Jump to content

Furtunas in plus sau in minus


ionut_mdln1
 Share

Postare recomandată

Am observat un furtun care este indoit si legat cu soricei, nu mi-a trecut prin cap sa ii fac poza, dar am gasit o poza cu motor de 1.8T si am incercuit furtunasul, daca poate cineva sa imi zica ce face si unde trebuia sa duca. Poate cineva sa isi dea seama care este rolul lui si ce ar trebui sa faca? si mai ales unde ar trebuii sa duca?

Este furtunasul cel de sus, se vede ca este unu si jos, cel de jos la mine duce undeva, cel de sus este "mort".

post-68724-0-07964600-1349719022_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc frumos de raspuns. Ai idee de ce ar putea fi scos din uz? Pentru ce s-ar scoate din folosinta?

Din cate vad in link este pentru A4 pana in 1995. Masina este din 2001.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am selectat Audi 1995-2001.

Poti incerca si tu aici

http://elsaweb.spaghetticoder.org/

Vezi ca se tot intinde meniul si trebuie sa tragi de bara de defilare spre dreapta, poti merge inainte/inapoi prin menu cu butoanele back/forward din browser.

Oricum m-am uitat si la AWT care este fabricat dupa 2001 tot asa este.

O cauza posibila ar fi ca nu mai merge cum trebuie regulatorul de presiune (asta daca acolo vine furtunul). Practic cu furtunul de vacuum scos ai presiune maxima in rampa.

Daca este cum spun eu atunci poti incerca sa-l pui la loc si daca motorul face figuri atunci sa faci o verificare a presiunii in rampa de admisie si daca nu este ok (3.5 bari la ralanti cu furtunul bagat, 4 bari la ralanti cu el scos, 2.5 bari dupa 10 minute dupa ce ai oprit motorul) atunci sa vezi care este cauza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ms de ajutor, tu cred ca te-ai uitat la B5, el s-a fabricat din 1995-2001. Daca as gasi si pe cineva in oras care stie sa verifice presiunea din rampa ar fi bine, dar nu se gaseste nimeni priceput.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai nu este mare lucru sa verifici tu, iti trebuie un manometru un T-eu si doua bucati de furtun cu mufele necesare.

Daca vrei date mai exacte zi ce cod are motorul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Atunci se schimba putin problema pt ca la AVJ acolo unde la celelalte este regulatorul de presiune, are un dop.

Pana la urma este posibil ca furtunul ala chiar sa nu se duca nicaieri.

In poza pe care ai pus-o din cate imi dau seama sunt ceva modificari pe acolo (pare a avea un regulator separat cu manometru) si foloseste sursa aia de vacuum nefolosita la tine pentru comanda respectivului regulator.

Cred ca tot un coleg cu motor ca al tau o sa te lamureasca

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poza nu este de la mine, este una gasita pe net. Poate chiar dop ar trebuii sa am acolo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!