Jump to content

Schimbare volant masa dubla (DMF) cu volant cu masa simpla (SMF)


Xeo
 Share

Postare recomandată

Salutare.


In tot topicul nu am vazut pe cineva sa mentioneze motor pe benzina mai puternic de 115hp.

La masina mea, Octavia RS 1.8T AUQ, cutie 5 viteze, a inceput sa patineze ambreiajul in sarcina si sa apara trepidatii la ralanti. Banuiesc ca din cauza ambreiajului au aparut si trepidatiile. Din tot ce am citit, acest motor ar veni cu DMF de fabrica. Ce recomandati pentru inlocuire in cazul meu? Kiturile DMF sunt destul de costisitoare.

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aveti idee de unde pot lua un kit de ambreiaj cu volant G60 (masa simpla) - Sachs in Romania?

+ambreiaj VR6

 

Daca nu, il comand din UK si asta e. 

Ma costa 100 de lei transportul cu DHL.

Modificat de M4V3RiCk
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bună seara,nu știu ce sa zic,am citit tot topicul și am discutat cu un prieten care este mecanic,foarte bun, sa ma lămurească și pe mine cum sta treaba cu volant masa simpla sau dubla,..și care este diferența între ele,...la volant masa simpla arcurile care preiau socul la pornire se afla pe disc și volanul este plin,uzura fiind suportat de disc....la cele cu masa dubla arcurile care preiau șocurile sunt pe volant și discul este plin,uzura fiind suportat mai mult de volant ci nu de disc,de aici uzura volantei

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua,

Dintre cei care au facut conversia de la DMF la SMF a avut careva sistemul START / STOP? Chitul de la Valeo cu 4P merge pe o masina cu aceasta functie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Am si eu o intrebare:

 

Kit-ul de ambreiaj SMF de la Valeo cati NM duce?

Cod motor 1.9 BXE, cod cutie JCR

 

LE: O parere despre KaWe Olanda ? 

Modificat de M4V3RiCk
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am gasit ceva interesant masa simpla:

O sa atasez un fisier PDF, care vine de la KM Germany.

 

Ptr 1.9 BXE 105 CP sunt urmatoarele cod-uri:

 

KM Germany: 069 1506

Valeo: 835035

Luk: 415 0250 10 + Kit

Sachs: 2290 601 004

Bonus: KaWe Olanda: DMV179M

 

Cel putin personal as merge pe KM 069 1506.

Kit-ul e destul de serios (are in jur de 16 Kg)

Nu stiu cati N/M duce.

 

Cat despre Valeo care e mai cunoscut la noi, si e prezentat ca singura solutie "single mass" preturile variaza intre 1200 de lei si 2000 de lei ptr codul 835035, in functie de cum gasesc fraieri.

Ca idee Valeo original pe disc-ul de ambreiaj (sper sa nu gresesc) are 4 arcuri, si in acele arcuri mai sunt inca 4 de culoare albastra (vezi poza)

Orice altceva e FAKE

 

PS: Asta asa ca razbunare ptr un magazin care a refuzat sa imi ofere cod-urile de produs, desi are preturi f bune. Dupa ~ 3 ore de sapat pe net am aflat aproape tot.

Cat despre pret dar mai ales calitate, cred ca le iau de afara.

 

 

 

heavy_duty_flyer_eng.pdf

KDkDT.jpg

Modificat de M4V3RiCk
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema nu sunt arcurile de la disc, ele rezista, dar de la socuri, se largeste carcasa aia din tabla in care sta arcul, de aici se termina jucaria, scapa il prinzi in placa si pa diafragma. Este bun dar nu e confortabil ca un DMS, nu stiu cati bani economisesti, pare ca nu prea multi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vad ca sunt destui cu SMF si care nu au deloc probleme cu ele. Merg mult si bine.

 

Cat despre DMF, sunt destui care le-au schimbat si dupa 30-40K km au inceput sa bata dinou.Uneori si mai repede.

 

La masina mea volant a fost schimbata la 10K (probabil o rechemare) -asa reiese din cartea de service.Condusa de femeie inca 75 de km, acum face ca toate cele.

Nu e vorba de bani, ci de rezistenta in timp.

