Jump to content

AC sau climatronic - montare aftermarket


zorg
 Share

Postare recomandată

Am rezolvat, am luat mufe de la demontari si le montez. Referitor la ce a spus colegu ,, bogdamn ''     sunt mufe la instalatia originala ( cel putin la mine este asa ) ca sa poti separa instalatia din interior-spate fata de compartimentul motor. 

 

Multumesc de ajutor. 

Modificat de AlinNicolae
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai asta am spus si eu si colegul Bogdamn se separa cablajul de la motor de cel din habitaclu sub stergatoare acolo este "blocul de mufe" sa zic asa daca vrei neaparat sa faci ca la o masina de serie cu climatronic te duci la dezmembrari si cumperi un cablaj,corespunzator cu anul de fabricatie al masinii tale, care a fost pe o masina cu climatronic si atunci vei vedea unde vin firele mai exat pt. ca pe scheme nu se specifica prin ce mufe se trece in "plenum chamber" si dupa aceea ne spui si noua ca noi am adaugat alta mufa decat sa ne mai incurcam in amanunte deastea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vorbeai de cele doua fire cu care vrei sa ajungi la blocul de relee, iar la acestea nu apare pe schema ca trec prin ceva mufe. Restul firelor de la climatronic trec prin mufa portocalie din plenum chamber.

Daca la tine ai mufe si la cele doua fire atunci "mea culpa", dar pe schema nu apare. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca nu trec prin mufe inseamna ca sunt prin cablajul de sub baterie, deoarece acele fire exista si la amsinile cu AC.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa o fi. La mine instalatia electrica din interior ii separata prin mufe de cea din exterior. Sunt modele care nu au cutia cu mufe, trece cablu direct. Multumesc din  nou. Am mai pus doua mufe de culori diferite pentru a avea  loc si pentru alte modificari.

Modificat de AlinNicolae
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:tuktuk:   Aoleu pai asta incercam si noi sa-ti spunem sa mai adaugi mufe toate Golfurile 4 sunt la fel ca si Bora toate dar absolut toate sunt separate cablajele motor de cel interior prin mufe in partea stanga sub stergatoare deaceea daca schimbi motorul nu trebuie sa adaptezi nimic la cablaje decat le demufezi si dai jos motoru`

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt cabluri care sunt aceleasi indiferent de motor, adica cele de la faruri, semnale, etc,,, si alea trec pe sub baterie si nu au mufe.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salut. M-am tot uitat peste ce ati vorbit pe aici legat de montarea climei si m-ar interesa si pe mine sa fac operatia asta doar ca nu ma pricep deloc la motoare si electrica masinii. Am un Golf 4 1.6 16v variant AZD cu AC si vreau clima. Din ce am inteles as avea nevoie de Panou clima, Aeroterma clima, senzor temp int si ext si cablaje. E corect? M-am uitat putin pe net si am facut un calcul la piese si mi-a dat undeva la 600 de lei. E bine ce mi-a dat? Cine imi poate recomanda un mester bun in Bucuresti care se baga la asa ceva? si un pret aproximativ pentru manopera, va rog. Multumesc anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mi se pare putin doar 600 lei la piese.

MAnopera este mai mare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai ar fi cam asa...

Panou clima - 100lei

Aeroterma clima - 250 lei ( nu stiu daca e ceea ce trebuie. http://olx.ro/oferta/aeroterma-completa-climatronic-golf-4-2003-ID1OuYF.html )

Senzor temp ext - 50 lei

Senzor temp inte - 50 lei

Cablaje - nu am gasit un pret exact, am zis undeva la 100 lei

Ar mai trebui ceva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Releul de sub lonjeron pentru comada ventilatoare, si cablajele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru cablaje nu am gasit un pret. Ar fi mai mult de 100 de lei? iar pentru lonjeron nu stiu ce sa caut exact. Sti un pret estimativ? E cineva in Bucuresti care s-ar baga la asa ceva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Releul de sub lonjeron pentru comada ventilatoare.

 

Eu stiam ca se poate folosi releul vechi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cristi.sandu, dă-mi un pe și vorbim!

