Jump to content

Golf 6 - Problema/inlocuire senzor presiune filtru de particule G450


GabiB77
 Share

Postare recomandată

Da. Dar era important sa postezi valoarea oil ash

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salut. Am nevoie de putin ajutor din partea voastra.

Am reconditionat turbina iar cu ocazia asta ma curatat si dpf la care am inlocuit sonda lambda ca avea firele roase chiar de unde ieseau din senzor.

Acum problema : dupa operatiunea de mai sus am schimbat si senzorul presiune dpf oe vw, am facut adaptarea la el iar cu contactul pus presiunea la dpf este 0 si la offset 20mbar. Offsetul mi se pare foarte mare si nu scade deloc.

Am probat si senzorul vechi cu mufa conectata fara furtunele spre dpf si cu el am offsetul 14mbar.

Nu am nici o eroare la motor de senzor cablu sau ceva.

Inainte de toata operatiunea asta cu senzorul vechi aveam offsetul undeva la 2~3 mbar.

 

Va rog daca puteti sa imi dati niste sfaturi. Cei de la atelier au zis ca nu stiu de ce.. sa iau alt senzor sa vedem.. dar si cu cel vechi care inainte aveam 2~3 acum am 14 mbar.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cei care mi-au curatat dpf au zis sa resetez valoarea la dpf, dar offsetul a fost de 20mbar si inainte si dupa ce am resetata valoarea la dpf.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin cu o comletare. Am vb la atelier unde am montat dpf si mi-au zis ca au setat/resetat cum ca am curatat dpf-ul. Din ce am vazut pe vcds ei au resetat oil ash mass learned value ca e 0.0%.

Cand am luat masina doar mass learned value era resetat la 0.0% iar particle filter oil ash mass avea tot valoare initiala.

Se poate reseta doar mass learned value ? si din aceasta cauza sa am offsetul asa mare?

Cine mi-a curatat dpf a zis sa adaptez cum ca am schimbat dpf si sa pun la particle filter oil ash mass 0 dar si asa am tot 20 mbar la offset.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu zic sa-i pui la oil ash un 0.3-0.5 g si las-o asa.Din experienta,am vazut ca multe Ecu nu accepta valoarea 0. De fapt...o poti introduce..dar lasa martor aprins si nu vor sa regenereze. Eu le pun o valoare mica si sunt ok.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc spido de raspuns. Recapitulez problema mea cu poze ca se intelege mai bine.

Dupa reconditionat turbina, curatat dpf, schimbat sonda lambda si senzor presiune am luat masina cum arata in poza asta. La atelier au zis ca au resetat cum ca am curatat dpf. Eu vad ca au resetat ce este incercuit, unde eu inainte acolo aveam -26%. Dar si offsetul acum este 20mbar si inainte aveam 2~3.dpf.jpg.67dff450b966786b331960270e24d77f.jpg 

 

Acum dupa ce am pus oil ash 5 (am zis sa nu il pun 0 dar ma gandesc sa il scad la 2) valorile arata asa. a doua poza este doar cu contactul pus.dpff.jpg.da72381e8e1a4034b42968050abd4634.jpgdpfff.jpg.b90a2b39e4cdf2454215ec0ed8bcffe2.jpg

 

Ce nu imi place este acel offset care mi se pare mare la 19-20 mbar cu senzor nou vw oe si nu scade dupa adaptare. Iar o chestie si mai ciudata daca pun senzorul vechi doar in mufa fara furtunele le dpf si ii fac adaptare am 14mbar...

Nu am erori , masina merge ok dar nustiu daca e ok acel offset.

As posta si in topicul cu dpf dar nustiu daca am voie cu aceeasi postare. Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Offsetul cred ca e dat de valorile senxorului dpf. Asta e nou. Celalalt,desi lucra in parametrii,e vechi. In timp se decalibreaza,uzeaza..

Eu zic sa o lasi asa. Poti pune 2 la oil ash si circula o perioada cu ea. Refa diagnoza si revino.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Am rezolvat problema cu offsetul. Am comandat alt senzor tot oe si acesta dupa adaptare este ok. Deci se pare ca si un senzor vw oe de nou poate sa nu fie in parametri...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Salut

Pana la urma care e codul corect pentru passat b7 cffb , e cu B sau cu C la

  urma ??

