Jump to content

Golf 7 - Pareri, impresii


nsm
 Share

Postare recomandată

ce mai are in plus fata de CB+?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa cum spuneam mai sus, oglinzile rabatabile electric sunt "obligatorii", 1 data pentru ca ofera lumina pe portiere, 2 ca se rabateaza frumos in sus (la inchiderea masinii, am testat eu live), 3 ca cele nerabatabile electric se rabateaza extraordinar de greu (trebuie sa folosesti ambele maini, poate pana se rodeaza), 4 eventual pentru ca cea din dreapta se inclina la marsarier, 5 ca poti sa le setezi daca se inchid sau nu odata cu masina din consola .. pentru 151 eur e pomana

Modificat de codz
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Parerea mea este ca se preconizeaza cel mai frumos break din istoria Golf-ului.

 

Dupa Opel Astra Break, avem in fata unul din cele mai frumoase linii de design pentru masini de acest gen.

 

Una (o linie - doua linii) .. daca e sa fim rigurosi dpdv gramatical :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Zilele trecute am parcurs un drum de 30 km cu golful 7 si cu golful 5 . Golful 7 a scos 6.5 pe mod normal iar golful 5 5.5(1.9 tdi m6) . Daca mergeam pe modul eco scoteam 6.2. Ce e drept am mers putin mai tare cu golful 7 . In oras consuma la fel ambele.

Modificat de Bogdan VW
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am testat zielele trecut acc-ul pe autostrada. Are si 5 moduri pentru reglarea distantei fata de cel din fata .

 

LE: 

ce face computerul de bord plus. 

 

Nu imi pare deloc rau ca nu am pus oglinzi electrice. Sunt multumit cu ce am pe masina 

Deci ce face  cel premium in plus fata de cb+ monochrom ?In afara de aspect..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Foarte frumos videoclipul de prezentare, dar cam fake. Derapaje de acest gen am vazut doar la RWD. Nu inteleg de ce a trebuit sa se exagereze cu sportivitatea GTI-ului in acest sens.

 

Inapoi la masina, stopurile cu led sunt facute cum trebuie :D. Atat ca design cat si ca functionalitate (sa nu mai lase semnalizarea pe bec).

Etrierii cu inscriptia GTI sunt o adaugare interesanta. La fel si badge-urile de pe aripa. In caz ca nu au reusit sa o diferentieze destul de modelul obisnuit din punct de vedere estetic, au zis sa se asigure ca din orice pozitie se poate vedea un scris de GTI :))

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si totusi diferenta vizuala fata de asta care e in afara de blocurile optice ?

sincer ma asteptam sa-i faca altceva, sa-i dea o alta personalitate, totusi e cel mai coios Golf :). Modificat de iulianb2007
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Golf 7 se vede ca e altceva fata de 6.

GTI 7 in schimb arata mai mult a facelift :( .

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai haios este ca am intalnit persoane carora li s-a parut golf 7 model mai vechi decat 6 avand masinile in fata una langa alta (e drept ca si mie mi se pare ca intoarcerea spre linii drepte duce mai mult spre epoca lazilor)..

GTI-urile mi se par frumoase amandoua dar parca asteptam o schimbare mai mare decat in cazul modelului standard (cum a fost intre GTI 5 si 6)

Modificat de TDR
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se pot face derapaje si cu tractiune fata, mai ales cu o masina buna...

Daca GTI-ul VII se va dovedi una e ok! E promitoare :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Foarte frumos videoclipul de prezentare, dar cam fake. Derapaje de acest gen am vazut doar la RWD. Nu inteleg de ce a trebuit sa se exagereze cu sportivitatea GTI-ului in acest sens.

 

Ia uite aici bolid

 

 

:) :)

 

Scuze de OT.

Se pot face derapaje si cu tractiune fata, mai ales cu o masina buna...

Daca GTI-ul VII se va dovedi una e ok! E promitoare :))

 

+1

 

Nu mai știu unde am văzut cum că GTI 7 e sensibil mai rapid pe circuit decât un GTI 6.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu FWD mai merge daca se trage frana de mana. Pe Golf 7 parca este electromecanica, din buton. 

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca-i induci o tendinta supraviratoare din sway-uri merge si fara...

Dar GTI-ul sigur nu o sa fie asa. O sa fie la fel de subvirator ca toate suratele lui din gama VAG.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe G7 GTI nu se poate pune 4motion ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ba da. Dar e o optiune de 15.000 de euro si se poate comanda numai daca selectezi pachetul "Golf VII R"

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:))

Nu chiar 15000, dar vreo 5000 tot sunt.

Modificat de JUG
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

Parerea mea este ca se preconizeaza cel mai frumos break din istoria Golf-ului.

 

Dupa Opel Astra Break, avem in fata unul din cele mai frumoase linii de design pentru masini de acest gen.

 

Una (o linie - doua linii) .. daca e sa fim rigurosi dpdv gramatical :)

Da, scuze, asa este. Pura neatentie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mi se pare ciudat avand in vedere ca in combinatie cu ultrasportivul TDI se poate pune.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

4motion pe GTI ar insemna ca pierde R-ul un atu important.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

GTI-ul a fost si va ramane FWD.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Never say never...daca mai cresc mult puterea ar fi cazul.

Avand in vedere ca deja au scos editie preparata a gti-ului mai bine o scoteau putin mai mult preparata si scapau de R ca si asa au renuntat la motorul de cilindree mai mare.

Macar pe GTD ar fi putut sa puna..

Modificat de TDR
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca se respecta traditia...GTI va ramane FWD.

 

In ziua de azi nu prea se mai respecta nimic...si AMG-urile au devenit 4x4, si Ferrari a scos 4x4, si M Gmbh a scos dieseluri, etc. Deci pe viitor este posibil sa ne asteptam la orice si de la VW.

 

LE: Asa este, la A3 poti pune quattro pe mai multe variante.

 

Eu insa abia astept sa vad R-ul...sper sa fie la fel de agresiv ca si 6-le, care imi place la nebunie.

Modificat de Andrei AXN
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

R32-ul a derivat din Golful 3 VR6, si avea in plus, pe langa motorul monstruos si puternic (pentru ca pe vremea aia nu se prea faceau benzinare turbo), si tractiunea 4x4. Si s-a pastrat asta si la Golf V R32.

Pe VI s-a renuntat la motorul mare aspirat, cu succes chiar, vezi mai multe R-uri pe strazi decat R32-uri, si s-a pastrat tractiunea 4x4, dar a intrat in lupta directa cu S3. Acelasi motor, ambele 4x4, acelasi pret...

 

Mai mult ca sigur o sa ramana la fel si pe VII (2.0 turbo 4x4), si Audi se va axa mai mult pe RS3.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!