Jump to content

Schimbare volant masa dubla (DMF) cu volant cu masa simpla (SMF)


Xeo
 Share

Postare recomandată

La AFN conversiile la SMF nu prea au pus probleme. Am mai spus; probleme sunt la conversiile facute la ultimele generatii de PD-uri (105CP) in special cele echipate cu cutie in 6 trepte. La fel si pt 2.0TDI. In rest, la marea majoritate a vechilor 1.9 conversiile merg acceptabil..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salutare! Pe un 1.4 tdi cod motor BNV , vine echipat cu volant masa dubla?

Daca da, se poate face conversia la masa simpla?

Intreb pentru ca am vibratii in plaja de turatii 1200 - 1800 si banuiesc kitul de ambreiaj, masina e o Fabia de 80 hp, 130000 km.

 

Multumesc pantru raspunsuri!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut,

 

Am schimbat volant pe la 120000km si nu s-a simtim nicio schimbare. Acum am 200000km si aceeasi smucitura la plecarea de pe loc, iar pana la 240km/h nicio problema. Pe coborare, am problema din 3 in 2 se aude un zgomot nu foarte accentuat in cutie.

Modificat de iahym
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu smucitura la plecarea de pe loc dar numai daca imediat cum iau piciorul de pe frana apas acceleratia. Daca las 0.5-1 secunde intre eliberarea franei si apasarea acceleratiei, cat sa cupleze ambreiajul, pleaca frumos.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt simptome date strict de valve, adicatelea mechatronic.

Volantul face clanc, in principiu.

Zmucitura vine din presiunea de ulei, recte comanda valve (pompa).

Modificat de theo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am la fel, uleiul are ~ 20000km si nici 1 an. Solutia care ar fi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la dsg mai sunt si ambreiajele vinovate pentru smucitura :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am la fel, uleiul are ~ 20000km si nici 1 an. Solutia care ar fi?

Vezi la reprezentanta daca exista un update la seria DSG-ului tau.Costa in jur de 120-200 ron si dureaza 3-4 ore.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

mayster, am acelaşi model ca cel din semnătura ta, respectiv 2009, CBDC, Bluemotion

Te rog să îmi spui la ce service ai schimbat kitul şi cum se comportă acum

Mulţumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mayster

 

astept si eu mai multe detalii legate de kitul ambreiaj (pret,service..etc)

si la mine se aude o mica galagie la ambreiaj...si vreau sa fac pasul cu schimbarea kit-ului

numai bine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

sal. am trecut si eu pe varianta de ambreiaj valeo dar intampin mici dificultati.  in sarcina intre 1800-2600 ture se aude cred rulmentul de presiune ce atinge pe placa de presiune iar dupa vreo 2 ore de functionare la plecarea de pe loc are o usoara trepidatie aproape insesizabila la plecarea de pe loc in rest parca am masina pe benzina , pedala de ambreiaj moale ca la benzinaz si motorul pare mai elastic.    totusi daca are cineva idee de sunetul ala de rulment si a remediat cumva problema zicetimi si mie va rog. multumesc si la mai muti km .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am si eu o asemenea problema la un VW golf 4 1.9 tdi motor AJM 116cp,dimineata cand pornesc motorul la prima cheie sa aude scarjenit fin,cand apas pedala,dispare zgomotul iar dupa ce se incalzeste motoru dispare de tot.

intrebarea;este critic,trebuie schimbat tot chitul,sau numa rulmentu de presiune?am vazut tot kitul luk,undeva la 2000ron!

Modificat de gogi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am montat kitul de 4 zile si face asa de nou. dar nu la relanti ca la tine , doar in sarcina intre 1800-2600 ture . daca nu ai schimbat niciodata ambreiajul este posibil sa ai volant masa dubla , iar eu am pus volant masa simpla , la ce dubla nu aveam problema asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exista SACHS kit de ambreiaj cu volant cu masa simpla ? Eu nu am vazut niciunde. Numai VALEO.

