Jump to content

Rupsei O Lamela De La Gurile De Ventilatie..


shkoda
 Share

Postare recomandată

M-a mancat undeva sa-mi cumpar Ambi Pur Car "Odour Eliminator" .. sa-mi parfumeze si sa-mi elimine mirosurile neplacute din masina, avand la baza o formula activa si lasand in urma un miros proaspat.. toate astea la "numai" 26ron, rezultatul = rahat!!!

Pe langa faptul ca nu e bun de nimic, mi-am mai si rupt o lamela (nu stiu cum sa-i zic altfel) de la gurile de aerisire, intr-o clipa de neatentie..

Care e problema.. nu s-a rupt de tot, adica a cazut de-acolo.. ea este inca la locul ei, dar nu se mai misca, sus/jos, impreuna cu celelalte, atunci cand invart de rotita.. trebuie s-o misc eu cu deshtu`.. ;)

A mai patit cineva? Aveti idee cum se poate repara? Cam ce trebuie desfacut, etc...

post-1578-1200130024_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuie sa desfaci grilele, si sa vedem exact cum arata lamela, daca se poate lipi ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut ! Te sfatuiesc sa nu desfaci nimic acolo asa am patit si eu si era sa fac praf totul de abia le-am mai reglat !!! asa e pe la skoda daca se rupe o :blink: lamela celalalte raman blocate ! In cazul in care vrei sa reglezi acea gura de ventilare tine cu mana de cea rupa si cand misti de rotita forteaza usor si lamela in directia in care vrei sa setezi lamele , mai mult de atat nu se poate ! bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu sunt blocate celelalte lamele.

Una singura s-a rupt, in sensul ca nu se mai misca impreuna cu celelalte, atunci cand invart de rotita in sus sau jos. Trebuie s-o misc eu cu mana.. Celelalte merg perfect.. ca inainte!

Ce ma intereseaza pe mine e daca pot s-o aduc cumva si pe asta la starea initiala.. :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu ai de ce sa nu desfaci acea gura de aerisire. personal, la passatul meu am scos de nenumarate ori, si nu a intrat greu inapoi. prima data e mai greu. vezi ca pe undeva pe forum e un link la un DIY pe passat, si vezi cum se scoate. e posibil sa fi iesit acea lamela din ghidaj, dar nu pot sa iti spun, decat doar daca se vede acolo. daca e sarita, ai putea sa o reasezi la loc cu o penseta, ceva. Dar, inca o data, trebuie vazut.

BR

BogyM.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa am patit si eu cu cea din stanga soferului, primele 3 lamele de jos stau de forma si nu se rotesc ca celelalte, abia am reusit sa le reglez ca tot cadeau inauntru, cei de la service mi-au spus ca doar schimbat tot ansamblul.

Ar putea la tine sa nu se fi rup acele doua picioruse din lateralele lamelei ci doar trebuie sa le bagi la loc. E foarte greu ca e plasitc si trebuie fortat.

Modificat de Adrian82
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Iti inteleg supararea dar sincer chiar nu ai ce sa faci,decat sa comanzi o noua gura de aerisire si gata problema :frigbaitata:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incearca sa scoti gura de aerisire , s-a discutat pe alte topic-uri problema .

Ca sa asiguri o mai buna rezistenta a lamelei incearca sa inserezi la cald cu ajutorul unei statii de lipit sau a unui letcon un bold dau ceva metalic , asta dupa ce ai lipit cu un adeziv partea rupta. Vezi ca boldul sau ce inserezi acolo trebuie sa fie taiat sa nu fie foarte lung ca poate devia de la traiectorie si apare urat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Exact asa am patit si eu cu odorizantul ambi pur ... Am desfacut ansamblul respectiv, are cleme, multe chiar, am observat ca se rupsesera doua stifturi cu grosimea de 1mm si lungimea tot de 1 mm, cilindrice, pe aripioara respectiva ( marimile sunt aproximative, masurate ochiometric, daca desfaci vezi). Eu am rezolvat-o astfel, am dat gauri cu spiral de 0.8 mm si am bagat 2 bucatele de 4-5mm dintr-un bold, inlocuind practic acei tumburusi ... E o treaba cam migaloasa, iti trebuie ceva rabdare ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

v-am zis, lasati ambipurul acolo ca nu se mai vede. :rolleyes:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aceiasi treaba am patit si eu si am facut rost de alta ma costat 50 lei mult putin nu stiu dar stiu ca ma stresa

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Eu am avut 2 rupte si le-am lipit cu super glue. :) f simplu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 weeks later...

mai esti interesat sa rezolvi problema?(daca nu ai rezolvat-o deja)

personal te-as sfatui sa nu desfaci doar pentru una!

dar daca vrei, si cu putina rabdare iti pot face rost de un element(nu toata gura) din acela intreg!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 years later...

salutare!

