Jump to content

New Skoda Superb


ARDEI_IUTE
 Share

Postare recomandată

Eu m-am jucat cu un facelift si avea deschiderea binecunoscuta .....next time mi incerc .....poate n-am apa sa apăsat cum trebuie ....

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Avem deja 2 saptamani impreuna si ~1200km. Este vorba, din cate bag de seama, de prima Skoda Superb 2 cu Face Lift prezentata pe forum iar pentru mine prima masina noua dupa un Cielo si 3 Opeluri (Astra G, H si Vectra C). Vectra C a fost cea mai aproape de ce mi-am dorit de la o masina prin perspectiva spatiului, confortului si performantei (1.9CDTI 150CP).

Dar sa vorbim de Skoda.
Superb 2 FL Elegance 2L TDI CR 170CP DSG Metal Grey la care am adaugat pe langa pachetul Business destul de generos urmatoarele:
- Airbag-uri laterale spate
- Alarma cu controlul habitaclului si
- Duze stropitoare parbriz incalzite
- Hill Hold Control
- Parasolare duble sofer si pasager
- Parbriz incalzit
- Senzori parcare fata

Configuratia (sper eu) completa o gasiti in aici.

Masina a ajuns in 2 luni cu o mica intarziere datorata unei plati usor intarziata de catre mine si apoi o incurcatura a dealerului, dar oricum mai devreme decat estimarea initiala ceea ce m-a bucurat foarte tare.

Din perspectiva celorlalte masini detinute si ale asteptarilor de la Superb vad aspecte pozitive dar si contrariul.
- cutia DSG este senzationala (o spune cineva care nu s-ar fi vazut folosind asa ceva). Am ales-o pentru confortul pasagerilor in primul rand si al soferului in al doilea rand. Este suficient de precisa si desteapta, iar daca-i anticipezi reactia face casa buna cu soferul. In D are tendinta de a subtura daca mergi linisit, iar in S urca nejustificat de mult in ture la acceleratii moderate. Ce nu-mi place totusi este etajarea treptelor orientata spre confortul in oras mai degraba decat pe autostrada, unde clar motorul este mai turat decat la o cutie manuala.
- spatiul interior in fata este similar cu cel de la Vectra in schimb in spate spatiul pentru picioare este urias
- sezutul banchetelor din spate nu este prea adanc si profilat. Nu stiu cat de confortabile sunt, dar pozitia centurilor laterale este adusa spre interior iar scaunele auto pt copii prinse in centuri se apropie destul de tare lasand putin spatiu intre ele, cel de-al treilea pasager stand foarte inconfortabil.

- scaunul soferului fiind cu reglaj electric ai spune ca este foarte confortabil insa am fost surprins ca dupa vreo 40 de minute prin aglomeratia Bucurestiului sa-mi apara o durere deranjanta la piciorul drept (in zona tibiei si mai jos spre laba piciorului). Acelasi lucru l-am simtit si la un drum de vreo 200 km pe E85. Pe briskoda sunt multi posesori care se plangeau de dureri de spate sau picioare/pulpe, parte dintre ei rezolvand problema cu diverse reglaje.
- portbagajul este foarte mare si poate fi valorificat cu usurinta datorita deschiderii twindoor fara de care nu as fi luat in calcul varianta sedan (sunt adeptul masinilor cu hayon).
- senzorii de parcare, lumina si ploaie functioneaza exact cum ar trebui, iar pentru ca la cel de ploaie se poate regla sensibilitatea il face si mai util.
- AFS este iarasi o incantare care fac sofatul noaptea pe drumuri virajate o adevarata placere.
- o surpriza placuta a fost sa constat ca scaunul soferului se incalzeste mai sus decat la Opel, pana spre jumatatea spatelui.
- HHC - un moft ales mai mult pt sotie mi s-a parut de asemenea foarte util :).
- sistemul Start&Stop este util pentru scaderea consumului si a emisiilor poluante dar in acelasi timp enervant pentru ca atunci cand opreste motorul scade nivelul bass-ului (nu sunt sigur daca si al volumului), cel mai probabil pentru a limita consumul de curent ale difuzoarelor si a proteja bateria. Daca stiti vreo setare pentru a elimina acest neajuns va rog sa-mi spuneti.

