Jump to content

VW Bora Edition TDI - OE


mad_kat

Postare recomandată

L-am intrebat pe colegul hellcat - il stiu de pe alte forumuri - am luat de la el niste folie galbena acum ceva vreme

Sa vedem ce imi raspunde

Ideea e ca nici pe net nu am gasit nici o informatie despre ce fel de burete se poate folosi

 

@Muale - ceva rol are - fara burete pe capac, la ralanti este mai puternic zgomotul motorului, iar din punct de vedere al temperaturilor nu am nici o dovada - doar ma gandesc logic... ca "tine" cumva un strat de aer mai cald pe motor - benefic iarna...

Link către comentariu

E gros in primul rand - trebuie ceva cam de 20-25mm grosime - cam atat era si cel original - si chiar si asa in cateva zone atingea de motor. Si nu pare autoadeziv...?

 

La piese auto nu am gasit nici eu. Inca.

Link către comentariu

Eu am pus burete de 20 mm, insa este burete de la o fabrica de saltele .... l-am pus in vara si nu a patit nimic, nu s-a topit si nu a luat foc.

Nu este ignifug ce am pus eu, dar cred ca rezista orice burete pana la 120 grade.

Ce temperatura poate fi maxim acolo pe motor (aproximativ)?

Link către comentariu

Ce culoare si ce textura? D-ala galbui cum se gaseste pe la magazinele de textile si vatelina?

Cu ce l-ai lipit?

 

later edit: Muale are dreptate - teoretic nu ar trebui - insa, ca un exemplu si temperatura uleiului de obcei e mai mare decat cea a apei - implicit si motorul poate fi ceva mai cald pe unele zone, ca sa nu mai vorbim de turbina.

Modificat de mad_kat
Link către comentariu

nu ar trebui sa depaseasca, motorul e racit cu apa si mentinut la 90-100 grade.

dar mai este turbina, evacuarea care produce caldura excesiva langa motor.

Link către comentariu

Este alb, textura este fina. 

L-am lipit cu banda dubluadeziva dar nu e o idee prea stralucita ca s-a desprins in unele locuri, de exemplu unde este mai bombat si trece tubulatura de la turbina.

 

LE: Vreau sa zic ca si buretele vechi ardea, e drept ca am incercat cu bricheta si e vorba de alte temperaturi. Insa cel care l-am pus eu nu s-a deformat sau stiu eu ce.

Daca as putea determina la ce temperatura arde cel care l-am pus ar fi bine. As putea sa bag o bucatica in cuptor electric si sa setez pe 100 grade apoi urc treptat ....  :lol:  

Modificat de Bogdamn
Link către comentariu

Stiu tipul de burete - se gasea si prin bucuresti - chiar ma uitasem la asa ceva la un moment dat. Nici macar nu era prea scump. Cu lipirea cred ca trebuie ceva mai serios decat o banda dubluadeziva...

 

Ca idee - sa-mi confirmi/infirmi nebunia - este diferenta cu/fara burete? zgomot, temperaturi etc?

Modificat de mad_kat
Link către comentariu

Nu pot sa zic concret  daca este sau nu diferenta, nu am circulat fara burete, cel vechi era rupt dar era acolo. 

Ca zgomot aveam un trepidat al capacului si se lovea de tubulaturi sau motor si era o vibrare acolo daca urmaream atent cu capota deschisa. 

La temperaturi nu cred ca influenteaza in vreun fel existenta/lipsa buretelui.

Link către comentariu
  • 1 month later...

Deci asta e a 3-a iarna cu masina asta. Foarte multumit de modul in care se descurca prin zapezi, iar acum cu scutul metalic este deja nesimtire :D

 

Nimic nou de mentionat in rest. Nu mai stiu ce sa ii fac :D

 

Va trebui insa in primavara o distributie, si niste placute frana, si discuri spate. Deci banii o sa am pe ce sa ii dau :D

Link către comentariu
  • 3 weeks later...

Ca mai am o masina - si se impart drumurile - iar prin oras nu merg deloc cu masina ;)

asta vara a facut din aprilie pana in septembrie 10000km - daca o tineam asa de cand am luat-o acum eram spre 300k :)

 

macar eu am topic activ :winter:

Link către comentariu

Plin de draci. Extrem de dezamagit si ofticat. Nu de/pe masina... ea nu are nici o vina...

 

http://vwforum.ro/topic/13676-caseta-directie/?p=2508605

 

nu dezvolt mai mult, nefiind arie tehnica.

de vineri cand s-a intamplat pun la lucru cealalta masina a familiei - un accent crdi ... Ironia sortii, o masina cu probleme cunoscute la coloana de directie :D - dar care nu mi-a facut nici o problema pe acest capitol... :(

Link către comentariu

as we speak masina e la Alin.

simering caseta praf. Cauza - burduf pus de un mecanic retard, prost fixat, consecinta fiind un pumn de nisip si pamant in capatul casetei.

cremaliera ruginita...

