Jump to content

goluri in turatii motor AJM


FloRio
 Share

Postare recomandată

Am cautat pe forum despre problema mea si nu am gasit nimic plauzibil,imi cer scuze daca nu am vazut bine si am deschis nou topic.Am o problema la o bora 1,9 TDI AJM.In momentul in care sunt in mers,spre exemplu viteza 3 la 2500 rpm si iau picioru de pe pedala,si incerc apoi sa accelerez din nou lin,parca intrerupe un pic,ca si cum ar avea un gol,dupa care sse accelereaza normal.Daca calc brusc pedala nu se intampla niciodata asa ceva,doar la accelereari line,cand "ghidil" pedala de acceleratie.N-am mai auzit la nimeni asa ceva ,e primul PD care il am,la non PD niciodata nu am patit asa ceva.Daca m-ar lamuri careva sau mi-ar da un indiciu mi-ar fi de f mare ajutor.Mentionez ca am facut scanare cu vag com si n-am nici o eroare.Valorile pe injectoare sunt ok,cel mai rau are valoarea de -0,61.Trebuie sa mai precizez ca am bagat motorina si de la petrom si omv ,mol,cu oricare imi face la fel.Interesant e ca nu se intampla intotdeauna,doar cand are chef,cel mai mult in treapta 3 dar si in 2 si 4 cateodata.Mai vreau sa spun ca uneori in relanti incepe sa trepideze un pic masina,sa scuture subtil,dupa care dispare,tot cand are ea chef.Ambreaijul pride bine.La plecare de pe loc nu-mi trepideaza niciodata,totul mi se pare normal la ambreiaj,stiu ca pooate fi de la volant dar vroiam sa intreb daca poate avea legatura cumva cu acele goluri care apar in mers.Multumesc si astept pareri,daca ati mai patit careva asa ceva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 52
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • FloRio

    27

  • Bogdan_eon

    6

  • C o s m i n

    4

  • lupo_bv

    4

incearca sa cureti contactele la injectoare. Am patit si eu de cateva ori asa. Dupa curatarea contactelor problema a disparut. Bafta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poate chiar are gol , lag de la turbina. :-? nu prea ma pricep la astea , si rari sunt oamenii priceputi, cauta un baiat destept la tine in oras. Daca erai in Bucuresti, te indrumam eu.

Succes.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu e lag,lagul stiu cum se manifesta,aici e vorba de altceva,un fel de intrerupere,la lag efectiv ai o intarziere,aici nu e intarziere,ci efectiv parca tinde sa te puna in bot pentru fractiune de secunda

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inca o idee, vezi cu vag comu daca pedala functioneaza uniform, adica sa nu sara ceva de genu 0...10....22%

o alta idee, scoate furtunu ce intra in egr si vezi daca nu cumva e blocat pe semideschis.

Cand balbaie in relanti, verifica daca merge cumva un ventilator, si ala poate baga vibratii in relanti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc pentru sugestii,am sa verific,despre EGR nush ce sa zic,am facut log in mers si la talpa se inchide complet,habar n-am ce sa mai spun,in orice caz e foarte enervant

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Un EGR poate crea simptomul indicat de tine. Poti sa te joci, introducand o tabla la intrarea dinspre turbina. In acest fel poti elimina o cauza.

Daca nu e asta... doar pedala imi vine in minte.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O sa incerc maine cu egr-ul,pedala am verificat-o cu vag com-ul urca destul de constant la accelerare,spre ex 1,2 2,4 3,2 3,8 etc.poate desfac si capacu de la culbutori sa verific mufele de la injectoare,altceva nu stiu ce-as mai putea verifica.poate filtru de motorina sa il schimb iar sau alta motorina,desi ma indoiesc ca ar fi de acolo

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am descperit azi care era problema,80% sunt sigur.EGR-ul imi creaza probleme din cauza ca nu functioneaza cum trebuie valva N18care comanda EGR.Am anulat EGR-ul si nu mai aveam acele sacadari in mers.Apoi am curatat EGR,l-am pus la loc si tot asa imi facea.In cele din urma,am scos mufa de la N18 si au disparut iarasi intreruperile.Va trebui sa inlocuiesc valva N18,si sper sa nu mai fie probleme.Multumesc mult celor care mi-au raspuns.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am schimbat valva N18 cu alta SH din dezmembrari si tot cam asa face,poate nu asa des.Sa fie problema si cu asta?Ma enerveaza la maxim.la EGR era ultimul lucru la care ma gandeam sa imi creeze atatea probleme.Noroc ca nu am platit piesa si mi-a dat-o de proba.Marti imi vine una noua comandata,pe care o voi putea proba inainte sa o platesc.Ar mai putea fi si din alta parte aceasta problema?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acu' sa-ti zic pana la capat cum am facut eu.

