Jump to content

Aburire faruri


Circoloco
 Share

Postare recomandată

Pentru ca trec prin aceasta problema m-am gandit sa deschid un topic aici, poate se mai confrunta cineva cu ea. Sau poate cineva a patit-o deja si a rezolvat-o, chiar si la faruri cu halogen.

Masina mea este in garantie asa ca voi apela la ea si va tin la curent cum decurg lucrurile. Telefonic mi-au spus ca se baga la cuptor (asta nu stu sigur daca inseamna dezlipit si relipit geamul sau doar uscarea vaporilor de apa din interior) si daca nu da rezultate se inlocuiesc.

Cam asa se prezinta farurile pe vreme uscata, umezeala in atmosfera si 15 Grade Celsius. Pe ploaie si mers cu farurile aprinse aproximativ 40min., aburirea era mult mai avansata si densa.

post-16307-0-27609200-1352117865_thumb.j

post-16307-0-23987400-1352117874_thumb.j

post-16307-0-78652100-1352117876_thumb.j

Modificat de Circoloco
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cred ca doar incearca sa le usuce....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masina mea din semnatura, faruri bixenon Valeo.. 2 ani cat a fost in garantie, nici o problema. Imediat dupa ce s-a terminat garantia au inceput sa abureasca. Unul mai tare, unul mai putin. S-a intamplat sa si inghete in far condesul.. S-a stricat si un balast, poate a avut vreo legatura. Ideea e ca le-am dat jos si au fost uscate, curatate si lipite jur imprejur cu ceva mastic negru. De atunci nu mai am nici o problema, doar ca arata urat cu capota deschisa, se vede masticul.. Daca era in garantie sigur ma razboiam cu ei dar asa nu am vrut sa dau 1000 euro pe 2 faruri.. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

clar ca nu ai de ce sa platesti atat, doar pentru ca se aburesc - le faci - problema se schimba, cand masina este in garantie....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa am procedat si eu la farurile de Bora pe care le tot desfaceam si nu erau probleme. Totusi mi-e greu sa cred ca o sa incerce prima data sa le faca bucati si apoi sa le relipeasca. Inclin sa cred ca le vor usca si poate o sa adauge mastic de jur imprejurul geamului. Daca nu o sa se vada, accept manopera. Daca se vede nu voi accepta. Inca nu imi da mana sa dau folia de protectie jos de pe ele pentru ca nu stiu exact daca introduc farul intr-un cuptor (sanse sa se topeasca folia si sa afecteze geamul) sau folosesc un feon de aer cald.

Maine trebuie sa ajung la ei tot pentru garantie dar cu alta masina. O sa cer explicatii in detaliu care sunt pasii de solutionare. Oricum masina sigur va trebui sa ramana la ei minim o zi. Demontat, montat etc.

Modificat de Circoloco
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Garantie=aducerea la conformitate a produsului fara nici un cost suplimentar din partea cumparatorului.

E normal ca prima oara sa "incerce" ei sa le aduca la conformitate...sincer, sper sa nu poata si sa ti le schimbe cu altele noi care sa nu mai aiba aceeasi problema :icon_cheesygrin:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ideea este ca ai toata iarna inainte si pina nu dispare fenomenul complet sa nu-i slabesti . Ca etanseaza sau ca schimba... nu are importanta, sa nu mai apara urma de condens in far ca asa este normal.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa am gandit si eu. Sa-l faca daca pot, numai sa nu se vada. Adica manjit cu mastic si alte urme de la manopera. Daca nu mi le dau cum le-am adus dar fara sa se abureasca, sa treaca la planul B- inlocuirea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La polo-ul din familie la fel am patit. M-am dus la Cardinal motors(masina fiind in garantie) si mi s-a spus ca nu se inlocuiesc,ca ar fi normal pt ca au plastic in loc de sticla.Ideea e ca aveam o cantitate destul de mare de apa,nu cateva broboane.Mi s-a parut ciudat pt ca la toyota tatalui meu s-au schimbat imediat,tot condensul fiind de vina.Nu vreau sa fiu rautacios cand afirm ca dealerii vw sunt lapte si miere pana cumperi ceva de la ei(pana-si vad interesul),apoi isi pun palma la cur.

Un remediu am gasit eu,am pus cateva pungute de silica gel(cele care se pun jante,partofi etc) .

