Jump to content

Golf 6 - Problema/inlocuire senzor presiune filtru de particule G450


GabiB77
 Share

Postare recomandată

Doar daca era deja cu valorile depășite, dpf ul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut! Am o problema la care nu pot sa.i dau de cap, in legatura cu adaptarea senzorului g450....

Am incercat si cu vcds, si varianta cu pus contactul 5 sec apoi 40 sec pauza de 5 ori...

Senzorul nu se adapteaza.... mentionez ca am incercat cu 2 senzori noi, bosch, si apoi cu unul functional de pe alta masina...

Eroarea este aceeasi si cu mufa bagata, si cu mufa scoasa...

IMG-20210815-WA0003.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mda... am omis sa specific...

P0473 este eroarea stocata care nu se sterge, iar presiunea diferentiala nu se reseteaza....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

motor 2.0 tdi

nu am martori aprinsi in bord, si masina merge normal... dar evacuarea miroase a gaze. Miroase foarte tare. Credeam ca e normal, dar am "mirosit" o masina similara cu motor identic, si aceea nu mirosea.

 

Nu am nicio eroare pe tester. Am avut candva o eroare pe snezorul DPF (g450), dar nu era persistenta, si nu a mai aparut niciodata.

Are rost sa inlocuiesc senzorul de presiune diferentiala? (recent am schimbat valva EGR + racitor gaze).

 

Inafara de miros urat (foarte urat, fum putin gri si foarte foarte foarte putin, doar daca luminezi in evacuare se vede), nu are alte simptome. Cand stai langa port pagaj trebuie sa tii respriratia, altfel te intoxchezi...

Modificat de johnydriver
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vezi ce valori afiseaza G450

 

vezi ce valori afiseaza senzorii de temperatura de pe evacuare

 

monitorizeaza umplerea dpf ului, km la care regenereaza, etc

 

vezi sa nu fie teava de esapament neagra, cu funingine pe ea

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 weeks later...
daniculescu88@yahoo.com

22D3868B-D307-4B82-AD30-2F8FF9875F63.thumb.jpeg.3d86bfe15b469c092c13ba24177f0f75.jpegAstazi am rezolvat una dintre probleme si anume schimbarea senzorului, am mai avut inca vreo 2 coduri P2453 Si p2002 legate de filtru de particule pe care le-am sters si nu au mai aparut, pana sa sterg erorile in fiecare zi turația se ridica timp de 10-15 min iar dupa ce le-am sters nu s-a mai comportat asa .. acum imi fac griji ca nu isi face regenerare .. astazi am schimbat senzorul de presiune gaze fara sa ii fac adaptare , am sters erorile si nu a mai reapărut eroarea p0472, întrebarea mea este.. daca este cazul sa ii fac readaptare ? Am mers 20-30 km si eroarea nu a mai reapărut, la cate grade incepe sa isi faca regenerare ? Pana acum se ridica turația la 1000 dupa 5-10 minute de funcționare … 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fa adaptarea senzorului conform procedurii. Regenerarea e conditionata de gradul de incarcare DPF.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si, in plus, resetarea valorilor anterioare ale g450. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daniculescu88@yahoo.com

S-a rezolvat, nici nu mi-am dat seama ca masina numai trăgea ca inainte decat dupa resetarea si adaptarea noului senzor , pe langa asta imi blocase si regenerarea filtrului de particule … Multumesc pentru ajutor!

Modificat de loghy
quote post anterior
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 months later...

Buna seara, 

  Am un golf7, 2015, 1.6 81kw, cod motor CXXB. Mi-au apărut 2 erori in bord P0474 și P0471. Codurile de defecte 23910 și 25739 - senzor1 presiune gaze evacuare G450. Ideea este ca masina are 2 senzori identici, l-am schimbat pe cel din fata și eroare a reapărut in acceasi zi. O sa interschimb senzorul din spate cu cel tocmai înlocuit, sperând sa se rezolve.

Am tot citit pe forumuri, unii zic ca poate sa fie și sonda lambda, majoritatea ca este senzorul. Țin sa Menționez ca senzorul de origine are codul 04L906051 frn Denso, Japan.

