Jump to content

goluri in turatii motor AJM


FloRio
 Share

Postare recomandată

prin ce metoda l-ai anulat?ai scos furtunu de vacuukm de pe egr si l-ai obturat cu un surub,sau ai pus o tabla intre egr si admisie?cred ca si eu il voi lasa anulat.se mai poate lasa egr-ul asa cum e cu furtun,si efectiv sa scoti mufa de la n18,cea care il comanda,tot cam acolo e.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 52
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • FloRio

    27

  • Bogdan_eon

    6

  • C o s m i n

    4

  • lupo_bv

    4

am schimbat valva N18 cu una noua de data aceasta fara nici un rezultat,clar de acolo nu e problema,EGR-ul meu l-am curatat luna-bec totul pare ok,membrana nu e sparta nu curge ulei ,nu nimic,dar degeaba,am vazut un furtunas de vacuum putin crapacit,l-am inlocuit, si am verificat toate furtunele de vacuum,fara nici un rezultat,...sincer nu-mi ramane decat sa circul fara EGR,multi il anuleaza si eu ma chinui sa il activez

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bine ai venit in club...aceeasi problema o am si eu...si la fel ma chinui sa activez EGR-ul...

Problema mea este ca nu trage in treapta 1...se blocheaza la 2500rpm...si acolo sta pana ii dai treapta 2...

La fel am schimbat si eu EGR si N18...si la fel face...eu din ce am mai intrebat peaici...mi s-a recomandat o curatare a geometriei...cum ca ar agata exact la inceput...

Sent from my LWR-itza via Tapatalk 2

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu nu-l mai activez ,n-are rost sa-mi bat capu degeaba,imi trage bine fara egr,nu am intreruperi deci e ok.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am la Passat AWX exact aceasi problema pe care o are FloRio, precizez ca am facut urmatoarele:

- am schimbat EGR-ul cu unul nou Wahller

- am desfacut capacul motorului si am strans papucii din mufele la injectoare

- am desfacut racordul ce duce de la galeria de evacuare in EGR (in ideea ca e infundat, dar nu era infundat deloc)

Nu am reusit sa rezolv problema cu nici una dintre aceste metode, acum ma mai gandeam la N18, dar observ ca nici de la asta nu e daca a probat FloRio cu unul nou.

Si eu am anulat EGR-ul prin astuparea furtunului de vacuum, dar totusi vreau sa gasesc problema ca doar ceva trebuie sa fie, din punctul meu de vedere mai am doua variante:

- curatarea galeriei de admisie

- schimbarea turbinei, DAAARR... precizez ca turbina mea este schimbata de 30000 km cu o turbina reconditionata la care a mai ramas din cea veche doar carcasa aia ce rugineste, in rest totul in ea a fost pus nou iar geometria a fost pusa noua cu tot cu carcasa, deci nu stiu daca sa dau vina pe turbina.

P.S. Nu are nici o treaba cu pedala de acceleratie, pentru ca de exemplu apas pedala pana la un punct si o tin acolo fix, timp in care motorul cand urca in turatie cand ajunge cam intre 1800 - 2000 rpm face intreruperea (sau intreruperile) fara ca eu sa mai fi miscat acceleratia din pozitia initiala. Aceste intreruper le face exact cum a spus si FloRio, la urcari usoare in turatie, daca ii dai mai tare nu mai face.

Si inca o chestie pe care am sesizat-o: atunci cand urca asa finut in turatie se aude de la motor asa un fasait ca si cum ai trage la scoala o linie pe tabla cu creta, iar cand face acele intreruperi se intrerupe si acel fasait, ca si cum cand tragi acea linie pe tabla ridici creta si o repui consecutiv in acelasi ritm cu sacadarile, ca si cum ai face pe tabla o linie discontinua. Eu cred ca acea fasaiala este de la EGR in care este deschisa supapa ce vine de la evacuare si intra pe langa ea gaze arse cu presiune, iar cand ajunge la turatia aia cand sacadeaza vrea sa se inchida supapa darnu o face cum trebuie sau cand trebuie, nu stiu nici eu ce sa mai cred.

Modificat de Bogdan_eon
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am bulit-o rau astazi.Am incercat si eu cu un alt EGR sh,si mergand in proba,parca nu mai facea acele intreruperi insa avea lag,simteam cum se tura mai greu motoru cateodata,alteori parca isi dadea drumu si tragea bine,si fiind in zona un drum drept si bun zic ii dau un pic de talpa,ca tot nu am scos-o demult la drum lung,am tras pe ea am mers pana la 180,de acolo ff greu mai mergea,,am atins 190 in cele din urma,m-am intors inapoi la fel,am ajuns inapoi in cele din urma la 200 km/h,insa extrem de greu,in viteza a 6-a nu se mai tura mai mult de 3500 nici cum.Precizez inca odata ca am soft pe masina de la TCM.Dupa ce am incetinit,ca ma intrat in localitate,eram in viteza 2 si am accelerat din nou iar in acel moment s-a auzit un suierat extrem de puternic,parca eram in avion,initial nu sm stiut ce se aude,apoi am accelerat din nou,si iarasi s-a auzt.:( Din acel moment imi suiera turbo tare de tot,si in relanti face ca un aspirator bagat in priza.Is dezamagit total si nu stiu ce sa fac,s-a putut duce asa dintr-o data?Sa fi aveut ceva legatura ca am pus alt EGR,sau efectiv la aceste turatii a cedat turbo?Mentionez ca nu scoatem fum decat f putin,de tras trage iarasi ca am anulat din nou egr-ul,merge ca inainte tot doar ca suiera foarte tare,atata cand accelerez,cat si cand las acceleratia,dar mai ales in relanti.ceva idei?ceva sfaturi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sa nu iti fi sarit vreun futun...

