Jump to content

Golf 6 - Problema/inlocuire senzor presiune filtru de particule G450


GabiB77
 Share

Postare recomandată

Am creat topic nou, pentru ca, din documentarile mele, am observat ca acest senzor e "consumabil" la Diesel si mai toti care au depasit 70000km au avut nevoie sa-l schimbe :D

18885/P2453/009299 - Diesel Particle Filter Differential Pressure Sensor: Implausible Signal

Possible Symptoms

  • Malfunction Indicator Light (MIL) ON

Possible Causes

  • Fuse(s) faulty
  • Wiring and/or Connector(s) from/to Exhaust Pressure Sensor 1 (G450) faulty
  • Tubing from/to Exhaust Pressure Sensor 1 (G450) restricted/clogged
  • Exhaust Pressure Sensor 1 (G450) faulty

Possible Solutions

  • Check Fuse(s)
  • Check Wiring and/or Connector(s) from/to Exhaust Pressure Sensor 1 (G450)
  • Check Tubing from/to Exhaust Pressure Sensor 1 (G450)
  • Check/Replace Exhaust Pressure Sensor 1 (G450)
    • Check Part Number/Version of Exhaust Pressure Sensor 1 (G450)
    • Check Measuring Values
      • Check Diesel Particle Filter Ash Volume
      • Check Exhaust Pressure Sensor 1 (G450) Offset Value

Cum se manifesta? Se aprinde "check engine", iar daca stergeti eroarea, aceasta nu revine imediat. In acest caz e clar ca nu e vorba de sigurante sau cabluri intrerupte.

Singurul lucru ce nu l-am putut verifica, iar cei de la RossTech o considera ca rezolvare a problemei, este volumul de cenusa din Filtrul de particule (Check Diesel Particle Filter Ash Volume)

Rezolvare: schimbat senzor G450, am atasat o poza cu produsul, se gaseste pe piata la preturi intre 180 si 230 lei

Fata de ce mai spunea lumea pe forumuri, nu e nevoie de adaptare, pur si simplu se inlocuieste si gata

post-3263-0-77512600-1349599267_thumb.jp

Modificat de GabiB77
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am uitat sa fac o poza, e in compartimentul motor, intre partea stanga sus a capacului motorului (stanga-sus cum te uiti la motor, deci langa capac, nu e nevoie sa-l dai la o parte) si amortizorul care sustine capota

LE: senzorul e cel incercuit, pentru a-l demonta e nevoie de 2 torx-uri, T25 si T30 parca si un cleste pentru a indeparta colierele si putina indemanare in a desface mufa VAG, pe mine ma enerveaza la culme acest sistem, pana la urma am desfacut senzorul si furtunele, pentru a putea baga surubelnita in partea din spate a mufei ;)

post-3263-0-00548900-1349603346_thumb.jp

Modificat de GabiB77
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se schimba senzorul doar daca e cel made un US, celelalte nu au problema asta. Si problema lui e aceeasi ca la G200 sau ca la unele module de ABS de pe poassat 2001, dar la asta nu am reusit refacerea conexiunilor interne.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
  • 2 months later...

apare vreo eroare in bord sau doar cu vagu identifici problema ? salut

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

normal ca apare ;)

cum altfel ne-am fi dat seama ca e o problema? la mine alt simptom nu a fost, decat "check engine" in bord.

Modificat de GabiB77
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine au fost 2 simptome,prima a fost "check engine" iar a doua a fost consumul exagerat de carburant "12-13% extraurban"

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

la mine consumul a ramas normal, doar ca era becul aprins in bord. am mers 3000km asa si nu sa intamplat nimic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu l-am schimbat la reprezentanta PBN. Acest senzor este adus acum pe original cu cod schimbat 076 906 051A. Interesant ca nu mai este fabricat in SUA ci in Malaysia. Pret la PBN - 315 lei

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

...

Fata de ce mai spunea lumea pe forumuri, nu e nevoie de adaptare, pur si simplu se inlocuieste si gata

 

Eu am găsit asta:

 

WAuLvGV.jpg

 

Deci... cum e până la urmă? Eu unul i-am făcut și o regenerare din VCDS...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ramane cum am stabilit ;)

nu i-am facut nicio adaptare, pur si simplu l-am inlocuit si gata

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e nevoie de adaptare.

Sent from my  using Tapatalk.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu vreau sa fiu Toma Necredinciosul, dar eu am băgat codul respectiv și modulul l-a acceptat, așa încât tind să cred că nu e pus inutil acolo...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Am inlocuit si eu senzorul la un G6 2,0 tdi . CFHC  140 cp

senzorul vechi made in usa iar cel nou fabricat 04.2013 tot usa

codul este cu C in coada si a costat 192 ron luat de la un amic cu piese auto .(fara adaus).

schimbat si atat . Am observat insa o chestie si anume faptul ca unul din cele 2 furtunase avea vreo 10 cm lungime si nu intra in nici un conector . Nu se vedea sa fi avut colier pe el nu avea nici o urma . La fel nu parea a fi taiat furtunul deoarece pe marginea acestuia erau notate ceva caractere gen temp, etc si avea 4 puncte iesite in relief .

In etka arata ca ambele furtune intra in conducte metalice .

La fel e si la voi ?

post-53015-0-29125700-1374833411_thumb.j

Modificat de skodita100
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum sa nu intre nicaieri ? Pune o poza.

