Jump to content

New Skoda Superb


ARDEI_IUTE
 Share

Postare recomandată

care credeti ca merita la superb 2.0 tsi sau 2.0 TDI/170 CP pentru ca vreau sa fac upgrade

Merita amandoua.

Cu una o sa ai un consum mediu de 7%, cu alta 10-11%, dar cu asta din urma o sa mergi ceva mai tare si o sa se incalzeasca mai repede iarna. Alegerea iti apartine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 8 months later...

cateva poze cu Superb facelift

19109011141050102507.jpg

2013-Skoda-Superb.jpg

1694802152170044508.jpg

 

Mie unul nu mi se pare deloc ca are vreo legatura cu noul design de la Skoda ce il regasim pe Rapid si Octavia 3. Insa probabil ca il vom gasi pe modelul nou de Superb in 2014-2015. Se pare ca cei de la Skoda merg pe ideea ca in mare la un facelift trebuie faruri mai mari si.. cam atat. Cum au facut si la O2 FL. Pozele nu par photoshopate.. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mie personal mi se pare ca girla si farurile sunt mai urate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pare sa fie in linie cu modelele noi capota se vede ca e  dintr-o bucata cu emblema cu tot ca la rapid/octavia, au lipit stickerul ala acolo sa nu se vada mare diferenta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sincer, nu cred in aest design, in mod sigur face lift-ul va urma linia lansata de Rapid si urmata de O3, cu noua sigla montata direct pe capota. Cred ca pozele urmatoare sunt mai apropiate de realitate.

 

post-117093-0-33332600-1360154815_thumb.

post-117093-0-71387000-1360154815_thumb.

post-117093-0-22904600-1360154824_thumb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mi se pare mai urata decat astea ale noastre. (farurile si grila ca altceva nu vad schimbat) ... ma refer la masina din poze.

Modificat de Raul_X
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vom vedea. Mare lucru oricum nu vor schimba. Asa a fost si la primul Superb cu facelift. Alta grila fata, alte stopuri si atat.  

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da... pacate de ea.. e si 4x4.. dar cred ca e o dauna sau ce e cu ea, ca are airbag-urile cortina deschise....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Vad tot mai multe Superburi prin oras, si combi si limuzina, au mai lasat la pret si s-a vandut binisor pe final de an 2012

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai dreptate, ieri la spalatorie din 5 masini 2 erau Superb sedan, noi noute.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt frumoase foc - mie imi place mult, Variantul....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce tare!! Acum vad ca e posibila cobinatia castigatoare: TDI 170/DSG/4x4 :)

Ce fresh arata!!!

Vad ca sist start stop a devenit standard pe diesel + 1.4tsi...

Modificat de nsm
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa vedem preturile cum joaca, in sus?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

S-au descurcat foarte bine cu redesenarea lampilor spate (taierea in triunghi, audi style). Modificarile farurilor in fata nu ma dau pe spate, dar proiectoarele arata mai bine.

Preturile o sa fie clar ceva mai sus pentru simplul motiv ca vine cu mai multe dotari tehnologie noua standard. Oricum trebuie sa se diferentieze fata de Octavia 3 care are mai mult de jumate din plaja superioara de preturi suprapusa cu plaja inferioara de la Superb-ul actual.

Modificat de rempha
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aveam mari emotii cu interiorul facelift-ului la momentul la care mi-am comandat Superbul actual, dar m-am linistit: doar centrul volanului si comenzile de pe el sunt schimbate.

Ma asteptam sa fie integrat si noul panou climatronic cu 3 rotite - ca la Passat, Golf si Jetta, dar vad ca a ramas tot cel clasic. Desi...avand in vedere cum arata noul climatronic pus pe Octavia 3 - in graba integrat - , mai bine ca la Superb a ramas acelasi

 

Imi plac farurile pe fundal negru - desi partea din fata nu mai are acea masivitate de la cel actual, au facut-o mult mai zvelta

 

Stopurile cu LED sunt misto, desi si la cel actual cele cu LED arata foarte bine - pentru cine are L&K.

 

Nu ma omor dupa Start & Stop si recuperarea energiei la franare, nu le consider un beneficiu.

 

Ca preturi...clar mai sus: dispare promotia, deci, de exmplu Ambition va fi cu 2500E mai scump. Deci, un 2.0TDI + DSG + Ambition + Xenon, Bolero, Roti 17, SunSet, SoundSystem, scaune incalzite, TPM si Tempomat va fi 31-32 000Euro.

Octavia 3 configurata identic e 29 900Euro.

Passatul Highline pe aceleasi dotari e 36 000Euro.

Modificat de 75NOR
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stai linistit ca pe asta cu facelift nu-l mai cumparai la pretul celui vechi.

Vad in articol ca au pastrat aceleasi motoare (de exemplu 1.4TSI 125CP , 2.0TDICR 140CP si 170CP) ca la precendentul model si declara un consum cu 19% mai mic, probabil datorita sistemului Start-Stop si recuperarea energiei la franare (posibil au mai lucrat si la soft). 

