Jump to content

Se clatina Polo - de ce?


Cristache1.2
 Share

Postare recomandată

Salut! Am un polo din 2008 si de ceva timp incoace masina nu mai prezinta siguranta. La ce ma refer mai precis? Am observat ca la inchiderea usilor fara a fi trantite masina se balanseaza de parca nu ar mai avea amortizoare. Ce ma sfatuiti sa fac? Sa verific la un service autorizat amortizoarele si bucsele sau ce? Mentionez faptul ca masina are 45 de mii de kilometri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mergi la sala de forta in ultima vreme? Poate fi si asta o explicatie :icon_thumleft:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu mai tranti usile ... eu stiu de la al meu ca se trantesc foarte tare daca le lasi sa se inchida ele ... eu incercam tot timpu` sa le inchid de aproape

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mda, poate ca vreau eu prea mult de la masina asta...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cat de curand voi sterge acest topic; inutil de altfel.

Se gaseau alte topcice deja existente unde puteai sa postezi Cristache1.2.

Recomand initiatorului sa citeasca si sa respecte regulamentul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa spun si eu ceva pana sterge Aditu postul :).

Cristache poti sa nu mai ai gaz deloc in telescoape .... daca inchizi usile cum trebuie nu o sa ti se miste masina absolut deloc.

Cel mai probabil din ce zici tu ... problema este la tine nu la masina.

Bafta !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este posibil ca masina si fie inchisa ermetic si cand inchide usa sa fie nevoit sa tranteasca putin mai tare sau sa tina pentru putin timp impins de usa in acel moment din cauza presiunii care se formeaza in interior dar tot nu ar trebui sa se mista toata masina. Spun asta deoarece si la mine cu geamurile inchise trebuie trantite usile mai tare sa se inchida dar daca deschid unul dintre geamuri atunci se inchide mult mai usor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu exista masina inchisa ermetic. Decat alea amfibii hehe.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu ma refeream la inchis ermetic incat sa intri cu ea in ocean :)) Ma refeream in comparatie cu alte masini

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

toate masinile au aeratoare pentru evacuarea suprapresiunii create in habitaclu ... daca dati bara spate jos ar trebui sa le vedeti ... la polo usile trebuie doar lasate si ele se vor inchide singure, cele din spate chiar prea tare ... masina oricum se va misca cand le inchizi, nu conteaza cat de usor ... nu cred ca trebuie sa il luati asa de sus ca a pus o intrebare, parerea mea cel putin ... sunt oameni si oameni si cei mai multi inca sufera de complexul Daciei unde, chipurile, trebuia sa iti iei avant sa inchizi o usa, iar acum cand vad ce inseamna o usa mai grea atunci cand se izbeste de caroserie este ceva necunoscut

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine la polo daca sunt geamurile inchise trebuie sa dau putin mai tare cu usile altfel se inchid doar pe prima treapta sa-i zic asa.Daca deschid utin unul din geamuri usile se inchid perfect asta inseamna ca undeva acele aeratoare de care zici nu isi fac treaba.Trebuie sa ma uit sa vad pe unde ar putea fi gaurile

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

isi fac treaba...e normal ce se intampla...in auto eu stiu ca se numeste varf de presiune si efectul e influentat de marimea masinii si prestatia aero acustica pentru care a fost proiectata masina...mai multe gauri inseamna efect mai putin pronuntat, dar etansare mai slaba...tu, probabil, esti dintre cei care au invatat ca o usa se inchide singura datorita acelui sistem de pozitionare a usii, a greutatii ei, cat de usor aluneca balamaua si calitatea chederului...incearca mai bine sa cureti balamalele - eu am folosit wd40

Modificat de moesis
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aeratoarele, au si rol de a permite circulatia aerului, pe langa evacuare. Cand inchizi usa se aud in spate...cam la toate Polo 9N si 9N3.

Daca se misca masina e pentru ca se face balans pe anvelope, in special la cei cu anvelope cu talon inalt, cum ar fi la 165/70R14.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am cercetat aseara in mare masina si am gasit sub bord pe laterale cate o gaura in care sunt bagate ceva izolatii cred intr-o punga alba.Am tras putin de ele sa nu rup ceva si le-am miscat in asa fel incat sa ramana putin din gaura desfacuta iar acum se inchid mai usor.O sa ma uit si in spate sa vad daca gasesc ceva pentru ca aseara la lanterna nu am vazut mare lucru.Ce am reusit sa vad in spate sub bara un dretunghi de aproximativ 10-15 mm lungime si cam 5 latime care este din plastic si iesit putin in afara caroseriei exact la jumatate ei.Sa fie aeratorul?

