Jump to content

Proceduri VAG COM la Golf IV si Bora


misulikkk
 Share

Postare recomandată

Saptamana trecuta am pus vcds-ul pe doua masini , un audi a3 din 2000 , in bord avea 225 de mii pe vcds mi-a aratat 450 de mii si un audi a4 din 2001 , in bord avea 186 de mii iar pe vcds mi-a aratat 310 mii .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La nici un Golf nu se pot vedea km reali. Am stat de vorba cu "n" specialisti care fac asta si nimeni nu mai poate vedea asta.

Ce arata VCDS-ul la Diesel-uri e o tampenie. Este exact cum ai sterge un numar memorat pe cartela SIM a telefonului si vrei sa incerci sa-l recuperezi :) Mai poate cineva sa faca asta ?

Apoi nu stiu ce sa zic colegu(legat de SIM se poate)

Eu pe g4 al meu batranu din 2001 dupa ce mi-am luat interfata am constatat ca sunt dati inapoi cu 70000

ei bine m-am jucat cu alta interfata tot a mea si zic hai sa-i mai dau si eu cu 10000

dupa care, neavand BC am pus cluster cu bc

Evident alte date

Vreau sa iti spun ca nu retinusem nr de km de pe vechiul IC si am bagat la plesneala un nr de km asa dupa ureche

Si acum ma duc cu IC la care am pus la plesneala nr de km dupa ureche si pun vagcomu si imi verific EDC15 si vad ca se inregistreaza in realitate nr real de km

Iar pe IC apar cei setati de mine+km facuti ulterior

Acuma ca se poate rescrie toate informatiile din EDC si tot ce inseamna memorii e altceva

Dar daca s-a lucrat doar la IC se vad km reali

toate cele bune

Modificat de joky
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

va rog sa nu o dati in offtopic, Zuckala , citeste prima pagina, ai acolo fisier atasat cu proceduri, de aia s-a deschis acest topic, Proceduri, nu pareri si alte subiecte contradictorii

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut,

de curand mi-am luat un golf 4 1.6 sr motor akl si mi s-a aprins in bord o eroare de la airbag.In prima faza am vrut sa merg la un tester dar am aflat ca ma costa in jur de 100-150 ron-depinde de mester si am gasit pe okazii interfata diagnoza vcds cu preturi de la 120ron.Este ceva de capul acestor interfete sau sunt niste abureli?

Modificat de daniel060288
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

tableflip.jpg

Hai sa pastram topicul asta pentru scopul stabilit!

Topicul despre interfete este aici.

Despre eroare airbag gasesti aici.

Extra: despre motorul akl gasesti aici.

Spor la citit!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut,

de curand mi-am luat un golf 4 1.6 sr motor akl si mi s-a aprins in bord o eroare de la airbag.In prima faza am vrut sa merg la un tester dar am aflat ca ma costa in jur de 100-150 ron-depinde de mester si am gasit pe okazii interfata diagnoza vcds cu preturi de la 120ron.Este ceva de capul acestor interfete sau sunt niste abureli?

Discutiile despre CLONE nu sunt permise pe acest forum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Atasez a doua serie de proceduri, cu multumiri domnului Florin :icon_cheesygrin:

codari vag com 2.doc

Modificat de misulikkk
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ciprian Ciobanu

O intrebare, domnilor : "semnalizare de confort (apesi 1 data usor semnalizarea si ea semnalizeaza de 3 ori)" - necesita modificare hardware? Stima!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La ale noastre,da!

Se instaleaza un modul (este diy pe forum si de vanzare pe ahwshop sau div locuri in tara)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

se poate activa la golf 4din 2001,am ceasuri immo3,la punerea contactuluo,acele,turometru,vitezometru,sa mearga pana la 260 max.viteza si sa revina la loc?am vazut lucru asta la un subaru si se vede misto.este la fae ca la testare ceasuri cu vag,numai ca merg si turometru si vitezometru in acelasi timp.numai bine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cred ca merge. Doar iluminare pe contact.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

staging -se numeste functia. ... si asa este, nu merge - cum nu merge nici la Golf 5, Passat B6 - adica, masini de generatie mai noua.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Voi descrie aici procedura de resetare a intervalului de service cu ajutorul VAG-COM 311.2 pentru cei care fac schimbul de ulei la 10.000 Km si vor sa fie avertizati pe bord inainte cu 3000 km.

