Jump to content

Ulei cutie viteze manuala


DUBB4LIFE
 Share

Postare recomandată

totusi din moment ce expira stand in bidon pe raft, poate ca expira si stand in masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

salut colegii, un mic sfat pentru cei care le agata la schimbatul vitezelor, inainte sa va apucati sa schimbati uleiul, curatati bine timoneria, ungeti-o si daca si dupa face la fel schimbati uleiul, am avut aceasi problema si am rezolvat o cu un ulei de calitate REDLINE 75w90 gl4, asa cum am scris in urma cu cateva luni, imi sustin ideea si acum, e diferenta de la cer la pamant intre cum mergea cu uleiul original si cum merge cu noul ulei redline

inca ceva, aveti grija! la benzinare pana la 1.800 cc timoneria este pe tije motiv pentru care merge mai greu si trebuie unsa si reglata mai des, in schimb la cele diesel este pe cabluri, mult mai finuta si mai exacta, abea la masinile noi VAG-ul a montat cabluri si la benzinare.

:offtopic: de ce nu o fi folosit si la benzinare timoneria prin cabluri, nu o sa inteleg niciodata :grrrrrr: :grrrrrr: :grrrrrr: !

Modificat de forceturbo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am pe cabluri. Super multumit cum schimba vitezele. Desi la cele noi se poate si mai bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

esti un fericit, dizy

am uitat sa mentionez, pentru cei care la rece intra mai usor in viteza, iar la cald se inrautateste situatia, 95 % e din vina uleiului, deci schimbati.l cu ceva de calitate, la mine asa s.a intamplat

numai bine!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@albulul,pai e simplu de ce nu sa folosit pe benzina,motoarele pe benzina sunt mai silentioase,motoarele diesel au timoneria pe cabluri pe ca sa aiba o toleranta la vibratiile produse de motor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de acord cu tine, dar ce le era greu sa monteze cabluri si la benzinare??? nu cred ca perdeau nimic, ba din contra, le era mai usor de montat, si nu se mai plangea lumea atat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bbogdanmircea

Dupa ce am cititi pe aici, cred ca o sa schimb si eu uleiul din cutie la cei aproape 250k km.

Nu stiu daca a fost schimbat, dar in frana de motor se aude un huruit parca mai tare decat se auzea in alte vremuri...

1.9 TDI AXR 101 CP, cutie in 5 trepte.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

iti recomand inlocuirea uleiului. La reprezentanta sa ceri uleiul care il dau informarile (cel care remediaza problema sincroanelor caraitoare, pentru ca am inteles ca este mai robust)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poti sa fii mai precis?

La mine nu caraie nici un sincron...doar cred eu ca ar trebui schimbat dupa 250K km...

Am vazut ca sunt uleiuri de cutie full sintetic mai scumpe care au ca norma GL-4/5 ? dar destul de scumpe si sunt uleiuri hidrocracate care au strict API GL-4 ce avem nevoie noi si sunt mai ieftine pe la 40-50 RON per litru.

Ar avea vreun rost sa pun de primul tip?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

As evita GL5 ... se pare ca are un efect usor coroziv asupra aliajelor de bronz din cutie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok API GL-4 o sa caut atunci, probabil o sa schimb uleiul din cutie la urmatoarea revizie.

Recomandari pentru o marca anume de ulei? Castrol Aral Ravenol etc?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

uleiul original ar fi G 060726A2

uleiul de actiune pentru cutiile care caraie sincroanele este G 052512A2

cateva exemple de uleiuri echivalente

http://www.ravenolro...ae-75w-299.html

Castrol Syntrans V FE 75W-80

Febi 21829

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dar pt golf 5 gti cu vin: WVWZZZ1KZ6W051834 ce ulei pentru cutia de viteze manuala este recomandat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

va deranjez si eu cu 2 intrebari:

1. aveti idee unde gasesc sa cumpar un buson de la cutia de viteze (pe laterarul cutiei) Am tot intrebat pe la magazinele de piese auto si nimeni nu stie ce fel arata :(((. la mine e infiletat cu dalta si daca am sa reusesc sa-l scot sigur nu-l mai pot baga inapoi

2. daca nu reusesc sa scot busonu am vreo sansa sa bag ulei prin alta parte in cutie? (stiu ca e o intrebare prosteasca - dar am auzit de la un mecanic ca ar fi 3 busoane pe cutie: de umplere / golire / si supra-plin - cel de pe lateralul cutiei)

multumesc anticipat

golf 4 1.9TDI cod ATD 101CP / 2001 / 5 trepte / ~250ooo Km

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

supraplin = umplere

codul busonului de pe laterlul cutiei este 012301127F sau WHT001937 (indentice ambele busoane.. si cel de umplere si cel de golire) - comanzi la orice reprezentanta Vw, skoda, seat, audi ..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am luat 2 litri la 91 ron din reprezentanta, cod G 060726A2 cred.

Maine fac niste poze la bidoane...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Va salut ! Stie cineva ce ulei trebuie pus intr-o cutie AUDI A6 ALLROAD 132kw AKE ? Din cate am inteles, trebuie sa fie 75w-90.. Asa e ?

Trebuie schimbat si uleiul din grup. E acelasi tip de ulei, sau e ulei special? Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce tip de cutie de viteze ai?

- manuala, automata ???

- are raport special de pt modul off-road?

- te poti uita in portbagaj la raota de rezerva, pe stickerul de identificare - trebuie sa fie una din versiunile : EHT, EHS, FTH, FTJ, GDA -daca e manuala)

Daca este manuala, fara treapta speciala off-road, atunci astea ar trebui sa fie specificatiile si cantitatile :

- cutia de viteze - diferential fata (baie de ulei comuna) : G 052911A2 (3.3 litri)

- diferential spate : G 052145A1 (1.5 litri)

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Te referi la LOW RANGE ? Da, are asa ceva. e manuala 6+1. Am pus ulei 75w80 ... sper ca e bun !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca si viscozitate 75W-90 e ok, dar pentru cutia ta manuala trebuie sa respecte norma VW 501.50 (G50)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

busonul de umplere nu a vrut sub nici o forma sa iasa asa ca mecanicul a pus uleiul pe la nu stiu ce senzor de pe cutia de viteze!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si uleiul vechi in ce masura a iesit?

Iti poti da seama dupa ce cantitate de ulei proaspat a intrat.

Capacitatea de umpere la cutia ta este de 1.9 litri.

Modificat de hiro
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

o intrebare :cand schimb ambreiajul se schimba si uleiul la cutie? :scratch: multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca tot esti cu ea pe rampa si nu l-ai schimbat niciodata,daca are peste 100k este bine sa-l schimbi,dar neaparat cu unul OEM de la reprezentanta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!