Jump to content

Fabia cu motor 1.2 HTP


scaevola
 Share

Postare recomandată

Ca pret cred ca e vroe 60Ron, nu stiu daca au crescut preturile.

Filtrul este un pic mai mare decat cel de polen si este roz.

Filtru se afla undeva in capacul ce acopera motorul.

Deci scoti capacul, cu grija ca mai are niste fire legate pe

care o sa trebuiasca sa le pui la loc(sau furtunase, nu stiu exact).

Modificat de ioco
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 500
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • BogMW

    28

  • DRAPAR

    25

  • bebeko

    24

  • stefan_ieu

    20

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salutare!

Filtrul de aer se schimba destul de usor, dar sa ai o surubelnitza in cruce buna.

Se da capacul de motor jos, si se desfac cele 4 (sau 5) suruburi. Filtrul de aer e incastrat in capacul de plastic al motorului.

Nu e greu, daca ai mai folosit surubelnitza o sa te descurci cu brio. Daca e frig, sa iei capacul (cu tot cu filtru)in casa si schimba-l linistit. Capacul motorului se scoate prin ridicare, dupa ce scotzi un singur furtunel. Curaj, ca nu-i greu. Eu am prins curaj dupa ce am aflat preturile din service Skoda.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru toti cei care se plang de problema cutiei de viteze:

Eu am am avut fabia I vreo 100k km si am avut aceeasi problema ca voi,acum sa va zic si cum am rezolvat-o,

la nervi cand nu a intrai in I am tinut-o eu si am rupt ceva plastice de la timonerie asta se intampla pe la 10.000, am dus-o la PBN si am reparat-o pe garantie si de atunci nu am mai avut probleme.Rau a fost ca am mers numai cu II si III pana acasa si dimineata la service.

Oricum decizia e a voastra. Bafta in rezolvarea problemei

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare!

Filtrul de aer se schimba destul de usor, dar sa ai o surubelnitza in cruce buna.

Se da capacul de motor jos, si se desfac cele 4 (sau 5) suruburi. Filtrul de aer e incastrat in capacul de plastic al motorului.

Nu e greu, daca ai mai folosit surubelnitza o sa te descurci cu brio. Daca e frig, sa iei capacul (cu tot cu filtru)in casa si schimba-l linistit. Capacul motorului se scoate prin ridicare, dupa ce scotzi un singur furtunel. Curaj, ca nu-i greu. Eu am prins curaj dupa ce am aflat preturile din service Skoda.

multumesc, o sa incerc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am si eu o intrebare.. si pana acum nu am gasit raspunsu(scuze daca s-a mai discutat despre asta)am o fabia 1.2 si as vrea sa stiu si eu unde se gaseste filtrul de benzina(daca are..).A inceput sa imi faca mici figuri..cand bag picioru ceva mai tare in ea "da putin in nas" si abia pe urma se infige,si am vb cu un prieten si mi-a zis k si lui ia facut asa si i-a schimbat filtrul de benzina si s-a rezolvat(asta la un matiz :icon_thumright: ) bft!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Automotive Electronics

Salut, filtrul de benzina se gaseste in zona rotii dr. spate, ai grija ce filtru montezi pentru ca au regulator de benzina incorporat.Bafta :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este stantat pe fitru presiunea la care lucreaza regulatorul din el. Atentie, sa pui filtru cu aceeasi valoare a presiunii.

Cheers!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am si eu o intrebare.. si pana acum nu am gasit raspunsu(scuze daca s-a mai discutat despre asta)am o fabia 1.2 si as vrea sa stiu si eu unde se gaseste filtrul de benzina(daca are..).A inceput sa imi faca mici figuri..cand bag picioru ceva mai tare in ea "da putin in nas" si abia pe urma se infige,si am vb cu un prieten si mi-a zis k si lui ia facut asa si i-a schimbat filtrul de benzina si s-a rezolvat(asta la un matiz :)) ) bft!

Masina mea avea manifestari similare fiind cauzate de clapeta de acceleratie murdara. Ce-i drept, filtrul de benzina stiam ca e curat fiind schimbat cu vreo 2 luni inainte.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc mult pt raspunsuri.. Si voi de la ce credeti ca ar face asa? adik de la filtru poate sa fie? si daca e de la clapeta de acceleratie pot sa o curat eu ?(daca da... cum?)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o intrebare, sper ca nu am gresit unde postez. Exista si skoda fabia cu motor 1,2 mpi? am vazut azi una in brasov, pe care asta scria in spate 1.2 mpi. Am ramas uimit, stiam ca 1.2 sunt toate htp.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La Fabia 1, stiu ca pentru motorul 1.2 s-au folosit doar initialele HTP cu P-ul negru sau rosu. Cred ca initialele acestea au fost alese diferit de MPI (1.4) pe considerente de marketing pentru a arata o diferentiere.