Inainte de asta vreau sa precizez ca in mod normal intervalul minim de service este de 15.000 Km. Nu se poate seta o valoare mai mica. Cu procedura care o voi prezenta in continuare vom pacali calculatorul ca am parcurs deja 5000 km din cei 15000. Deci calculatorul va sti ca mai avem de parcurs inca 10.000 km pana la urmatorul schimb si dupa 7000 km parcursi va afisa pe ecran mesajul SERVICE IN 3000, iar dupa fiecare 100 km parcursi va afisa 2900, 2800 pana la SERVICE NOW. In afara de Km parcursi mai putem seta si numarul de zile (de exemplu 365 de zile). Daca au trecut cele 365 de zile inainte sa se parcurga cei 10000 km pe afisaj o sa apara direct SERVICE NOW.

Metoda a fost testata de mine pe VW Bora din 2003, 1.9 TDI, motor ALH, pe un bord immo3 RB8, dar cred ca aceste setari se pot face pe majoritatea modelelor.

1. Se porneste VAG-COM

2. Se intra pe Modulul [17 - Instruments]

3. Se verifica valoarea de la Coding care este din 5 cifre

Penultima cifra are urmatoarea semnificatie:

xxx?x:

Service Intervals:

* 0 = fixed Service Intervals (PR-QG0) without Oil Level/Temperature Sensor

* 1 = flexible Service Intervals with Oil Level/Temperature Sensor (PR-QG1)

* 2 = fixed Service Intervals with Oil Level/Temperature Sensor (PR-QG2)

* 3 = without Service Intervals (USA/Canada)

In cazul meu am ales valoarea 2 - fixed Service Intervals with Oil Level/Temperature Sensor (PR-QG2)

La mine Valoarea de la Coding este 01122

Pentru a schimba codarea se intra la [Recode - 07] , scrieti undeva vechea codare in caz ca ceva nu va merge bine si schimbati penultima cifra in 2 dupa care dati [Do It!]

4. Intrati la [Adaptation - 10]

Ca regula generala, pentru a schimba o valoare procedati in felul urmator:

Alegeti canalul corespunzator "Channel Number"

[Read]

La "Stored Value" apare valoarea curenta pentru acel canal.

Introduceti la "New" noua valoare.

[Test]

[save]

5. Introduceti valorile urmatoare in canale exact in ordinea de mai jos

Canalul 02 - Valoarea 0 --> Resetarea intervalului de service

Canalul 42 - Valoarea 15 --> Valoarea minima intervalului de service x 1000 (15.000 Km)

Canalul 43 - Valoarea 15 --> Valoarea maxima a intervalului de service x 1000 (15.000 Km)

Canalul 44 - Valoarea 365 --> Valoarea maxima a urmatoarei inspectii in zile x 1 (365 zile)

Canalul 40 - Valoarea 50 --> Numarul de km parcursi de la ultima resetare x 100 (5.000 km)

Canalul 41 - Valoarea 0 --> Numarul de zile care au trecut de la ultima resetare x 1 ( 0 zile)

Daca modificarea o faceti dupa mai mult timp de la schimbarea uleiului trebuie sa tineti cont de urmatoarele:

- numarul de km parcursi de la ultimul schimb

- numarul de zile care au trecut de la ultimul schimb

Exemplu: Vreau sa fac modificarea si am parcurs deja 4800 km de la ultimul schimb si au trecut 2 luni

4800 : 100 = 48. Tinand cont si de cei 5000 km cu care am pacalit calculatorul, valoarea care trebuie introdusa este 50+48=98

Deci voi introduce la Canalul 40 valoarea 98, iar pe Canalul 41 valoarea 60 (60 de zile)

Daca introduceti pe canalul 40 o valoare mai mare de 120 (12.000 km parcursi) - de exemplu 135 - pe bord o sa apara mesajul SERVICE IN 3000 si nu SERVICE IN 1500 cu ar fi normal.

La penultimul schimb de ulei am folosit valorile de mai sus si mi-a aparut pe bord SERVICE NOW dupa 1 an, pentru ca n-am apucat sa parcurg 10.000 km intr-un an de zile. La ultimul schimb de ulei am pus pe canalul 44 valoarea 730 (2 ani) si acum mi-a aparut pe ecran SERVICE IN 3000 si a inceput sa scada. Astazi mi-a aparut SERVICE IN 2300.

In momentul in care pe afisaj apare SERVICE NOW pe Canalul 02 apare valoarea 01 in loc de 00. Prin procedura de resetare efectuata din cheia de contact si butoanele de pe bord, pe canalul 02 se reinitializeaza valoarea 00, moment in care canalele 42, 43, 44 sunt resetate la valorile implicite, respectiv la 15.000 km si 365 zile, iar canalele 40, 41 sunt puse pe 0.