 

am si eu o problema, de la fanta dubla din mijloc prin care baga aer climatronicul mi-a sarit o lamela cea care misca toate lamele drapta stanga(adica acum cand dau sa dirijez aerul drepta stanga nu se misca decat o lamela cea pe care e butonul pe care il misc...adica a sarit legatura dintre lamele). am demontat fantele situate deasupra climatronicului, am bagat mana pe acolo si nimic....

 

intrebarea mea este cum pot scoate piesa aceea de acolo dupa tubulatura de aer conditionat sau sa astept poate ajunge la filtrul de habitaclu si o scot pe acolo....banuiesc ca acolo la filtru de habitaclu se intalnesc toate tubulaturile de la cele 4 fante din bord....si ca va ajunge acolo intr-un final si nu la ventilator sau nu mai stiu unde....

 



 

la mine filtrul de habitaclu se schimba pe la picioarele celui din dreapta si de aceea cred ca ajunge acolo pentru ca eu cred ca este cel ai jos loc al tubulaturii

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pana sa ajunga in filtru trebuie sa treaca de claptetele de dirijare a fluxului de aer, calorifer sau vaporizator...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si cum as putea sa o scot? are cineva o schema cum este amplasata tubulatura si cum as avea acces acolo pe ea?

caloriferul este acolo sub stergatoare?

sa incerc sa demontez acolo grila aceea de la stergatoare?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca vrei sa ajungi la tubulatura din mijloc eventual sa cauti pana jos iti spun sincer ca singura varianta este sa dau plansa de bord jos .Stiu cum arata pt ca si eu am dat-o jos pt alte probleme .Este destul de complexa treaba dureaza cateva ore daca ai si putin ajutor.In cazul in care chiar vrei sa te apuci vezi ca are si niste suruburi care prinde plansa de bord la exact in compartimentul stergatoarelor ,dai ambele brate stergatoare jos scoti grila de protectie stanga dreapta si ajungi la suruburile respective.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

plansa de bord ar fi partea din fata-sus a bordului adica nu trebuie date jos ceasurile (km rpm) si volanul?



se demonteaza acolo la climatronic, casetofon, grilele de sus torpedo? fara volan si ceasurile din bord, airbaguri....???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca dai climatronicul ,casetofonul ,si ce mai e pe acolo nu ajungi la tubulatura eventual o vezi dar nu poti sa operezi acolo , da ca sa dai plansa de bord jos pe langa faptul ca desfaci tot ce ai enumerat tu acolo ,infara de volan trebuie ceasuri , e destul de munca 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@stefanbnd, un coleg a pus niste manuale, daca te uitai aici http://vwforum.ro/topic/29255-manual-reparatii-fabia/  gaseai http://www.mediafire.com/download/6m99jm11xiz/Aer_Conditionat.pdf

 

Vad ca discuti aceeasi problema si aici http://vwforum.ro/topic/65002-topic-pentru-probleme-la-care-nu-gasiti-rezolvare-in-cadrul-sectiunii/page-57, nu iti e greu sa spui acelasi lucru in doua locuri?

Modificat de dic
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc mult pentru raspunsuri...eu am fabia 2...din 2008 si manualele de reparatie mi-ar fi foarte folositoare dar acelea din link sunt pentru fabia 1...am cautat pentru fabia 2 si nu am gasit decat cateva scheme electrice... daca are cineva pentru faboa 2 i-as fi foarte recunoscator!

imi cer scuze ca am postat in 2 locuri dar sincer am vazut ca acest topic este cam vechi si nu mai raspunsese nimeni de mult timp si am crezut ca nu imi va raspunde nimeni...imi cer scuze!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

Am o mica problema cu gurile centrale de ventilatie, respectiv se aude un zgomot din acea zona. Nu este un zgomot mare, mai mult un "greieras" care revine din cand in cand. Pare un zgomot facut de o clapeta care oscileaza din cauza curentului de aer. Se aude de undeva din interior, respectiv de la vreo 15-20 cm in interiorul canalului pe care vine aerul. Vreo idee legata de cauza? Merci

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!