- nu reusesc sa ma acomodez cu grafica navigatiei care mi se pare putin cam incarcata, culorile nu prea inspirate si pozitia prea joasa a display-ului (repet, dupa 3 Opeluri cu navi pozitionata mult mai sus, mai aproape de zona parbrizului)
- sunt si alte dotari si aspecte cu plusuri si minusuri pe care le voi descoperi sau ma voi obisnui cu ele in timp, dar de departe cea mai mare dezamagire vine de la sistemul audio. Desi am platit extra 378E pentru 2 boxe suplimentare (nu stiu daca si celelalte sunt diferite fata de standard) sunetul in masina nu se ridica deloc la nivelul asteptarilor chiar daca nu sunt un mare audiofil. Cel mai deranjant este ca atunci cand dau volumul mai tare de 35-50% baraie/vibreaza rau usa din dreapta cu inaltele si joasele setate undeva la jumatatea scalei de +. Ma gandesc chiar sa fie ceva defect (in Anglia au fost cazuri de inlocuire difuzoare in perioada de garantie). Genul de muzica ascultat in masina dar din pacate apreciat doar de sofer este house/trance :).

Voi ce setari aveti?

Lista ar putea continua dar o sa revin daca simt nevoia ori daca solicitati.

 

Poze gasiti aici http://vwforum.ro/topic/104041-poze-cu-superb-ele/?p=2231621

 

PS: deschiderea portbagajului este asa cum a descris-o nsm. personal o gasesc intuitiva si nu m-as fi asteptat la altceva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Felicitari pentru alegere si utilizare cu maxima satisfactie, dar atentie la detaliile de intretinere care fac diferenta.

Despre DSG numai de bine, eu prefer cutiile manuale unde confortul contrasteaza putin cu conducerea dupa diagrama. Deh, mai interesanta la benzina decat la diesel. :rules:

Sunetul distorsionat al difuzorului trebuie corectat fara nicio rezerva. Eu am setat bass-ul la 1/2, mediile la 3/4 si inaltele la max. cu sistemul standard aferent Bolero si pana la 70 -75 % din putere merge destul bine.

A venit echipata cu jante de 18"?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut !

 

Felicitari pentru masina, ai ales cam tot ce e bun de pus pe masina :) 

 

Apreciez ca ai fost curajos cu alegerea interiorului crem. Sunt maniac la interetinerea masinii, cei din jur imi recomanda sa trec pe medicatie, dar nu am avut curaj sa iau crem. Voi urmari cu interes relatarile tale, sunt foarte curios cum se va comporta interiorul.

Iarasi, jantele pe 18'' standard la Elegance, desi arata absolut incredibil de frumos, (mai ales cele Trinity care echipeaza facelift-ul si modelul mai vechi Luna), m-au facut cu al lor talon pe 40 sa aleg Ambition in dauna Elegance-ului. 

 

Referitor la DSG, vei avea placuta surpriza sa constati dupa 3-4000 km sa vezi ca nu mai schimba la 1200rpm in drive. Ma enervase si pe mine asta la inceput, dar dupa perioada initiala a inceput sa schimbe in zona de 1500rpm, iar vibratiile neplacute pe care le aminteai si tu au disparut. Ti se va spune ca DSG-ul nu "stie" de rodaj si altele, dar vei vedea si singur dupa ce treci de 3000km. 

 

Foarte bine ca ai luat senzori parcare fata, desi se poate trai si fara, e o dotare utila si mai ales "anti stress".

 

Referitor la SoundSystem, am si eu si sunt foarte multumit! Ca si setari, vezi ca trebuie sa setezi si pentru Radio si pentru Media, fiecare are setarile lui.

Referitor la pozitii:

Bass-ul e la jumatatea scalei

Inaltele la 3/4 din scala, iar mediile la jumatatea distantei intre bass si inalte. 

