Jump to content

Schimbare volant masa dubla (DMF) cu volant cu masa simpla (SMF)


Xeo
 Share

Postare recomandată

Am doar o saptamana de cand l-am schimbat. Initial am vrut masa simpla dar m-am lasat speriat de zgomotul pe care l-as fi avut in plus. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eii as,face putin zgomot dar nu sa te scoata din minti.''face zgomot, deci functioneaza'' :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Urmează să schimb și eu kitul de ambreiaj si volant cred, ambreiajul meu e fff ciudat, vine mort pana la jumate adică moale de tot, si de la jumate abia își face treaba adică cuplează mașina, adică ambreiajul meu ține fff jos, la plecarea de pe loc trepidează, când bag a-4-a spre exemplu în oraș, dacă nu ating 60, trepidează nasol, abia după ce prind 60 în cap nu mai trepidează. 

 

Mașina este un GOLF 5, 1.9 TDI - 105 CP, COD MOTOR: BKC.

 

Ce volantă și kit de ambreiaj recomandați ?

 

Trebuie schimbate ambele, sau doar volant în cazul meu ?

Modificat de Aidin97
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Schimba-le pe amandoua-tot desfaci acolo. Mergi pe Luk sau Sachs.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Manopera in jur de cat trebuie sa fie ca sa nu ma tepuiască mecanicii ăștia, că mulți au obiceiul acesta. Îmi cerea unu 3 milioane să îmi schimbe bujiile (fara bujii, doar manopera).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In jur de 400. Depinde acum de service-daca te duci la reprezentanta...mai pui inca pe atat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am inteles, pai oricum la service ma voi duce să fac această schimbare, nu are rost la reprezentanță. Mi-a recomandat un amic un bun mecanic care defapt nu este un amărât de mecanic, este inginer, a terminat facultatea asta pentru mecanică în Germania, a zis că e stas omul. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am facut si eu conversia si sunt multumit cu masa simpla pe 1,9 tdi 5 viteze

 

am folosit luk,este undeva la 1/2 din pret

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

toate 4 bujiile cu manopera pe mine ma cost 200 RON. Asa informativ sa sti :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

350 lei max 400 in service privat, nu reprezentanta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cei care au schimbat, nu aveți și voi păreri? E mai bine, e mai rău. Trepidează rău, puțin are Rattle la relanti etc multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai citit de la inceput si ai vazut ca nu sint pareri?? Nu as mai pune SMF,trepideaza dar nu rau, la urcarea in ture se simte o vibratie cum ''traverseaza'' toata caroseria, la rece agata usor in mai toate treptele pina se incalzeste,si la relanti are acel ratlle care am inteles ca este din cauza discului.In rest ok,sper sa tina cit mai mult.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vibratia de la urcarea in ture apare cand schimbi vitezele subturat. Daca schimbi corect de la 2300-2500 rpm nu simti vibratii. SMF-ul te invata sa mergi cum trebuie cu masina.

Trepidatii la relanti eu nu am intalnit pe masina mea. Si merg cu SMF de vreo 40000km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai acum depinde...daca omul a avut inainte masa dubla care a functionat bine si a trecut pe masa simpla sigur va vedea diferente inclusiv la debraiere.

 

1.Masina debraiaza mult mai bine cu masa simpla

 

2.Apare o vibratie permanenta in caroserie la 2000 ture indiferent de felul in care schimbi ,ea este tot acolo.Depinde cit de slabita e masina in general dar se aude oricum.

 

Concluzia...

1.Eu sunt multumit cu ambele variante dar la masa simpla trebuie sa te obisnuiesti cu acea mica vibratie.

 

2.Daca estii samasar,bisnitar,revinzator,comerciant sau pur si simplu vrei sa te scapi de masina pune masa simpla ca iesi la 1/2 din pret.

 

3.Daca planuiesti sa ai masina mai mult de 1 an pune tipul de volant din specificatia masinii.

 

4.Mitul ca cea cu masa simpla "n-are moarte" este total eronat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@pig.

Am conversie de la DMF la SMF pe ambele masini, una are 100 k parcursi iar cealalta aproape 40 k.

Nu simt nici o dif.intre ele doar de...bani.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

@romy ai dreptate,masina merge bine cu masa simpla,volant nu mai cade

 

cit despre economia de bani...hm,greu de zis,in prima instanta este dar in final va rupe arborele...daca te prinzi la timp poti interveni ...oricum volant cu masa simpla nu mai cade.

 

vibratia usoara a aparut sau inca nu?in momentul cind incepe sa descentreze arborele datorita greutatii (aprox 15kg) care atirna direct apare acea mica vibratie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Aștept sa vad pe cineva cu vibrochenul rupt din cauza volantei cu masă simpla. Asta de unde a mai ieșit? Pana în 95 toate mașinile aveau masa simpla. Chiar unii pun masă simpla când au putere mai mare decât standard. Sincer nu am auzit pe nimeni cu vibrochenul rupt nicăieri, pe nici un forum, indiferent de cauza. Dacă volant Valeo este echilibrată (și tind sa cred ca este, de atâția ani de când tot fac ei kituri). Oricum, nu e mare diferență de preț intre variante și dacă nu cumva maxina e taxi sau școală de șoferi, nu vad rostul de a pune masa simpla. O sa tina și una cu masa dubla destul și fără complicații.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai simplu,intreaba si tu posesorii de AXB spre exemplu ai sa vezi destui.In principiu primele se rup cele care functioneaza in sarcina(greutate,tractare,etc)

 

eu am patit-o la un t5

 

rolul celei cu masa dubla este si de a amortiza socurile si a dispersa sarcina directa

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu pe skoda o am de peste 100 k, astept sa se rupa vibrochenul dupa spusele voastre.

