Jump to content
Sign in to follow this  
maxu

probleme standheizung, sau nu ?

Recommended Posts

maxu

Din nou am nevoie de ajutorul vostru... am la masina aceasta dotare buclucasa - standheizung/standluftung, si care face cam asa:

1. Din cate am inteles standluftung este ventilarea masinii pt o perioada de timp setata dupa ce ai oprit motorul - aia functioneaza de fiecare data.

2. Cand programez standheizungu' de la timer, setez data ora, se aprind beculetzele pe bord, totu ok pana aici; cand sa porneasca se aude ceva cum ca ar incerca, da se lasa paguba dupa cateva secunde. La tester la un prieten mi-a dat ca totu e ok. :huh:

Am citit un manual de la Skoda Octavia 2 in romana si acolo la standheizug zicea ca dupa ce il programezi, daca nu mergi in nu stiu ce meniu sa mai dai odata ok nu iti porneste; la mine nu am gasit alt meniu.

Nus ce sa fac, dotarea asta a fost una din cauzele pt care mi-am luat masina asta, tinand cont de vremea de la noi - si cu tot cu dotare imi sparg dintii in fiecare dimineatza. Astept, nerabdator, sugestii... :huh:

Share this post


Link to post
Share on other sites
oaspetele

dupa cum spuneam, copiaza partea cu standheizungul si lasa- la mine la farmacie.

poate am timp in weekend sa imi arunc ochii.

pe de alta parte, poate ca un coleg care are respectiva dotare pe masina te poate ajuta ...

Share this post


Link to post
Share on other sites
maxu

ok, dar ma gandeam ca poate nu fac eu bine ceva si ma rodea :huh:

Share this post


Link to post
Share on other sites
LiviuS

Maxu, acel "standheizung" inteleg ca face doar ventilare.

Daca totusi te referi la sistemul de preincalzire a motorului si a habitaclului, acesta nu functioneaza in doua cazuri:

1. indicatorul de combustibil este "pe rosu"

2. in cazul in care acumulatorul masinii nu este incarcat cat trebuie pentru urmatorea pornire, asta la unele masini care au controlul nivelului tensiunii din acumulator.

Sper ca ti-am fost de ajutor, daca nu, astept si eu cu interes alte reply-uri.

Share this post


Link to post
Share on other sites
tzucul

Asa cum a scris si LiviuS,sirocoul asa ai zice mai pe romaneste nu porneste daca indicatorul de la motorina e pe rosu sau bateria nu are tensiunea la care porneste acel dispozitiv.

Share this post


Link to post
Share on other sites
maxu

Acul la motorina nu a fost pe rosu, nu-mi place mie sa-l vad acolo :) , iar bateria nu am verificat-o pt ca nu am avut probleme, dar o sa incerc sa o verific maine, tinand cont ca e bateria cu care a iesit masina din fabrica. Multumesc pt sfaturi, si am sa revin, sper cu rezolvarea.

Share this post


Link to post
Share on other sites
maxu

Verificat baterie - ok;

Verificat incarcare - 13,5 aprox ok;

Pus robot pornit baterie pe borne, programat standheizung, - la fel ca inainte, porneste un motoras, si dupa aprox 10-15 sec moare subit'

Azi voi incerca sa ajung din nou la tester sa mai verificam odata.

Rog, daca are cineva standheizung, sa-mi zica si mie cum se programeaza, poate nu apas eu butoanele in ordinea care trebuie :huh:

Share this post


Link to post
Share on other sites
s_c

Acest topic are oarece vechime, a.i. cred ca pot sa intreb si eu: pentru cei care n-au norocul/privilegiul sa vorbeasca limba germana, ce anume este acest "standheizung"?

Multumesc anticipat.

Share this post


Link to post
Share on other sites
tzucul

Standheizung este denumirea germana a unitatii de incalzire auxiliara a masinii,atat la motor cat si in interiorul masinii.Dispozitivul poate fii programat pentru a pornii sa zicem cu 20 minute (va incalzii apa din motor si interiorul masinii sau doar va incalzii interiorul masinii,in functie de model) sau pornit din telecomanda.El functioneaza pe motorina si curent.La noi i se spune "sirocou" .

Share this post


Link to post
Share on other sites
s_c

OK, am inteles, multumesc.