Sper ca m-am exprimat coerent, am aceleasi gen de setaro ca si colegul "safari hunter". La fel, pana la 75% din volum e impecabil. Si eu tot cu trance/minimal si se aude excelent ! Recent am facut o seara de jazz + roadtrip  si am descoperit ca Bolero + Sound smulge admiratia acultatorilor :P

 

Cum e cu start/stop? Porneste repede motorul? Descrie putin cum functioneaza. Eu am facut un drive-test cu un G7 cu s/s si ma enerva ca tot timpul oprea motorul, la intoarcerile din 3 manevre m-am umplut de spume ca ma trezeam cu motorul oprit

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va multumesc tuturor pentru urari. Imi doresc sa n-am nicio problema intrucat intentionez sa tin masina asta cel putin 5-6 ani.

 

atentie la detaliile de intretinere care fac diferenta.

Te referi la ceva in mod special? Este a cincea masina si de niciuna din cele precedente nu pot spune ca n-am avut grija, ba din contra, sunt "ipohondru" daca imi permiti exprimarea :).

 

A venit echipata cu jante de 18"?

Da, face parte din pachetul Business. As fi preferat Trifid pe 17", chiar am incercat sa gasesc diverse solutii pentru a le obtine insa fara succes.

Dupa trecerea la cele pe 16" de iarna pot spune ca diferenta este semnificativa la stabilitate si confort: cele de 18" zdruncina putin, dar tine masina lipita de sosea in timp ce cu cele de iarna parca merg pe niste baloane. 17" cred ca este un bun compromis.

 

Apreciez ca ai fost curajos cu alegerea interiorului crem. [...]

 

Cum e cu start/stop? Porneste repede motorul? Descrie putin cum functioneaza. Eu am facut un drive-test cu un G7 cu s/s si ma enerva ca tot timpul oprea motorul, la intoarcerile din 3 manevre m-am umplut de spume ca ma trezeam cu motorul oprit

Dintotdeauna mi-a placut interiorul deschis la culoare care din punctul meu de vedere da un aspect elegant masinii. Vectra am cautat-o special cu interior bej din stofa, iar la Skoda nici nu m-am gandit sa aleg altfel (stofa, nu piele). Nu pot spune ca e foarte pretentioasa culoarea chiar daca la randul meu sunt exigent cand este vorba de curatenie. In cei 3 ani jumatate cat am avut Opelul am curatat-o total o singura data si atunci numai dupa cateva "incidente" ale copiilor. Daca o fi sa platesc cate ~250 lei o data la 2 ani la curatatorie spun fara ezitare ca merita confortul psihic de a ma simti zilnic bine in masina mea.

BTW: bejul de la Superb este mai deschis decat cel de la Vectra.

 

Pentru S&S cu siguranta au schimbat componente (electromotor, demaror, eventual baterie). Pornirea este foarte rapida si se constata chiar de la prima cheie. Prima pornire de dimineata este la fel de rapida ca cea de la semafor si am fost surprins de asta imediat ce am luat masina. Ca sa va faceti o idee: la o Skoda fara SS daca spuneti ca o pornire normala se face la "juma' de cheie", la cea cu SS se face la "sfert".

Precizez ca inainte de a lua masina mea, am condus o saptamana o Skoda Superb 2 similara dar fara FL si fara SS iar diferenta este remarcabila.

Cum functioneaza: pleci de acasa si remarci ca la prima intersectie cand opresti total ~2 secunde (apesi frana iar masina nu se mai misca) motorul se opreste iar ca efect secundar, dupa cum ma plangeam, dispare parte din bass (multi pasageri care nu apreciaza sunetul nu au remarcat decat dupa ce i-am facut atenti). Daca te deraneaza lucru asta, de exemplu atunci cand motorul este rece si vrei sa se incalzeasca mai repede si sa-i reduci uzura ori anticipezi ca n-o sa stai prea mult pe loc ai optiunea de a dezactiva sistemul apasand un buton de langa schimbatorul de viteze imediat sub cel de TPM. Masina sta oprita atata vreme cat tii frana apasata, imediat ce ridici piciorul motorul porneste.

Alternative:

- apesi butonul de dezactivare si motorul porneste

- daca esti in P cu SS activ apesi de 2 ori frana (am aflat din intamplare)

Sistemul devine automat inactiv (motorul nu se opreste) cand te deplasezi o distanta f scurta 1-3m imediat ce ai pornit sau alte criterii nu sunt indeplinite (n-as putea preciza care dar presupun ca tine de incarcarea bateriei, numarul de opriri precedente, consumatori etc). Lucru asta este marcat pe maxidot in coltul din dreapta sus si inlocuieste indicatorul treaptei de viteza cu o icoana A cu sageata taiata.