Am vazut ca cineva a postat o lista cu codurile respective pentru senzor presiune dpf dar nu prea se potrivește cu ce am gasit pe multe masini si erau senzori originali chiar si cu data de fabricație ștanțata. La passat b7 si cc dupa 2011 motor 2.0 toate erau cu B si colegul de pe forum zicea ca trebuie sa fie cu C. Deci….?

Poate cineva sa confirme mai exact?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci.....se comanda dupa seria sasiu. Posteaza seria sasiu, daca ai nevoie de part number 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

WVWZZZ3CZCP004123

Multumesc anticipat Florin. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 09.01.2024 at 5:05, F l o r i n a scris:

Deci.....se comanda dupa seria sasiu. Posteaza seria sasiu, daca ai nevoie de part number 

Poti sa verifici te rog??

Vreau sa ma asigur ca e cel care trebuie pe masina. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Te rog sa imi scrii maine dimineața pe whatsapp (tel e in semnatura). Sunt foarte aglomerat si nu am apucat azi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 10.01.2024 at 17:37, F l o r i n a scris:

Te rog sa imi scrii maine dimineața pe whatsapp (tel e in semnatura). Sunt foarte aglomerat si nu am apucat azi

Multumesc pentru ajutor dar nu am gasit nr de tel la profil. E doar adresa de

e-mail. Am dat comandă de senzor la reprezentanta si se pare ca e cel cu “B la urma. Cu asta a venit masina din fabrica 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salutare!

Am si eu un Golf 6, an 2013, 290.000 km. Masina isi face regenerari destul de dese iar cand face aceste regenerari merge destul de rau, in sensul ca merge inecata la turatii mici, la relanti motorul are fluctuatii de turatii, simti masina cum tremura si scoate fum alburiu, inecacios.

Martorul de filtru de particule infunda s-a aprins in 2023 de 3 ori dar am iesit pe autostrada si am respectat ceaa ce scrie in manual pt aceasta problema si martorul s-a stins.

Saptamana trecuta s-a aprins din nou acel martor dar nu am avut cand sa ies pe autostrada. In ziua urmatoare cand am pornit la drum acel martor era stins. Am fost la mecanic dar nu e nici o eroare pe tester.

Atasez mai jos cateva valori ale DPF, senzor de diferenta de presiune, regenerari etc. Valorile sunt cu motorul pornit.

Cineva imi spune ca senzorul de diferenta de presiune ar fi defect (repet nu am nici o eroare pe tester), ca nu ar citi corect deoarece anumite valori din poza de mai jos sunt mici (DIP PF 3.98 hPa si DIP PF AD[0]  -1.82 hPa).

 

Voi ce parere aveti?

 

Multumesc anticipat pentru raspunsuri!

 

Capture1.thumb.JPG.a57627133613d0697abf192d953b7c53.JPG

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cauta si fa diagnoza cu un Vcds. Pune 1 poza cu motor oprit/contact pus la presiunea dif. si 1 poza cu motor pornit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Va salut, detin un Seat leon 1.6105cp si am urmatoarea problema. In urma cu un an am observat ca masina face regenerari foarte dese. Nu stiam ca trebuie sa urmaresc turometrul la 1000 sa imi dau seama ca face regenerari si mai opream masina.( in born nu arata nimic si masina trage ft bine) Acum dupa un an am ajuns cu regenerari la o saptamana si de cateva ori pe zi, la fiecare drum. Am avut in filtru 31mg cenusa si am apelat la un service unde au facut o regenerare fortata si filtrul a ajuns la 5mg cenusa. Mecanicul si-a dat seama ca ar fi senzorul de dpf de vina pentru ca nu stiu ce presiune nu era cum trebuie ( nu ma pricep ). El a a vut un senor de DPF si am inlocuit cu al meu. Timp de o saptamana nu am avut o regeneraare si masina parca tragea si mai bine. Se pare ca nu a tinut decat o saptamana, dar asta nu stiu ce sa zic daca este asa. Posibil sa fie altceva sau sa am ghinionul sa se strice si al 2-lea senzor. ( Au fost diferenta intre valori cand a schimbat senzorul, mecanicul a spus ca era clar ca primul senzor era stricat.) Va multumesc si poate ma putei ajuta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai si cum sa te ajutam?

