Jump to content

Schimbare volant masa dubla (DMF) cu volant cu masa simpla (SMF)


Xeo
 Share

Postare recomandată

un kit original de ambreiaj DMF ma tinut aproximativ 10000 de km dupa a inceput sa patineze .... , din cauza puteri am optat pt ceva costum:) , 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La tine este cu totul alta poveste,noi vorbim de cazul in speta .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Ceea ce trebuie sa se inteleaga  ca in lupta dintre kit de ambreiaj+volant vs cutie de viteza  ,trebuie sa pice ceva voi,ce alegeti ?

Am vazut SMF cu kit de ambreiaj original care a trecut de 300 de mii de km insa a cumparat pe la 360 de mii de km o cutie de la sh.(Audi 80)

Dupa cum vedeti se poate :)

 

DMF te anunta cand pica si nu ia cu ea si cutia de viteza,poate mai sunt si exceptii insa asa au fost gandite in teorie.

DMF este foarte scump pentru ca Sachs si Luk au monopol pe piata asta,daca ar fi un pret rezonabil nu am mai dicuta la ora actuala de SMF.

Modificat de iulian_1976
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

scuze, eu cum aflu de care volant am pe masina?   1.9 TDI, AFN, '99-2000 an de fabricatie.  Multumesc 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
salut.

poti sa imi spui daca ai pus volant cu masa simpla valeo pe golful tau?

cum se comporta?

eu am un touran 1.9 bkc cu 6 trepte

multumesc de ajutor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da am pus varianta VALEO. singurul mic inconvenient este ca la turatii rapide scoate un sunet fin care nu l-am avut pana acum. cu 4 mecanici m-am consultat si am ajuns la concluzia ca rulmentul de presiune sta putin atacat pe soarele placi de presiune iar la turatie rapida in sarcina cu pedala de ambreiaj libera se aude,  insa cu pedala de ambreiaj putin atacata nu se mai aude nimic din cauza ca rulmentul se invarte atunci cu tot cu placa de presiune si nu doar atinge. acum am 2300 km de cand l-am schimbat si nu am nici o problema(masina trage la curierat) . avantaje: 1- pedala de ambreiaj este mult mai elastica parca ai conduce un benzinar nu un diesel. 2- debraierea se face la fel de fin ca si cu o volant dubla(doar se face din picior dao-n m...).3- la urmatorul schimb in caz ca faci multi km schimbi doar rulmentul de presiune si discul +/- placa de presiune depinde de cum conduci = costuri mai mici de intretinere si fiabilitate mai buna dupa parerea mea.   mai stiu 2 persoane care au trecut pe masa simpla si ambele masini fac SCOALA .   concluziile le tragi tu. la multiani si  cant mai multi km fara probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am pus SMF la ALH

avea DMF dar pe la 230 k a inceput sa tremure la relanti

mecanicul nu mi-a recomandat SMF, dar pana la urma fiind masina mea a zis "treaba ta"

am pus un kit SMF no name si am cu el aprox 70 k km .Pretul kitului -aprox 750 lei (volant, disc, placa, rulment)

dezavantajele ar fi : 

-tremura la plecarea de pe loc, dar doar la anumite turatii(in special vara in orase cu trafic intens), si cu un pic de atentie nu sunt probleme ,

-motor mai galagios- era el "tractor" inainte dar cu SMF e tata tractoarelor.

Cand va cadea o sa vad, in functie de cat sunt dispus sa cheltui, daca voi reveni sau nu la DMF.

La cum vad lucrurile acum,cred ca, daca gasesc disc+placa+rulment cat de cat de firma, voi ramane la SMF.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stiu ca e mai rigida masina la plecarile de pe loc. Trepideaza purin bordul :) Am condus eu un golf 4 variant axr din 2005 care si-a pus volant cu masa simpla din cea cu masa dubla si se simtea diferenta de rigiditate. In timp te inveti cu ea. Si oricum nu mi-as mai pune volant cu masa dubla pentru nimic in lume.

A mea trosneste din cand in cand la interval de 2-4 secunde, atunci cand e masina la relanti, dar sunt si momente cand nu aude nimic.

In rest asa nu ma deranjeaza. Pedala de la ambreiaj prinde cam sus si cam smuceste dupa schimbarea vitezelor.

Sper ca anul asta sa mi-o schimb si eu cu una SACHS cu masa simpla si revin cu poze si pareri.

