Jump to content

Golf 6 - Problema/inlocuire senzor presiune filtru de particule G450


GabiB77
 Share

Postare recomandată

Vezi sa nu fi montat un senzor care nu e pentru motorul tau, mai verifica o data. Pot aparea valori negative in cazul asta.

Sau furtunul care duce inainte de dpf sa fie crapat.

Modificat de florilar1
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

4 hours ago, adrian001 said:

Care e istoricul masinii ? Cum a aparut problema ? Mai ai ceva in carcasa DPF-ului sau e gol ca in fantana 🙂 ? 

Te salut. Daca imi spui te rog cum asi putea verifica ... ochiometric totul este la locul lui, am incercat cu telefonul sa filmez oarecum partea dinspre habitaclu sa vad sa nu fie taiat, dar nu am reusit nimica ! Tevile de esapament sunt in proportie de 90% curate. Ce variante mai am sa verific daca mai este ceva prin dpf? Masina asa a venit, cu problema asta ... am schimbat senzorul cu unul oem iar presiunea oarecum a scazut la -35.7 de la -40.8. Regenerare imi apare ca si-a facut acum 320 km. Chiar acuma am ajjns de la masina. Atasez scanul de acum 10 minute. Senzorul MAP imi indica la relantiu 100+kpa daca are vreo relevanta, iar MAF undeva o valoare de 400+ nu stiu unitatea de masura. Mulțumesc !Screenshot_20221021-190016_OBDeleven.thumb.jpg.d9bd5bc8e59ff8338b24bb4375b1fc4e.jpgScreenshot_20221021-185811_OBDeleven.thumb.jpg.2f4ccdb020ac8049401a441498a4b784.jpgScreenshot_20221021-185811_OBDeleven.thumb.jpg.2f4ccdb020ac8049401a441498a4b784.jpg

Screenshot_20221021-185802_OBDeleven.jpg

Screenshot_20221021-185751_OBDeleven.jpg

Screenshot_20221021-183435_OBDeleven.jpg

Screenshot_20221021-185956_OBDeleven.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

4 hours ago, florilar1 said:

Vezi sa nu fi montat un senzor care nu e pentru motorul tau, mai verifica o data. Pot aparea valori negative in cazul asta.

Sau furtunul care duce inainte de dpf sa fie crapat.

Dupa serie sasiu mi s-a spus ca 076906051A ar fi senzorul. Am si omologul pe Bosch cel care se termina in 710 dar la ala ramanea valoarea constanta de -40.80 , iar cu asta Oem se reduce la -35.7 valoarea. Tevile sunt curate de esapament, nu intra in limp mode, doar are usoare ezitari la acceleratie. In special tr 1 daca o calc pana la 2500 rpm tinde ca si cum ar fi infundata, apoi isi da drumul si trage in toate mintile (dupa ce se incalzeste motorul), cat este rece trage perfect. Restul treptelor urca relativ liniar doar cu mici ezitari de 1-2 secunde. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pare senzorul corect pentru tipul tau de motor. dar oricum e usor sa vezi daca senzorul e in regula. Scoate furtunele din el si in timp ce te uiti la presiunea raportata de ECU (motor oprit/contact pus), sufla in el prin teava mai groasa. Daca presiunea creste, ai eliminat o posibila problema cu senzorul. Ca prima etapa, mai ales ca inteleg ca ai cumparat masina de curand, e sa vezi daca mai e filtru in sine in carcasa DPF-ului, ceea ce nu e chiar usor de facut. Aici, cel mai simplu e sa il intrebi pe fostul proprietar. Pune si o poza cu finalele de la toba sa vedem cum arata.  

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

17 minutes ago, adrian001 said:

Pare senzorul corect pentru tipul tau de motor. dar oricum e usor sa vezi daca senzorul e in regula. Scoate furtunele din el si in timp ce te uiti la presiunea raportata de ECU (motor oprit/contact pus), sufla in el prin teava mai groasa. Daca presiunea creste, ai eliminat o posibila problema cu senzorul. Ca prima etapa, mai ales ca inteleg ca ai cumparat masina de curand, e sa vezi daca mai e filtru in sine in carcasa DPF-ului, ceea ce nu e chiar usor de facut. Aici, cel mai simplu e sa il intrebi pe fostul proprietar. Pune si o poza cu finalele de la toba sa vedem cum arata.  

