Jump to content

Schimbare volant masa dubla (DMF) cu volant cu masa simpla (SMF)


Xeo
 Share

Postare recomandată

Si cum tremura de tare??? Asta nu a mai spus?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

maine ma intalnesc cu el pentru test sa vad si eu cum se simte

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am testat masina cu volant bimasica si acelasi tip de masina cu kitul de conversie la volant cu masa simpla.

In mers nu se simte vreo diferenta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pune fara grija,eu am si vb din experienta nu din auzite.Se pune tot kit ul de conversie nu doar volant,in privinta socurilor nu mai dati cu parerea,socurile sant absorbite de resoartele din discul de ambreiaj care face acelasi lucru ca si resoartele din volant bimasa.Eu am peste 50.000 si nu tremura,nu bate,nu trancane la oprire sau pornire.Eu am pe cutie 6+1 trepte 115 cp ca am citit pe aici ca nu merge decat pe cutii in 5+1 trepte si nu stiu pana la cati cai,nu este adevarat.Uitam ce eram mai important,eu vb de kit valeo.

Modificat de razvi_gyl
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mihai.Nechifor

Numai Valeo face masa simpla din ce imi spunea un baiat de la piese cand am schimbat la mine. Aceleasi dezavantaje le stiam si eu si de asat am pus tot masa dubla. Acum daca spuneti ca e ok asa o fi nu comentez

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De exemplu, la Skoda Octavia Tour , modelul 1997-2009 , in ultimii ani de fabricatie, motoarele de 1.9 tdi 101 cp, au venit echipate din fabrica cu volant monomasa. Nimeni nu si-a dat seama, nici soferii cu experienta pe masinile cu volante cu masa dubla. nu tremura, nu smucea, etc  Deci nu e chiar asa cum zic cei care nu au mers cu solutiile respective.

eu personal am facut multi kilometri cu o astfel de masina, si nu am simtit niciodata diferenta fata de cele 2 masini ale mele, care au ambele volante cu masa dubla.

 

Insa, kitul respectiv , echipare de fabrica, era fabricat de Luk. Pe aftermarket stiu ca nu se gaseste decat pe Valeo.  chestie ciudata.. dar nu este exclus ca cel OE sa fie valeo, rebranduit de Luk. 

 

Asa am la placutele de frana : Scris cu vopsea pe ele este TRW si codul de oigine, iar stantat in metalul placutei scrie Ferodo.....

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O octavia 2 pe care s-a pous monomasa, tremura destul de tare la ralanti si la pklecarea de pe loc. S-a pus apoi bimasica si totul a revenit la normal.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Valeo  sunt francezi ,Luk  sunt germani nu are treaba una cu alta.

Sunt curios cum suporta un kit din asta pe un  2.0  tdi  sau pe ...un 2.5 tdi :)

De la vanzatori numai de bine,inteleg :)

Modificat de iulian_1976
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Colegu a cerut sfat de la cei ce au facut conversia si vrea impresii de dupa montaj,eu asa am citit in deschiderea topicului.Nu o sa aiba nici un fel de ajutor doar dandu-ne cu parerea din ce am auzit.Eu am pus si merge perfect,poate posteaza si un alt coleg care foarte bine nu a fost multumit si o sa spuna si de ce,dar e o parere de la unul care a montat si a simtit pe masina lui.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

NU ai vazut ca am postat mai sus?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cred ca sunt cativa users care am vrea sa stim parerea unui 'b6' carea schimbat bimasa cu cea monomasa, evntual si cea cu start&stop . eu unul sigur.

 spun asta pentru ca amfacut o comanda informativa pentru o volant +kit la o firma si mi-a dat si oalternativa la cea starr&stop cu una zachs la un pret acceptabil

Modificat de jeetrink
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

m-am plimbat azi toata ziua cu un b6 cu volant monomasa, sistem start&stop, diferenta fata de cealalta e ca are o mica vibratie la pornirea de pe loc, daca cresti putin turatia 1100-1300 nu se mai simte nimic, cand dai inapoi acelas lucru, in rest nici o diferenta chiar e mai vioae, se tureaza mult mai rapid, accelereaza repede si uniform chiar si in treapta a 4-a intre 1200- 1700, cu bimasa in intervalul acesta e foarte puturoasa. masina cu care am facut testul are peste 50 kkm de cand s-a schimbat ambreajul ( kit ambreiaj valeo cu volant monomasa pt vw passat b6 2.0 tdi).

saptamana viitoare fac si eu schimbul, m-am hotarat

p.s. am facut 112km dintre care prin bucuresti mai mult de jumate, restul pe A1

Modificat de mayster
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asteptam feedback. Mai ales ca la motoarele noastre (CBDC cu Start&Stop) ar fi mai "speciala", pe langa faptul  ca e cu masa dubla ar mai avea ceva in plus.  Am primit cotatii doar pentru volant CDBC cu Start&Stop intre 2500 si 3000 RON. As fi curios daca "se pupa" si cu alte modele de volant, nu doar cele date de producator.....nu se poate distruge altceva la masina?

 

@jeetrink Ce oferta ai primit pentru kit+volant Sachs? Cred ca urmeaza si la mine in urmatoarele luni sa le schimb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

m-am plimbat azi toata ziua cu un b6 cu volant monomasa, sistem start&stop, diferenta fata de cealalta e ca are o mica vibratie la pornirea de pe loc, daca cresti putin turatia 1100-1300 nu se mai simte nimic, cand dai inapoi acelas lucru, in rest nici o diferenta chiar e mai vioae, se tureaza mult mai rapid, accelereaza repede si uniform chiar si in treapta a 4-a intre 1200- 1700, cu bimasa in intervalul acesta e foarte puturoasa. masina cu care am facut testul are peste 50 kkm de cand s-a schimbat ambreajul ( kit ambreiaj valeo cu volant monomasa pt vw passat b6 2.0 tdi).

saptamana viitoare fac si eu schimbul, m-am hotarat

p.s. am facut 112km dintre care prin bucuresti mai mult de jumate, restul pe A

 

 

Da mai multe date despre masina din test, te rog!