Modificat de TIBI_84
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

din ciclul "intrebuintari pentru silica gel" ... nu cred ca Circo a dat 20.000 euro ca sa afle la ce mai e util silica gel-ul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Consilierul de la PBA la care am mai apelat in trecut, la telefon mi-a zis din prima. Le bagam la cuptor si daca revine problema le inlocuim. O sa am grija sa ii amintesc de inlocuire desi eu zic ca este cu capul pe umeri fata de altii cu care am mai avut contact.

Si 5000E daca era. Garantia e garantie la orice produs si trebuie respectata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mie mi se mai intampla dupa ce spal masina sa se abureasca proiectoarele de ceata....dar isi revin imediat cat timp o sterg !

Modificat de nickelby
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Probabil ca si la mine, este o zona unde nu este etans adezivul dintre geam si carcasa farului/proiectorului. La mine persista cateva ore dupa ce opresc masina. Daca nu ma vor crede dupa poze la prima ploaie (stau aproape de ei) le fac o vizita.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

scoate capacul din spatele farului si becul de la faza lunga ca pe scurta ai lupa,...si las-o asa peste noapte si vei vedea ca dispare, daca ai garaj si o bagi in garaj este si mai bine.

Modificat de blind
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mie mi-e teama ca e boala VW. Eu asa am patit la CC, cand am pus faruri cu xenon. Kirkus stie ce paranoia facusem. Farurile erau SH, si am zis ca or fi sparte. M-au turbat in asa hal incat am cumparat alte 2 faruri NOI. Guess what? Patesc exact ca tine, si doar in sezonul rece. Vara e ok. Pur si simplu nu gasesc explicatie, decat ca nu sunt perfect etanse din fabricatie. Eu m-am resemnat... :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Circoloco , cel mai bine ii faci o baie la masinuta cu apa fiarta,calda....si insisti pe zona farurilor cand o speli,si daca s-au aburit decat fugi repede la reprezentanta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aceasi problema am si eu la xenoane. Am vb anul trecut cu un baiat de la midocar si spunea ca daca este 1 cm in partea inferioara, ar fi normal ca farul nu este etans si trebuie sa se aeriseasca. Sincer sa fiu nu am mai dat prea multa atentie "problemei" dar as fi curios sa aflu mai multe.

Mentionez ca masina a fost noua iar farurile nu au fost inlocuite.

Bafta multa!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am avut niste faruri depo cu aceeiasi problema si era de la capacul din spate nu etansa cum trebuie. Solutia: un strat de banda adeziva( am facut ca un fel de garnitura) si strans capacul peste.

Modificat de piny
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aerisirea nu se face prin fata pe la imbinarea geam-carcasa far, se face prin 2 gaurele. Aceste gaurele sunt pe partea din spate-jos si acoperite cu niste furtunase in L pe psot de dop, ca sa nu permita intrarea mizeriei. Tocmai deasta sunt facute ca sa fie aerisite, adica sa impiedice condensul.

Cei care stau la bloc stiu ca daca usuca rufe in casa apare condens la geamuri. Ai deschis geamul => a iesit umezeala.

Modificat de Circoloco
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine am rezolvat problema cu un feon si ceva rabdare...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Timp de 4 ani cat e garantia, sa-l bage ei :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pe 30 noiembrie ma programez la Pbn pentru farurile cu mini-fisuri de la fasciculul luminos, pana atunci, nu mai este nimeni cu asemenea fisuri pe faruri ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

polotsi, se pare ca problema este doar la polo-urile din prima generatie. Dupa cum spuneam, si al eu e facut in 2009 si am de asemenea probleme si cu aburit-ul, dar si cu calitatea plasticului. Eu nu am fisuri, ci mi s-a matuit unde bate fascicolul luminos..dar eu nu mai am garantie, asa ca nu-mi ramane decat sa le schimb pe banii mei, ceea ce n-o voi face deocamdata. Astept sa se extinda si apoi..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am fost la PBA pentru ca dupa cum spuneam, tot trebuia sa ajung la ei. Dupa o discutie pe baza pozelor postate si aici a ramas sa ma duc o data cand sunt aburite. Conform "indicatiilor" de la fabrica, aburirea de 1-2 degete de la marginea inferioara s-ar accepta. Cand farul este aburit in proportie de aprox. 50% (cum am patit-o eu pe ploaie) se demonteaza farurile, se baga la cuptor (pentru uscare, nicidecum dezasamblare si lipire). Daca au condens (picaturi) pe dinauntru care persista, atunci se ajunge direct la inlocuire.

Probabil o sa se abureasca, o sa ma duc cu ele si o sa le bage la cuptor. Cam atat pana acum :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!