Daca SMF are aceeasi greutate cu DMF eu zic ca nu ar trebui sa fie probleme.Singura problema ar fi ca semering-ul de palier se uzeaza mult mai repede si s-ar putea sa apara la un moment dat scurgeri de ulei pe acolo.

Pe viitor nu schimbi decat kit-ul de ambreiaj.

 

Nu stiu ce se intelege prin "confort". Azi pur si simplu m-am saturat sa tot apas ambreiajul dupa sa-l ridic dinou, iara sa-l apas ca sa dispara provizoriu haraitul in mers.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

Am schimbat recent pentru masina din semnatura kit-ul de ambreiaj. Mentionez ca din fabrica pe masina era instalata volant Luk cu masa simpla, dar nestiind ce am pe masina am cumparat una cu masa dubla de la Sachs. Diferenta este ca de la cer la pamant intre cele doua tipuri si daca ar mai fi sa aleg odata tot DMF as alege. Plecari de pe loc mult mai liniare, vibratii in caroserie 0 (nici inainte nu erau), vibratii in pedala 0 (inainte existau), schimbul de trepte se face mult mai lin si parca nu mai smulge cand ridici piciorul complet de pe ambreiaj.  

Modificat de Ursy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mi-a venit din Germania Kit-ul de ambreiaj de la KM cod KM 069 1506.

Merge pe motoarele 1.9 TDI BXE 105 Cp. Probabil si alte tipuri de motoare.

Cutie de viteze (cel putin la mine) cod JCR.

 

Am si cod-urile pieselor, sunt curios cat suporta.

kit.rar

PS: Volantul are 10 KG (cantarit personal), tot kit-ul in jur de 16 KG.

Modificat de M4V3RiCk
inestetic
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna, intampin o problema pe un passat B6 2.0 TDI bmp, masina a avut schimbata volant de 14 luni aprox la vw in reprezentanta cu tot kitul (factura de 58 milioane) acum, iarasi s-a dus dupa ceva "horje" si dintr-o data in stationare a inceput sa puste si sa faca sunet.  Acum masina mai ruleaza pe scurte distante dar uneori merge ok uneori nu mai merge numai cu puscaturi etc...

Masina are soft, a avut din tot deauna acum are unu facut ok deci exclud ca ii din cauza asta, am multe masini cu resoftari si alte nebuni deci asta exclud... oricum stilu proprietarului este destul de agresiv dar oricum volant si ambreiaj OEM  sa tina numai atat ?

 

Acum intrebare, am citit cateva pagini numai, nu am vazut pe nime cu B6 2.0 tdi 140 sa fi facut conversia... o sa fie cu mult mai zgomotos, pedala rigida simtitor?  Masina va avea curand 200 + cp aveti ceva ideie? Sfaturi. Astept si in privat ptr a nu fi off topic.

Merci

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

32 minutes ago, ninu said:

Buna, intampin o problema pe un passat B6 2.0 TDI bmp, masina a avut schimbata volant de 14 luni aprox la vw in reprezentanta cu tot kitul (factura de 58 milioane) ,

 

Vad niste scoroaie la reprezentata... Nici in UK, sau Germania nu cred ca sunt asemeanea preturi.

De ex in UK, ptr un schimb abreiaj manopera nu sare de 150-200 de lire.

300 de lire, daca vrei avioane !

De restul 700 de lire pana la 1000 (~5800 lei), iti pui OZN de kit ambreiaj.

 

La noi ca la nimeni.

Ma asteptam la asemenea scoroaie daca e ceva Stage 2, montat la o firma specializata in tuning.

 

Modificat de M4V3RiCk
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nici eu nu am crezut, atat a fost la reprezentata vw baia mare, probabil acum de aia sunt in lichidare.... infine aici in Fr ii tot cam atat desi poate benificia de reduceri mari fiind masina + 10 ani... faza ii ca ce volant + ampreaj sport sa pun? aveti referinte, marci linkuri? orice ii bine venit. Eu nu sunt pe ideea de a face combinatia volant cu masa simpla + ambreiaj... astea se pun pe motoarele de 1.9 da nu pe 2.0 tdi ... nu cred ca va suporta mult socurile, si tremuratul continu...

