Jump to content

Golf 6 - Problema/inlocuire senzor presiune filtru de particule G450


GabiB77
 Share

Postare recomandată

Salut,am o problema cu un motor vw 1.6 tdi,de doua zile se aprinde in bord spirala de la bujie,pe calculator bord apare scris :motor verkstadt sau cam asa ceva,la total kilometri apare semnul tempomat ,cateodata mai apare scris si :fehler start stop.Aveti idee cam ce ar fi?Multumesc.

Am uitat sa mentionez ca am fost la trei  ateliere sa puna calculatorul pe ea,nu apare nici un cod de eroare.

Modificat de lacv72
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salut

Am si eu problema cu acest senzor de presiune, pe care l-am si comandat. Intrebarea mea este: cat timp am martorul de bujii arpins in bord se face regenarearea?. Sennzorul imi vine in 6-7 zile si eu fac cel putin 100km zilnic si nu vreau sa mai am probleme si cu DPF-ul dupa aia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salutare tuturor,

Ca si ceilalti care au scris in acest topic, ma confrunt cu o problema similara, la un G6 1.6 TDI, de ceva timp ma stanjenea martoul pt filtru de particule...rezolvam asta cu o plimbare inafara orasului, in treapta a 3a sau a 4a la 3000 rot/min...asta a functionat de vreo 3-4 ori.

Acum s-au aprins 3 martori, la fel ca cei amintiti mai sus de cei care au avut aceasta problema.

La recomandarea unui prieten, am ajuns la un mecanic, a facut o diagnoza, a facut o regenerare fortata in mers cu VCDS, intr-un final totul a revenit la normal...dar mi-a zis ca e o chestie de moment, problema ar fi "al 4lea senzor de la filtru de particule"...exact astea au fost cuvintele lui, mai multe detalii nu prea mi-a oferit, a spus ca totul se poate rezolva contracost, 500-600 lei, din care 250-300 senzorul si restul ar fi manopera.

Intrebarea mea, pt cei care cunosc si ma pot ajuta:  E senzorul G450 sau e vorba despre altul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu zic ca nu este vorba de acest senzor , judecand dupa pretul manoperei probabil este undeva dupa dpf si probabil trebuie demontat destul pana se ajunge la el. Senzorul G450 este la vedere , ai o poza pe prima pagina cu pozitionarea lui la 2.0 tdi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu este el, este al 4-lea senzor de temperatura de la DPF. V-am pus poza, sa vedeti care este. 

post-30007-0-88921600-1405328363_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

Aceasta arie nu este una comerciala.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Aceeasi problema...Golf 6 - 2.0 - 140CP - 2012 - Manual - 89000km

 

5253-Diesel particle filter;Differential Pressure Sensor

 

Senzor MADE IN SUA

Masina trage la fel nu prezinta simptome...se comporta normal...dar sta aprins in bord martorul.
Am incercat sa il sting dar s-a aprins din nou.
 

Comand senzorul maine si urmeaza sa il schimb apoi sper sa se stinga..Daca aveti idee de un loc cu preturi bune,astept aici sau pe privat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Am inlocuit si eu senzorul la un G6 2,0 tdi . CFHC  140 cp

senzorul vechi made in usa iar cel nou fabricat 04.2013 tot usa

codul este cu C in coada si a costat 192 ron luat de la un amic cu piese auto .(fara adaus).

schimbat si atat . Am observat insa o chestie si anume faptul ca unul din cele 2 furtunase avea vreo 10 cm lungime si nu intra in nici un conector . Nu se vedea sa fi avut colier pe el nu avea nici o urma . La fel nu parea a fi taiat furtunul deoarece pe marginea acestuia erau notate ceva caractere gen temp, etc si avea 4 puncte iesite in relief .

In etka arata ca ambele furtune intra in conducte metalice .

La fel e si la voi ?

De curand am cumparat o Skoda O2 FL 2.0 TDI CR 120.000 km,acelasi cod motor CFHC .Dupa cum vad avem acelasi senzor https://drive.google.com/file/d/0B5JH7P-weAeWVkFRRkxkSVVtdGM/view .

Si astea made in Germany se duc dupa un timp?

Si la mine tot asa e cu furtunele ,1 e legat iar celalalt e lasat liber..nu stiu de ce.