 

se studiaza problema... :(

 

n-am putut sa nu pozez coincidenta, culoarea nefiind chiar cea mai comuna pe golf/bora.

Imi pare rau pentru tine...am inteles cauza atunci...dar acum care este cauza?

Link către comentariu

Nu stiu inca - maine trec pe acolo cu ascutitoarea, sa vedem ce directie de actiune luam.

Sper sa ne intelegem ok - sa nu fiu nevoit sa merg cu pompa pe uscat pana pe la, sa zicem, Targoviste...

 

Ce ma intriga este ca virgula comportamentul a fost fix la fel. Aceeasi cedare brusca, in acelas loc...

Link către comentariu

Acelasi lucru l-am patit si eu!!

Mare atentie!

Am reconditionat caseta la Alin, iar dupa mai putin de un an am pierdut tot lichidul de servo. Cica a cedat iar semeringul din cauza ruginii bieletelor(bielete noi la randul lor)

Am reconditionat si a doua data caseta (800 si ceva ron) si pana acum nu sunt probleme, dar nu au trecut decat cateva luni de atunci.

Link către comentariu

Eu vreau sa vad care a fost cauza de data asta, si functie de ce se intampla, vad ce "course of action" iau.

N-am mai ajuns din lipsa de timp azi, insa am avut o discutie lunga cu Alin. Omul s-a comportat ok - si fiind lucrarea lui este normal sa ma duc intai la el, daca pot spune asa "in garantie"

Nu caut cearta cu nimeni, si cred in prezumtia de nevinovatie - until proven guilty :D

Link către comentariu

si eu am reparat la Alin caseta la Polo si dupa 6luni a cedat, am rezolvat-o pe asa zisa "garantie" dar nu fara sa imi fac nervi la intrebarea lui daca ma deranjeaza daca platesc eu lichidul de frana, asa ca nu stiu ce sa zic de reparatiile la el ca suntem deja 3 doar aici cu probleme

Link către comentariu

Stiu Robert - ca m-ai sunat si eu ti-am zis de Alin. Eu aveam cam un an de la reparatie si mergea ok...

Eu sunt totusi dupa un an jumate - si vreau intai sa vad ce s-a intamplat acum si posibil a o rezolva - inainte de a o face din nou, la pretul "intreg" in alta parte.

Daca pateam dupa 6 luni asa ceva as fi fost la fel de enervat ca si tine la o asemenea solicitare.

Prima data a fost clar - burduf prins cu soricei - insa daca si acum tot din cauza de burduf prins prost s-a intamplat, nu ma las usor. Deasta ma duc tot acolo sa vedem ce s-a intamplat, nu vreau sa fie loc de indoieli, si de pareri partinitoare.

Si daca nu iese ok - adica cum ar fi normal - veti afla, pe toate topicurile posibile - pentru ca accept multe pe lumea asta, mai putin neasumarea raspunderii greselilor proprii.

 

Other than that - de 5 zile merg cu accentul, merge ok, dar mi-e tare dor de bora... :)

Link către comentariu

Inainte de tampenia cu caseta - mi-am comandat astea - bremsecheibe, bremsebelagsatz. OEM, of course. Pe spate, ca din motive de glisiere semigripate pe o parte si parghie frana de mana pe ailalta - alea de le am pe masina sunr ruginite, tocite aiurea... Am povestit de schimbarea si gresarea glisierelor pe la inceputul verii parca - insa discurile erau too far gone sa se mai reaseze placutele...

 

Ce m-a bucurat si mai tare - placutele sunt Textar made in france. Am avut textar pe alfa, si am fost extrem de multumit de ele.

 

Maine - off to Targoviste :D

post-50507-0-44079200-1422885657_thumb.j

Modificat de mad_kat
Link către comentariu

bremsecheibe, bremsebelagsatz.  mi-e lene sa caut pe google cum tie ti-a fost lene sa le spui pe romaneste ?

mergi cu masina (ia lichid sa ai de completat) acolo sau doar cu caseta?

Link către comentariu

Placute si discuri spate :D

iau lichid de completat din seara asta, plec la 6 jumate sa nu am trafic, si cam atata...

drumul e destul de drept prin Chitila, fortarile si cele mai mari "scapari" de lichid sunt la viraje.

 

Data trecuta am mers vreo 60km de cand a crapat - pe autostrada, si apoi pana acasa, si apoi si de la Muncii la Alin la 9 dimineata. Daca nu a crapat atunci, acum n-ar trebui sa crape...

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!