Jump to content

Perne aer A6


misufha
 Share

Recommended Posts

De ceva vreme aveam probleme cu pernele de aer fata la masina din semnatura. Pe L1, L2 ambele perne fata scapau aer. Singura varianta temporara era sa o tin pe L3 sau 4 ca sa nu cada pe burta. Una din variante, propusa de toti mecanicii a fost sa schimb ambele perne fata deoarece erau fisurate. Cautand pe net am vazut pe cateva siteuri straine ca ar putea fi reparate cu o solutie reparat pana SLIME. Am gasit si la noi in tara la un pret de aprox 100 lei sticla refill. Azi m-am apucat de treaba, chiar daca probabil este o solutie temporara dar macar ma scuteste de ceva bani pana sa cada de tot. Ca si materiale o sa aveti nevoie de: o cheie de 10, o seringa 20-30ml, un kit perfuzie de la care sa luati furtunasul, solutia SLIME, si multe servetele cu care sa curatati permanent filetul de la perna.

1. Masina lasata pe L2 , frana de mana trasa

2. Activat modul "cric" pentru a bloca suspensia

3. Ridicat masina pe cric si dat jos roata

4. Slabiti incet surubul cu furtunul de aer

1.jpg

2.jpg

5. Dupa ce perna nu mai are aer deloc luati seringa si atasati 20cm furtun de perfuzie.

6. Puneti furtunasul in locul surubului

7. Introduceti in perna cu seriga max 200ml Slime

8. Masati perna timp de cateva secunde pentru a intinde solutia pe pereti

9. Curatati filetul bine cu un bat de urechi sau servetel

10. Montati la loc surubul cu furtunul

11. Cu masina lasata pe cric puneti contactul si scoateti din modul "cric" pentru a umfla perna partial apoi activati din nou modul "cric"

12. Montati roata si coborati masina de pe cric

13. Porniti masina , iesiti din mod "cric" si lasati sistemul sa se stabilizeze.

Sunt deja 12 ore si masina nu a mai coborat nici un mm de la nivelul 2. Inainte in 5-10 minute era "pe burta" iar compresorul ajungea la 130Grade pana masina ajungea din nou la L2.

ATENTIE! FIECARE ISI ASUMA UN RISC PERSONAL folosind aceasta metoda! Daca nu se lucreaza corect si nu se curata bine filetul si intrarea in perna exista riscul de a intra solutie slime pe furtun pana in blocul de valve. In rest riscurile sunt minime. Solutia nu poate ajunge sus decat daca rasturnati masina. Este destul de densa ca si solutie si nu exista pericolul stropirii in timpul mersului pe drumuri denivelate.

post-965-0-73993900-1353691789_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

practic solutia asta este pt reparatia (provizorie) a anvelopelor intepate? am ceva asemanator dar este in spray presurizat.

in teorie ar trebui sa functioneze...nu stiu cum se manifesta la deformatia pernei (la ridicarea de la max-min si inapoi,peretii se deformeaza mai mult decat cei ai unei anvelope)

Link to comment
Share on other sites

Solutia este pentru anvelope intepate fara camera! Este si varianta cu camera dar nu e buna. Solutia slime acopera fisuri de pana la 3-4mm. Ea in perna ramane moale si e foarte elastica. Teoretic deformarea pernei la cat de mici sunt porii nu ar trebui sa influenteze calitatile solutiei. La mine teoria a devenit practica si pot spune ca pana la ora asta masina are aceiasi inaltime si presiune aprox la fel in butelie de cand nu am mai pornit-o.

Edited by misufha
Link to comment
Share on other sites

Solutia pt reparat pene e f buna, am avut o experienta cu masina unui unchi acum 2 ani intepand pneul stanga spate intr-un cui de toata frumusetea. Am avut la indemana un astfel de spray si si-a facut treaba de minune.

Dupa cca o luna de zile s-a dus la vulcanizare sa verifice pneul sa nu prezinte galme sau alte probleme. Dupa verificari parea in regula si culmea era chiar si f putin dezechilibrat. Cum face drumuri relativ scurte si doar pe la tara, l-a echilibrat si de atunci sta pe masina (dacia ce-i drept) si nu a pierdut gram de aer.

Parerea mea e ca o sa te tina mult si bine solutia mai ales daca porul respectiv nu e mare.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Pana acum solutia tine! Nu a mai cazut deloc de pe L2 de 8 zile. Presiunea in perne se mentine peste noapte.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Eu si inca un prieten, amandoi posesori de Allroad avem aceasta operatiune facuta de peste jumatate de an si pot spune ca este un compromis f bun.

O mica adaugare:

- noi am demontat perna de pe masina sa fim siguri ca intindem solutia pe toata suprafata pernei + o curatare temeinica e pernei si a amortizorului de impuritati si noroi

- dupa ce ati introdus solutia in perna incercati s-o umflati (de preferat un conpresor nu pompa manuala) inainte sa o montati ca sa intre prin toti porii.

- la final treceti masina prin toate nivele de 3-4 ori ca solutia sa se lipeasca de peretii pernei.

Edited by Crissul
Link to comment
Share on other sites

  • 8 years later...

Salutare , am achiziționat un audi a6allroad din 2002, pe perne, acum 1saptamana am dus.o la service nu se mai ridica nu mai cobora , nu se aprindea deloc (beculetul verde), cei de la service au constatat că e senzorul stânga față și mufa (codata) , am luat din dezmembrări un senzor și mufa , a mers o zi totul normal, astazi lăsată de fata zici că atinge de tot, spatele este pe lvl1, când pun contactul se aude compresorul, o pornesc și după câteva secunde compresorul se stinge și nu se salta decât îmi licăre becul de la lvl1 că nu e săltată .  Mă poate ajuta cineva cu o părere ?

 

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

  • cogdao changed the title to Perne aer A6
  • cogdao pinned this topic

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

   Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!