P.S. Am incercat si varianta de coding 01102 (0 = fixed Service Intervals (PR-QG0) without Oil Level/Temperature Sensor). In aceasta situatie Canalul 42 devine inactiv, iar pe canalul 43 se poate seta valoarea 10 (10.000 Km). Dar mi-a aparut o eroare pe modulul 01-Engine si anume:


Address 01 -------------------------------------------------------
Controller: 038 906 012 FA
Component: 1,9l EDC 0000SG 3349
Coding: 00002
Shop #: WSC 01266
WVWZZZ1JZ3W567196 VWZ6Z0C0012471
1 Fault Found:
18062 - Please check DTC Memory of Instrument Cluster
P1654 - 35-10 - - - Intermittent
Readiness: N/A

Desi am sters eroarea mi-a aparut de fiecare data. Am descoperit ulterior ca este de la codarea bordului. Dupa ce am pus inapoi codarea 01122 nu mi-a mai aparut aceasta eroare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

staging -se numeste functia. ... si asa este, nu merge - cum nu merge nici la Golf 5, Passat B6 - adica, masini de generatie mai noua.

deoarece sunt ceasuri de CC-u. Asa vin de fabrica - si se poate accesa campul de staging la ele, cu VCDS-ul.

La B6, cluster alb - chiar daca e identic cu cel de CC - nu ma refer la cel Premium-color - din link-ul pus de tine - tot nu merge..... la CC, merge. Au alte soft-uri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cudritescuvictor

intrucat sunt cam liber la munca si am dezvoltat un interes deosebit fata de aceste setari sau proceduri cum s-or numi ele ... am centralizat intr-un fisier, mai pe intelesul tuturor, ceea ce am reusit eu sa gasesc.

in acest fisier sunt si cele doua anexe puse de userul misulikkk ( proceduri vag com editate.doc si codari vag com 2.doc) mai cosmeticizate putin.

as dori ca acest lucru sa fie preluat de toti cei care sunt "doctori" in asa ceva si sa ne mai invete si pe noi, astia mai incepatori, unele secrete si cum se fac unele chestii.

oricum multumesc tuturor celor cu initiativa, spre exemplu misulikkk, florin, kitaro si altii...

pe masura ce voi mai gasi descrise proceduri voi actualiza fisierul. la denumirea lui voi pune si data pentru a se putea evidentia.

intrucat fisierul are 9MB si nu am stiut sau gasit unde sa incarg acest fisier va rog sa-l descarcati de aici. Linck-ul e valabil cred 7 zile. daca are cineva o sugestie cu privire unde pute sa-l incarcam fara a fi limitati de timp ... va rog...

http://dl.transfer.r...6452faa70a5.zip

numai bine tuturor !!

Modificat de cudritescuvictor
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am convertit fisierul doc in PDF si dimensiunea s-a transformat din 9MB in 1,23 MB. S-au pastrat si linkurile din cuprins.

Proceduri Vag - Com 18.01.2013.pdf

Pe aceasta cale rog un moderator sa puna fisierul in primul post.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cudritescuvictor

buna idee Kitaro!!

mi-e nu mi-a venit in cap. :banghead:

sunt curios daca putem sa dezvoltam acest topic

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

acum ma zbat de o luna sa inteleg un lucru,vreau sa iau vagcom ce as putea sa activez cu el?sunt vagcom.cablu kkl si vagtech parca,poate pune cineva ce pot activa cu fiecare in parte?sa stiu macar ce sa aleg,multumesc colegilor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

alege-le pe amandoua. mai mult ca sigur nu vei cumpara interfata originala asa ca iesi destul de ieftin cu ambele cabluri (200 lei)

te-ai zbatut o luna si nu ai aflat ce activezi cu vagcom / kkl ?

mai bine frunzareai forumul...sunt discutii pe tema asta.

vad ca ai golf 4, poti activa inchiderea/deschiderea geamurilor cu kkl, in functie de ce modul confort ai. in rest, citeste mai sus despre functii cu vag com

Modificat de Muale
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am frunzarit forumu MUALE ,vreau sa activez range si iluminarea acelor la punerea contactului,acum care mere kkl sau vagcom:Psau cred ca o sa caut un coleg sa activeze :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

=))))))))Al Bundy tare fara asta dar lista cu membri care pot activa unde o pot gasi.ms

Modificat de katut
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan pinned this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!