Jump to content

Aburire faruri


Circoloco
 Share

Postare recomandată

Faptul ca se permite o aburire, considerata acceptabila inclusiv la faruri cu xenon mi se pare deranjant. Din pacate povestea mea cu halogenele vad ca se confirma si la tine cu xenon-ul, aburire in norme :(

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu zic ca aveam mai bine de jumatate de far aburit, asa ca o asa astept ploile si zapezile. Cum spunea Lucian.1950 pe pagina anterioara, am toata iarna inainte sa-i bat la cap. Cu atat mai mult daca acea aburire va ingheta pe dinauntru :D

Mi s-a explicat cum au ele gaurelele de ventilatie etc. Stiam deja toate astea si nu l-am lasat sa termine pentru ca rolul aerisirilor este sa previna nu sa permita patrunderea de umezeala etc. Mai ales ca la motor nu prea este umezeala cand este cald (zic si eu). Dar daca pui niste apa pe el, poti sa faci sauna.

La urmatoarea vizita o sa-l intreb pe cel cu care am vorbit ce masina are si daca i se aburesc. La Bora mea din 2001 nu se abureau.

Modificat de Circoloco
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am fost la PBA pentru ca dupa cum spuneam, tot trebuia sa ajung la ei. Dupa o discutie pe baza pozelor postate si aici a ramas sa ma duc o data cand sunt aburite. Conform "indicatiilor" de la fabrica, aburirea de 1-2 degete de la marginea inferioara s-ar accepta. Cand farul este aburit in proportie de aprox. 50% (cum am patit-o eu pe ploaie) se demonteaza farurile, se baga la cuptor (pentru uscare, nicidecum dezasamblare si lipire). Daca au condens (picaturi) pe dinauntru care persista, atunci se ajunge direct la inlocuire.

Probabil o sa se abureasca, o sa ma duc cu ele si o sa le bage la cuptor. Cam atat pana acum :D

asta ca le permitem noi.... pai aburirea o sa deterioreze, in timp oglinda, etc...

da, bagi doua seringi de apa in ele, sa vedem ce zic atunci..... asteapta sa apara mormoloci ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Am urmarit in continuare fenomenul

Cand este frig si atat, nu se aburesc. Cand este ploaie sau zapda, se aburesc in continuare precum in pozele din primul post. Ba mai mult, proiectoarele pentru ceata se aburesc si ele in aceeasi masura . Dar este imbucurator ca isi revin foarte repede, fara sa ramana urme pe interior. Am lasat-o 25 min. intr-o parcare subterana de mall (pana mi-am facut treaba) si a fost de ajuns ca farurile sa revina la normal.

Inclusiv la un Tiguan 2012 tot cu faruri bi-xenon DRL Led, lucrurile se desfasoara la fel.

Concluize: si daca le-ar schimba, tot asa o sa faca si celelalte. N-as pune-o pe seama unei hibe a acestui model de far. Am vazut ca fenomenul apare si la alte masini de marci diferite ( inclusiv S class). Varianta cu infundarea aerisirilor nu o vad valabila la doua masini noi. Mai ales ca isi revin la normal destul de repede, semn ca aerisirile isi fac treaba. Pacat ca nu isi fac treaba in sensul de a preveni

Modificat de Circoloco
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa e, desi cu proiectoarele nu am avut inca probleme.

Am pus un document aici referitor la aburire.

Singura mea intrebare ar fi de ce nu face la toate daca e normal? Culmea ca face mai mult la cele noi. La un Passat b5.5 din 2004 cu bi-xenon oem nu am observat probleme si nici la un A4 b8 din 2009.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Razvan: Ti se aburesc in conditiile descrise cand mergi pe faza scurta sau se intampla si cu drl-urile?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pacat ca ati ajuns sa va resemnati cu acest viciu. NU ESTE NORMAL sa se abureasca. Ati platit o caruta de bani pe masini noi cu garantie!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu DRL nu am sesizat zone aburite. Doar cand este faza scurta aprinsa.

iepumare da-ne o solutie. Inlocuirea nu este una dintre ele. La fel o sa se intample si cu urmatoarea pereche.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La fel patesc si eu, ma rog daca merg cu pozitia vs faza scurta :D

Sincer daca te deranjeaza problema si te poti lipsi de masina poate ar merita incercat.

Eu nu cred sau mai bine zis sper ca face chiar la toate. Ar fi prea de tot :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu DRL nu am sesizat zone aburite. Doar cand este faza scurta aprinsa.

iepumare da-ne o solutie. Inlocuirea nu este una dintre ele. La fel o sa se intample si cu urmatoarea pereche.

Sincer imi pare rau dar nu am o solutie salvatoare. Insa ce se poate face este sa trimiteti in perioada de garantie cat mai mult sesizari, plangeri,etc catre PORO pentru a evita unele reparatii din propriul buzunar dupa iesirea din garantie, in caz ca problemele se agraveaza. Va tin pumnii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In seara asta am vazut un A6, "ultima bucata" cum s-ar spune, cu farurile (xenon, drl etc.) aburite.