Cam asa arata !

20221021_211719.jpg

20221021_211727.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

2 hours ago, powershot said:

Dpf topit sau golit.

Tevile trebuiau sa fie curate.

Mai bine de ar fi golit. Asi scapa de un stres in plus, sincer sa fiu ! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F multe au dpf topit, fisurat si merg , pres diferentiala mica, desi fagurii dpf au incarcare oil ash destul de mare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

Am incercat varianta sa demontez G450 cu contactul pus am suflat in "duda" aia mai groasa si nu s-a modificat valoarea. A ramas tot -40.5 ... sa fie ceva de la cablaj? 

45 minutes ago, powershot said:

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce valoare ai cu mufa bagata, respectiv scoasa

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

52 minutes ago, F l o r i n said:

Ce valoare ai cu mufa bagata, respectiv scoasa

Cu mufa bagata -40.8! Cu ea scoasa nu am incercat sa vad. Dar maine cand sunt la masina o sa fac un printscreen la ce arata ! Ideea e ca dupa ce am pus senzorul original a scazut la -37.5 si acolo moare. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
On 10/22/2022 at 8:41 PM, F l o r i n said:

Ce valoare ai cu mufa bagata, respectiv scoasa

Am revenit cu valoarea cu mufa scoasala g450

Screenshot_20221101-171004_OBDeleven.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ai 25, cu mufa scoasa si ai testat cu alt senzor, ai prbl pe fire sau mai grav ecu motor.

 Dar, am vaz cateva motoare care regenereaza ok si asa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

34 minutes ago, powershot said:

Daca ai 25, cu mufa scoasa si ai testat cu alt senzor, ai prbl pe fire sau mai grav ecu motor.

 Dar, am vaz cateva motoare care regenereaza ok si asa.

am fost la un electrician auto astazi, a zis ca senzorul primeste curent 5.6V dar la cablul care duce spre calculator dadea 0. Regenerari isi face undeva la 300 km, urmarit cu OBD eleven! ultima regenerare si-a facut-o acuma 120 de km, in conditiile in care chiar atunci am avut un drum lung de vreo 200 de km!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verficati cablaj pana in ecu motor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

28 minutes ago, F l o r i n said:

Verficati cablaj pana in ecu motor

Urmeaza sa caut pe cineva priceput care sa masoare/verifice ! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut,

Daca eu am curatat filtru DPF, i-am zis la ECU ca e “nou”, am inlocuit senzorul de presiune diferentiala… si pe asta trebuie sa il adaptez? sau nu e cazul ca oricum incepe de la 0 cu DPF

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, necesita adaptare g450

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 months later...

salutare. stie cineva ce trebuie sa fac? DPF isi face regenerare! trebuies schimbat?

20230517_174215.jpg

20230517_174229.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Care este nivelul de umplere al dpf ului? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1 hour ago, F l o r i n said:

Nu ma pricep asa bine cu vcds-ul, dar sper sa găsesc maine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu cum ai reusit sa faci asa citatul .....dar nu eu am zis asta.....hihihi

Ok, am inteles, eventual iti fac eu poze cand am timp, sa iti arat unde sa verifici 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, cum pot face adaptare senzor presiune dpf, după schimbare la un Passat B 8 tdi 2.0 din 2015. În lista de proceduri la vcds nu apare nimic. Mulțumesc 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Face singur adaptarea. Nu e procedura Vcds.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 6/8/2023 at 8:31 PM, F l o r i n said:

Nu stiu cum ai reusit sa faci asa citatul .....dar nu eu am zis asta.....hihihi

Ok, am inteles, eventual iti fac eu poze cand am timp, sa iti arat unde sa verifici 

E ok asta?

20230616_104307.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!