Jump to content

Motor 1.6 ALZ problema


pyttbull

Recommended Posts

am citit tot cu atentie.nu e nevoie sa scrii cu litere de tipar si sa pui atatea semne de exclamare,pun pe seama situatiei.nu inseamna ca daca ai schimbat piesa respectiva(cu una sh,noua dar aftermarket sau noua om) problema trebuie sa dispara .poate sunt probleme la mufa de la MAF(contacte imperfecte,oxizi) sau poate circuitul este intrerupt pe undeva.ideea era ca nu trebuie sa cauti solutii in alte parti pana nu esti sigur.despre care senzor de temp vorbesti,g62?pt ca si in debitmetru este unul.

Edited by R Z F
Link to post
Share on other sites
  • Replies 105
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • pyttbull

    18

  • Muraru Dan

    10

  • alexandruuu

    9

  • R Z F

    9

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Intradevar exista doua tipuri de supapa pe acelasi motor ALZ chiar daca sunt din acelasi an. De exemplu a mea nu are vacum pe supapa si implicit nici N112 care o comanda Cand am schimbat ecu

Eu nu am spus ca este din amestec. Smecheria e ca daca-ti scapa un injector, galeria de admisie se umple de gaz peste noapte iar la prima pornire motorul nu primeste oxigen ci gaz cu benzina. Iti spun

nu detin alz.dar de-a lungul timpului am mai mesterit pe la asemenea motoare. probleme gasite: 1)o masina avea eroare de amestec sarac-rezolvare:furtun epurator spart. 2)o masina avea r

Posted Images

maryus_yonutzz

Salut tuturor. Desi nu sunt nou pe forum pana acum nu am mai postat. Pyttbull inainte de a mai schimba ceva scoate electrovalva de la canistra de carbon (cu motorul oprit ca sa nu iti dea eroare) si incearca sa o bati tare de podul palmei ca si cum ai avea mizerii in ea si pe o parte si pe cealalta. Si eu am avut problema asta la masina din semnatura si electrovalva a fost de vina. Dupa operatiunea asta nu am mai avut probleme. Cred ca electrovalva a ramas blocata pe deschis. Sau se mai poate sa iti traga aer fals pe undeva daca nu e de la electrovalva.

Link to post
Share on other sites

pun atatea semne de punctuatie si scriu mare pentru ca pur si simplu nu pot sa inteleg dece face asa ! Vorbesc despre senzorul G62 ! Mi-a dat eroare cu vcds. L-am cumparat original si la ora 3 ma duc sa il montez . App , eroarea de debitmetru nu o mai da pe tester !

Multumesc maryus , merge curatata cu ceva ? sau doar bat in ea asa cum mi-ai explicat tu ?

Link to post
Share on other sites
maryus_yonutzz

Eu doar am batut in ea. Nu stiu daca merge curatata. Eu in iulie am avut problema asta dar dupa ce am ''batut-o'' nu am mai avut probleme pana acum.

Link to post
Share on other sites

Puteti inchide topicul ! eu ma dau batut cu aceasta problema . Am schimbat si senzorul acesta . am curatat si canistra . Tot asa face ! Va multumesc tuturor pentru sugestii , dar eu unul numai pot continua . Sa imi fie invatatura de minte ! SFAT > nu va luati motorul ALZ :D

Link to post
Share on other sites

Nu se inchide!

Eu nu ma dau batut!

Weekend-ul asta nu am avut vreme de Audi, asa ca poate reusesc sa continui investigatiile weekend-ul viitor.

Va tin la curent.

Link to post
Share on other sites

Pyttbull, speranta moare ultima.

Daca spui ca ai curatat tot si nu-ti da pace, ia si curata tot ce e mufa cu spray de contacte, atat mufa cat si pinii din piesa unde vien mufa. Verifica si integritatea cablajelor.

Ma gandesc totusi sa nu fie ceva legat de soft . E posibil? Poate o fi luat-o ecu pe campii si ar trebui resoftat. Nu e windows insa cine stie.

Sau e posibil sa aiba naibii ecu vre-un bug de proiectare si sa trebuiasca mesterit in el.

Aici tot cineva care se pricepe in ale soft-urilor auto ne poate da un raspuns.

Link to post
Share on other sites

Dan , se poate sa ii fac ceva , o improvizatie ceva, sa obturez vreun furtun sau orice altce improvizatie care ar putea impiedica sa pice relantiul ? am mai auzit odata la un prieten ca nu stiu ce i-a pus la un furtun , bine lui ii murea motorul era altceva . Se poate asa ceva ? m-am gandit si la asta

Link to post
Share on other sites

Ai incercat sa mergi cu furtunul de vacuum al canistrei de carbon scos?