Tot in seara asta cu temperaturi negative, nu a plouat si am mers cu ele aprinse foarte mult. Nici o urma de aburire...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si la mine la A3 cu bixenon se abureau vreo 2-3 cm. la baza, insa dupa max. 1 zi disparea. Nu mi-am facut niciodata probleme de ce sau cum, pe principiul "if it ain't broken, don't fix it" :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Si la frumusetea aceasta mai tanara si mai scumpa i se aburesc farurile. Deci e normal :)))).

post-16307-13599284622885_thumb.jpg

post-16307-13599284738263_thumb.jpg

post-16307-13599284855422_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca tot se apropie vara, lasati-le intr-o noapta calduroasa fara capacele din spate si dupa nu o sa mai aveti probleme. Si la mine se abureau si dupa ce le-am lasat o noapte fara capacele, am scapat de problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut, ca sa nu deschid un topic nou si inutil imi permit sa postez aici chiar daca polo meu e ceva mai batranel, dar problema mea este asemanatoare cu a voastra si anume de vreo luna incoace a inceput sa mi se abureasca destul de tare semnalizarea de la un far. Am dat-o jos, uscat perfect , izolat cu zilicon totul in zadar, dupa 2-3 zile era aburit la fel ca inainte.

De la ce naiba se intampla chestia asta si cum scap de acest fenomen ca nu vreau sa mi se duca oglinda dintr-un motiv atat de stupid ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Aurelian 6n2 Inseamna ca undeva nu este etans. SAU ai facut reparatia in casa la cald, a intrat aer cald in far si cand a dat de frig, a facut condens. Asteapta caldura si repeta operatiunea afara. Vezi cum aplici siliconul ca sa fie bine pus...

Modificat de Circoloco
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc de raspuns. Asa este, operatiunea am facut-o in casa, o sa astept caldura ca sa pot lucra afara.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 7 months later...

Intreb aici, desi e doar tangential in legatura cu subiectul: cat e de complicat sa schimbi un bec H7 pe Polo? In sensul ca, bun, trebuie demontat farul, insa exact asta ma intereseaza: e greu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu, 2 suruburi si o mufa. In 5 min le dai pe ambele jos.

In partea de sus sunt cele doua suruburi torx iar in partea de jos se tine in ceva cleme/urechiuse. Daca ai cartea masinii, iti explica acolo exact ce sa faci si ai si poze.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Extra! Chiar de la tine nadajduiam un raspuns :)

Am mai citit pe net cum ca ar fi descrisa operatiunea in cartea masinii, da' aia e... in masina :) si masina e afara. Oricum, am fost inspirat cand mi-am luat surubelnita electrica cu acumulatori si biti Metabo, asa ca o sa ma folosesc de ei :) Din ce-am citit pe net, review-urile la Osram Night Breaker Plus ar fi nune si in plus, nici n-au fost scumpe (ca. 60 lei) asa ca o sa le inlocuiesc pe ambele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi ca ai surubelnita torx potrivita in trusa masinii (la roata de rezerva). Dupa ce desfaci suruburile, trebuie sa apesi usor pe far si sa-l tragi spre tine. Prima data va iesi extrem de greu si exista sanse sa julesti un pic bara, partea de sub far. Nu o sa fie chiar vizibil dupa ce pui farul la loc, dar iti spun ca este o posibilitate. Clemele daca se rup, nu sunt scumpe. Maxim 10 lei una (eu parca am dat 6 lei) , doar ca sunt greu de schimbat :D

 

Iti propun sa impingi usor si din spatele farului, dar si de pe lateral.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O sa pun scoci de hartie, ca am de-ala lat.

 

LE: apropo: cand mi s-a ars becul, nu s-a aprins in bord niciun martor de avertizare. WTF? :huh: eu stiam ca Polo-urile au un soi de downgraded warning, in sensul ca nu-ti zic CE e ars, doar ca E ars, insa se pare ca nu e cazul.

Bine, nu-i crima, ca pe mine oricum ma racaie la creier orice chestie aprinsa in bord, daca e galbena sau rosie, da' asa, FMOI.

Modificat de Vizitator
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Na hai c-am reusit (multzam, Sorin). A fost ceva mai complicat decat la Golf (5, la astea noi nu stiu daca a ramas la fel de usor); am lipit scoci de-ala de hartie pe bara, am desfacut suruburile, am tras farul afara (aici a fost nitel mai complicat, ca mi-a fost frica sa nu rup ceva), am decuplat mufa si cand farul era complet scos, am desfacut capacul de etansare si am inlocuit becul. Easy!

M-a ajutat faptul ca am avut o surubelnita electrica si o cutie cu biti, insa categoric se poate si ne-mecanizat.

Ca timp de lucru, cam 15 minute cu demontat/inlocuit/montat ambele faruri.

 

Sunt curios cat de bune or fi Osramurile astea Night Breaker Plus; maine dimineata la 05:30 vad eu ce-i de capul lor...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!