   Mulțumesc anticipat pentru sfaturi. Îmi puteți scrie și in privat dacă recomandați pe cineva priceput;)C5F32A0D-47BC-4615-B800-5D4741BFB2BC.thumb.jpeg.0cb2261c2beae4faeab0da110c31dae8.jpeg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Senzorul nou este OEM, luat conform seriei sasiu/cod motor sau AM? Cele AM sunt pilaf....marea majoritate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

OEM am luat, identic cu cel de pe masina. Doar ca se pare ca fie nu e cel din fata problema, fie e altceva. Marți încerc sa îl schimb pe al doilea punând in locul lui pe primul, deja dat jos. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Posteaza codurile de eroare, asa cum iti apar acum, in intregimea lor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am modificat pozele ca erau prea mari.

3B0670E9-3C3C-4B84-A9E9-71636153A3F6.jpeg

B8BB034B-CACE-48D6-A402-76CC767492D2.jpeg

9A9B2858-D150-4B50-8DBD-6E49C3551296.jpeg

6B67A59C-34F0-4340-A74B-58FF34396A90.jpeg

4F6A2A35-8223-46B9-B370-4338E2C2954A.jpeg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si nu se sterg erorile? Ce valoarea ai la presiunea diferentiala, cu contactul pus, fara motor pornit?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...
On 11/24/2017 at 9:09 PM, EEXCALADE said:

Pune urgent  senzor nou ,bosch sau oe . Tine aprox 100 mii km

iti multumesc mult Excalade pt sfat , dupa 5 ani cu un senzor differential pus la AVB Turbo cand mi au curatat DPF ul , de ceva vreme imi mergea in suturi in totale vitezele la apro 2000 rot/min , am crest ca e din clapeta , tampoane , ambreiaj , Nu aveam nici o eroare pe vcds si cum am zis m am luat dupa tine si am schimbat senzorul cu unul de origine (306 ron) si totul a revenit la normal.

Nu creedeam ca un senzor poate sa oboseasca fara sa dea eroare.

Multumesc inca odata

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bine ca ai rezolvat!

Ai inlocuit senzorul acum sau in 2017 ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Buna ziua,

Acest senzor poate cauza umplerea rapida a dpf-ului? Menționez ca nu am erori de niciun fel, insa utilizand aplicația vagdpf, am observat ca dpf-ul se umple relativ repede, si in special daca este turata excesiv dar nu constant, spre exemplu la schimbul treptelor de viteza (schimb in jur de 3500 rot/min). La drum intins si turatii mari, am observat ca daca are in jur de 9 grame sau mai mult, de cenusa pe soot mass calculated incepe sa se arda singura, fara regenerare. In regenerare, conform aplicației mai sus indicate, acesta reușește sa se golească in circa 6-8 minute pana la 2.86-2.88g.

Apogeul km parcurși fără regenerare a fost de ~600 km, in rest isi da regenerare intre 350-500km. Mers in special in afara si bârâită vreo 100-150km prin oras

Modificat de Andrew95
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Hello,

Nu am eroarea prezentata in topic, insa doresc un pic de ajutor referitor la regenerare stationand, filtrul a ajuns la 30g fix, in aplicatie imi scrie ABOVE this value, cand ajung sa selectez Regenerare stationand imi apare status 1 , Brake , 10 Times, am apasat frana de 10 ori si nu se schimba nimic, atunci cand apas imi apare full throtle, am incercat si asa...la final ajunge pe Abort....nu ma lasa deloc sa ii dau regenerare.

 

Erori prezente in bord : DPF - check owners manual.  + Engine mailfunction de la Turbocharger Boost control Position Sensor (P2563) mentionz ca eroarea asta este la masina de 3 zile, insa ieri s-a aprins si dpf-ul.

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salut. Ma puteti ajuta si pe mine. Am un B6 1.9 tdi cod motor BLS si am o eroare P0471, senzorul de presiune gaze de evacuare (G450). L-am schimbat cu Bosch si apoi pe original 076906051A, problema ca dupa adaptare tot imi raman stocate valori mari negative. Daca il sterg, eroarea poate sa apara fie dupa 10 km, fie dupa 100 km, fie dupa 500 km.dar apare. Va mulțumesc anticipat!!!

Screenshot_20221014-185708_OBDeleven.jpg

Screenshot_20221014-185616_OBDeleven.jpg

Screenshot_20221014-185601_OBDeleven.jpg

Screenshot_20221015-145905_OBDeleven.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Care e istoricul masinii ? Cum a aparut problema ? Mai ai ceva in carcasa DPF-ului sau e gol ca in fantana 🙂 ? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!