Imediat ce motorul se opreste esti notificat cu un mesaj pe maxidot care sta afisat timp de ~2 secunde si blocheaza orice comanda a acestuia.

 

Ca parere personala n-as spune ca este prea enervant (cu exceptia diminuarii bass-ului - stiu, este piticul meu), poate doar in momentul in care traficul te ia prin surprindere si nu stationezi asa mult cat anticipasei. As fi preferat ca SS sa fie inactiv implicit si sa-l poti activa doar cand vrei, adica pe dos fata de cum e acum, dar nu stiu cati ar fi facut-o de dragul poluarii si a cantitatii de motorina de maxim 1L pe care o economisesti (estimare pur personala fara nici un criteriu de cuantificare). La fel, as fi preferat ca intervalul pana la oprire sa fie mai mare de 2-3 secunde (ex: cand opresti la semafor si nu doar cand dai prioritate la iesirea de pe o strada secundara).

 

Sistemul audio are setarile din imagine iar la piesa din attach cu volumul la 50% (si motorul pornit) usile vibrau deranjant. Sunt surprins de ce spuneti voi mai ales ca la celalalt Superb, tot Columbus, dar fara Sound System, vibratiile erau similare.

Daca este cineva din Bucuresti care nu se plange de aceasta problema mi-ar face placere se ne intalnim sa putem compara live setarile si efectul.

 

Doua poze la prima benzinarie imediat dupa plecarea de la dealer (Range=0). E foarte interesanta culoarea pt ca are tente de gri, albastru si chiar verde in functie de lumina.

post-494-0-41200600-1384036100_thumb.jpg

post-494-0-46429400-1384036486_thumb.jpg

post-494-0-76283600-1384036887_thumb.jpg

post-494-0-41663900-1384036893_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cipo @ despre intretinere, nimic spectaculos sau nemaintalnit in lantul Skoda si as enumera doar cateva:

- recomandarile de consumabile la revizie care nu indeplinesc standardele OEM ex.ulei Mobil ESP vs Castrol EDGE sa nu mai zic ca butoiul respectiv alimenta toate modelele si motorizarile fara discriminare

- consumabile reconditionate puse in cutiile OEM (filtre aer motor si habitaclu), eu am stat mereu langa masina si am gasit filtru motor folosit pus inapoi in cutie care se dorea sigilata cu banda adeziva.

- filet superior amortizoare fata cu rugina excesiva

- filet buson baie deteriorat de Autogrup CT carpit cu Poxipol

- operatiuni de revizie neefectuate, dar platite sau macar solicitate la plata

Iti recomand sa faci un test de eficienta amortizoare cu care sa compari efiecienta lor pe durata garantiei.

Skoda nu mai este o alegere neaparat inteleapta ci o lupta pentru supravietuire, cel putin in CT unde ambele reprezentante au sucombat.

Totusi, hai sa te lasam sa te bucuri de masina si sa ne rugam sa nu ai experiente similare.

 

Inclin sa cred ca bass-ul este prea accentuat si de aici vibratiile. Incearca valori mai reduse si daca vrei un nivel de bass mai accentuat seteaza FADER-ul preponderent pe difuzoarele spate.

Modificat de safari hunter
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sistemul audio are setarile din imagine iar la piesa din attach cu volumul la 50% (si motorul pornit) usile vibrau deranjant. Sunt surprins de ce spuneti voi mai ales ca la celalalt Superb, tot Columbus, dar fara Sound System, vibratiile erau similare.

Daca este cineva din Bucuresti care nu se plange de aceasta problema mi-ar face placere se ne intalnim sa putem compara live setarile si efectul.

 

Doua poze la prima benzinarie imediat dupa plecarea de la dealer (Range=0). E foarte interesanta culoarea pt ca are tente de gri, albastru si chiar verde in functie de lumina.

Referitor la S/S am tinut mortis sa-mi comand Superbul printre ultimele non-FL, printre altele si din cauza S/S. Prefer fara, ''jucariile electronice'' de la Passat mi-au lasat un gust amar prin faptul ca tot ce se putea strica - a cedat. Cu atat mai mult, nu cred in SS.

