Jump to content

Scapa aer pe undeva


dan2007
 Share

Postare recomandată

Il am de la un prieten, dar am inteles ca il gasesti la magazinele de piese electronice...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc,

mai vreau sa fac o chestie......daca are cineva sau stiti unde as pute face o masurare la vacuum la iesirea din pompa, la egr si la capsula turbo....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Unde gasesc un kit de reparatie pentru pompa tandem vacuum, am citit ca ar fi la 120 lei.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc, o sa iau legatura cu ei..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salutare,  as dori sa masor vacuumul la capsula turbo, daca are cineva o pompa vacuum sau ceva cu care se poate masura vacuumul si poate sa ma ajute cu o masurare as fi recunoscator. Da-ti un semn sau un tel la 0730634011,

Multumesc

Tony

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Avand in vedere ca nu se ofera nimeni cu un vacuumetru pt o proba, am cumparat eu un vacuumetru. Se poate masura vacuumul pe instalatie pe segmente. Daca are nevoie cineva pot sa il ajut.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salutare, ieri impreuna cu colegul Adrianf am experimentat o chestie buna, consta in mufarea cu furtun de presiune si coliere a tubului de aer de pe turbocompresor. Cu ajutorul flexului am indepartat mufa cu o-ring si cele 2 urechi de fixare. Cu o bucata de aprox 10 cm de furtun de presiune am mufat tubul acela de plastic-ABS... pe turbo compresor.

Prin aceasta metoda scaparile de aer sunt eliminate 99%, in zona aceasta destul de sensibila si prost conceputa din fabrica datorita urechilor de fixare din plastic care in timp crapa, nu sunt centrate fata de cea de sus  si oringul acela nu etanseaza cat ar trebui.

Sper sa va fie de ajutor tuturor, poze nu am facut din cauza vitezei de lucru,  dar poate cand o sa il modific pe al meu o sa pun si poze sa fie cat de usor de inteles.

O zi buna

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Interesanta ideia...si la mine o urechiusa din aia e rupta.A-ti dat furtunul de tot jos si dupa a-ti mesterit, sau acolo pe loc ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bine mai tony,repede ai scris tu,trebuie dat scutu jos altfel nu incapi sa poti prinde cele 2 coliere,unu pe ghitu de la turbo si unu pe teava de plastic,daca gasesc o poza cu piesa o modific sa vedeti pe unde a taiat Tony.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Demontat de pe masina,  taiat cu flexu din tubul de plastic chiar acolo unde incepe sa se ingusteze, 10 cm de furtun de presiune cu interior de 45mm, 2 coliere din alea bune si gata creatia, in 10 min. siiiiii demontat scutul ca pe deasupra e cam greu cu montajul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bine mai tony,repede ai scris tu,trebuie dat scutu jos altfel nu incapi sa poti prinde cele 2 coliere,unu pe ghitu de la turbo si unu pe teava de plastic,daca gasesc o poza cu piesa o modific sa vedeti pe unde a taiat Tony.

Pai Adriane,  sa ajutam si pe cei care au probleme sa nu mai arunce banii pe un tubul de plastic, care este  conceput gresit din fabrica. De aceea se rupe urechea aia ca il tine incordat dupa ce ii pui cele 3 surube. Eu am studiat demult problema si ma gandeam sa fac din aluminiu, dar asa e mult mai simplu si mai ieftin

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acuma intrebarea,credeti ca va tine in zona in care e prins tubul de plastic si furtunul de presiune ? Ca acolo unde e prins de turbo cu colier cred ca tine,ca e prins furtunul de metal...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stai linistit ca e destul de tare, deoarece colierul e pus chiar dupa inelul acela de pe tub, e mai gros in perete, asa ca nu sunt probleme, daca o sa fie se poate face si din aluminiu si mai simplu si mai rezistent.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am gasit poza si va arat ce si cum:

 

post-36318-0-35021400-1415170716_thumb.j

post-36318-0-00494500-1415170740_thumb.j

post-36318-0-63220800-1415170756_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 years later...
On 10/19/2012 at 5:09 PM, dan2007 said:

Va salut!

Ma chinui sa rezolv o problema si nu reusesc:

Cand accelerez, intre 1000 si 2500 rot/min se aude un fasait in autoturism ca si cum ai avea o gaura in roata si iese aerul afara. Dupa 2500rot/min (aproximativ) nu se mai aude acel fasait, si nu cred ca din cauza zgomotului de la motor.

