Jump to content

Golf 7 - Pareri, impresii


nsm
 Share

Postare recomandată

Cand faci 50.000 km pe an cu o masina si iti cumperi un Golf GTD inseamna ca esti zgarcit?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masina de flota Golf GTD? Nu stiu cati dintre voi ati fost in Germania, Franta, Austria, adica in tari mai la vest decat Romania. Indiferent de marca, de obicei masinile de flota, adica pentru angajati care sunt de obicei pe drum, gen agenti vanzari, sunt cu motorizari mici sau medii, benzina sau diesel, si de obicei cele practice sau foarte practice, gen break sau hatchback. Am vazut masini de flota Golf, Passat, A3, Seria 1. Totusi, Golf GTD... cine vrea masina rapida nu-si cumpara Golf GTD, isi cumpara BMW seria 3, C-Class, Audi A4, cu motorizari ceva mai mari. Ca si in Romania, Golf GTI si GTD sunt masini de nisa, mult prea scumpe pentru un hatchback compact si prea ieftine pentru o masina de companie de management.

Modificat de cristian
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai daca pun tractiune spate trebuie sa puna si multilink, ca altfel pune rigida si tractiune spate inseamna live-axle gen Ford Mustang.

 

Cat despre GTD eu ziceam de middle mangement si voi vb de flote... flotelele nu se iau pt astia. Chiar si asa e o masina de nisa, si poate fi ales fie de un zgarcit la banii de benzina sau un fan al motoarelor de tractor in general. Desi exista si motoare diesel performante nu sunt puse pe masini sport, pt ca sunt prea grele comparativ cu motoare similare pe benzina. Cayenne si Panamera nu sunt masini sport.

 

Daaa, flotele se iau numai pentru angajatii de rand, iar astia din middle management isi iau fiecare ce masina diesel in patru portiere vor, recte un golf GTD de 184 de cai... Iar marmota, care se pricepea la toate, dar mai ales la impachetat ciocolata, deja se gandea cum sa avanseze pe scara ierarhica la nivel de senior management ca sa poata conduce M550d-ul de directiune...  La nivel de corporatie, in functie de capital si de organigrama, fie middle management reprezinta un grup important si atunci majoritatea au flote de A3/seria1 cu motorizarile avantajoase fiscal, fie este reprezentat de cativa angajati care circula de obicei cu masini de clasa medie (premium sau nu) si in nici un caz cu un golf GTD. Nu cred ca acceleratia sau reprizele au reprezentat vreodata un criteriu de achizitie pentru o masina de companie, mai ales in detrimentul imaginii, facilitatilor fiscale sau valorii de revanzare. 

 

Am sa incerc sa iti fac o poza cu cladirea de birouri de alaturi, din care se revarsa spre ora 18, in fiecare seara, zeci de A1 identice, badgless, negre conduse de barbati, rosii conduse de femei... 

 

Revenind on topic, fiecare isi cumpara ce ii place si ce considera ca ii este necesar.  Nu vad nimic rau sau rusinos in existenta unui golf GTD, din contra cred ca este o masina foarte buna care are locul ei in gama VW, care ar fi meritat insa o abordare mai originala si ceva mai diferita de clasicul GTI, deoarece se adreseaza unor categorii complet diferite. Lucru mult mai usor de inteles de cei care realizeaza avantajele si dezavantajele fiecaruia (si fie fac parte din una din cele doua categorii, fie pur si simplu inteleg cate ceva din fenomenul auto)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu este nimic rusinos in a cumpara ce ti se potriveste buzunarului (rusinos si ridicol este sa cumperi o masina pe care nu ti-o permiti si pe urma sa faci foamea ca sa poti merge cu ea) dar sa sustii ca nu cumperi gti si cumperi gtd in loc din alte motive decat costuri de exploatare mi se pare ridicol.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