 

Ref la sistem audio, du bass-ul mai in stanga, pana pe linia alba din mijlocul scalei. Eu asa il tin si se aude demential. Mediile le poti urca mai spre dreapta, la fel si inaltele.

 

Frumoasa culoarea, da foarte bine cu jantele multispite.

 

 

asa cum spune si colegul @safari hunter, stai langa masina la revizie. Te scuteste de multe dureri de cap.

Modificat de 75NOR
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca si curiozitate, optiunea de a sta langa masina la revizii si reparatii a fost stipulata in contractul de vanzare - cumparare. :argue:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dap, a fost o conditie sa cumpar masina de la dealerul din CT.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Daca ar fi cazul sa mai fac o data configuratia m-as mai gandi daca aleg Sound System pt cei 380E in plus. N-am observat o diferenta remarcabila fara de sistemul standard, mai mult, la fel baraie amandoua la volum peste jumatate cu bass-ul putin peste medie (am mai vorbit de asta).

De altfel, asta e cea mai mare nemultumire/dezamagire a mea.

 

Restul tine de preferinte si de nr de pasageri (am vazut ca ai ales scaune incalzite si pe spate).

Eu am renuntat la SunSet intrucat diferentele nu sunt foarte mari, mai mult pasagerii din spate (copiii in cazul meu) vad totul "innorat", cand afara este soare, distorsionand realitatea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum te impaci cu dsg-ul , vreau o parere sincera. Inafara de ce este pus optional pe oferta mea, ai mai sugera ceva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Configuratia este ok cu mentiunea ca as pune in plus DSG. Daca nu poti sustine financiar, gandestete si la varianta Ambition, dar cu DSG. de asemeni eu sunt multumit si nu regret ca am optat pentru sound system.

Visa-vis de pret cred ca mai poti negocia, la Suceava, in Bucuresti, merita incercat.

Modificat de crisss7
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DSG 2000 de euro in plus.... sa spunem cu o reducere de 500 euro, m-ai ca as fi incantat de el. Nu am condus niciodata un DSG, sper ca nu e diferit de alte cutii automate. DSG-ul isi face banii in timp, reducere la consum, fiabilitate, are demarajul ca al unei cutii manuale?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Demaraj mai bun ca manuala, consum cam la fel, fiabilitate  nu, costuri  nu.

Modificat de saibot
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DSG-ul iti confera mult confort, ai 2 maini libere pe volan oricand, in curbe stranse, in trafic aglomerat,  chiar si pe autostrada, cutia este rafinata, schimba fara smucituri. Ai disponibil modurile D si S pentru orice provocare - in plus, daca mergi sportiv mai poti pune si padele. Sigur nu vei regreta, pune DSG in configuratie, renunta la Elegance, cumpara Ambition si vei primii si jante de 17 in pachetul Business, nu vei avea Columbus, dar nu-i un capat de tara.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum te impaci cu dsg-ul , vreau o parere sincera. Inafara de ce este pus optional pe oferta mea, ai mai sugera ceva?

 

 

DSG este una dintre dotari pt care am ales Skoda. Unul dintre principalele motive a fost eliminarea "zvacului" (lag-ului) de la schimbarea treptelor cand mergeam mai sportiv, lucru resimtit negativ de pasageri. Daca n-as fi avut acest motiv probabil ca n-as fi avut nicio problema in a alege manuala avand in vedere economia de bani.

 

Este foarte confortabila in oras si nu numai, insa putin enervanta cand subtureaza motorul. Un mic (sau mai mare) dezavantaj este etajarea mai scurta a treptelor: daca mergi cu viteza mai mare (ex: pe autostrada) creste zgomotul in habitaclu o data cu turatiile mai inalte si totodata consumul. Eu n-am reusit sa scot consumurile mici de care scriau colegii pe aici, dar e adevarat ca am un stil de condus mai "diferit", neinclinat spre economie.

 

Fata de configuratia ta eu am ales hartile pt Europa de Est si nu Vest, am renuntat la comanda electrica suplimentara pt scaunul pasagerului foarte putin utila pentru mine, scaunele spate incalzite (copiii or sa stea in scaunele cel putin 5-6 ani de acum),  SunSet si tapiteria de piele (din nou chestiune de preferinte)

 

fata de saibot as adauga o diagnosticare mai dificila a problemelor colaterale, de exemplu volant cu probleme nu se depisteaza asa usor ca la o manuala.

