Jump to content

schimbare motor SH sau segmentare motor


eugentim
 Share

Postare recomandată

Am un polo 1,9SDI din 2000 cu 305 000km care maninca ulei(scoate fum albastru ),in rest porneste la sfert de chei si la -20 C.

Sincer nu stiu ce sa fac ,sa il segmentez sau sa iau un motore SH.

doresc pareri sau sfaturi ,mai ales daca ati avut aceeasi problema .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu zic sa il repari.SH nu stii ce iei si cat o sa te tina! Daca restul componentelor sunt ok si doar segmentarea e problema mergi pe prima varianta.

Modificat de misufha
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

crezi ca iese bine ,am inteles ca daca e problema la pistoane si se ia din camasile cilindrilor nu mai e ok .Si nu vreau sa cumpar piesele si sa ma trezesc ca nu iese bine .mai ales ca am facut un calcul si ajung pe la 400-500 euro cu tot cu manopera

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca se ia din camasi cu un aparat calibrat cu laser e ok! Dar daca le refaci la niste aparate antice nu o sa ai calitate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu era vorba de aparate ,ci de faptul ca se ia din stratul cimentat si daca ma trezesc ca dupa 10 000 km iar maninca ulei nu am facut nimic

eu asa am auzit din diferit surse si mai ales ca nu ma pricep sunt intr-o dilema totala .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In general SDIurile sunt foarte durabile ca si motoare. Acum daca crezi ca poti gasi un SH cu kilometri cat se poate de reali poti merge si pe varianta asta. Un motor poti sa il repari foarte bine si sa mearga exact ca scos din fabrica dar sa ai si specialistul care sa il faca si echipamentul necesar. Pune in balanta costurile si alege.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca este bun motorul tau si nu bate,dai chiulasa jos,te uiti la uzura camasilor dar te asigur ca nu o sa ai probleme cu ele.Pune un set de segmenti de calitate(GOETZE),un set nou de cuzineti la biele ca sunt sigur ovalizati,verifica planeitatea si supapele la chiulasa,eventual o curatire temeinica a admisiei si ai sa faci un motor care sa-l mai duci 200k.Dar in primul rand sa faci un test de compresie sa vezi cum stai.

Modificat de calin.g
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

piese de calitate am vorbit in germania pentru ele .

Maninca aproximativ 1litru la 1500-2000 km si scoate fum albastru cind trec de 2500-3000 de ture

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Spor la treaba sa vezi ce motor fain o sa iasa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca porneste la -20 grade inseamna ca segmentii sunt ok,ai compresie buna. fumul albastru de la ulei se mai datoreaza unor semeringuri de la supape. poti scapa fara cheltuieli daca verifici asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu cred ca nu ii de la segmenti "pofta" de ulei.Verifica sa nu pierzi prin alte parti uleiul.

Daca tot vrei sa investesti intr-un motor de ce nu te gandesti si la un motor mai poten cum sunt cele de 90-131 cai?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mie imi lua 550 ml la 2000 de km, uleiul se pierdea pe la ghidurile de la supapele de pe evacuare, efectiv imi curgea uleiul in evacuare si mirosea a ulei ars

Eu zic sa desfaci motorul sa vezi cum stai cu el si il faci al tau dc e posibil

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am acelasi motor ca al tau dar pe alta masina (Skoda), acelasi consum de ulei si aceeasi dilema, sa schimb motorul sau sa ma bag in el. As incerca si eu varianta semeringurilor dar dar tare imi este frica sa nu patesc la fel ca tine adica sa cheltui bani si timp degeaba. Si de la ulei nu este problema ca am probat mai multe. Cat te-a costat sa schimbi semeringurile?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am schimbat simeringurile acum 3-4 ani cind am schimdat si distributia si daca imi aduc aminte parca a fost 100 euro.

ai motor AQM pe skoda ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma gandeam ca ai AEF la fel ca la Skoda Felicia. Oricum sunt asemanatoare, diferenta e la pompa de injectie parca. Su sunt unele Polo cu Aef dar probabil ca modelele mai vechi.

Modificat de onyx-20
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

ma gandeam sa schimb simeringurile la supape! ar fi bine sa schimb si segmentii la motor dc tot umblu la supape?

Modificat de alinworm
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai nu are legatura simeringurile de la supape cu segmenti din cite mi-a spus mecanicul meu .

daca il segmentezi schimbi si simeringurile nu invers

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca umbli la segmenti te bagi in cheltuieli, manopera, garnitura chiulasa noua, eventual planata chiulasa. Intai faci test de compresie la service, apoi repari daca este cazul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am schimbat simeringurile si tot maninica ulei ,poate trebuie segmentata dar inca nu am programat actiunea .

de fapt sunt in dilema motor sh sau segmentare sau schimb masina .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

a mea porneste la sfert de cheie si iarna doar ca scoate fum albastru .

nu am facut test dar cred ca am compresie daca nu am probleme la pornire .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

ma poate lamuri cineva ?

acum o saptamina am vazut balta de motorina sub motor si pierdeam pe la pompa .

am schimbat garniturile de la pompa si am curatat pompa  ca era foarte mizerabila .

acuma nu mai scot fum albastru dupa mine aproape deloc si parca e mai sprintena ca inainte .

 eu ma gindeam sa segmentez motorul sau sa iau unul SH .

acuma chiar ca sunt in ceata totala .

se poate ceva pareri ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!