Jump to content

Nu porneste masina


vwmanvw
 Share

Postare recomandată

Buna este vorba despre un vw passat 2001 1.6 benzina (ALZ) cu urmatoarea problema: ieri m-am oprit la kaufland timp de o ora , dupa ce am iesit am pus contactul se auzea un fel de clickait(tik-tik-tik) de la releul de combustibil si masina nu porneste , electromotorul invarte dar nu porneste.M-am dus in spate sa vad daca pompa se misca sau nimica, de auzit se auzea ceva ca baga dar parca se auzea ca si la releu (tik-tik) nu baga intruna.De ceva timp face chestia asta dar nu intodeauna ci cand "are chef" care a inceput din senin fara simptome gen check aprins .. nimica. A fost pus si pe tester dar nu s-a gasit nici o eroare, la service habar nu au care o fi problema au spus sa schimb releul de combustibil .. ii schimbat de o luna releu original .. si tot aceasi problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Schimba service-ul....e o problema de contact electric, masa proasta, etc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mentionez ca acuma am fost dupa masina sa vad daca porneste , bag cheia .. la contact nu se mai aude releul, masina porneste din prima.(ieri am incercat de doua ori in interval de 4 ore aprox si releul tot isi facea de cap si azi nimica wtf)

Modificat de vwmanvw
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am intalnit la un golf IV diesel problema asta,m-a chemat prietenul ca nu mai porneste,m-am dus cu testerul,am bagat cheia si a pornit din prima,m-am uitat dupa erori si avea ceva eroare stocata pe Engine cu releul de pornire,se dezlipise ceva pe langa el din cauza caldurii,a mers la un electrician meserias l-a lipit si gata problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dar sa schimbi bateria te-ai gandit? :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poi daca zice ca invarte electromotorul fara probleme inseamna ca nu e bateria

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De invartit invarte , si iarna trecuta a pornit la prima cheie -15 grade , recent am luat bateria jos si l-am pus la incarcat . Ledul de la baterie nu functioneaza sau nush cand am scos bateria a fost neagra l-am incarcat a ramas la fel sau nu mai functioneaza ledul. Pe etichete scrie: verde 100% , negru 50% , alb 0.

Modificat de vwmanvw
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica cu un aparat de masura,nu trebuie sa scada sub 11 volti la pornire/electromotor pornit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bateria a fost testat si nu are nici o problema tensiune normala fara scurtcircuit etc. e buna.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Va salut , dimineata nu am putut porni masina . Electromotorul invarte chinuit , dar nu pot porni motorul . Bateria e buna zic eu , are 1 an , zic asta pt. ca luminile la bord se aprind si faruri ,radioul de asemenea , ochiul bateriei este verde . Ce sa fac ? Am tot citit pe aici dar mai mult m-am zapacit . Sa caut pe cineva cu un tester sau un electrician auto ? Care este din zona Dej , poate imi recomanda pe cineva , eu chiar nu stiu pe nimeni . Multumesc anticipat .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

S-a rezolvat , sau cel putin asa se pare . Am fost la un tip , pe tester aparea defect " Releu pornire 15 " sau cam asa ceva , cred ca tin bine minte . L-a scos , a luat codul de pe el , maine il comanda si-l pune pe masina . Sper ca totul va fi ok . Pret : 50 lei testerul , aprox. 30-40 lei releul .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fir-ar sa fie ! Iar nu a pornit , de fapt nici nu am apucat sa schimb releul . Dimineata a trebuit sa dau cateva sprituri si abia abia a luat-o . M-am dus iar la tester la omul respectiv , acum ii da defect " senzor de turatie arbore cotit " . Pret 170 lei ceva englezesc , 300 lei unul Hela parca , zice el original , ambele au 1,5 ani garantie . ANUL TRECUT pe vremea asta am avut aceeasi problema , se tura masina singura , i-a dat aceeasi eroare , " senzor de turatie " , am cumparat unul nou tot cu 170 lei , nu am mai avut probleme , insa nu mai am factura pentru garantie , ca avea si ala garantie 1,5 ani . In plus am uitat sa spun , masina nu mai are zvac ca inainte , parca se ineaca cand accelerez , s-a aprins la bord martorul EPC , despre care omul zice ca este tot din cauza senzorului . Acum masina a ramas la garajul respectiv , nu a mai pornit deloc , pana maine cand vine senzorul . Voi ce parere aveti ? O vorba , un sfat orice este binevenit . Multumesc anticipat .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu zic sa iti iei unul original... 