Acum vreo saptamana mi s-a aprins check engine light-ul la jumatatea unui drum de 130 km ,si am zis sa-mi cumpar o interfata VCDS 12.12 (clona/fake) ,nu prea aveam bani de unul original..la scanare  mi-a dat cam aceasi eroare :

 
Address 01: Engine (J623-CFHC)       Labels: 03L-906-018-CFF.clb
 
   Part No SW: 03L 906 018 C    HW: 03L 906 018 BR
   Component: R4 2,0L EDC   H23 7100  
   Revision: 42H23---    Serial number:               
   Coding: 00190012040400080000
   Shop #: WSC 73430 031 00123
   ASAM Dataset: EV_ECM20TDI01103L906018C 003005
   ROD: EV_ECM20TDI01103L906018C.rod
   VCID: 2A5BE42A4D5F244EEA7-807F
 
3 Faults Found:
12002 - Diesel Particle Filter; Differential Pressure Sensor 
          P2453 00 [096] - Implausible Signal
          Intermittent - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 01100000
                    Fault Priority: 0
                    Fault Frequency: 20
                    Reset counter: 237
                    Mileage: 4715 km
                    Date: 2000.00.00
                    Time: 00:00:00
 
5158 - Diesel Particulate Filter; Differential Pressure Sensor 
          P2456 00 [237] - Intermittent
          MIL ON - Confirmed - Tested Since Memory Clear
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00000001
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 1
                    Mileage: 119716 km
                    Date: 2042.14.17
                    Time: 16:17:32
 
4715 - No Communication with Instrument Cluster 
          U0155 00 [032] - -
          Intermittent - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00000001
                    Fault Priority: 6
                    Fault Frequency: 1
                    Mileage: 119519 km
                    Date: 2042.14.12
                    Time: 00:02:57
 
Readiness: 1 1 0 0 0 
 
Am sters erorile si nu au mai aparut pe moment ,insa dupa vreo doua zile a reaparut doar eroarea ,fara a se aprinde check engine light-ul.
 
1 Fault Found:
12002 - Diesel Particle Filter; Differential Pressure Sensor 
          P2453 00 [100] - Implausible Signal
          Intermittent - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00000001
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 1
                    Mileage: 120497 km
                    Date: 2043.14.04
                    Time: 23:07:16
 
Sa inteleg ca e pe duca senzorul si ar trebui schimbat?Oare are ceva daca mai merg asa vreo 500 km ,ca nu stiu acuma de sarbatori ce o sa rezolv ceva cu el.
Si dupa ce iau unul nou am vazut ca trebuie sa-i fac o regenerare fortata a filtrului de particule ,oare merge sa fac chestia asta cu interfata mea clona ,sau imi trebuie unul original?
Am facut o citire la ceva parametri a filtrului dupa cum vad eu este ok ,mai are ceva pana ajunge la 40g (daca nu ma insel ,cam asta e valoarea cand ar trebui sa se regenereze)
 
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da este acel senzor g450...schimba l cat poti de repede...este aproximativ 160 lei depinde de unde il cumperi...eu am mers cam 1000 km cu el asa si nu s a intamplat nimic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mai stricacioase sunt cele fabricate in USA.... dar am gasit defecte, si de Germania.

 

se inlocuieste senzorul - Bosch sau OEM.

 

un furtun este conectat, al doilea nu exista, la modelele unde G450 compara presiunea cu valoarea presiunii atmosferice.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

As dori un sfat referitor la o problema pe care o asociez cu senzorul G450. Incepand de anul trecut au aparut primele simptome "vizuale" ale motorului. Spun vizuale pentru ca nu am intampinat vreo problema de functionalitate (cel putin perceputa de mine).

 

Primul log, 27 noiembrie 2014. Eroare a aparut la finalul deplasarii pe un drum de aprox.1000km in care s-a mers in conditii de autostrada. Viteza de deplasare ridicata: 

 
Address 01: Engine (J623-CFFB)       Labels: 03L-906-018-CFF.clb
   Part No SW: 03L 906 018     HW: 03L 907 309 R
   Component: R4 2,0L EDC   H23 7453  
   Revision: 42H23---    Serial number: 00000000000000
   Coding: 00190012042400080000
   Shop #: WSC 01357 011 00200
   ASAM Dataset: EV_ECM20TDI01103L906018 003010
   ROD: EV_ECM20TDI01103L906018.rod
   VCID: E7DDDD171E988F26B59-80B2
 
3 Faults Found:
12002 - Diesel Particle Filter; Differential Pressure Sensor 
          P2453 00 [100] - Implausible Signal
          Intermittent - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00000001
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 1
                    Mileage: 133069 km
                    Date: 2041.14.19
                    Time: 22:06:36
 
5158 - Diesel Particulate Filter; Differential Pressure Sensor 
          P2456 00 [096] - Intermittent
          Intermittent - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00000001
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 1
                    Mileage: 133069 km
                    Date: 2041.14.19
                    Time: 22:06:36
 
5262 - Diesel Particle Filter; Differential Pressure Sensor 
          P2454 00 [040] - Short to GND
          Intermittent - Confirmed - Tested Since Memory Clear
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00000001
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 193
                    Mileage: 125014 km
                    Date: 2038.14.14
                    Time: 18:28:52

 

Simptome vizuale: consum ridicat de combustibil (cel putin pe acul de masurare rezervor; valoarea consumului inregistrata pe bord fiind normala). Mi s-a spus ca s-ar fi incercat regenerarea, dar fiind mai putin de 1/4 combustibil s-a renuntat. Folosing Vag-Com am scos log-ul, am resetat erorile si a fost in regula. Nu a mai aparut vre-un martor.

