit incalzirea si s-a curatat frumos.

 

Vezi ca la piele (exceptie alcantara) incalzirea in scaune se face destul de greu... chiar si la cele ventilate si iarna iti ingheata fundu pana se incalzesc :D 

Iar alcantara .. eu cred ca e destul de greu de intretinut ... se pateaza usor.

 

4x4 pentru mine a fost un MUST ... si si-a meritat pana acum banii, pana acum am stat la bloc. Acum ca m-am mutat la casa .. e indispensabil mai ales iarna :D

Columbus nu te sfatui sa il pui in fabrica .. cu 500 de euro ti-l iei de pe net, eu cel putin asa am facut si l-am montat la reprezentanta :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Columbus e in pachetul Business care vine ca bonus alaturi de alte cateva mici dotari.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Doar pentru varianta Elegance, pentru Ambition, in pachetul Bussines se afla Bolero. Eu am preferat pentru navigatie un Beker cu LMU, pentru Columbus se complica putin la manevrarea hartilor - se incarca EEst, sau EVest.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

***Pachet Business***                                                                     2.060,--            2.554,40


                          - Sistem de navigatie Columbus cu touch


                          screen, afisaj color, modul dinamic si


                          display Maxi-DOT


                          - Jante din aliaj usor Trinity 7,5Jx18"


                          cu anvelope 225/40 R18


                          - Volan multifunctional (comenzi radio


                          si telefon) in 4 spite imbracat in piele


                          incl. pachet sumar piele  (schimbator


                          viteze, maneta frana de mana)


                          - Pregatire telefon Premium GSM III


                          (antena, cablaj, Bluetooth, UHV si rSAP)


Tot ce vedeti aici este un pachet gratis , ca il pun sau nu pretul masinii este acelasi. Si de ce sa nu optez pt el fiind gratis, e de refuzat ceva in ziua de azi mai ales moca? Si e valabil doar pt var Elegance!


Modificat de Daniel Florici
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Corect. Sigur nu strica sa-l pui daca e gratis. Cel putin creste valoarea masinii (macar la revanzare).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai intai sa o cumpar si dupa sa vad la revanzare :lol: . Imi facuse cineva o oferta la IX 35 model nou, am mers si am testat .......da nu se pliaza pe cerintele mele. Plus un pret mai piperat si neavand posibilitatea de a configura masina cum vrei tu.  

La acest Pachet Business as fi vrut sa fin jante Luxon in loc de Trinity, imi pare ca se aseaza mult mai ok, o parere de la voi, ce spuneti? Oare se poate trata cu ei in vre-un mod sa le schimbe?

Modificat de Daniel Florici
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Evident ca merita pachetul Business, insa subliniez ca poti opta pentru Ambition - castigi direct 3000 Eur, si acolo ai un pachet Business. Din pacate nu este disponibil tapiterie piele crem, doar negru. Nu cred ca poti negocia modelul jantelor.

Modificat de crisss7
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O sa merg pe varianta Elegance.  Legat de interior piele ivory o sa-mi asum riscul, este si una din dorintele sotiei, nu ma deranjeaza deloc. Am observat ca in configurator daca optez pt varianta DSG, in lista de optiuni nu pot sa bifez "volan cu padele , etc" este obscurata casuta. Oare vine din dotarea de fabrica cu asa ceva pt DSG? Cel cu padele e doar pt volan in 3 spite?

Modificat de Daniel Florici
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

padelele vin cu volanul in 3 spite, iar pachetul business are volan cu 4 spite (de aici se dezactiveaza optiunea).

lipsa padelelor era unul dintre regretele mele cand am facut configuratia insa acum chiar nu le simt lipsa deloc.

 

aceeasi experienta mi-a impartasit-o un prieten care merge mult mai sportiv decat mine: le foloseste foarte rar spre deloc.

so case closed for me.

Modificat de cipo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pana la urma nu e o nenorocire  daca nu are padele si e in 4 spite!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mie nu imi place volanul in 3 spite pentru ca partea de jos nu e imbracata total in piele, de unde rezulta un aspect ieftin

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce parere aveti despre aceasta oferta? Multumesc!

Daca mergi pe Elegance + Alb Candy, jantele de 18 vor arata demential. Vor scutura, dar estetic vor face diferenta pe masina.... Mor sa vad combinatia asta...