Unii dintre cei ce aveau pbme cu canistra scotand acest furtun au constatat o imbunatatire a comportamentului motorului.

Altceva sincer nu stiu ce sa scoti sau sa obturezi, pt ca sincer nu stim exact de ce sa ne luam ( nu stim exact piesa ce cauzeaza pbma).

Daca mai aflu ceva legat de pbma ta te anunt.

Nu dezarma, o sa-i dam pana la urma de cap.

Link to post
Share on other sites

Care furtun ? cel din stanga ? arata-mi te rog care furtun sa il scot . Dauneaza daca merg cu el scos ? mersi poti face o schema pe aceasta poza

post-24990-0-64460300-1354129839_thumb.j

Link to post
Share on other sites

si daca se scoate sau obtureaza acel furtun,ce se va intampla cu vaporii de benzina din rezervor?si despre ce imbunatatire vorbesti?

Link to post
Share on other sites

Ideea este sa scoti din ecuatie canistra sa vezi daca mai joaca sau nu ralantiul.

Va spun ce am citit, personal nu m-am lovit de aceasta problema niciodata.

Desigur, nu inseamna ca se va merge asa cu ea, pt ca sigur se va strica in timp filtrul, deoarece vaporii nu vor mai fi evacuati.

Pt ca, chiar daca valva sa spunem ca lucreaza cum trebuie, se poate ca insusi filtrul sa fie cu probleme iar daca el va fi scos din uz, si se va constata o imbunatatire a functionarii motorului, atunci e clar, ca va trebui schimbata toata canistra. Au fost cazuri in care s-a defectat filtrul si daca se mergea cu canistra conectata motorul mergea neregulat.

Filtrul se poate duce daca se umple prea tare rezervorul si se suprasatureaza de vapori. Asta mai ales cand e f cald afara si masina a fost batuta de soare. De aceea nu e recomandabil sa se umple la refuz rezervorul si cand faceti plinul aveti in vedere sa actionati cu pistolul de la pompa micul butonas din gura de umplere ce are rol de evacuare a aerului din rezervor. Astfel ii faceti o viata mai usoara canistrei.

Pytt,

Nu imi dau seama de care furtun vorbesti in poza resepctiva, mai bine pune-mi o poza cu canistra si-ti spun de care furtun e vorba.

Edited by Muraru Dan
Link to post
Share on other sites
Bogdan Moraru

In canistra de carbon ai un singur furtun care intra in supapa superioara. Urmareste furtunul care iese din spatele clapetei de acceleratie, urca pe "sub" stergatoare si se duce la canistra cu carbon. este unul singur. Din canistra, pleaca o conducta cu care nu ai treaba.

App v-ati gandit sa va orientati un pic spre vizualizarea senzorului MAP? Daca da valori gresite? Presiune prea mare in admisie, obturare aer, scadere relanti? Merita investigat si curatat. Sunt doar 2 suruburi si o mufa in partea stanga a motorului langa capacul distributiei, se aduna ceva pe acolo.

Edited by Bogdan Moraru
Link to post
Share on other sites

Are MAF(manifold air flow, debitmetru) cu senzor de temperatura aerului incorporat.

Link to post
Share on other sites

MAF-ul lui pytbull e schimbat nou.

Al meu l-am verificat cu log in mers conform ultimului alineat de aici:

http://wiki.ross-tec.../Fuel_Trim_Info

Rezultate in poza atasata.

Deci astea iasa din discutie.

La relanti am 3.6 g/s. Limitele sunt [2, 4.5] g/s => aer fals nu trage

Perioada de injectie la relanti este 2.06 ms. Limitele sunt [2.0, 4.0] ms.

Daca scade sub 2.0 ms posibile cauze sunt N80(valva EVAP, canistra carbon) si/sau testarea amanuntita a cantitatii de combustibil injectate.

Eu inca nu am verificat / curatat N80 pentru ca nu am timp (nu stiu daca apuc pana la anu').

Alte pareri ?

post-77394-0-49735000-1354540430_thumb.p

Link to post
Share on other sites
  • 1 month later...

Poate spun o prostie... banuiesc ca ECU-ul motorului il ai fix sub stergatoare ... Ai putea sa dai jos stergatoarele si plasticul de sub ele ca sa ai acces la ECU si sa cureti bine firele de masa prinse pe caroserie, poate sunt oxidate.