Eu mi-am luat toată instalația cu aprox 400 lei. Dar tot!

pm

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

salut am masina la un prieten sa i-mi monteze si mie ac pe o skoda fabia combi cod motor aua din 2001 am schimbat toata electrica la motor si aproape si in interior si acum cand sa faca probe nu porneste compresoru da in rest toata instalatia primeste curent se aprind luminile in panou de comanda ac merge butoanele de la recilculare dar cand da pe ac sa porneasca nu porneste , ventilatoarele pornesc cand apa ajunge la 90 de grade dar nu porneste compresoru care ar fi cauza aveti vreo idee sau vreun sfat trebuie schimbat ecu ? o schita ceva ? cineva mi-a zis ca ar fi ecu codat si din cauza aia nu ar porni compresoru , cum as putea rezolva problema sau un electrician priceput din tg jiu i-mi pute-ti recomanda ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema poate fi din releul de sub baterie dar daca zici ca nu ai umblat tu la masina deci nu stii ce s-a facut la ea si prietenul ala atunci mai exact ce lucrare ti-a facut daca nu functioneaza? ECU nu trebuie codat pt. climatronic in afara de niste fire care se conecteaza la el nu are nici o treaba dar baietii de la dezmembrari trebuie sa vanda si ECU nu? :)  Citeste  :rules:  tot acest topic si te vei lamuri au fost discutate toate problemele pana acum eu de exemplu nu stiam nimic despre swap-ul AC climatronic si de aici am invatat am facut swap-ul si functioneaza perfect ai si schemele uploadate

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca sa porneasca compresorul trebuie sa fie freon in instalatie si sa nu fie sub 7 grade afara.

Eugeniu - noi aveam AC si am pus climatronic, saymon nu avea AC deloc deci s-ar putea sa trebuiasca codat ECU, sau ceva nu e legat corect, conform diagramei.

Releul de ventilatoare a fost schimbat (cel de sub baterie despre care zicea Eugeniu)?

Poate te ajuta colegii cu o schema, desi fara schema nu imi explic cum a montat prietenul tau. Instalatia a fost luata de pe o masina identica si ca an de fabricatie ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Instalatia a fost luata de pe o masina donatoare din 2002 si a mea este din 2001 am băgat aer cu compresoru pana la 6 atmosfere in instalatie urmează sa înlocuiesc si releu am vb cu eugen , este posibil sa nu porneasca compresoru tot din cauza releului sau trebuie codat ecu tinand cont ca eu nu am avut ac pe masina

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai si noi la fel ti-am zis.

Ce nu imi place mie, este faptul ca ai bagat presiune in instalatie cu compresorul, nu se face asa ceva. Acolo trebuie freon si ulei pentru ungerea compresorului. Puteai sa mai astepti putin sa se faca mai cald afara, bagai freon linistit, pe tester etc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut mâine se duce sa bage freon in instalatie aștept sa mă sune sa a-mi zică daca merge , eu nu sunt cu el pentru ca sunt serv va tin la curent cum decurge treaba . Sper sa meargă k stau fără masina de 2 săptămânii

Daca schimb si ecu cu al de la masina donatoare e posibil sa meargă ? Sau e posibil sa nu m-ai porneasca motoru aveti vreo idee ? Ati mai facut asa ceva ? L-as suna pe tipu de la dezmembrari si as lua si ecu de la el da sa stiu daca se potriveste sau nu masina donatoare e la Timisoara

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuia bagat freon din start, apoi pe tester vazut daca si ce erori sunt, daca cupleaza sau nu compresorul. 

Pacat ca nu ti-au raspuns membrii seniori sau care au mai facut acest retrofit,  eu nu stiu daca trebuie schimbat ECU sau nu, in cazul upgrade-ului de la AC manual la climatronic nu trebuie schimbat ECU, in cazul tau nu stiu ce sa zic.... parerile sunt impartite. 

 

Daca schimbi ECU trebuie imperecheat cu ceasurile (immo, chei etc.), nu e doar plug&play. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am facut mai multe retrofituri la climatronic - de la AC sau fara - nu s-a schimbat ECU

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc lui bogadmn si lui eugensandu si lui florin am rezolvat problema trebuia băgat freon in instalatie acum merge ac este functionabil , nu am schimbat ecu . Va multumesc enorm pentru informatii . Multa stima

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Maine intru i posesia masini va zic cum merge ac . Doamne ajuta si multumesc la toata lumea care ma ajutat . Trăiască wv forum

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!