 

 

Edit: Eu n-as renunta la Elegance pt plusul pe care il aduce.

S este inutil pt mine. Singurele modificari sezizate de mine pe care le aduce fata de Drive sunt raspunsul mai prompt al pedalei si faptul ca schimba inutil de sus: 3500-4000 ture la acceleratii moderate, nu violente.

Modificat de cipo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E buna configuratia.

Eu as renunta la piele, dar sunt convins ca ai motive intemeiate/preferinte personale pentru aceasta alegere. 

Ai putea sa pui DSG sau o trapa in schimb, eventual o culoare metalizata draguta...

 

Alte optionale care fac toti banii si nu le-ai bifat sunt keyless access si incalzire stationata (webasto). Eu le-as alege in detrimentul pielii, care nu e piele naturala, btw...

Modificat de YEP
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Corect, as renunta la piele pt DSG. N-am avut si nici nu cred sa aleg vreodata, desi am mers in multe masini cu tapiterie de piele.

 

PS: sigur poti obtine un discount mai mare decat cel din oferta intiala.

Modificat de cipo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

keyless e cool, te ajuta mult, problema este ca uiti de cheie/telecomanda , nu o mai folosesti, decat poate la inchidere, sa pliezi oglinzile, dar este o optiune care enerveaza ceilalti pasageri daca ajung inaintea ta la masina, pana nu atingi manerul usii, nu poate deschide nimeni portiera :D .

Modificat de crisss7
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Configuratia e foarte ok din punctul meu de vedere, sunt ceva mai multe optiuni in plus fata de ce am luat eu (piele, sound system etc). Dar pretul in schimb mi se pare prea mare iar reducerea dealerului este cam mica 2.7% mai ales la o valoare de catalog de peste 30k.

DSG mi-ar fi placut si mie desi mi-ar fi parut rau sa-l iau in 2012, deoarece in varianta 2013 este mult mai usor de folosit din D in S si invers fata de varianta veche (cu deblocare laterala si pozitie separata D si S).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce parere aveti despre aceasta oferta? Multumesc!

 

Pretul mi se pare cam mare pentru cutie manuala, avand in vedere ca eu am comandat un S2 (prefacelift) cu 170cp si DSG cu 26300 EUR, e adevarat in echiparea Ambition, dar nu am vrut jante de 18" ci pe 17", pachet Business gratuit, cu xenon AFS, premium GSM, culoare Magnetic Brown (metalizata).

 

Incearca sa configurezi un Ambition + DSG, eventual cu motorul de 140CP (vezi care ar fi diferenta doar for info), si pui doar optionalele care erau standard pe Elegance de care ai nevoie. Navigatia e buna doar daca mergi pe afara, in Romania nu ai nevoie. Pielea e scumpa, nu am vazut-o cu piele, probabil ca ii da un aspect mult mai elegant, la S2 (cel putin cel prefacelift) ma enerva faptul ca tapiteria era cam "cheap".

 

Cred ca poti scoate un S2 cu DSG la 27mii, manuala cu siguranta nu merita la 30miii, my two cents.

 

Vezi ca este unul pe stoc http://cc.porscheinformatik.com/nwapp/nws_ro/LIST/SKODA!ro!!10101!C!!!/K/C/K%7CC20130855838/PF%7Csl/ID%7CC20130855838/detail.html?sort=&STATE=v_pic1;id_C20130855838 similar cu ce as configura eu (din pacate configurarea pe care o facusem s-a blocat), pe la 28mii si ceva, il scoti la 27 mii si ceva

 

LE: diferenta intre 140 si 170 cp e doar 840eur, merita cel de 170

Modificat de codz
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Merita si cu tapiterie piele, poate sa renunti la ventilatie in scaune daca esti la limita. Uite, iti reamintesc cum arata :

 

post-117093-0-95444000-1386697284_thumb.

post-117093-0-63454700-1386697298_thumb.

post-117093-0-50812400-1386697771_thumb.

Modificat de crisss7
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!