Mersi pentru ideile cu aeratoarele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

link1 la secunda 2:45 dupa ce da bara jos le poti vedea pe lateral ... stiu ca este un logan da`i aceeasi dracie ... tot acolo sunt si la polo si, cum spunea si Aditzu, daca nu este foarte mult zgomot in jur o sa le auzi (un fel de tacanit) atunci cand inchizi usile

@ Aditzu - nu sunt de acord cu afirmatia ta - suspensiile sunt foarte sensibile si de aceea se misca masina cand inchizi usile, arcul este proiectat sa se deformeze foarta usor la inceput si pe masura ce este comprimat sa opuna din ce in ce mai mult rezistenta ... cum ea (suspensia) sta relaxata atunci cand nu se misca masina faptul ca inchizi usa o va face sa se miste mai putin sau mai mult functie de amortizoare (confort sau sport) ... nu m-am exprimat foarte tehnic da` cred ca se intelege ideea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Totusi sa misti o masina cu anvelope inguste, de genul 165/70R14, cat de usor sa vezi cum se leagana pe balonul caucicului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Teoretic,la 30 000 eu consider amortizoarele cu uzura,iar la 50.000,altele.Cel putin,in cazul meu.Am avut o experienta de ruliu,in urma evitarii bruste a unui accident urit,si abia in 7-800 de metri am reusit sa stabilizez masina,amortizoarele fiind ok.Acu,stau si ma intreb,daca erau uzate,ce naiba faceam?!?Toate-s bune la masina,pina iesi in decor...Dupa aia stai si reflectezi;daca aveam aia ok...

Modificat de dan 48
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dan ... la bmw stiu ca au aparat de masura al amortizoarelor in service ... presupun ca si la vw ar trebui sa aibe ... preturi nu cunosc ... nu inteleg ce ti-au trebuit 800m sa redresezi masina, decat daca dai tot timpul in gropi si aveai amortizoare de yacht ... eu la 170 km/h (nu e o lauda, ma grabeam ingrozitor) am fost fortat de un conducator de bolid (1.4 mpi logan) sa fac un test al elanului si nu am avut absolut nici o problema de ruliu, bondarul pastrandu-si traiectoria pe care i-am cerut-o ... mie unul mi se pare implauzibil ce spui tu decat daca luam in calcul ipoteza expusa la inceputul postului ... ca mentiune masina mea avea atunci peste 80 000 km si sunt mai mult ca sigur ca erau amortizoarele originale, iar 40k erau sigur rulati in Bucuresti ...

L.E.: cred ca au contribuit si pneurile care erau relativ noi BF GOODRICH 195/50/15

Modificat de moesis
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu cu amortizoarele originale am mers pana la 205.000 km cand le-am schimbat cu altele tot originale.

Si nu am avut probleme de stabilitate sau ceva...deranjant. Poate cand am simtit ca imi uzeaza anvelopele cu zimti am luat in calcul schimbul lor.

Cat despre testerele de amortizoare...am facut de cand am eu masina (80.000km) 2 la reprezentante diferite si una in alt service.

Mereu erau catalogate ca ok, nu ca si cum ar fi noi dar, peste medie. Deci nu te poti lua dupa test.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ok, adica ofera ceva performante, nu cred ca ti-au spus ca e gata de curse ... eu blestem tot timpul denivelarile din asfalt inca de la sensu giratoriu de la A1 ... ma mir ca te-au tinut atat de mult amortizoarele

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Complet de acord cu tine in ceea ce priveste denivelarile, si canalele.

Cele noi, avand cam 3000km deja mi se par rigide rau acum ca a venit frigul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ce mentiunea ca toate se clatina (mai mult sau mai putin) atunci cand inchizi usa cred ca subiectul este destul de clar si poate fi considerat inchis.

drumuri bune si sa speram ca ne face Pendiucu` toate strazile pana in primavara :beer:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cind ai 5 oameni in masina,ai bagaje,si te trezesti cu un dobitoc de tir ca intra din dreapta peste tine pe banda 2,incearca la 135 km/h intr-o fractiune de secunda sa sari la cca. 1,5 m in stinga ta pe banda 3,dupa care sa constati ca ai masina pe contrasens si sa mai faci inca una in dreapta astfel incit sa treci printre cele 2 masini,accelerind pina la 145 km/h in speranta ca reusesti sa treci naibii printre ei,inainte sa te faci zob intre rotile autotractorului si cele ale remorcii,ca daca ma agata puntea spate de la autotractor iti dai seama ca imi faceau cele 3 punti ale remorcii.Nu recomand experimentul ca sa vedem ce se intimpla,dar eu cred ca la aceasta viteza cu aceasta manevra,nu trebuie sa treaca mult timp ca sa parcurgi aia 800 de metri la care am facut eu referire.Sa ne fereasca D-zeu pe toti de asa ceva,ca vezi pe ala negru in fata ochilor la o faza de asta,si daca mai esti si genul de om emotiv la volan,sansele devin zero.Vezi cit esti de bun abia atunci cind scapi,daca scapi...Bafta tuturor!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dan, de aici ar trebui sa intelegem ca intr-o astfel de situatie conteaza amortizoarele (desigur daca soferul nu e emotiv si are reactii bune)?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!