Fasaitul apare doar cand masina e in mers si o accelerez. Pe loc nu se aude nici o scapare de presiune oricat as tura motorul.

Mentionez ca masina intre 1000 si 2000rot/min nu trage, iar dupa 2000 rot/min trage destul de tare. Pe la 3500rot/min daca o calc pana la podea imi intra in "limp mode" dupa cateva secunde. Am fost la 3 service-uri:

1. nu mi-au depistat pe unde scapa presiune de aer la nici unul dintre servi-uri

2. mi-au facut un test computerizat si mi-au spus ca e defect debitmetrul, mi-au pus unul second de pe un Audi (de proba) si masina intradevar tragea mai bine dar doar peste 2000 rot/ min. Intre 1000 si 2000...pauza ...doar fasait

3. Au suspectat cotul de aluminiu sertizat cu cauciuc: "are joc trebuie schimbat"

L-am demontat, curatat, montat inapoi. Nu are crapaturi si nu cred ca scapa pe acolo.

4. Au ridicat masina pe rampa si au verificat vizual, turand motorul furtunele, cooler-ul, turbina....si nimic

Intrebari:

-In bord, exista furtune de presiune care comanda diverse clapete? sau totul este pe servo motorase?

-Unde sunt punctele critice pe unde ar putea scapa presiune?

-Ma poate ajuta cineva cu un sfat sau daca e cineva din Timisoara, as dori sa vad cum trage o masina fara defecte de acest fel

Va multumesc!

Dan

Buna ziua, 

Am si eu aproape identic aceeasi problema, ai reusit sa ii dai de capat? 

Multumesc. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
Andreidorian

A schimbat cineva colierul de la turbo ( cel care etanseaza filtrul de particule de turbina) am

fost la mecanic si mi sa spus ca pe acolo se aude un sunet in turatie ca omscartaitura si de acolo ar venii. A mai facut cineva operatia asta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Atat colierul cat si garnitura se pot inlocui usor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutari! Am un Sharan 1.9 AUY. L-am achiziționat cu o problema, scapă aer sub pedala de frâna. Probabil e din tulumba  de servofrana. Nu tot timpul, dar se întâmpla uneori sa piardă puterea in mers in turație de peste 2000. Am pus un tester acum câteva zile și am găsit eroare pe motor 17965 in legătura cu turbina. Se poate ca scăpările de aer de sub pedala de frâna sa aibă legătura cu eroarea de pe tester?

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu au legatura. 

tu ai presiune prea mare, adica actuator blocat sau geometrie imbacsita

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am înțeles. Am sa verific zilele astea actuatorul sa vedem dacă lucrează. 

Daca e din turbina ar însemna  ca are nevoie de o recondiționare a geometriei sa înțeleg.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca e "din turbina" trebuie sa urmezi niste pasi.Log si postat in topic-ul dedicat.Pot sa fie mai multe cauze....geometrie blocata,pierdere vacum,electrovalva,capsula vacumatica,etc....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

salutare, am si eu o problema cu scaparile de aer pe "undeva" dar nu stiu pe unde, ele apar doar in momentul in care intra turbine, dupa o scanare, nu a rezultat nici o eroare, masina ok, doar ca nu mai are aceeasi vlaga pe care o avea inainte, nu intra in limp mode, acel sunet se aude in zona bateriei, unde at trebui sa mai verific? e deranjant acel sunet! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 years later...
Dany_aleksandar

Bună ziua! 
Am un Sharan din 2001, 1.9 TDI Auy..
De o vreme e cam leneșă la plecarea de pe loc, la urcarea unei pante și în orice treaptă de viteză până în 2000 de ture. După 2000 de ture trage și pare a fi totul ok.
la scanarea cu vcds singurele erori ce le-am găsit sunt: 
08. Auto HVAC:
01596 - Motor for outside/recirculated air flap (V154) 35-00 - -

17. Instruments și 19. Can Gateway:
01314 Engine control module 49-10 - No comunications - intermittent

 

Ţin să menționez că o problemă relativ asemănătoare am avut la o altă marcă de mașină (nu trăgea în nicio treaptă de viteză), de vină fiind o crăpătură mărișoară a furtunului de la intercooler la turbo, rezolvându-se prin înlocuirea porţiunii unde era crăpată cu un tub aftermarket din silicon. Diferența fiind că la acea mașină îmi apărarea engine în bord și îmi dădea pe tester o eroare de aer a turbinei.

Orice răspuns îmi e de ajutor !
Mulțumesc anticipat ! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!