Mai intai am procedat ca tine, dar cu un N18 nou, a mers vreo 2-3 zile si apoi iar a inceput sa-si dea in petec.

Pana la urma m-am suparat rau :grrrrrr: si am curatat valva de la masina dar si galeria de admisie si merge brici.

De ce am curatat galeria? pentru ca manifestarile pe care le avea, am scris aici

http://vwforum.ro/topic/22244-egr-probleme/page__st__680#entry1794333

mie imi parea extraflux de gaze arse si atunci cauzele nu puteau fi decat 2: ori catallizator infundat ori galerie de admisie infundata.

Trebuie sa mentionez ca la sdi-ul meu gazele arse din sistemul EGR sunt introduse direct in supapa de admisie deci dupa gaurile alea din galerie. De aici rationamentul meu. daca la tdi fluxul este controlat de clapeta sau se amesteca cu aerul inainte de orificiile din galeria de admisie atunci problema se pune diferit si probabil se rezuma numai la sistemul EGR in sine.

Un log in mers ai facut? s-ar putea sa dea informatii utile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am facut log in mers,in full throttle egr inchide complet,valorile pe turbo si debitmetru sunt ok,in orice caz,fara egr nu face nici o figura,poate n-ar fi rau totusi sa curat si eu admisia,la catalizator m-am gandit si eu,habar n-am ce sa mai fac.Ma gandesc sa probez cu un alt EGR.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ceva de genu am patit si eu. Am banuit EGR si, dupa ce l-am anulat, nu a mai facut. L-am curatat si tot degeaba. Am schimbat N18 cu unul bun(de pe alta masina) si tot asa facea. Dupa ce am curatat contactele la injectoare a incetat sa faca. Parerea mea ca are legatura EGR cu contactele la injectoare deoarece anulandu-l se simt mai multe vibratii si atunci contactul slab pe injector se manifesta. Bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Foarte interesant.Dar in acest caz nu ar fi trebuit sa mearga mai rau cu egr anulat?daca zici ca cu el anulat se simt vibratii mai mari..ar trebui sa faca si mai rau contact si sa intrerupa mai tare si mai des...ceva nu inteleg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Oricum inainte sa cumperi altul incearca sa verifici tot ce se poate. Eu am schimbat ca tampitul valva fara sa-mi dau seama ca de fapt furtunul era crapat si pierdea vacuum. daca-ti iei altul Pierburg este o alternativa buna la OEM si cam la jumatate de pret (la mine cel putin asa a fost). Pe N18 care este original scrie undeva micut Pierburg.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pt scheme si informatii.in orice caz cam greu de crezut sa nimeresc doua n18 bulite.din pacate inca is prea multe elemente in calcul.poate fi si egr,si contacte imperfecte la injectoare cum zicea un coleg mai sus.ma gandesc ca poate fi si de la admisie sau catalizator.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am patit ca tine si era EGR-ul in sine vinovat.

L-am anulat, l-am curatat, i-am facut toate testele posibile... parea ok.

Pana nu am pus alt EGR tot aveam acele sacadari la o anumita turatie. Daca ezita sa se inchida cand presiunea in turbina creste brusc, apare fenomenul asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O sa incerc si cu alt EGR Cosmine,sa vad daca va persista problema,in cel mai rau caz o sa circul cu el anulat,insa nu e prea convenabil,mai ales acuma pe timp de iarna,motorul se va incalzi greu si va consuma mult.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Referitor la consum asa este, dar am impresia ca nu este asa cu incalzirea motorului. Poate ma insel dar eu stiam ca daca anulezi egr se incalzeste mai repede motorul (egr scade temperatura de ardere).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si eu am mai auzit varianta asta,pana la urma nici nu mai stim cum e exact,insa daca s-ar incalzi mai repede nu ar trebui sa consume mai mult

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dc egr este anulat motorul se incalzeste mai greu datorita faptului ca nu va mai recircula aerul cald din motor ci va trage in permanenta aer curat din exterior

Consumul nu va creste mai mult de 0.5 la 100 deci nu e un sfarsit de lume

despre incalzit sa nu se inteleaga ca nu se mai incalzeste, dc cu el se incalzea in 5 km fara el se incalzeste in 7 deci este nesemnificativa diferenta, consumul creste ca arderea e mai puternica datorita aerului proaspat in permanenta si din moment ce intra mult aer rece trebuie sa isi mentina temperatura

Modificat de pop cristian
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

varianta asta o stiam si eu,daca as avea un egr SH de proba as incerca sa vad cum e,insa daca iau din dezmembrari am sanse mari sa nu fie bun,iar nou e cam scump,si daca problema nu e de acolo...am luat degeaba,de aceea incercam sa aflu cat mai clar care e treaba cu el anulat,poate nici nu o sa il mai activez ..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu il am anulat de 1 an si ceva si nu am nici o problema admisia ramane curata fara sa ma mai gandesc ca ar trebui sa o mai curat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!