Ideea de a avea butoane separate la deschiderea portbagajului la sedan este "simply clever".

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@75NOR - e posibil ca volanul sa iti vina pe modelul nou... Maciulia DSG sigur va fi noua.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este foarte frumos in poze spatele la Superb 2 FL. FL-ul va ajunge la un pret mai mic decat inainte, si-au amortizat costurile cu linia de productie, vor face discount-uri mai mari.

 

 Passatul Highline pe aceleasi dotari e 36 000Euro.

....

Nu ma omor dupa Start & Stop si recuperarea energiei la franare, nu le consider un beneficiu.

 

Hai sa fim seriosi, 36.000 este exagerat, poate daca mai pui 4 Motion la ce ai adaugat da. Plus ca uiti de marja de la VW, sensibil mai mare decat la Skoda. Sunt si pe forum cei care au obtinut 10% discount la configuratia descrisa de tine (peste 31.000). Plus plus ca motorul de pe Pasat e cel de 177 CP si nu cel de 170 CP. :) Toti fac acum masini cu Start - Stop inclusiv Renault. Ce se va alege de ele nu stiu dar cu siguranta primele care vor pica nu vor fi cele de la VW sau Skoda. :)

Modificat de iulianb2007
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ideea de a avea butoane separate la deschiderea portbagajului la sedan este "simply clever".

Asta da, mi se pare si mie o idee misto. De altfel, asiaticii au la SUV-uri de mult timp implementata solutia cu 2butoane: unul pentru "geam", unul pentru tot hayonul

Este foarte frumos in poze spatele la Superb 2 FL. FL-ul va ajunge la un pret mai mic decat inainte, si-au amortizat costurile cu linia de productie, vor face discount-uri mai mari.

 

 Passatul Highline pe aceleasi dotari e 36 000Euro.

....

Nu ma omor dupa Start & Stop si recuperarea energiei la franare, nu le consider un beneficiu.

 

Hai sa fim seriosi, 36.000 este exagerat, poate daca mai pui 4 Motion la ce ai adaugat da. Plus ca uiti de marja de la VW, sensibil mai mare decat la Skoda. Sunt si pe forum cei care au obtinut 10% discount la configuratia descrisa de tine (peste 31.000). Plus plus ca motorul de pe Pasat e cel de 177 CP si nu cel de 170 CP. :) Toti fac acum masini cu Start - Stop inclusiv Renault. Ce se va alege de ele nu stiu dar cu siguranta primele care vor pica nu vor fi cele de la VW sau Skoda. :)

Te invit sa configurezi un Passat 2.0TDI HL cu DSG, Bixenon, scaune incalzite, jante 17, TPM, Tempomat, RCD510, Privacy Glass, Dynaudio si sa vezi cat iese.

Motorul de 177CP....right ! Exact la fel cum 2.0tdi are acum 150 CP. Verifica turatiile de putere si valorile de cuplu maxim, respectiv turatia de cuplu maxim si o sa vezi ca e Marketing pur.

 

10% obtii la VW doar de la 2 dealeri si doar pentru masini de pe stoc, daca vrei sa spunem lucrurilor pe nume. De cand dealerul a devenit "logistic provider" pentru importator sa-i vad eu pe cei care mai dau acum 10% discount.

Multi dintre ei se lupta cu linii de credit cu probleme si vant de insolventa.

Hai sa nu mai credem chiar tot ce zboara, ca nu ne-am nascut toti ieri.

Modificat de 75NOR
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De la 2.0 170 HP la 175 HP (177 PS) i-au crescut cuplul maxim de la 350 N m la 380 N m. Asta e tot marketing ? Pai nu cred, altfel 2.0 140 HP-ul ar fi tot marketing fata de 170 HP-ul. Ca tot cuplul maxim difera si ghici cu cat? Exact 30 N m de la 320 la 350.

 

http://en.wikipedia.org/wiki/Volkswagen_CC

 

In January 2013 the previous engine option 2.0 TDI 170 PS (130 kW; 170 hp) was replaced by the uprated version with 177 PS (130 kW; 175 hp). The maximum torque increased from 350 to 380 Nm.

 

In ce priveste politica dealerilor, permite-mi sa raman la parerea mea, eu ma refeream la masini pe comanda nu in stoc, dar la masini unde valoarea optionalelor depaseste valoarea discount-ului acordat, cu alte cuvinte nu negociezi pretul de lista al variantei standard CL,HL etc.. ala e batut in cuie, oricum il platesti, negociezi optionalele. Asta este principiul. Ei bine treaba asta la Skoda ...

 

Dar revenind, imi place Superb FL, estetic vorbind, sa-l vedem si in realitate.

Modificat de iulianb2007
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

parcă i-au luat puţin din imaginea aia impunătoare ... imi place spatele, e reusit, dar botul nu prea, asteptăm să o vedem pe stradă

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!