Merci

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Revin cu noutati!

Am facut conversia de la volant cu masa dubla la cea masa simpla pentru masina din descriere. Nu se simte nici o diferenta. Pedala de ambreiaj e chiar mai moale dar asta cred ca se datoreaza faptului ca ambreiajul e nou. Nu se aud zgomote sau vibratii. Din ce am inteles conversia este reusita pentru cutiile cu 5 trepte. 

Toate cele bune,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salut !

 

Conversie Masa Dubla la Masa simpla, motor 1.9 BXE, cutie JCR 5 trepte.

Kit: KM Heavy Duty: 069 1506

 

- Pedala de ambreiaj e ceva mai tare: ori e de la cablu, ori nu stiu.

- Motorul se tureaza mult mai repede acum. Ai senzatia de masina pe benzina.

- poti merge si subturat, ca nu se supara.

-nici vorba de vibratii la relantii, de tremur in pedala ori in schimbator.Prostii.

- nu smuceste !

- nu tremura masina cand opresc motorul, nici cand il pornesc.

 

Tot nu inteleg unde era partea cu comoditatea\confortul.

Ca nu mai poti pleca de la semafor cu pedala ridicata brusc, fara sa turezi motorul? Ca schimbi mai des treptele...? Sau ce ?!

 

 

Dupa cum am zis: la plecare ai senzatie de masina pe benzina,dar cu cuplu pe masura. Mie chiar imi place !

In stilul de condus, la fel se comporta ca si cum ar fi pe benzina: mult mai sportiva si raspunde mult mai repede la pedala.

Nu mai e acea inertie.

 

Cat despre smucituri, cum a spus si un coleg: Singurul lucru care ne smuceste e cate 1000 de euro la fiecare 50 000 de km/2-3 ani cand ai masa dubla si 75% din timp circuli prin oras.

 

PRET: 1600 de lei (100 de lei spaga la mecanicu`) cu KIT luat din Germania, fata de 3000 de lei cat imi cereau pe Valeo masa dubla (turcisme probabil) la o firma "cu pretenii". Fara spaga.

 

PS: Si aici mecanicu zicea ca nu o sa imi placa, ca bla bla bla...Cand i-am bagat suta in buzunar nu a mai zis nimic.

Mecanicii si service-urile nu au nici un interes sa lucreze cu piesele clientului (doar de aici pierd minimc 30%) ori sa nu se strice masina.De aia e indicat de multe ori sa stati cu ochii pe ei. Cum i-ai scapat cum iti schimba piesa OEM foarte buna, cu o cazatura ca sa mai treci pe la ei.

Modificat de M4V3RiCk
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Felicitari pentru conversie, cat despre pedala , nu este pe cablu. In rest numai de bine, macar sa te tina cat cea de origine. Un kit pe Luk tot cam acelasi pret este, nu stiu de unde ai gasit oferta pe Valeo de 3000 ron , pe original nu se monteaza asa ceva.

Modificat de calin.g
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 4/16/2016 at 5:20 PM, calin.g said:

Felicitari pentru conversie, cat despre pedala , nu este pe cablu. In rest numai de bine, macar sa te tina cat cea de origine. Un kit pe Luk tot cam acelasi pret este, nu stiu de unde ai gasit oferta pe Valeo de 3000 ron , pe original nu se monteaza asa ceva.

 

Atat mi-a cerut cu tot cu manopera la NorAuto Titan.

Cu pedala m-am obisnuit. Acum mi se pare ok.

Cred ca era si de la pantofi senzatia :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am testat si noi un kit de conversie la masa simpla pe un Audi A6 BRE, iar tremurul la plecare de pe loc exista, cel putin in cazul proprietarului, deoarce debraierea trebuie facuta un pic ca la carte, eu am condus masina si nu a tremurat la plecare de pe loc, in plus dispare acel sunet de "detonatie" specific VW si volantei cu masa dubla, masina are acum deja in jur de 60.000 km cu volant cu masa simpla, ca si concluzie, atata timp cat stim sa facem pelcarea de pe loc, acele vibratii nu sunt sesizabile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

12 hours ago, kitambreiaj said:

Am testat si noi un kit de conversie la masa simpla pe un Audi A6 BRE, iar tremurul la plecare de pe loc exista, cel putin in cazul proprietarului, deoarce debraierea trebuie facuta un pic ca la carte, eu am condus masina si nu a tremurat la plecare de pe loc, in plus dispare acel sunet de "detonatie" specific VW si volantei cu masa dubla, masina are acum deja in jur de 60.000 km cu volant cu masa simpla, ca si concluzie, atata timp cat stim sa facem pelcarea de pe loc, acele vibratii nu sunt sesizabile.