Vreau sa spuna cei ce au ales schimbarea ca au avut probleme, vorbele...sunt doar vorbe.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Adevaru e ca producatorul putea pune  volant cu masa simpla de la inceput pe masina si totusi nu pune (cu unele exceptii)    de ce??? pt ca sunt prosti....???puteau sa taie din costul de productie al  masinii.

Dar volant cu masa dubla are avantajele ei,  si ar fi  :1 relanti mai fin 2.pornire de pe loc  mai fina 3.acelerare brusca mai putin cu socuri.4 consum mai redus pt ca motoru merge mai echilibrat. 5 suporta turatii mai mici ale motorului  deci reduce consumul.  

Dar romanul da 3000-6000 de euro  sa circule  cu un tractor.ca nu mai are bani sa isi intretina corespunzator masina.Ca vb romanului e ne schimbata......"merge si asa".....

Modificat de tttrix
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@tttrix

Din ratiuni economice nu pune/ fiabilitatea mare a SMF fata de DMS duce la vanzari de piese de schimb scazute.

Stai linistit pt.ca am de unde sa plaesc sa mi pun un DMF/manopera e 0 la mine dar..

Vad ca esti din Zalau/aproape de Cj asa ca..daca te afli vreodata in Cj te invit sa vezi cate "motive"enumerate de tine se regasesc pe SMF de pe skoda(masina e la baiat la facultate).

Modificat de romytaxy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@tttrix Costul de productie scade dintr-un parbriz care se ciobeste mai usor, o tabla mai subtire, plastice mai proaste, componente fabricate in tari cu mana de lucru mai ieftina (nu stiu cat la % din masinile noastre nemtesti mai este fabricat in Germania) etc. etc. etc. Toate acestea le vad pe masina mea produsa in toamna lui 2012 comparativ cu B5-ul produs in toamna lui 2008, ambele masini noi, comandate si configurate de mine. Oricine a condus o masina serioasa fabricata pana in 2000 (hai sa zicem 2005) poate sa observe aceste detalii. Nu neg ca exista un plus de confort si rafinament la masinile actuale, dar nu grija producatorului pentru fiabilitate ori costuri de fabricatie scazute este motivul. Argumentul ca daca au pus piesa respectiva pe masina, este musai s-o inlocuim cu una similara ca altfel se duce dracului masina, nu tine... cum nu tine nici conspiratia ca neamtul urmareste sa-mi scoata bani din buzunar pentru cresterea artificiala a costurilor de intretinere. Preturi nejustificate pentru manopera si piese le gasesti in service-urile de reprezentanta, dar in afara perioadei de garantie - si nici atunci nu-ti da nimeni in cap - nu te obliga nimeni sa le treci pragul. Alegerea intre DMF si SMF este destul de simpla daca stii sa evaluezi corect compromisul intre confort - fiabilitate - pret.

Cu aceasta ocazie, revin cu feedback dupa 1 an si jumatate de cand am montat SMF Valeo pe masina tatalui meu (Audi A6 din 2006, 2.0 TDI, 136 CP, M6): se simt aceleasi trepidatii usoare la rece timp de maxim 1 minut la pornire (ca la inceput) intre 800 si 900 rpm, cursa pedalei de ambreiaj a ramas aceeasi, dar se simte mai libera si cupleaza mai repede, iar treptele nu se mai schimba la fel de fin ca in cazul DMF, fara a jena mai mult decat ma jeneaza pe mine cutia manuala de pe B7-le meu, din prima zi de utilizare.

In ceea ce ma priveste, as alege in continuare SMF pe masina tatalui meu (pt. ca el nu sesizeaza si nu da importanta micilor artificii de confort si nu este cel mai grijuliu posesor auto), insa pe masina mea as opta pt DMF pentru ca nu sunt deloc ca el.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...
On 24.01.2016 at 7:21 AM, romytaxy said:

@tttrix

Din ratiuni economice nu pune/ fiabilitatea mare a SMF fata de DMS duce la vanzari de piese de schimb scazute.

Stai linistit pt.ca am de unde sa plaesc sa mi pun un DMF/manopera e 0 la mine dar..

Vad ca esti din Zalau/aproape de Cj asa ca..daca te afli vreodata in Cj te invit sa vezi cate "motive"enumerate de tine se regasesc pe SMF de pe skoda(masina e la baiat la facultate).

Atunci producătorul ar produce o singura masina cu un singur motor fiabil care ar fi trebuit sa fie de prin  ani 60 tot același.Nu ne trebuie progres...cai mai mulți. ..consum mai mic.punem motor de 45  Cp și tine toată viața. Și îl menținem 100 de ani.Din păcate nu toți is doresc motor de "cobra".sau bicicleta cu" o viteza".Vor 140 de cai  dar cu consum de 90 de cai....Cum reușești ca producator sa faci ăsta.???? Pt 100 milioane  de clienți.. volant e doar o parte din evoluția auto.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

"B5-ul produs in toamna lui 2008"

Rectific: B5-ul produs in toamna lui 1998 (evident)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Marian pinned this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!