TDR, Andrei AXN a punctat foarte corect mai sus. Despre aia ce ai de spus? Nu de alta, dar o dai în benzină vs diesel și argumentele tale mi se par lipsite de sens. Categorizezi prea ușor persoanele care atacă un Golf GTD.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema cu GTD este in realitate un GTI diesel. Iar un GTI diesel suna la fel ca Porsche 911 diesel, sau si mai tare Ford Mustang... diesel. :))

 

Faptul ca exista un Golf 6 sau 7 cu 170cp este irelevant, daca ii spuneu golf GT si arata ca un golf normal era super. Asa e un GTI ipotent, ca orice GTI o sa-l umileasca dpdv al performanetlor, nu si la consum, dar cam ciudat sa vorbesti despre consum la GTI care nu este o masina facuta pentru economie.

 

Eu zic ca asta e campanie de marketing la maxim VW castiga vanzari si poate umfla pretul la GTD doar pt ca e un GTI diesel.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Maine mi-as lua Golf GTD dar să fie combi! :) Vreau toate avantajele unui GTI dar cu CUPLUL unui diesel. Consumul nu ma interesează. Si dacă se poate să fie si combi, e PERFECT. Acum voi fi catalogat un țăran sarantoc, care vrea să pară bogat si nu își permite o mașină pe benzină?

Adevărații căutători de senzatii care au bani de benzina consumată de GTI își iau deja Audi, BMW sau ceva japoneză, deci mai degrabă GTI-ul e un fel de wannabe. "Știi, vreau mașină sport dar am bani numai de Golf".

Cred că transformă topicul în cearta diesel vs. benzină. Ar trebui să revenim la mașină în sine.

Variantul se știe ce motorizari vă avea? Care va fi cel mai puternic diesel? Ma bucur că se vă fabrica din nou în Germania.

Sunt with Tapatalk 2

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Iar v-ati aprins?luati-va frate fiecare ce va place,nu va condamna nimeni,dar nu incercati sa convingeti pe cineva ca ceapa-i branza.gti e icon hatch,gtd e marketing pt cine nu vrea sa dea niste bani in plus la peco pt placerea lui.si nu am spus ca nu poate,ci ca nu vrea sa dea.

Altadata blamam kitul kitsch de gti pe 1.9 tdi,1.6 mpi,etc,dar acum e super masina.

Cine o vrea o ia,cine,nu,nu.

Oricum sunt mai multe gti decat gtd oriunde.deci lumea,cumparatorii dau verdictul in topuri.

De ce sa-i judecam?

Parerea mea de somer cinstit si prost.

Brgds

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

TDR, Andrei AXN a punctat foarte corect mai sus. Despre aia ce ai de spus? Nu de alta, dar o dai în benzină vs diesel și argumentele tale mi se par lipsite de sens. Categorizezi prea ușor persoanele care atacă un Golf GTD.

 

Si in cazul ala tot pentru un consum mai redus o cumpara, deci din motive financiare .Mie mi s-ar parea lipsit de sens si de argumente sa iti iei GTD (care are performantele unui 1.4 , mai putin cuplul dar nu cred ca tractezi casa dupa tine) daca iti permiti sa alimentezi un GTI .

Nu judec pe nimeni dar mi se pare hilar sa sustii ca alegi gtd si nu gti deoarece cel din urma este mai slab sau la fel de performant..Mie mi se pare o scamatorie de marketing chestia cu GTD-ul, care  nu este decat un 2.0 tdi  in straie de GTI.

 

Apropo la Audi oare de ce nu se aude de S/RS diesel?De ce nu scot si ei un SD/RD?

 

Maine poimaine o sa aud ca monteaza GPL pe Gti ca sa traga mai bine masina dar fiecare face ce vrea cu banii lui si fiecare este liber sa aiba o opinie.

Dar am pus punct aici ca vad ca incep sa se simta  frustrati tot fanii inraiti diesel care au ales masina pentru performantele net superioare benzinarelor.

 

Ontopic : Avand in vedere cresterea performantelor GTI-ului nu inteleg de ce nu au introdus o varianta de 180/200 de cai pt versiunile HL/CL sau o versiune GT.