Sent from my  using Tapatalk.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poze

de fapt e germany nu e usa

 

eroarea :

Address 01: Engine       Labels: 03L-906-018-CFF.clb
Control Module Part Number: 03L 906 018 AQ    HW: 03L 907 309 R
  Component and/or Version: R4 2,0L EDC   H21 6780
           Software Coding: 001D0012042400080000
            Work Shop Code: WSC 00066 000 00197
              ASAM Dataset: EV_ECM20TDI01103L906018AQ 003007 (VW36)
                      VCID: 79F3F33DF8C2731
2 Faults Found:

12002 - Diesel Particle Filter; Differential Pressure Sensor
          P2453 00 [096] - Implausible Signal
          Intermittent - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear
5262 - Diesel Particle Filter; Differential Pressure Sensor
          P2454 00 [047] - Short to GND
          Confirmed - Tested Since Memory Clear

 

sters . Aparea la cativa km rulati din nou .

12002 - Diesel Particle Filter; Differential Pressure Sensor
          P2453 00 [096] - Implausible Signal
          Intermittent - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear

5262 - Diesel Particle Filter; Differential Pressure Sensor
          P2454 00 [032] - Short to GND
          Intermittent - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear

 

si se aprindea si check engine in bord .

Dupa inlocuire nu mai apare nici o eroare deocamdata . Abia am facut 50km ... aprox

post-53015-0-60319200-1374854995_thumb.j

post-53015-0-50187500-1374855013_thumb.j

post-53015-0-76416400-1374855027_thumb.j

post-53015-0-42538600-1374855045_thumb.j

Modificat de skodita100
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mai fac o completare .... cautand pe google am gasit cateva la vanzare pe e-bay exact ca la mine . Se pare ca stutul subtire are furtun numai 10 cm aprox  si este lasat liber .

post-53015-0-72641300-1374856361_thumb.j

post-53015-0-36831100-1374856365_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ciudat. Nu am mai vazut asa pana acum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Am si eu aceeasi problema : dupa ce, de cca 2 luni, mi s-a luminat martorul  de check engine, si care la VAG mi-a aparut ca fiind senzorul "anterior" de la DPF, in urma cu cateva zile , la pornirea la rece , s-au aprins si martorul DPF care se stinge dupa cca 10-15 minute.

La putin timp, dupa martorul DPF, s-a aprins si un alt martor "solenoidul", care, din istoria mea de la VW T4 Caravelle 2.5 TDI,  il asociam cu bujie cu incandescenta defecta.

 Alaltaieri am fost la un service de pe sos. Fundeni, care mi-a curatat DPF-ul cu kit-ul TORALIN. Mi-a anulat apoi semnalul de eroare CHECK ENGINE (MOTOR STOERUNG / WERKSTATT) si am plecat acasa "fericit" ca semnalul de avarie nu a mai aparut (imediat) urmand sa ,mai revin ptr o curatare EGR. Ieri dimineata am constatat ca, desi cu DPF-ul curatat, mi s-a reaprins, ca si in diminetile anterioare, pe langa CHECK ENGINE, si martorul DPF. (Nu mai amintesc aici diferendul, avut apoi la telefon, cu service-ul).

As avea nevoie de o indrumare unde  sa inlocuiesc acel senzor, in conditii de siguranta, cu minim de efort financiar si cu celeritate. Multumesc !

Mentionez (chiar daca  apare la profil)  ca este vorba de un PASSAT din 2007, 2,0TDI, 140CP, BMP.

Modificat de auner
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ai spune excat ce eroare apare te-am ajuta mai repede.

Daca senzorul de presiune diferentiala este made in USA, atunci probabilitatea de a fi defect este mare, si se schimba cu unul de generatie mai noua.

Dupa schimbare se face calibrarea senzorului si apoi o regenerare fortata a filtrului cu VCDS in ,mers pe autostrada. NU mai bagati toate prostiile in filtrul de particule pana nu ati epuizat toate variantele oferita de producatorul masinii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am mai urmarit la un passat cc 2,0 tdi  140cp la un G6 1,6 tdi 105cp si la 2 buc caddy 1,6 tdi 102cp toate model/fabricatie 2011/2012 si la toate pleaca 2 furtune iar unul se pierde pe drum cam la 20-25 cm pana in dpf

Modificat de skodita100
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

ma intereseaza si pe mine  daca dupa inlocurea senzorului, mai trebuie facute setari  sau dispar martorii de la sine.? ms

 

 

problema la mine este in felul urmator: mi-a aparut prima data filtu particule infundat,, iar dupa vreo 15 km de mers  in oras mi-a aparut  acel simbol ca un arc desfacut (sistem preincalzire a motorului diesel nefunctional) care clipeste. martorul filtru particule sa stins  in momentul in care mi-a aparut  cel de-al doilea martor.  masina nu vrea sa se mai accelereze parca nu are viata nu pot depasi 2500 de ture sau 100km/h  si asta cu elan. ce imi mai apare mie in bord si nu au mentionat cei de mai sus este tempomatul, care apare cu semnu exlamarii in bord. incerc sa il anulez dar nimik. ce parere ai?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuie facuta o regenerare fortata cu vcds.

Sent from my  using Tapatalk.

Modificat de WVWZZZ
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!