Share this post


Link to post
Share on other sites
maxu

GATAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

Am rezolvat standheizungu' si nu mai fac asa :D

Ce avea, trei erori, le-am sters, l-am programat si e ok. Ce e ciudat, cand am pus prima oara testeru, nu a dat nici o eroare; azi, dupa multe dezbateri, si nopti pierdute pe topicu asta, am plecat hotarat sa-l desfacem bucati (eu, nasu, si doi prieteni), inarmati pana in dinti: tester, aparate de masura, hala, scule, etc. L-am programat, nu a vrut sa o ia, am pus testeru, si, surpriza - trei erori, doua de la bujie, si una de la pompa de recirculare; le-am sters si gataaaaaa meeeeereeeee.

Alta problema, se pare ca ar fi trebuit sa am si telecomanda la el.... nu sunt sigur, stie cineva ceva ?

Oricum o sa sun in germania la aia de unde am luat-o sa vad daca nu o au ca amitire de la mine :D

Dar oricum, de acum inainte in diminetile reci, o sa fiu :17:

Share this post


Link to post
Share on other sites
maxu

O chestie misto de cand merge standheizungu'..... La pornire, cand e rece motoru, porneste automat, fara sa-l butonez eu sau sa-l pot opri, si in cateva minute baga aer cald in masina, care e o chestie care mie imi place la nebunie. La nasu-mio, el are un bmw, desi nu are standheizung, are o chestie asemanatoare, dar pe rezistenta electrica, ca m-am tot mirat cum de pornim masinile deodata si a lui baga calduraq inainte lu' a mea, dar acuma, nu ma mai mir.

E, inca o chestie, daca imi vedeti masina si e acoperita intr-un nor de fum, nu va speriati, nu sar in aer si nu iau foc, dar bujia de la standheizung e putin "deranjata", si pana o schimb nu face arderea completa numai cand vrea ia. :lol: Sa vezi ce fata au facut niste taximetristi cand eu imi programam jucareia si a inceput sa fumege (cam ca o raba, daca nu mai bine) si strigau arde si dadeau sa fuga, iar eu de dupa noru de fum.... fugiti ma ca pusca :) .

In rest numa bine de el, dimineata e caldut in masina, geamurile sunt dezghetate/dezaburite, usile se deschid usor, vecinii inca nu mi-au chemat pompierii mai mere inca pana vine bujia :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites
miriamtoyo
Sa vezi ce fata au facut niste taximetristi cand eu imi programam jucareia si a inceput sa fumege (cam ca o raba, daca nu mai bine) si strigau arde si dadeau sa fuga, iar eu de dupa noru de fum.... fugiti ma ca pusca :)

:) :lol: :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites
cipos

sunt si pasaturile echipate cu asa ceva?

si daca da unde e plasat?

Share this post


Link to post
Share on other sites
maxu
sunt si pasaturile echipate cu asa ceva?

si daca da unde e plasat?

a existat ca optional, dar nu stiu daca o sa gasesti vreun passat dotat cu asa ceva, ca optional avea un pret cam de 1500 euro, si in general cine si-a luat passat, nu si-a pus optinale asa scumpe. E foarte rar si pe audi.

Ah, era sa uit, nu demult am ajuns acasa de la montat bujia.... inghetat bocna, si ....:

Dupa ce am desfacut sirocoul, adica am desfacut jumate masina, l-am facut si pe ala bucati, nu eu bineinteles, gasim buba, ca nu era bujia; pe unde se facea "injectia" de motorina, era un felde regulator de presiune, pompa nu merge incontinuu asa ca are o membrana subtire de cauciuc care se umfla si apoi cand se desumfla impinge motorina pe teava injos mentinand un flux continuu de motorina. Respectiva membrana e ffff subtire si era fisurata, scapand motorina in spatele punctului de aprindere, iar cand se forma un nor de motorina lua foc, fara sa arda complet, si banuim ca de acolo erau valatucii de fum - SPER;

am decapsat membrana aia, am schimbat-o ramaneste cu ceva asemanator, si am trecut la pct 2 pe lista - schimbat cele 2 curele la alternator+claxon ca nu mere de la nunta, adeka de 4 luni, si cam tot de atunci era in porbagaj; so, gasit multe role cam intepenite, sau care icneau, sau asa ceva, le-am comandat, si ..... nema masina vreo trei zile, ca o ramas desfacuta la mecanic.