Ce presiune citea senzorul la ralanti vs motor oprit/contact pus?

Noul senzor a fost adaptat? Ce presiuni vede?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n
20 hours ago, SeatLeon said:

Va salut, detin un Seat leon 1.6105cp si am urmatoarea problema. In urma cu un an am observat ca masina face regenerari foarte dese. Nu stiam ca trebuie sa urmaresc turometrul la 1000 sa imi dau seama ca face regenerari si mai opream masina.( in born nu arata nimic si masina trage ft bine) Acum dupa un an am ajuns cu regenerari la o saptamana si de cateva ori pe zi, la fiecare drum. Am avut in filtru 31mg cenusa si am apelat la un service unde au facut o regenerare fortata si filtrul a ajuns la 5mg cenusa. Mecanicul si-a dat seama ca ar fi senzorul de dpf de vina pentru ca nu stiu ce presiune nu era cum trebuie ( nu ma pricep ). El a a vut un senor de DPF si am inlocuit cu al meu. Timp de o saptamana nu am avut o regeneraare si masina parca tragea si mai bine. Se pare ca nu a tinut decat o saptamana, dar asta nu stiu ce sa zic daca este asa. Posibil sa fie altceva sau sa am ghinionul sa se strice si al 2-lea senzor. ( Au fost diferenta intre valori cand a schimbat senzorul, mecanicul a spus ca era clar ca primul senzor era stricat.) Va multumesc si poate ma putei ajuta.

Monteaza un senzor original,  faceti adaptarea acestuia cu testerul, dupa care monitorizati valorile

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
ionalexandrudan

Salutare, nu sunt posesor de Golf, sau alt autoturism VW, dar tin sa va multumesc pentru acest topic deschis, care m-a ajutat sa imi rezolv singur problema "cu elicopterul" din bord, aparuta ieri noapte.

 

Ma intorceam de la sat si hop, martorul in bord ramane, dupa ce am scos masina din garaj. Kilometraj aprox. 175.000.

Ajung acasa, pun VCDS-ul, eroare intermitenta G450, plus informatie EGR status "failed/incomplete".

Dimineata, cum ma trezesc, hop sub capota; scot G450-ul, masor vs. un senzor nou luat ca rezerva de pe Ali in sep-2017...senzorul malaezian pus in 31-aug-2017, la 92124 km...bun. Intorc izolatia din fibra de sticla, deteriorata acolo unde cablajul se indoaie. Ma uit mai bine la cele 3 fire din interior si aveam asa: fir maro intact, fir negru cu izolatie deteriorata si cuprul expus, fir mov izolatie deteriorata si cuprul rupt.

 

Am taiat firele cu bube, cu ajutorul tatei, care e electrician (nu auto, dar are finete mare in maini si la 68 de ani, plus materiale de calitate), le-am deblancat, curatat, cositorit, izolat individual cu termocontractil transparent, acoperit cu izolatie din fibra de sticla, apoi izolat cu banda speciala de temperaturi inalta.

 

Montat senzorul la loc, eroarea dispare, iar status EGR "Passed".

Ce mai tin sa mentionez e ca tubul gofrat ce acopera firele senzorului, precum si cele vecine era praf, copt, s-a rupt bucatele, bucatele; nu am avut tub din acela, dar am acoperit firele cu aceeasi banda izolatoare.

 

In 2017, mecanicul "de la care am furat meserie", nu a adaptat nimic dupa ce a schimbat senzorul american cu cel malaezian.

 

Mersi ca existati, la reprezentanta fara 100 de euro (cel putin) nu scapam, aveau ei grija sa fie suma asta (diagnoza, ora de lucru, manopera, "materiale mici...)

O seara placuta si saptamana spornica sa aveti!

Dan

EGR_Failed_or_incomplete_175611km.jpg

20240414_115925.jpg

20240414_120701.jpg

20240414_132949.jpg

20240414_143855.jpg

20240414_144522.jpg

20240414_144526.jpg

20240414_145502.jpg

20240414_145559.jpg

20240414_151142.jpg

20240414_152709_EGR_Passed.jpg

Modificat de ionalexandrudan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!