Modificat de TDR
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Audi a scos deja un s diesel, e vorba de SQ5, deci nu se stie ce vor mai scoate producatorii pt a impaca cat mai multe categorii. GTD-ul e un fel de struto-camila in comparatie cu GTI-ul, insa cei care au decis sa produca aceasta varianta au avut motive întemeiate, ca daca nu, nu cred ca se mai complicau.

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se poate monta GPL pe GTI? :D

 

Până la urmă de ce nu. Nu trebuie să fim chiar așa de puriști. Din punctul meu de vedere pe anumite mașini (mari) nu este rentabil și util un motor pe benzină. De asemenea dacă mergi foarte mult, nu prea are sens să arunci bani pe fereastră. Mai bine cumperi o mașină care să facă mai plăcuți acei km petrecuți în ea, decât să-i arunci pe benzină.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu sunt curios daca o sa scoata o versiune GT pe G7. Si mai ales ce motorizare o sa aiba, daca tot au zis ca nu mai folosesc twinchargere pe generatia asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

TDR, Andrei AXN a punctat foarte corect mai sus. Despre aia ce ai de spus? Nu de alta, dar o dai în benzină vs diesel și argumentele tale mi se par lipsite de sens. Categorizezi prea ușor persoanele care atacă un Golf GTD.

 

Si in cazul ala tot pentru un consum mai redus o cumpara, deci din motive financiare .Mie mi s-ar parea lipsit de sens si de argumente sa iti iei GTD (care are performantele unui 1.4 , mai putin cuplul dar nu cred ca tractezi casa dupa tine) daca iti permiti sa alimentezi un GTI .

Nu judec pe nimeni dar mi se pare hilar sa sustii ca alegi gtd si nu gti deoarece cel din urma este mai slab sau la fel de performant..Mie mi se pare o scamatorie de marketing chestia cu GTD-ul, care  nu este decat un 2.0 tdi  in straie de GTI.

 

Apropo la Audi oare de ce nu se aude de S/RS diesel?De ce nu scot si ei un SD/RD?

 

Maine poimaine o sa aud ca monteaza GPL pe Gti ca sa traga mai bine masina dar fiecare face ce vrea cu banii lui si fiecare este liber sa aiba o opinie.

Dar am pus punct aici ca vad ca incep sa se simta  frustrati tot fanii inraiti diesel care au ales masina pentru performantele net superioare benzinarelor.

 

Ontopic : Avand in vedere cresterea performantelor GTI-ului nu inteleg de ce nu au introdus o varianta de 180/200 de cai pt versiunile HL/CL sau o versiune GT.

Dacă mergi 50.000km pe an iau diesel ca să fac economie de carburant? Iau diesel pentru că sunt un om calculat și nu vreau să arunc banii pe geam. Iar la drum întins mi se pare că se pretinde mai bine o mașină diesel, mai lejer de condus, cuplu mare la orice depășire etc. Vorbesc aici de drumuri lungi, nu de sportivitate.

 

Cum a zis un coleg mai sus, Audi deja vine cu SQ5.

 

Există deja GPL pe Cayenne și alte mașini scumpe. :) Din păcate aici s-a ajuns. Oameni care și-au dat ultimii bani de pâine pe mașină au dat de criză și s-au gândit să facă economie.

 

c6t6 a spus foarte corect mai sus. Mașinile mai mari, mai grele, sunt mai favorabile pe motorină decât pe benzină. O mașină încărcată pe benzină consumă procentual mai mult decât una pe diesel încărcată la fel.

 

TDR, nici eu nu te judec. Și eu eram adeptul mașinilor pe benzină. Încă sunt. Însă pentru mașina pe care eu am căutat-o, adică un break, motorizările pe diesel și dotările au fost mai bune decât o motorizare pe benzină.

 

Iar referitor la GTD, eu spun că VW a făcut asta pentru a atrage clientela care dorește diesel, însă dorește și design-ul unui GTI. Altfel nu-mi explic de ce le-a făcut foarte asemănătoare.