TPM nu e chiar o mizerie. Tu te atentioneaza cand sunt diferente mari intre cauciucuri si nu te avertizeaza abia dupa cateva sute de metri dupa ce s-a taiat cauciucul (am patit) dar te avertizeaza cand ai o pana.

Exact pentru asta si este facut ... sa te avertizeze sa nu mergi pe pana si sa iti strici cauciucul. Daca te-a scos o singura data ti-ai scos bani pe el :D.

HillHold e bun pentru cei cu manual sa nu abuzeze de abreaj.

 

Parbrizul incalzit .. e scumpisor dar iarna isi face treaba foarte bine. Cand ai zapada pe masina 10 cm si seara s-a si lipit zapada pe ea si dimineata totul e inghetat .. ai pornit masina ai pornit incalzirea parbrizului si a lunetei ... si pana ajungi la parbriz cum cureti masina .. toata zapada lipita pe parbriz s-a dezlipit ... Am mai patit o data in apropriere de bucuresti iarna trecuta parca .. erau -10 grade afara si parca ningea cu fulgi mari si parbrizul nu apuca sa se incalzeasca sa se topeasca zapada de pe el. Am pornit incalzirea si s-a curatat frumos.

 

Vezi ca la piele (exceptie alcantara) incalzirea in scaune se face destul de greu... chiar si la cele ventilate si iarna iti ingheata fundu pana se incalzesc :D

Iar alcantara .. eu cred ca e destul de greu de intretinut ... se pateaza usor.

 

4x4 pentru mine a fost un MUST ... si si-a meritat pana acum banii, pana acum am stat la bloc. Acum ca m-am mutat la casa .. e indispensabil mai ales iarna :D

Columbus nu te sfatui sa il pui in fabrica .. cu 500 de euro ti-l iei de pe net, eu cel putin asa am facut si l-am montat la reprezentanta :D

TPM e o mizerie daca ai asteptari de Senzori Calitativi Aer - adica sa imi arate pe fiecare roata ce presiune am, sau sa aiba o sensibilitate de 0.2 atm. Ceea ce nu au. Versus asteptarile mele, am fost dezamagit. Stiam ca nu arata cat am pe fiecare roata presiunea, dar ma asteptam la o sensibilitate mai mare. Am testat cu 0.5 atm desumflat roata si nimic. De acord ca daca te salveaza o data e ok :)

 

La parbrizul incalzit, dupa multiple experiente cu gama Ford + parbriz incalzit, imi pastrez parerea. Nu e furnizorul Skoda mai calitativ, toate sunt la fel. Schimbam parbrizul la 6 luni, orice piatra luata de la vreun camion il spargea.

 

Intretinerea alcantarei nu e foarte dificila, am avut la Passat, la 90 000km arata ca noua. Pentru cine are obiceiuri de jeans cu capse, ornamente cu cranii, portofel sau chei in buzunarul spate, poate uita de Alcantara, e foarte sensibila la zgarieturi.

 

4x4, da, asa cum am mai spus in loc de piele. 

 

@Marius: 4x4 nu vine cu garda la sol mai mare cu 2 cm ? Citisem undeva asta, ai remarcat ceva la tine ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

4x4 nu vine cu garda ala sol mai mare ..

Eu mi-am pus pachetul drumuri grele pentru ca stau la casa si merg pe un drum pietruit. Acest pachet imi pune peste tot sub masina un scut de plastic si imi inalta masina cu 2 cm.

In plus din cate stiu sitemul de 4x4 schimba puntea spate complet. nu mai stiu exact despre ce e vb dar stiu ca fara 4x4 e ceva mai rudimentar iar cu 4x4 e o suspensi mcpherson parca ,dar e posibil sa ma insel.

 

CU parbrizul .. eu umblu cu el spart.. mi-a sarit acum un an niste pietre de la un camion si mi-au facut 3 ciobituri din care 1 a facut si crapatura. Dar cred ca il spargea si pe cel fara incalzire .. ca tot 2 straturi are ..

 

Eu nu as vrea senzori de presiune in roti .. am vazut la porsche cayenne si am vazut cat costa o camera si o janta ... (un set complet de iarna a costat 5000 de euro, mai bine plec o luna in bahamass cu banii astia :D)

 

Vezi ca TPM-ul nu functioneaza instant. El functioneaza abia dupa ce roata a facut nustiu cate rotatii in asa fel incat senzorul sa isi dea seama ca o roata se roteste mai repede decat cealalta in raport cu datele confirmate initial :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se poate monta si pe Superb Rear Camera pt Columbus?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

4x4 nu vine cu garda ala sol mai mare ..