 

 

Al doilea log, 14 ianuarie 2015. Din nou dupa un drum mai lung in conditii de autostrada. Din nou viteza de deplasare ridicata. Martorul a aparut la pornire a 2-a zi.:

Address 01: Engine (J623-CFFB)       Labels: 03L-906-018-CFF.clb
   Part No SW: 03L 906 018     HW: 03L 907 309 R
   Component: R4 2,0L EDC   H23 7453  
   Revision: 42H23---    Serial number: 00000000000000
   Coding: 00190012042400080000
   Shop #: WSC 01357 011 00200
   ASAM Dataset: EV_ECM20TDI01103L906018 003010
   ROD: EV_ECM20TDI01103L906018_VW36.rod
   VCID: E7D93FAFA874
 
3 Faults Found 
12002 - Diesel Particle Filter; Differential Pressure Sensor: Implausible Signal 
          P2453 00 [096] - Lower Limit Exceeded
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 01100000
                    Fault Priority: 0
                    Fault Frequency: 20
                    Reset counter: 96
                    Mileage: 5262 km
                    Date: 2000.00.00
                    Time: 00:00:00
 
5158 - Diesel Particulate Filter; Differential Pressure Sensor: Intermittent 
          P2456 00 [096] - Short to Plus
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 01100000
                    Fault Priority: 0
                    Fault Frequency: 20
                    Reset counter: 96
                    Mileage: 5262 km
                    Date: 2000.00.00
                    Time: 00:00:00
 
5262 - Diesel Particle Filter; Differential Pressure Sensor: Short to GND 
          P2454 00 [046] - Defective
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00000001
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 24
                    Mileage: 136421 km
                    Date: 2000.00.00
                    Time: 00:00:00
 

Am scos din nou masina pe autostrada urmand sfaturile pentru realizarea regenerarii. Am scos log-ul dar nu am mai sters eroarea. A disparut singura a 2-a zi la pornire.

 

In urma cu o zi (18 ianurie) a aparut din nou in bord martorul "check engine". Am scos masina din nou pe autostrada; parcurs undeva la 50km in regim de regenerare filtru particule. Martorul nu s-a stins ci a ramas aprins in bord pana astazi cand am resetat eroarea. Din pacate nu am avut in minte sa salvez log-ul. Dupa resetare am pornit masina, iar senzorul a ramas stins.

 

Valori masurate astazi: post-66797-0-37127700-1421674343_thumb.p

 

Citind putin forum-urile unde se dezbat probleme asemanatoare am ajuns la concluzia ca eroarea e posibil sa fie data de catre senzorul G450. Senzorul G450 actual:post-66797-0-62560600-1421674183_thumb.j

Am gasit deja senzorul in stocul unei reprezentante (bosch - acelasi cod), cost aprox. 70euro. As dori sa stiu, bazat pe micul istoric al problemei daca e recomandata schimbarea lui sau daca totusi problema ar putea avea o alta cauza (o singura precizare: de fiecare data cand s-a aprins senzorul masina era incarcata cu acelasi tip de combustibil, luat de la aceeasi benzinarie shell).

 

Intrebare 2: In cazul schimbarii senzorului, modul meu VCDS(11.10) nu are optiunea "Coding II" (dezactivata). Fiind acelasi cod ca si modulul precedent, este nevoie de adaptare?

Modificat de sintaxxa
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fata de ce mai spunea lumea pe forumuri, nu e nevoie de adaptare, pur si simplu se inlocuieste si gata

 

 

Am raspuns doar la intrebarea 2, ca pe 1 nu am gasit-o ;)

mai stricacioase sunt cele fabricate in USA.... dar am gasit defecte, si de Germania.

