Jump to content

Golf 6 - Problema actuator vacumatic


dann778
 Share

Postare recomandată

Am cerut oferta la Darius Constanta: 1000 lei piesa 800 lei manopera... borg warner e ok? a mai pus cineva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai .. ti.l sufla cu cristale ?

Mai cauta.. sfatul meu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Original este scump. Probabil la manopera au trecut ca se da jos turbina....dar se poate fara.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am gasit original la 780 lei dar citisem ca si cel original ar fi de fapt tot borg warner... asa ca ma gandeam sa iau direct borg warner care este la un pret mai mic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu cand am avut probleme cu el, la o masina acum cativa ani, am pus original. Cine se ocupa de mecanică, poate sa iti spuna.din experienta, ce vine.in cutia celui original.....sau daca exista aftermarket ok.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am pus multe KKK pe 2.0 tdi cr modele 2009..2010. Toate merg bine de 2.. 3 ani.

E dificil putin montajul si reglajul daca nu ai scule potrivite si antrenamentul necesar.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dacă nu ai sculele necesare.... Corect e sa nu te apuci. Reglajul nu este greu, trebuie doar sa cunoști procedura. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

deja se masoara tija veche,apoi se intervine daca mai este nevoie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E empirica solutia cu masurarea tijei vechi. Procedura prevede altceva, recomand reglarea acesteia ca la carte, cu masurarea valorilor cu vcds ul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salutare. Deci la eroare P2563, aproape sigur este problema la actuator ? Poate fi si N75 sau nu are rost sa urmăresc aceasta pista ? Nu am verificat încă daca am vacuum, o voi face. Masina (Passat B6 CBDC) nu intra in limp mode, nu se taie pedala, nu am sezisat nicio diferență.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

90% din cazuri actuatorul e de vina pt P2563.

Se verifica usor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n
11 hours ago, Dokser said:

Salutare. Deci la eroare P2563, aproape sigur este problema la actuator ? Poate fi si N75 sau nu are rost sa urmăresc aceasta pista ? Nu am verificat încă daca am vacuum, o voi face. Masina (Passat B6 CBDC) nu intra in limp mode, nu se taie pedala, nu am sezisat nicio diferență.

Scoate furtunasul, vezi daca ai vacuum pe el. Poti verifica si empiric,daca nu ai pistol de vacuum....baga furtunas in actuator, trage si vezi daca tine vacuum. Daca nu tine.....capsula sparta, inlocuire actuator

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta am sa fac, mersi pt sfaturi. Vream sa fiu sigur ca e actuatorul, sa nu dau 10 milioane pe apa sambetei.

Modificat de loghy
quote post anterior
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tocmai ce am incercat, nu pot trage aer aer deloc, deci tine vacuum. Nici mecanicul, care e si specializat pe VAG, nu era prea hotărât cand mi-a zis de actuator.  Alte idei ? :)

Modificat de loghy
quote post anterior
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Schimba mecanicul ,problema asta se diagnosticheaza in 3 min 

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salutare!

Motorul este un 1.6 tdi CAYC (105 CP) din 2011(vw jetta). Am schimbat EGR-ul dupa care mi s-a aprins iar in bord martorul spirala (intermitent). Apoi se aprinde martorul check engine. La scanare aparea urmatoarea eroare: P256300 Turbocharger Boost Control Position Sensor Circuit Range/Performance Active/static.

Mecanicul a verificat actuatorul si mi-a zis ca tine vacum si tija se deplaseaza, deci ca nu ar fi acesta defect. Poate fi cablajul cauza erorii? Cum se verifica acesta?

Merci anticicpat!

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

se verifica cablajul pana in ecu. daca este bun, se schimba acuatorul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare, revin cu problema mea:

"Motorul este un 1.6 tdi CAYC (105 CP) din 2011(vw jetta). Am schimbat EGR-ul dupa care mi s-a aprins iar in bord martorul spirala (intermitent). Apoi se aprinde martorul check engine. La scanare aparea urmatoarea eroare: P256300 Turbocharger Boost Control Position Sensor Circuit Range/Performance Active/static."

S-a verificat cablajul - e bun.

Demontat turbina si trimis la TurboLogic Targul Mures. E ok si turbina si actuatorul. Verificate pe banc de profesionisti.

Ce ar putea sa fie?!? Am schimbat si EGR-ul si valva N75.

Sugestii????

Ar putea  fi din softul masinii?

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Lipsa vacuum, posibil furtunas crapat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Lipsa vacuum/actuator defect

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A fost verificat actuatorul. Este bun.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai inceput de la coada ,prima data se verifica/inlocuieste ce e mai simplu si mai ieftin.

Pana la urma vacuum este ? Si cat ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Prima eroare P 0403. Am schimbat valva N18 si curatat clapeta si tevile. Dupa 4 luni imi reapare eroarea P0403. Schimbat  egr-ul. Nou. Dupa aproximativ o saptamana imi apare ib bord spirala si apoi chek engine. La scanare aparea urmatoarea eroare: P256300 Turbocharger Boost Control Position Sensor Circuit Range/Performance Active/static. S-a verificat  in service cablajul si s-a schimbat valva N75. De obicei dupa stergerea erorii cateva ore/o zi/doua zile este ok dupa care reapare. Opresc motorul se stinge si dupa un timp relativ scurt reapare. Demontat turbina si trimis la TurboLogic Targul Mures. E ok si turbina si actuatorul. Verificate pe banc de profesionisti. Mi s-a sugerat ca ar fi softul masinii?!? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se pare ca oricum ar fi tot cum vrei tu faci .Schimba ecu si spoi masoara vacuum-ul .

De ce mai intrebi daca nu tii cont de raspunsurile primite ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!