Sincer...eu nici nu stiu cum naiba sa produc acel...tremurat.

Probabil ridica pedala prea repede inainte ca masina sa se fi pus in miscare.Altfel nu imi explic cum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am inteles ca la valeo sunt multe fake , din cate am inteles discul trebuie sa aibe arcurile mari galbene si cele din interiorul celor galbene albastre , dar tare as vrea sa vad cat costa un kit original smf valeo pt leonu meu 1.9 tdi arl 

http://www.autobiz.ie/news/beware-of-fake-valeo-clutch-kits.html linku la ce se zice de fake

Modificat de yoh01
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Am facut conversia la un ALH 5 trepte la SMF. Pe langa toate avantajele insirate de colegi, eu am mai apelat la anumite lucruri

Am luat un kit SH SMF, l-am trimis la Harghita la niste baieti priceputi, au pus disc de kevlar, intarita placa si planat volant. Kitul dupa toate modificarile tine la peste 180 cp si cuplul corespunzator pt un TDI. Asta fiind o varianta f buna pt cei cu tuning la motor mult mai serios decat o resoftare.

Per total dpdv costuri am ajuns sa ma coste la fel cat un kit DMF, adica undeva la 1400 lei cu tot cu curier si am certitudinea ca va tine mult cuplu. Dupa schimbare am ramas uimit cat de usoara este pedala acum.

Recomand tuturor pe tdi-urile modificate aceasta varianta.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.M4V3RiCk-vezi ca este o firma specializata in volante si ambreiaje in Odorheiul Secuiesc-Atix Racing Solutions.Nu le fac reclama insa am cunostinte care au reconditionat volant si ambreiaj la ei si sunt extrem de multumiti.Eu personal am un kot Valeo cu masa simpla montat din 2008.Pana in prezent are facuti aproape 150.000 km si se comporta exceptional.Oricum si eu vreau sa fac o reconditionare tot la Atix dar ...peste cativa ani...Cred..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.

Am rezolvat-o de mult. Am zis aici ce si cum:

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut! nu stiu daca s-a mai confruntat cineva cu problema asta... am un vw bora 1.9 ajm acum o luna am trecut la masa simpla si dupa ce am luat masina de la mecanic am sesizat urmatoarea problema:

se aude cand si cand un zgomot la relantii (asta n-ar fi o problema pentru mine) dar dupa ce plec cu masina de pe loc si o las sa mearga la relantii in orice treapta de viteza (nu pe loc) se aude un sunet ciudat (troznind huruind) un sunet destul de divers si destul de tare intre 900-1500 rpm.. dupa pare ca nu se mai aude sau acopera sunetul motorului.. de la ce ar putea fii? a mai patit cineva asta?? masina trage impecabil intra in viteze ok doar ca se aude zgomotul asta ciudat..

exemplu mergand pe un drum de tara lasand masina sa mearga singura cu trapta 1-a  atunci cand da sa pastreze viteza constanta se aude..

am ridicat masina pe cric si si cand rotesc de roata incet nu se aude nimic cand bruschez se aude sunetul fie pe liber fie in viteza.. ca si cum ar sarii ceva.. acelas lucru se aude si cu motorul pornit in viteza si suspendata de o roata cu esp-ul dezactivat (nu se dezactiveaza total nu stiu daca asa e normal)  cand da sa traga se aude acelas sunet..

de la ce ar putea fi?? astept raspunsuri de la cei care s-au intalnit cu problema asta! 

tin sa mentionez ca sunt nou pe acest grup.. defapt nu am postat pana acum 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bine ai venit.Verifica si planetarele.Ceva asemanator am si eu dar suspectez uzururi cutie,planetare...am 3+km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Marian pinned this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!