Un mecanic mi-a zis ca exista si SACHS pentru 101 CP :)

Pe tecdoc nu da SACHS cu masa simpla :(

Modificat de Ionut Maruta
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

exista SACHS volant simpla dar numai echipat direct din fabrica. pe aftermarket nu o sa gasesti veci doar VALEO face. ca ex. golf 5 si octavia 2 destinate firmelor de taxi in germania , sant echipate cu volant simpla SACHS. deci.....  daca ai noroc sa prinzi din dezmembrari eventual. oricum diferenta intre cele doua ar fi poate longevitatea discului de ambreiaj in rest , teoretic SACHS fiind mai bine cotat decat VALEO. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

am peste 20kkm cu noul ambreiaj, sunt foarte multumit, intre timp am condus si alte masini cu volant bimasa - nu am simtit diferenta intre a mea si celelalte,

 concluzie : merita fara discutie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salutare!

 

Postez pentru prima oara pe acest forum. Am o problema cu VW meu, un Passat B6 2.0 TDI variant 140CP cod motor BMP. M-a lasat volantul si am fost la 2 mecanici (unul a lucrat la Skoda iar celalalt este specializat pe motoare VW) sa intreb daca e bine sa ii iau kitul cu volant monomasica de la Valeo sau sa ii pun SACHS bimasica, ceea ce este acum pe masina. Unul mi-a zis prima varianta iar cel de-al doilea, evident, varianta cealalta. Am citit acest topic si nu am vazut niste argumente tehnice convingatoare de ce simpla si nu dubla (sau invers de ce dubla si nu simpla), doar ca la simpla exista unele vibratii la pornire/oprire, dar nimic legat de modelul acesta, si ca varianta pe simpla nu ar merge la motoarele diesel cu mai multi CP si mai mult de atat, la acesta din urma unde volant este pe viata - nu prea gasesti de schimb restul pieselor (ambreiaj, placa presiune).

Mentionez ca nu fac taximetrie cu masina (am inteles ca cele mai multe kituri de volant cu masa simple ei le pun din considerente financiare).

 

Daca m-ati putea ajuta cu niste informatii tehnice intemeiate v-as fi recunoscator! 

 

Multumesc anticipat. Stima!

Modificat de SBY
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Diferenta nu este prea mare ca si bani.Dar sigur eu as merge pe original bimasic,sigur va tine mai mult cum a tinut cel de pa masina ,ai garantie la el,nu creeaza probleme la cutie,confortul este mult mai mare,este mai silentios,pedala usoara la apasare.Cel simplu este un compromis,au fost cazuri de colegi care le-au dat jos si au platit mai mult,altii le-au prajit repede.dar cel mai bine citeste topic-ul dedicat acestei transformari si ai sa-ti faci singur o idee.Mai gandeste-te ca pun si la noile motoare chiar cele pe benzina acest ambreiaj cu dubla masa.Oare de ce ? Este rezistent la cuplu mare.Cati km aveti cu ambreiajul actual? Oare unul simplu Valeo duce 100K,eu sunt rezervat in aceasta priviinta.

Modificat de calin.g
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu nu am vazut masina cu DMF cu 300Kkm cu ambreiaj neschimbat (multi daca au noroc ajung la 150k), dar am avut SMF cu +500Km, ambreiaj original si nu sunt singurul  :D

eu nu sunt dispus sa platesc diferenta de pret (destul de mare) pentru ceea ce ofera in plus un DMF. in opinia mea, mai nimic .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

calin,si eu ma intreb de ce.

discutiile de acest gen sunt extrem de complexe.

ambreiajul cu masa simpla nu mai este atat de sensibil ca cel cu masa dubla,iar daca pica discul,se pot pune(sau chiar preventiv) niste ferodouri mai rezistente.

 

uita te la semnatura mea,SBY.

motorul si cutia mea se impaca percet cu SMF ul,nu am zgomote in plus,nu am vibratii,nu ma supara nimic,si crede ma ca masina este COPILUL meu!m ar deranja orice neregula.

 

diferenta de pret a fost nu mica,ci imensa: kit ul complet cu smf a fost 1900 ron,in timp ce la masa dubla numa volant am gasit o cu 3000-3500 ron...