Pana atunci drumuri bune ;)

Modificat de Ionut Maruta
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si a mea o aud cam de vreo 3 mii km dimineata uneori dupa pornire acel sunet parca agata ceva,volant-rulment,are 195 mii,dupa ce se incalzeste dispare,sau dispare dupa ce calc pedala...in fine se vrea schimbat kitul..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am schimbat recent volant la B6 DSG. Se schimba pur si simplu, nu necesita resoftare sau altceva. Volant + manopera 2800 lei. Gasesti volant si la 250 euro second, cu garantie 3 luni.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@dorin_sb : de curiozitate, ca si eu am agregat cu DSG: cati km ai la masina de trebuie sa schimbi volant?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu este o regula ca volantul sa se schimbe aprox la un anumit nr de km. Eu de exp am schimbat la 277000 km. Si sigurul motiv pt care am facut-o a fost o usoara bataie cand era motorul rece si era in N sau P. Daca se face achimbul de ulei si filtru la timp te tine minim 250000 fara probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

salut,

am si eu o intrebare legata de volant la DSG, nu am masina de mult timp...si nu cred ca am auzit la rece zgomote ciudate, dar ce mi se pare ciudat este ca la drum intins...de ex 100km/h acele de la turometru si vitezometru au o usoara vibrare (nu stau fixe).

 

sa fie oare un inceput de sfarsit pt volant?

Modificat de Ovi.Tz
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu. Caută pe forum, s-a mai discutat și o să vezi că este normal. Cred că este vorba doar de acul de la vitezometru, nu și de la turometru.

Modificat de Valentin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

de ceva timp(3-4 luni, poate si mai bine) se auzea la motor un zgomot, un zanganit (sa zic asa ca de lant) dimineata dupa ce porneam motorul si cand opream motorul. daca motorul se incalzea sau plecam nu se mai auzea nimic, chiar daca in decursul zilei porneam si opream de multe ori. citind topicul cu pompa de ulei, si vazand ca  BKP ca are probleme majore,intreband in stanga si dreapta mi s.a recomandat inlocuirea cu pompa de ulei de 2.0 tdi BKD. Zis si facut,ieri am inlocuit pompa de ulei, merge super motorul cu noua pompa, fara probleme(pompa de ulei de BKP este buna-238.000km). am stat vreo 4-5 ore ca sa schimbe mecanicul pompa de ulei si s.a racit motorul. Cand am pornit motorul zgomotul nu a disparut(am zis ca innebunesc) si mecanicul mi.a spus clar ca este VOLANTUL! mi.a spus ca pot sa merg asa pt nu este o problema majora, doar acele zgomote dimineata si putin se aude cand opresc masina!  Alti bani, aceeasi distractie!! va rog sa.mi spuneti pareri, recomandari si etc!!! va multumesc anticipat! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Imi poate da si mie cineva un cod de Volant de DSG dubla masa?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Schimbarea la single mass MERITA. Am facut asta la octavia 2  `06 . absolut fara probleme. kit de conversie Valeo. 187 lire + 110 mana de lucru. nu exista vibratii mai mari ca inainte.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In ce sens MERITA? In afara ca este ceva mai ieftina, nu vad alte avantaje, dimpotriva!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In timp vor apare pb la planetare-solicitate mai mult si posibil si la suporti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pentru cei care vor avea probleme cu volant dubla masa pt DSG iata cod: 03 G1 05266 BD.


pentru volant noua.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

...in cam cat timp?   eu am o skoda care face 40mii mile pe an( taxi). si nu se duce nimic.  dar probabil te referi la un timp/mileage ceva mai mare. posibil sa ai dreptate. ; ;)  nu contrazic.


uitandu-ma la ce motorizare ai pe passatu` tau, realizez ca esti un cunoscator. insa tot in prostia mea, dubla masa a fost conceputa pentru ''soferi prosti'' in general. nu ma refer la nimeni, ci doar ca asa cu acele arcuri prin mijloc, volant absoarbe mai bine socurile ,ofera o deplasare mai lina a masinii mai bine zis e buna ptr mersul la viteze mici , economie la combustibil , descarca mai bine forta centrifuga a arborelui si a transmisiei( varianta tehnica) si nu mai ''murea motorul'' la incepatori.  acesta s-ar fi numit comfort... ;)  insa era clar dedicat celor mai slabi dintre noi soferii.in materie de consum, vibratii,  cea simpla nu este absolut deloc rea. si zic asta din experinta a aprox. 60 mii km pe an.

acum in alta ordine de idei: si englezi vorbesc despre romani, insa nu pentru ca i-ar cunoaste personal, ci pentru ca au auzit ei undeva. :)

 

 

oricum fiecare ramane la parerea lui, nu incerc sa schimb pe nimeni. doar ca eu raman la parerea mea.... ca merita.

Modificat de JoeBlack1
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Depinde de stilul de condus -nimeni nu-ti va spune vreodata ca atati km tine un ambreiaj sau un volant.

Nu ma dau nici un cunoscator al volantelor sau subansamblelor de pe passat. Eu am schimbat volant si ambreiajul abia acum la 200k. Nu dorm cu piciorul pe ambreiaj si nici nu l-am omorat cu plecari agresive sau impotmolit in zapada si tras de el pana mirosea a fredou. Mersul urban in aglomeratia din marile orase ii scurteaza dramatic vuata indiferent de cat de bun sofer esti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si tot nu am inteles de ce monomasa este mai buna, in afara ca este putin mai ieftina!!

Modificat de D@ny
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Marian pinned this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!