Va mai tin la curent dupa ce montez tot, inclusiv distributia, si sper sa functioneze tot ca la carte :offtopic:

P.S. Dupa schimb distributie, trebuie reglata pompa de injectie ?

Edited by maxu

Share this post


Link to post
Share on other sites
vioelectric

in vag-com -ul in romaneste (cumparat de la joco ) ii zice incalzire stationara in fereastra(18) :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites
maxu
in vag-com -ul in romaneste (cumparat de la joco ) ii zice incalzire stationara in fereastra(18) :P

Scuze ca te contrazic, ii zice sirocou sau sirocol, nu's exact, fiecare ii zice cum apuca.

Webasto e o firma producatoare de "sirocoale" si si eu credeam ca audi e echipata din fabrica cu webasto, dar, din nou surpriza, dupa ce l-am desfacut, scrie alt nume... Eberspaecher, concurenta cu webasto.

Aici gasesti niste info.

http://www.vintagebus.com/techinfo/eber/index.html

Share this post


Link to post
Share on other sites
Automotive Electronics
Scuze ca te contrazic, ii zice sirocou sau sirocol, nu's exact, fiecare ii zice cum apuca.

Webasto e o firma producatoare de "sirocoale" si si eu credeam ca audi e echipata din fabrica cu webasto, dar, din nou surpriza, dupa ce l-am desfacut, scrie alt nume... Eberspaecher, concurenta cu webasto.

Aici gasesti niste info.

http://www.vintagebus.com/techinfo/eber/index.html

La diagnoza ii zice 18 :P

Share this post


Link to post
Share on other sites
Catalin67
Alta problema, se pare ca ar fi trebuit sa am si telecomanda la el.... nu sunt sigur, stie cineva ceva ?

Oricum o sa sun in germania la aia de unde am luat-o sa vad daca nu o au ca amitire de la mine :D

Trebuie sa aibe si telecomanda, originala cu cercurile de Audi pe ea.

Share this post


Link to post
Share on other sites
maxu
Trebuie sa aibe si telecomanda, originala cu cercurile de Audi pe ea.

Mda e 6 mil lei vechi, si cum tocmai a trecut iarna.... astept sa apara la oferta :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
maxu

Alta problema, nu imi mai vede computeru sirocolul in meniu, deci nu il mai pot programa. De functionat functioneaza, pt ca se porneste atunci cand e rece motorul. Imi da o eroare - 1317 parca - cum ca nu ar comunica cu bordul. Aceeasi eroare mi-o da si daca testez clima. Nu pot sterge respectiva eroare...

Vreo idee, cineva, ceva pls ???

Share this post


Link to post
Share on other sites
maxu

Uitasem sa spun rezolvarea - era ars un procesor in unitatea de comanda si nu mai comunica cu bordul. Rezolvarea - alta unitate de comanda - cam 15 mil - care ma asteapta pe raft cuminte sa o schimb.

Share this post


Link to post
Share on other sites
maxu

Speram eu sa fie gata, dar nu a fos; asa ca, revin:

- am schimbat unitatea de comanda de la sirocol, si tot nu merea, nu puteam sterge eroarea respectiva;

- am ajuns la reprezentanta, unde a ramas masina vreo 3 zile pana i-au dat de cap..... si in sfarsit merge;

Problema banui ca a inceput de aici http://vwforum.ro/index.php?showto...hl=standheizung cand banuiesc ca mi-au recodat bordul cu un soft care nu stia optiune de standheizung. Oricum l-au dat jos, mi l-au mai curatat o data, mi l-au recodat ( aia cerusem si eu), dar cand nu ai toate datele problemei nu stii care e rezolvarea, nu ?? Oricum mersi la baietii de la Cj (Istvan si Feri), care au stat pana seara sa-i dea de cap.

Cost ??? - 950 lei - scumpa parcarea, nu-i la oferta :Driver: , dar ma bucur din nou de controlul asupra sirocolului :) .

Share this post


Link to post
Share on other sites
quattro

Apropos de telecomanda. Ar trebui sa ai undeva o antena-la mine e lipita de geamul spate dreapta. Intradevar cu telecomanda e mult mai bine, cel putin in cazul meu, nu plec in fiecare dimineata la aceasi ora...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Acest site folosește cookie-uri. Continuarea navigării reprezintă acceptul dvs. pentru această folosință. Pentru mai multe detalii privind gestionarea preferințelor privind cookie-uri, vedeți Politica de utillizare cookie-uri