 

 

Deci, cand o sa cumperi altul, cauta unul care nu e "Made in USA" si nici in Germania... Cele mai durabile par a fi cele din Malaezia

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut GabiB77. In primul rand multumesc pentru ca ai creat acest topic si prezentarea modului in care s-a rezolvat problema. Am citit tot ce s-a discutat aici, dar si pe alte forumuri referitor la problema senzorului G450. Nedumerirea mea e cauzata  de cele descrise pe ross-tech in legatura cu adapatarea (Exhaust Gas Differential Pressure Sensor (G450) Adaptation) si a faptului ca interfata (clona) nu permite accesul la acea optiune. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

... Cele mai durabile par a fi cele din Malaezia

 

Timpul o sa ne dovedeasca, daca acestea sunt ok.... sau tot la fel de stricacioase....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am gasit si cumparat un senzor nou identic celui aflat momentan pe masina (care a rezistat 130+ mii km). post-66797-0-53483900-1421940703_thumb.p cost 68 euro. Il voi schimba in momentul in care eroarea apare din nou in bord. Multumesc pentru sfaturi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salutare tuturor! Detin de curand un vw jetta 1.9 tdi, md. 2007, 183000 km, si astazi, dupa ce masina mi-a facut cateva probleme in sensul ca in mers uneori, turatia scadea la 800 rot/min ca si cum ar sta la relanti si nu mai reactiona decat daca calcam ambrieajul si bagam intr-o viteza inferioara, am mers la un prieten care mi-a facut o diagnoza.

In urma diagnozei mi-a gasit ca erori senzorul de la filtru de particule G450 si cylinder 4 glow plug circuit (q13).

Mentionez ca in bord nu mi se aprinde nici un martor si in afara de problemele pe care mi le-a mai facut in mers masina merge ok.

Filtrul de particule arata ca are 0% incarcare. e posibil ca din cauza senzorului sa nu arate valoarea corecta? ce sfaturi imi dati?

Modificat de bisou89
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Schimba senzorul de presiune diferentiala.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin cu o completare. Masina a functionat fara probleme(sau semnale in bord) aproape 5mii km de la ultima postare... pana ieri. Dupa o saptamana in care a stat oprita a pornit bine, nici un semnal in bord si totusi in timpul deplasarii nu s-a reusit o turatie peste 2000 rpm. La acea valoare incepeau trepidatii si zvacnituri ale motorului precum si imposibilitatea de a depasii 2000 rpm in orice viteza. Pe vag-com a aparut aceeasi eroare ca cea de mai sus; doar ca de aceasta data nu era aprins vre-un martor in bord. S-au curatat erorile, dar a reaparut imediat la test (nu si in bord). Ca fapt divers: a disparut "limitarea" de 2000 rpm. Masina s-a comportat ca si cand nu ar fi avut vreo problema si s-a putut conduce pana la primul magazin pentru a cumpara un set de torx-uri necesare schimbarii senzorului (problema a aparut pe nepregatite, neavand trusa de scule in masina afara de un patent multifunctional). Senzorul a fost in parcarea magazinului... fara adaptare. Masina se comporta bine pana in acest moment, dar nu au fost partcursi mai mult de 100km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

salut

am cumparat si eu zilele trecute un golf 6 2.0 tdi 80mii km,masina verificata in reprezentanta inainte de a o cumpara iar cand am ajuns acasa dupa drum(constanta-bacau)am oprit petru vreo 20 min dupa care am pornit masina si a aparut in bord aprin senzorul de la filtru de particule.A doua zi merg la reprezentanta in Bacau doar ca in momentul cand am intrat am observat ca s-a stins martorul din bord.Am facut diagnoza si nu a aparut nici o eroare...e normal sa se aprinda dupa un drum de 400km in care am mers destul de sustinut?posibil sa fie senzorul g450 pe duca?

Multumesc!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Astazi dupa ce am mai facut 600km s a aprins senzorul spirala care clipea iar masina nu se tura mai mult de 2500.

Am oprit motorul iar dupa ce l am pornit acest senzor nu a mai aparut,masina mergea normal.posibil sa fie senzorul G450.Ce parere aveti?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai degraba pb cu capsula vacumatica de la turbo decat pb la senzorul de presiune diferentiala. Fa-i o scanare intai sa te apuci de schimbat ceva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

CE parere sa am, putem da in bobi sa vedem ce iese, dar mai bine, o diagnoza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Saptamana trecuta cand a aparut senzorul de la filtru de particule am facut diagnoza si nu a dat nimic pe tester..bineinteles cand am ajuns la reprezentanta s a stins senzorul,filtru incarcat 8g si nici o eroare in rest

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca nu ai erori stocate pe Engine, atunci nu este o problema.... daca se va aprinde repede, atunci trebuie verificat ce se intampla.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am facut astazi diagnoza si trebuie sa schimb EGR-ul ,am crezut ca doar la motoarele 1.6 este problema asta dar se pare ca nu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!