 

GTD-ul poate fi și un lup în blană de oaie pe drumurile patriei unde găsim mulți cu mașini mari și motorizări mici care se dau ”stăpânii șoselelor”.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

GTD-ul e mai degraba un sacal care alearga mult si bine iepurii si caprioarele pana cad jos, dar cand apare un lup baga coada intre picioare.

Eu il vad ca pe un produs de marketing, pentru ca nu ii vad rostul cand ai la dispozitie un motor de 150CP pe aceeasi caroserie.

Nu exista alt argument in favoarea GTD-ului in afara consumului mai scazut. Absolut niciunul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se pare ca asa arata noul 1.2 TSI 105 CP cu distributie pe curea (insertie metalica) si 16 V.

AMR 1-2 zile :icon_thumleft:

post-94528-0-90874300-1361730726_thumb.j

Modificat de ritter1976
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acela este 1.8TSI.

 

Asteptare usoara, ultimele zile sunt cele mai grele.

 

1.2TSi arata asa:

golf71.2tsiengine.jpg2013-Volkswagen-Golf-Mk7-Engine-2-1024x6

 

2.0TSi de pe GTI

Volkswagen-Golf-GTI-MkVII-paris-motor-sh

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Promit un set complet de poze cand primesc carutza !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

80% din Porsche Cayenne vandute sunt diesel...

Noroc ca e singurul model unde se ofera diesel deocamdata..

Poate si la Panamera sa fi bagat...

Eu personal as fi vrut sa aleg Golf 6 GTD, dar am luat Superb cu acelasi motor deoarece a iesit mai ieftin si cu dotari mai multe...

Eu folosesc masina la drum lung si cu bagaje multe deci la mine diesel se preteaza mai bine.

GTI e ptr pustani de bani gata care dau ture de bloc/plimba gagicile , ptr barbati la middle age crisis care se dau tineri si potenti, ptr cei din vest care se duc in weekend pe circuit si se descarca nervos.

In Ro ce sa faci cu el? Sa mergi cu 40km/h pe serpentine dupa un TIR? sa fim seriosi

Pot exista si exceptii de colcetionari/oameni pasionati dar ei sunt foarte putini...

Modificat de nsm
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci nu are rost. Cine e fan benzina nu vă înțelege niciodată de ce și-ar lua cineva diesel. Pentru ei dieselul e pentru tractoare. Punct. Un motor diesel nu poate fi puternic, mașina nu diesel nu poate arăt bine și avea suspensie sport că na, e tractor de cărat varză gândită să consume puțin si atât. A, iar GOL e pentru sarantoci. Trăiască benzina! Restul sunt pentru țărani...

Tapatalk 2-vel küldve az én LT30p-ről

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

LoL man, GTI e nasol, GTD nu.

Of... LoL

Tocmai într-o țară ca România ai nevoie de o mașină bună. Pe afară am mers cu 60-70 de cai și n-am simțit că trebuie mai mult. GTD e deja racer overkill.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De ce continuati pe subiectul aiurea benzina vs diesel care e interminabil. Treaba e clara pe youtube sunt teste comparative ca spun adevarul 100% sunt numite GTI vs... ceva care arata la fel dar care o ia pe coaja, cu tot cu 3tone de cuplu.... 

 

In opinia mea GTD ar trebui sa existe dar ar trebui sa arate ca un Golf normal pt ca NU e GTI.

 

Capacul la 2.0tsi e penibil dc i-au facut partea din fata ca o imitatie de galerie de admisie de vr6? :))

post-2151-0-63795600-1361787892_thumb.jp

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

GTI is the shit. De R nu mai zic. Dar fanii diesel nu ar trebui calcați în picioare și făcuți tractoristi. Au și ei dreptul la variante mai puternice, cu pachet sport si design frumos.

Tapatalk 2-vel küldve az én LT30p-ről

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Corect. Un admin sa faca putin curat in topic. Am devenit putin off-topic deja.

 

Pana la urma care vor fi motorizarile pentru Golf VII Variant? Se stie deja?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!