scoate furtunul acela felexibil de dupa filtrul de aer...porneste masina...si astupa conducta de admisie...de se duce inpre turbina...

daca motorul se opreste...inseamna ca nu trage aer fals pe traseu...deci nu ai nimic spart...fisurat sau sarit...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca sarea vreun furtun eu zic ca nu mai tragea motorul...daca era dusa turbina trebuia sa scoata fum,.de cand s-a intamplat ceea ce s-a intamplat am mai facut vrei 30 km,tot fara fum doar cu suierat...chiar nu stiu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu cred ca mai mult ca sigur faza ca ai pus alt EGR si s-a dus turbina e o coincidenta. In rest nu stiu ce sa zic despre cum se manifesta, insearca sa intrebi ce zic colegii pe undeva pe un topic cu defectare turbina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Totusi mi-e greu sa cred ca s-a dus turbina asa dintr-o data.ma gandeam sa nu fii sarit putin furtunu ce merge de la turbo la intercooler,dar daca iesea ala trebuia sa scoata fum si sa nu traga.nu am rabdare pana luni,cel mai tare imi e sa nu o ia pe ulei acuma asa din senin

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa speram ca nu e turbina, dar Doamne fereste daca este, dupa ce o schimbi macar o sa mai taiem de pe lista o banuiala la intreruperile astea.

Dar repet, mai bine sa nu fie turbina si sa fie vreun furtun sarit ceva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bogdan...poti sa tai de pe lista si curatarea galeriei de admisie...deoarece eu am curatat-o de curand...si tot am probleme:(

Florin...tinand cont ca abia ai luat masina...nu ziceai ca ii faci o curatare de EGR+turbina+tubulatura+intercooler?ca nu stii cum a mers proprietarul anterior...

eu cred ca vei scapa daca faci lucrul acesta...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai acuma e cam tarziu,la cum fluiera turbo....cred ca nu mai am ce curata de el.oricum nu cred ca erau probleme cu turbina,deoarece am afcut log in mers acu o saptamana si au iesit toate valorile bune pe turbo,egr,debitmetru,merge usor tija de la turbo.egr-ul cand l-am dat jos era curat,nu era mai deloc imbacsit,nu stiu ce sa mai cred

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ceva vesti? ai aflat care e problema cu suieratul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nimic deocamdata,am desfacut sa verific axul turbinei,si nu are joc,nu mananc ulei,nu scoate fum,dar fluiera si in relanticam ingrijorator,nu stiu ce sa fac

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai du-o la un "doctor", ce faci? stai asa cu ea pe dreapta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai circul incetisor asa cu ea deocamdata,urmeaza sa o dau jos si sa o trimit la rectificat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Curat-o prima data. La fel si EGR-ul. O sa ai o surpriza placuta. ;)

Si nu uita sa verifici eventualele furtune de admisie crapate.

Modificat de C o s m i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am dat azi jos turbina,aveam joc la ax am observat abia dupa ce am dat jos k am putut misca si din partea spate dinspre evacuare,am trimis-o la reconditionat,o sa revin cu detalii dupa ce o montez sus.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Un pic de joc toate au. Sunt convins ca suieratul provenea de la mizerie, nicidecum de la uzura. Asta nu se intampla peste noapte.

Dar acum totuna e. Mare grija unde o reconditionezi sa fie lucru de calitate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E posibil sa ai dreptate,acuma asta e,dar totul s-a intamplat dupa ce am mers fortat cu 200 la ora,apoi s-a auzit dintr-o data un fluierat puternic,apoi daca era mizerie eu zic ca nu trebuia sa regleze presiunea cum trebuie,cu cateva zile inainte de a mi se intampla,i-am facut log in mers si totul era ok,reglase bine,acuma sper sa fie totul ok dupa reconditionare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dupa schimbarea turbinei au disparut aceste goluri in relanti considerabil,cred ca o singura data "mi s-a parut" ca iimi mai face,nu stiu ce legatura are una cu alta,oricum egr-ul meu e curat lacrima,dar parca nu trage asa bine masina cu el activ,nu stiu de ce

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La volant te-ai gandit? e o varianta serioasa de luat in seama la astfel de trepidatii. Te sfatuiasc sa mergi la cativa mecanici si sa le ceri aceasta parere.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai daca fara egr nu mai are acele intreruperi sau goluri,ce legatura sa mai aibe volantul?de cand am reconditionat turbo nu mai are acele intreruperi,nu stiu care a fost cauza,probabil va ramane o enigma

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci acum dupa ce ai reconditionat turbina nu mai ai acele goluri in acceleratie pe care le-ai descris in primul post de pe topic?

Modificat de Bogdan_eon
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!