Si sa cureti cu spray contact mufa unde intra.

 

Sa ne tii la curent!

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

L-am schimbat , masina merge ok , desi am mers doar cativa km . L-am pus pe cel ieftin ... sper sa nu am prb. , cel putin 1,5 ani .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 years later...

salut , recent am desfacut motorul complect ,am schimbat discul de ambreiaj , garnitura chiulasa , curele ,pompa apa , filtrele uleiul etc, motorul a fost jos o perioada de timp pana caroseria a venit de la un tinichigiu, azi am incercat sa o pornesc si surpriza , electromotorul imi invarte , se aude cand cupleaza bendixul , imi invarte foarte foarte putin volant circa 20cm dar nu vrea sa porneasca , ce ar putea sa aiba , am verificat curentul din baterie , bateria este buna , am si luat alta baterie dupa alta masina si tot asa face , pompa de benzina imi duce benzina la injector , ce ar putea sa fie ?

 

mentionez e golf 3 1.8 gt abs-adz

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

...imi invarte foarte foarte putin volant circa 20cm...

 

Distributia e pusa bine? Inainte de a da la automat ai invartit cu o cheie vilbrochenul sa vezi daca totul este Ok?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ionel.d.2007 am invartit 2 rotatii si imi pica distributia pe semne si se invarte ca daca nu s-ar invarti probabil se rupea curea ...si unde as mai putea incerca sa ma uit dupa ce ii fac volant ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca nu ai invartit vilbrochenul si axele cu came cat timp cureaua de la distributie a fost data jos si daca ai respectat procedura corecta (in special pct.5):Distributie Golf 1,8 ADZ.pdf atunci distributia este Ok.

Inca cateva documente utile (ELSA):Demontare&montare curea distributie Golf 1,8 ADZ.pdf;Instalare distribuitor Golf 1,8 ADZ.pdf;Verificare&corectare avans aprindere Golf 1,8 ADZ.pdf;589178.xml_xsl=2.pdf si Servisare ambreiaj Golf 1,8 ADZ.pdf

Modificat de ionel.d.2007
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am rezolvat :) mufa de la injector era inversata cu cea de la motorasul pas cu pas , si am omis cu 2 catei centrarea delcoului :) masina a pornit astazi ireprosabil de bine :) multumesc celor care mi-au raspuns :X

Modificat de bobo05
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

prieteni am o intrebare legata de masina unui prieten , are tot golf 3 numai ca nustie cum sa procedeze la delcou si fulia de la pompa de ulei .... pe plasticul de la aparatoarea de la curea pe interior are o sageata ..... fulia are un semn cu o dunga gen I , un punct si pozitie ot nu exista .... cum il ajut sa isi puna delcoul la punct fulia trebuie sa coincida si cu fulia de la vilbrochen so cu semnul in forma de I la capacul de plastic ? sau cum ? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

...are tot golf 3 ...

mai multe date/informatii se poate? an fabricatie, cod motor, putere,... Ce s-a intamplat? a vrut sa schimbe distributia si nu stie sa o mai puna la punct?...

P.S.

Sa Inteleg ca documentele din postul anterior, nu i-au fost de ajutor?

Modificat de ionel.d.2007
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am rezolvat cu masina lui e ok e ala de 75 cai gl 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poi daca ai rezolvat,,explica-ne si noua ca poate ne lovim de aceeasi problema si sa stim cum ai rezolvat tu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

el in loc de ot avea 2 puncte in fulie si intre puncte avea un dinte am aliniat acele puncte sa coincida cu sageata dupa capacul de interior al curelei ,si in  parte opusa avea un punct , care trebuie sa coincida cu linia dupa fulia vibrochenului am montat cureaua de distributie , si i-am dat cheie si totul a mers ok , si mentionez ca el avea fisele de bujii in delcou fix invers pozitionate si implicit delcoul era cu 180 grade intors :) , am decis sa schimbam delcoul si sa vedem daca merge asa .... si a mers la sfert de cheie 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Punctuatia ar fi binevenita.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!