Aceste initiale au fost preluate si pe Fabia 2 si nu se gasesc pe nici o alta masina a Grupului VW. :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Guest luckyhome

Aceste insemne cu HTP, HTP, MPI, TDI se pot comanda separat...deci oricine poate sa puna pe un 1.2 HTP de 55CP emblema VRS.

Numai de bine la toti!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la modelele mai vechi, emblema cu motorizarea are trecuta pe ea atat capacitatea cat si tipul(1.2 htp, 1.4 mpi, 1.9 tdi samd) si asta pe care am vazut-o eu era cu emblema dintr-o bucata pe care scrie 1.2 mpi. daca o mai vad fac o poza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scrisul a fost intotdeauna gravat pe o placuta si nu cu caractere separate. Pana la face-lift-ul din 2004 era scris 1.2 HTP, iar dupa face-lift apare doar inscriptia HTP. Oricum, cred ca e o problema mai putin importanta :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...
Am si eu o intrebare, sper ca nu am gresit unde postez. Exista si skoda fabia cu motor 1,2 mpi? am vazut azi una in brasov, pe care asta scria in spate 1.2 mpi. Am ramas uimit, stiam ca 1.2 sunt toate htp.

Am vazut si eu in urma cu cateva zile o Fabia hatchback cu inscriptia 1.2 MPI (pe o singura placuta) ;)

Am remarcat ca avea stopurile "vechi", adica cele de dinaintea facelift-ului. Eu am tras concluzia ca este acelasi motor 1.2 12v (64 CP) inainte de a fi fost "botezat" HTP de catre Skoda.

La Polo, de exemplu, aceasta motorizare este simplu inscriptionata pe masina (1.2) :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salutare la toata lumea,de saptamana trecuta sunt si eu proprietarul unei Fabia 1.2 HTP 64 CP,din 2004.Pana acuma nu sunt probleme,masina am luat de la un prieten,care a luat nou de la reprezentanta.Am o singura intrebare,si sper ca nu s-a mai discutat despre aceasta problema(cel putin am cautat dar fara urme):gura de aerisire din partea dreapta.Clapetele din mijloc sunt sarite si nu se mai inchid.Stie cineva cum se poate demonta si repara?

Nu vreausa ma duc cu o problema de asta la service.Astept raspunsurile voastre...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Sper ca am nimerit bine topicul la problema mea. Asta seara am vrut sa mut fabia in curte fiind nepornita de mai bine de o saptamana si nu statea la relanti, dadea sa moara motorul, ba chiar o data s-a si oprit motorul dupa cativa metri si de cateva ori pornita mergea bine. Zicea taica-meu ca a mai facut odata asa acum o luna. Nu prea merge cu ea are abia vreo 3000 km dar nu prea mi se pare ok. Stiu ca mi-a spus Cristi (Blitz) ca s-ar putea sa faca asa dar iarna din cate tin eu minte, acum sunt 20 grade. Sper sa nu fie nimic grav. Merci, numai bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

merci :vaidecapulmeu:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Consumul este destul de mare ptr un motor asa mic. Si mie imi scoate peste 11 in oras. In rest masina e fiabila. La pante se simte leneveala, in sensul ca nu poate sa urce decat in a 3-a si cu viteza melcului turbat. Dar, e ok si asa ca e mai safe! Toate bune si sa conduceti cu grija! L.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sincer nu stiu unde ai urcat ca melcu in a-3-a pentru ca eu urc dealul feleacului cu a-4-a cu 3 sau 4 persoane fara nici o problema, masina ar merge cu viteza si mai mare doar ca sunt cateva curbe destul de dure. Eu sunt foarte multumit de cum se comporta si in oras (consum in general sub 10, depinde de cat de sportiv conduc) si si la deal. Nu am ce sa ma astept la mai mult de la un motoras de 55 de cai.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

De cateva zile am observat ca la bord raman aprinse ora si numarul de km parcursi desi sunt inchise toate geamurile si usile. Din cate stiu eu inainte acestea se aprindeau cand deschideam usa si dupa ce o inchideam ramaneau aprinse cam un minut si apoi se stingeau. Asa o fi normal sau am luat-o eu razna :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!