Jump to content

Sfat cumparare Octavia 2 SH - pareri tehnice la obiect


sorin_balan
 Share

Postare recomandată

N-am apucat inca sa pun un VAG COM pe ea. Ma voi duce in seara asta.

Pedalele si schimbatorul arata ok. Tapiteria nu are urme avansate de uzura dar asta nu e un criteriu pentru ca sigur a avut huse. Materialul de pe cotiera din nou arata ok.

Volanul e uzat in partea de sus dar dupa cum bine stim asta nu e un criteriu eliminatoriu la O2.

SIngurul lucru care m-ar indemna sa cred ca sunt manariti km este "uzura" vopselei. Si asta s-ar putea explica insa daca masina a fost spalata prost.

Sunt atat de insistent pentru ca-mi va da tata cu ea in cap daca o sa aibe probleme grave cu ea la putin timp de la cumparare (doar eu m-am ocupat de verificari si eu am si gasit-o si i-am recomandat-o). :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masina are 179.000 km pe vag-com fata de cei 121.000 indicati pe bord...

Logurile le va verifica cineva care se ocupa de resoftari. Le-as pune si pe forum dar nu le am deocamdata fiind facute pe laptop-ul unui prieten (al meu nu mai are baterie).

Eroarea la PTC e cu defective deci cred ca trebuie schimbat.

Am gasit si pe cineva in sistem sa-mi verifice maine VIN-ul sa vad pana cand s-au facut reviziile la reprezentanta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci ~58.000 dat inapoi.

Era ciudat sa se defecteze turbina asa devreme si ambreiajul sa nu fie schimbat.

Mai multi colegi de forum m-au intrebat pe PM cum se citeste nr. de scrieri pe ECU, astfel am cautat astazi cu VCDS-ul meu pentru a putea da indicatii si raspunsul este in Advanced ID in Engine.

Cand aveam VAG 908 parca era altfel scris acolo...oricum...aveti PrtScr cu VCDS de la o masina din 2008.

post-68691-0-66818300-1350939779_thumb.j

Modificat de Dolfin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca incerci sa le stergi, astea raman ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cateva erori??? Pai le are aproape pe toate :))

Deja se aduna prea multe, cu noutatile astea aduse in discutie si eu i-as da pas. Daca puteai trai cu incalzirea suplimentara defecta, cu problemele la senzorii de abs, imobilizator si altele devine deja complicata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

banuiesc pompa, cablaj, etc.... nu se poate ca toti senzorii, sa prezinte aceelasi defect.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

N-am vrut sa le sterg pentru ca poate vrea altcineva sa o cumpere si are inspiratia sa puna un vag com pe ea.

Astept sa vad ce scrie in istoric mai mult de curiozitate sa vad daca au fost schimbate ambreiajul si volantul la reprezentanta (avand in vedere faptul ca nu patineaza si nu trepideaza deloc).

Mi se pare sincer mult 180.000 km pentru pretul cerut avand in vedere faptul ca mai necesita investitii care pot fi destul de costisitoare.

Modificat de sorin_balan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa ne spui si noua istoricul si decodarea dupa VIN, la ce dealer a fost vanduta, cand, etc.

Trebuie sa remarc ca vanzatorul a fost destul de in regula daca te-a lasat sa faci toate acele teste, sa pui VAG-ul, poate nici el nu stia ce a luat la revanzare...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E adevarat ca a fost de acord cu orice test... Ma indoiesc totusi ca nu stia ce vinde :)

Am vorbit astazi cu el si mi-a zis ca a sters erorile de ABS si ca nu au mai aparut. A zis ca e posibil sa fi aparut in urma testului pe role la Autovit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este adevarat ca testul de la Autotest2000 scoate untul din motor/cutie/tren rulare, dar l-a acceptat.

Daca au aparut dupa test si ABS este in regula inseamna ca franarea nu se face in mod egal pe roti si cauciucurile sunt uzate neuniform.

Ce spune testul, rotile stg-dr franeaza la fel?

Daca testul a spus ca franele sunt bune, problema este la ABS-ul masinii.

Chiar si cu ABS in regula ai imobilizatorul cu probleme, puterea doar la 87% din nominal, etc.

Modificat de Dolfin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa parerea mea e ca nu prea merita.

Oricum toate costurile de reparatie ulterioara cred ca depaseste mult pragul de 2000 euro, si de cat sa repari ceva mai bine nu, pt ca nu mai e cum trebuie.

Mai bine cauti ceva mai bun.

Multa bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salut. Scriu si eu aici pentru a nu mai deschide alt topic..

Unde ar fi mai ok sa testez o Skoda Octavia 2 in Bucuresti? La reprezentanta sau la autotest2000? Din ce am cautat pe internet opiniile sunt impartite cum ca cei de la autotest se pot cunoaste cu samsarii/testul de la reprezentanta e slab. Exista diferente calitative intre testul de la reprezentanta si cel de la autotest? Si inca ceva.. La ce reprezentanta sa apelez pentru a verifica un VIN?(sa fie cooperanti). Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, clar REPREZENTANTA,,,te costa 80 ron si iti spune tot despre masina,daca te duci cu proprietarul si este de acord.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ambele!.

Pentru istoric dupa VIN si scanare cu VAS la dealer.

Pentru adevarul despre motor putere/cuplu si ambreiaj, daca este vopsita si cat de prost si grosimea kit-ului, daca gemetria sasiului mai este intreaga, doar la Autotest2000.

Am mai spus si o tot repet, rolele inertiale de 500Kg de la ei, fara franare, scot singurele grafice DYNO, putere/cuplu, nefalsificate.