E PD sau CR, ce putere are, ce cod de motor, eventual an.

Si asteptam cu interes si feedback-ul tau.

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cezare raspund eu ,raspund eu ! :D

Este CR, Start&Stop este doar pe CR.

Deci anul 2009+  !

Ca si parere personala, nu recomand Bimasa cu Monomasa!

Moatoarele Start&Stop pe B6 au 110cp.

Eu personal nu recomand inlocuirea volantei la un motor de 140cp din Bimasa in Monomasa.

Cred ca pe anumite plaje se pierde din cluplu + vibratii + probabil inlocuirea mai desa a ambreajului.

Deci per global nu cred ca faci nici o afacere.

Si diferenta de pret nu cred ca este intratat de mare incat sa facem teste pe masina si pe banii nostri.

Colegii care se ocupa de tuning ar putea sa ne elucideze cum e cu ambreajul vs cai in plus.

 

PS. Si sa nu uitam, un lucru deloc de neglijat, ca B6 cu Start & Stop are 110cp si doar 5 rapoarte, in comparatie cu B6 140cp - 6 rapoarte !

Modificat de humerg
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

masina are motor ca al meu CR cod CBDC 81 kw/110 hp 240kkm reali

din cate am inteles doar valeo au kitul complet pt masina noastra( tipul de motor + cutie)

la sachs se gasesc doar disc si placa de presiune fara volant,

asta am aflat de la cineva de la PBN, mi-a zis: daca fac schimbarea sa fie cu kitul comlet de la valeo, pe acesta il folosesc nemtii cand schimba,

acolo cand masina nu mai e in garantie si vine timpul de schimbat volant prima optiune e kit complet ambreiaj cu volant monomasa

argumente: pretul de 2 ori mai mic si la un condus normal fiabilitate, eventual mai schimbi discul ca acela oricum se considera consumabila

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cat te-a ajuns kitul VALEO ? multam anticipat.... Esti multumit de el?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok, m-am lamurit.

Si eu ma gandeam ca nu este tocmai recomandata aceasta schimbare.

Am intalnit o chestie ciudata: pe fosta masina  Skoda Superb 1.9 TDI 115 CP 3U4 BPZ 2007  aveam volant cu masa dubla si discul de ambreiaj avea si el arcuri, desi in mod normal se pune fara arcuri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

masina are motor ca al meu CR cod CBDC 81 kw/110 hp 240kkm reali

din cate am inteles doar valeo au kitul complet pt masina noastra( tipul de motor + cutie)

la sachs se gasesc doar disc si placa de presiune fara volant,

asta am aflat de la cineva de la PBN, mi-a zis: daca fac schimbarea sa fie cu kitul comlet de la valeo, pe acesta il folosesc nemtii cand schimba,

acolo cand masina nu mai e in garantie si vine timpul de schimbat volant prima optiune e kit complet ambreiaj cu volant monomasa

argumente: pretul de 2 ori mai mic si la un condus normal fiabilitate, eventual mai schimbi discul ca acela oricum se considera consumabila

Sa ne spui si noua unde se gaseste si la ce pret este kit-ul complet de conversie, eventual si un cod al produsului.

Modificat de Vladone
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu nu am apucat sa schimb kitul complet VALEO cu volant cu masa simpla. Trebuie sa strang 1200 RON. Atat costa cam peste tot. Mai sunt unii hoti care il vand la un pret in jur de 1400 RON.

Oricum am mers cu o alta masina ca a mea, din acelasi an si motor cu un kit de ambreiaj second hand cu volant cu masa simpla (undeva tot kitul la 450 RON) si sincer cam vibreaza masina la plecarile de pe loc. In plus se auzea si la relanti un zgomot de "roti dintate neunse" care calca una pe alta invartindu-se mereu. Genul ala de sunet sincer pe mine ma enerveaza.

 

In momentul de fata eu am volant cu masa dubla, dar nu am probleme decat la relanti cand se aude cum mai trosneste din cand in cand. De obicei la rece cam toate sunt mai zgomotoase si la cald mai silentioase. Am incercat sa verific daca patineaza cu toate vitzele 1-5 si masina tinde sa plece mereu :)

 

Oricum cu masa simpla tind sa cred are mai multa viata decat una cu masa dubla. Mai am si eu goange si recunosc ca mai am plecari din astea bruste de la semafor, sau mersul mereu mai sportiv, dar ca sa-mi procur un kit cu masa dubla si sa dau 2000 RON pe el si sa ma tina 40-50.000 km, ma las pagubas :D

Modificat de Ionut Maruta
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna seara,

     Are cineva volant simplu montat in locul celui dublu?

      Se modifica ceva( zgomot la relanti..trepidatii la plecare...etc) daca pun simplu?

       Multumesc.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Citeste topicurile indicate mai sus.

Foloseste functia SEARCH inainte de a deschide un topic nou. Nu ar strica sa citesti si Regulamentul.

Se inchide.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

gata, am schimbat, kit complet ambreiaj cu volant monomasa valeo,

primele impresii nu sunt diferite de ceea ce am simtit la cealalta masina, 

revin cu impresii

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Marian pinned this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!