Eu am patit ceva similar adica porneam motorul si dupa 3-4 minute daca turam peste 3000 rot/min mureau 2 cilindrii si dupa ce mi-am batut capul cu tot felul de variante inclusiv dus ECU la verificat am rezolvat problema prin curatarea acelor fire de masa care merg direct la ECU care erau foarte oxidate. De atunci am mai facut vreo 5-6000 de km si nu am mai avut probleme.

Link to post
Share on other sites

Nu spui deloc o prostie, chiar multumesc de raspuns.

Uite ce am patit cu AFN-ul din semnatura:

- era pus VAG_COM pe ea inainte cu 2 luni. nici o eroare.

- tot se oprea dupa pornire la o secunda, iar la urmatorea pornire mergea bine

- la un moment dat nu a mai pornit nici a doua, nici a treia ... nici a zecea oara. tot se oprea

- am pus VAG-ul pe ea si dadea eroare la Glow Plug, Immobilizer si ABS :screwy:

- am desfacut bateria, am scos ECU, toate releele de acolo, toate sigurantele, toate releele dinauntru, ceasurile si contactul

- le-am curatat pe toate cu periuta si cu contact spray Nigrin

- am sters inainte de operatiune toate erorile - niciuna nefiind permanenta

- am pus iar VAG-ul pe ea si nu a mai aparut nici o eroare de atunci: circa 1500 de km.

Concluzia a fost clara: pini oxidati

Asa ca o sa repet operatiunea asta si la ALZ. :rolleyes:

Link to post
Share on other sites

eu va recomand sa verificati cat de bine inchide valva N80, si eu am avut ceva probleme cu ea in sensul ca nu inchidea bine, si de aici comportamente ciudate ale motorului: http://vwforum.promo...valva-n80-evap/

in diagnosticare m-a ajutat: http://wiki.ross-tec.../Fuel_Trim_Info

si manualul: post-75511-0-85727000-1359055018_thumb.j

Edited by SergiuD
Link to post
Share on other sites

Multumim Sergiu pentru raspuns.

Valva aia este pe lista de verificari. :icon_thumright:

Link to post
Share on other sites
  • 5 weeks later...

Salutare!

 

Investigatii la benzinar:

- acum 2 saptamani am inlocuit racordul flexibil de pe evacuare pentru ca era spart si fasaia

- am inlocuit furtunele de vid ce se leaga la "secondary air injection solenoid" si "intake manifold air control solenoid". Cand l-am scos pe primul a tras aer in instalatie, iar de aici deduc ca nu sunt scapari de vid, masina stand cam o ora oprita pana cand am umblat la furtune

- am curatat toate mufele la care am avut acces cu spray contact (debimetru, EVAP, AIR ambele, sonde lambda etc.)

- am verificat "evaporative emission canister purge valve" si e stricata -pot trage aer cu gura prin ea in ambele sensuri nealimentata, asa ca asta trebuie sa o inlocuiesc

 

Diagnoza pe engine: no fault code.

 

Tot pica turatia la aproximativ una din zece apasari de ambreiaj

Edited by alexandruuu
Link to post
Share on other sites
  • 10 months later...

si a mea face la fel...

idei noi?

am labda noua oem

egr curatat adaptat

clapeta curatata adaptata

temperatura corecta in ecu si in bord

 

pica turatia la aproximativ una din zece apasari de ambreiaj

 

nici un cod de eroare

Link to post
Share on other sites
  • 3 weeks later...
Audi A4 1.6 alz

salut, aceasi problema am si eu la masina,i am schimbat debitmetru de aer,bobina,bujiile,senzorul de temperatura si tot degeaba la fel imi face.... ba chiar mie imi da si rateuri cand plec dupa loc,dupa ce se incalzeste nu mai am probleme.

Link to post
Share on other sites
  • 1 month later...

am doua harti pentru ecu asta de 1.6 alz, una modificata pentru putere cealalta pentru consum,

Ambele au fost facute de dc-ciptuning.de, daca intereseaza pe cineva o remapare la motorul asta , diferentele sunt foarte sesizabile.

am ECU meu cu immo-off pentru orice proba, nu necesita decat mufare

Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Acest site folosește cookie-uri. Continuarea navigării reprezintă acceptul dvs. pentru această folosință. Pentru mai multe detalii privind gestionarea preferințelor privind cookie-uri, vedeți Politica de utillizare cookie-uri