Modificat de Dolfin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai bine te duci la reprezentanta sau la un mecanic. La reprezentanta ai avantajul ca ti se poate spune si istoricul de service. La autotest daca are probleme la motor nu stii exact ce e in neregula pe cand la un test pe VAS iti poti da seama de multe.

Nu te-as sfatui sa te duci la autovit pentru ca pretul in opinia mea nu reflecta testele facute. In plus nu ai voie sa stai langa masina si trebuie sa crezi pe cuvant ce-ti zic cei care stau in hala. Peste toate astea nici macar nu ai voie sa vorbesti in timp ce astepti si tanti aia de la ghiseu e deosebit de acra si antipatica.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Reprezentanta zic si eu, insa daca vrei poti incerva sa intri in legatura cu voinea de pe forum de la tcm, stiu ce a bun in tot ce e soft insa cred, dar nu stiu sigur, ca e mai limitat decat cei din reprezentanta din punt de vedere a altor teste mecanice, insa cred ca pe baza de soft e mai bun.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

iti recomand sa te duci la reprezentanta.

Eu mi-am achizitionat anul trecut masina SH si am fost la Avia Motors Pantelimon.Au fost foarte cooperanti si mi-au spus tot ce am vrut sa stiu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

iti recomand sa te duci la reprezentanta.

Eu mi-am achizitionat anul trecut masina SH si am fost la Avia Motors Pantelimon.Au fost foarte cooperanti si mi-au spus tot ce am vrut sa stiu

La reprezentanta o duc sigur.. Ideea era daca merita testu de la autotest2000 ca o completare. Cand ai dus masina la Avia au verificat doar softul sau si mecanic?(motor, suspensii,vopsea,urme de accident etc ).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe langa soft o verifica si vizual, dar, mai citeste ce-am scris de AutoTest 2000, numai ei iti pot spune ce putere mai are motorul, ce cuplu, daca sasiul e stramb, daca ambreiajul patineaza, cum franeaza si unde a fost vopsita si ce strat de vopsea/kit s-a folosit.

De obicei vanzatorii de rea credinta refuza (unii nici nu stiau ca au luat si ei teapa) Autotest2000 pentru ca masina este supusa la 3.500-4.000rot/min pe stand, frane, accelerari, se scoate untul din ea, si daca nu este in regula tehnic acestia abandoneaza.

Se semneaza si o fisa in care proprietarul isi asuma raspunderea daca masina pateste ceva pe stand, curea distributie rupta, motor spart, etc.

Din ce stiu se agreaza ca testul sa-l plateasca viitorul proprietar daca masina se cumpara, daca achizitia nu mai are loc testul se plateste 50/50% de catre proprietarul masinii si cel care a dorit testul, proprietarul masinii ramane cu foile de test pentru a le putea folosi la urmatorul client.

Modificat de Dolfin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La Avia au pus interfata pe motor, au suit masina pe elevator si au verificat tot ce se poate pe parte mecanica, daca exista scurgeri, etc.

Apoi au dus-o la verificat suspensii, franare, asta tot pe stand.

Eu am fost multumit deoarece am nimerit acolo un mecanic pe la 50 ani ce se vedea ca este priceput si a stiut dupa ce sa se uite.

Singurul defect a fost bucsele posterioare fata ce mi-a recomandat sa le inlocuiesc.

In rest, in 12.000 km cat am facut de atunci nu au aparut alte probleme si sper sa nu apara.

Despre autotest2000 nu stiu ce sa zic deoarece nu am fost acolo niciodata.

Iti recomand sa ne comunici seria masinii si sunt sigur ca unii colegi te pot ajuta cu tot istoricul interventiilor ce s-au facut in reprezentanta.

Pe langa soft o verifica si vizual, dar, mai citeste ce-am scris de AutoTest 2000, numai ei iti pot spune ce putere mai are motorul, ce cuplu, daca sasiul e stramb, daca ambreiajul patineaza, cum franeaza si unde a fost vopsita si ce strat de vopsea/kit s-a folosit.

De obicei vanzatorii de rea credinta refuza (unii nici nu stiau ca au luat si ei teapa) Autotest2000 pentru ca masina este supusa la 3.500-4.000rot/min pe stand, frane, accelerari, se scoate untul din ea, si daca nu este in regula tehnic acestia abandoneaza.

Se semneaza si o fisa in care proprietarul isi asuma raspunderea daca masina pateste ceva pe stand, curea distributie rupta, motor spart, etc.

Din ce stiu se agreaza ca testul sa-l plateasca viitorul proprietar daca masina se cumpara, daca achizitia nu mai are loc testul se plateste 50/50% de catre proprietarul masinii si cel care a dorit testul, proprietarul masinii ramane cu foile de test pentru a le putea folosi la urmatorul client.

Eu daca mi-as vinde masina si cel ce vrea sa o cumpere m-ar pune sa merg la autotest2000 iar astia ma pun sa semnez ca imi asum raspunderea daca se rupe cureaua de distributie in timpul testului si imi face motorul varza eu unul nu as accepta, chiar daca stiu ca masina mea este impecabila.

De ce sa risc sa pateasca masina mea ceva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca este impecabila nu trebuie sa pateasca nimic.

Eu le-am dus acolo pe ale mele de noi ca sa vad cum stau, si chiar si la cativa ani dupa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exact, daca masina nu are nici un viciu nu va crapa nimic ... doar ce crezi ca iti fac aia in afara da o tura pana la blana. Eu lucrul asta il fac zi de zi :Driver: ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La ITP, pentru noxe, la fel trebuie sa semnezi pe propria raspundere pentru motor(1.9 TDI ) caci il duc in 4600 de ture.

Deci nu semnez, nu ai ITP. Asa ca daca motorul nu are vicii, nu are ce sa se intimple.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!