 

fiecare face insa pe propria raspundere,nu stiu cum s ar impaca masina ta cu o atare modificare,

dar as risca.maxim o sa fie ceva mai zgomotoasa la relanti.si ce daca?:)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ SBY: la 2.0TDI in nici un caz sa nu faci prostia sa pui SMF! Sunt unele variante de TDI-uri  la care conversia merge facuta fara efecte secundare, insa nu este cazul la 2.0TDI (toate variantele de putere). Merge pus de exemplu la 1.9 TDI in 5 trepte (BXE de ex.), pt ca pe acelasi 1.9 TDI dar in 6 trepte (BKC de ex.), daca pui asa ceva o sa regreti amarnic. Este aceeiasi situatia si in cazul unui motor ca al tau. NU pune SMF!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am ambreiaj SMF 1.9 TDI ARL 260 de cai , facut pe comanda de la 0 si nu regret deloc , vibratii 0 . 

 

Depinde si ce kit de ambreiaj pui , e si normal da bata daca pui niste amarate de kituri chinezesti care sunt neechilibrate si mult mai usoare decat unul normal .

 

Kitul SMF trebuie facut la aceeasi greutate cu cel DMF si nu mai ai nici o problema .

 

Eu am dat 1400 de euro pe el tine 300 cai si 650NM .

 

Nu mai postati aiurea daca nu stiti din ce cauza bate SMF , plus ca uni mai scot si perle pe gura 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca pe unele motoare merge conversia, NU generalizati, pt ca nu e valabil la toate. Aici discutam de un 2.0TDI, nu despre generatiile vechi de 1.9 unde e cu totul alta poveste si marea lor majoritate accepta destul de ok conversiile.

TDI-urile de productie mai recenta (dupa 2005) care au cutie in 5 trepte accepta destul de bine conversia, si marea majoritate a celor care au facut-o sunt multumiti, insa nu se aplica acelasi lucru si in cazul celor cu 6 trepte (indiferent ca sunt 1.9 sau 2.0). Cutiile in 6 trepte de la aceste generatii difera mult fata de cele in 5 de pe aceleeasi generatii (priza mai scurta la cele in 6 tr., 3 arbori vs. 2, tolerante mult mai mici, etc).. Pe cele in 5 trepte, pana si din fabrica se livrau anumite loturi dotate cu SMF (cele pt taximetrie in special), chestie care nu s-a aplicat si in cazul celor de 6 tr....Sunt cativa chiar aici pe forum care au incercat sa puna SMF pe 2.0 si fie cam toti au regretat; unii chiar au revenit la DMF

Iar zgomotul ala urat care este produs in relanti de o masina la care sa facut o conversie nereusita cu SMF in nici un caz nu provine de la volant! Volantul SMF nu face el in sine nici un fel de zgomot. Zdranganiturile ale provin din cutie din cauza faptului ca SMF-ul nu mai amortizeaza cum trebuie vibratiile. Eu unul n-as putea sta linistit cu ideea asta..

In cazul cuiva care foloseste masina pt curse sau hobby si are bani de cheltuit incercand diverse variante, oricine poate experimenta..Nu vad insa rostul ca cineva care are o masina stock folosita de daily drive sa se apuce sa investeasca in "experimente".

Repet: vorbim strict de 2.0 TDI (BKD. BMM, BMP, etc) si de 1.9 TDI cu 6trepte, toate dupa 2005. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Prietene yoh01 ,este vorba de un Valeo de serie de 400 E,nu de unul facut special tunat care te-a costat cat doua DMF-uri Sachs originale,ar fi si pacat sa nu te tina la cati bani ai dat pe el.Sunt piese diferite pret -calitate,oricum noi suntem mai destepti dacat nemtii care pun dubla-masa pe 2.0 cu 6 trepte,poate le deschidem noi orizontul pentru aceste conversii.Arata tu unul multumit de aceasta trecere la un motor de 2.0 - CV 6 trepte si imi cer scuze daca am gresit.

Modificat de calin.g
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Marian pinned this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!