Eu mi-am pus pachetul drumuri grele pentru ca stau la casa si merg pe un drum pietruit. Acest pachet imi pune peste tot sub masina un scut de plastic si imi inalta masina cu 2 cm.

In plus din cate stiu sitemul de 4x4 schimba puntea spate complet. nu mai stiu exact despre ce e vb dar stiu ca fara 4x4 e ceva mai rudimentar iar cu 4x4 e o suspensi mcpherson parca ,dar e posibil sa ma insel.

 

 

Eu nu as vrea senzori de presiune in roti .. am vazut la porsche cayenne si am vazut cat costa o camera si o janta ... (un set complet de iarna a costat 5000 de euro, mai bine plec o luna in bahamass cu banii astia :D)

 

Vezi ca TPM-ul nu functioneaza instant. El functioneaza abia dupa ce roata a facut nustiu cate rotatii in asa fel incat senzorul sa isi dea seama ca o roata se roteste mai repede decat cealalta in raport cu datele confirmate initial :D

1. Am vazut doar 2 4x4. Una era V6 4x4 si e foarte joasa, ai senzatia ca rotile musca din aripi. A doua era un 4x4 cu garda mare la sol, probabil ca avea PDG...

2. Senzorii calitativi de aer - optiune la Passat - sunt niste "cutii" atasate de interiorul jantei si masoara pe fiecare roata cat e presiunea. Dar, de asta costa 500E ca optiune si nu 45 cat costa TPM. De altfel TPM devine standard la toate masinile noi din 2014 si este doar o extindere a functiilor senzorilor de ABS/ESP  de pe fiecarea roata. Masurarea "presiunii" se face prin masurarea numarului de rotatii al fiecarei roti. O roata desumflata va avea diametru mai mic si implicit va genera o alarma. Dar, de asta sistemul nu e precis, are nevoie de un numar de rotatii pana sa identifice cauza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cand am comandat eu masina grada la sol putea fi aleasa asa :

 

10 cm - pachet sport

12 cm - default (nici o optiune)

14 cm - pachet de drumuri grele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In brosura noua scrie asa:

 

139mm standard

141mm V6 FSI

125mm Greenline

 

Nu ar face sens sa fi schimbat garda la sol la variantele facelift

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

am depasit 7000km in vreo doua luni si jumatate in care intra si o vacanta in Kaprun.

 

sunt extrem de dezamagit de sistemul de navigatie. este imprecisa si multe dintre indicatii sunt inadecvate ori vin prea tarziu sau prea devreme:

- pe autostrada sau bifurcatii in unghi mic de multe ori spune sa "virezi" la stanga sau dreapta iar sageata indica intersectie de 90 de grade

- de foarte multe ori am ratat iesiri din sensul giratoriu pentru ca veneau prea tarziu ori am iesit prea devreme din cauza aceeasi semnalizari imprecise

- grafica este foarte incarcata, culorile prost alese ceea ce fac traseul greu de urmarit

 

- dupa noul update la ultima versiune de harti, traseul Focsani-Bucuresti il ruteaza pe la Faurei pe undeva

 

spun toate astea dupa ce am folosit multi ani navigatia de la Opel care este muuult mai precisa si ergonomica. ma suprinde calitatea hartilor intrucat furnizorul este acelasi pentru ambele marci: Navteq.

 

la drumuri lungi copiii obisnuiesc sa se uite la desene animate pe tableta pe care o infig intre scaunele din fata. de data asta am conectat-o prin BT la sistemul audio al masinii. daca filmele au o calitate buna si sunetul este pe masura (cu ceva bass), efectul surround ma face invidios pe copii :). efectiv iti da senzatia ca esti intr-o sala de cinema (cu exceptia ecranului de 10.1" :D).
din punctul asta de vedere sunt incantat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este vorba de navi Columbus?

Eu am Coumbus cu versiunea de firmware 3984. Am facut ultimul update de harti anul trecut (de la versiunea 7691 la versiunea 7921). Eu nu am sesizat problemele descrise mai sus. Recunosc ca navigatia este la nivelul anului 2009 tehnologic vorbind dar la mine isi face treaba.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, Columbus.

 

ultima versiune de harti instalata este v10 (CD_8049). ciudat este ca de la Bucuresti la Focsani traseul era cel corect. invers era problema. testez data viitoare sa vad ce se intampla...

versiunea precedenta era ok.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!