Jump to content

Golf 6 - Problema actuator vacumatic


dann778
 Share

Postare recomandată

Am cautat ceva timp pe forum pana sa imi rezolv..problema....iar pentru rezolvare,tin sa ii multumesc unui coleg de forum....respectiv,bogdan85...care mi-a dat pontul exact...si anume actuatorul vacumatic de pe turbina.

Totul a inceput pe autostrada a2 la viteza de 124 km/h...cand turbina nu a mai primit presiunea necesara....

Imediat a intrat in limp...si mi-a aparut pe bord spirala...in mod intermitent,insotita de "check engine service now"

Masina nu mai tragea decat foarte greu si cu pedala la blana.

Dupa o scanare,am gasit eroare 000665 si mesajul BOOST PRESSURE REGULATION:CONTROL RANGE NOT REACHED.

Am schimbat piesa....care de fapt...se cheama REPARATIE VACUUM DE PE TURBINA. si a re codul 03L198716A

Sper ca asta sa fi fost principala problema....pentru ca inca nu am facut un drum mai lung ca sa pot sa trag putin de ea.

post-12281-0-40110300-1349187640_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, am acelasi motor ca al tau si am avut si eu aceasi problema...care sa rezolvat dupa schimbarea actuatorului...asa ca stai fara griji daca ai schimbat piesa nu o sa mai ai probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sper sa fi facut schimbarea intr-un service cu oameni proceputi, pentru ca reglajul actuatorului este mai complicat decat la pd-uri

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

salut, aceeasi problema o am si eu , spune-mi te rog mai multe, unde ai fost sa il schimbi, cat a costat? am fost la doi baieti care aveau testere si mi-au spus ca am presiune mica in turbina si ca trebuie schimbata capsula de la turbina pentru ca este nu stiu ce infundat. mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu este nimic infundat, din contra. Capsula are o membrana care se strapunge si nu mai tine vacuumul. Se verifica usor cu un manometru. Pentru schimbare recomand service autorizat VW sau intr-un loc cu oameni priceputi. Ai nevoie de VAS sau VCDS

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok, până la urmă ce trebuie schimbat, capsula sau actuatorul ? Sau capsula conţine şi actuatorul? Capsula costă 700 ron la vw, fără manoperă, în schimb actuatorul costă în jur de 200!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce trebuie schimbat trebuie sa stie cei din service, eu pot doar presupune. Ti-am spus mai sus cat de usor se verifica capsula. Eu banuiesc ca asta-i vinovata. Ai luat limp la urcarea unor dealuri, la viteza medie-mare in trepte de viteza superioare?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

prima data a facut la drum intins si viteza 100 - 110 km/h , cand s-a aprins spirala aceea galbena,apoi o data pe serpentine si iar inapoi pe autostrada la 140 km/h. am oprit motorul in mers, l-am pornit , s-a stins becul dar s-a aprins si check engine care a ramas aprins pana cand l-am sters cu tester-ul. eram in treapta a patra.

Modificat de themusso
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am vb cu cineva care vinde acest actuator ( nu avea pentru mine ) si a spus ca este aceeasi chestie cu capsula .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica cu un manometru daca tine presiunea, daca nu o tine, schimba-l. Nu uita de reglaj, ca iti trebuie VCDS sau VAS

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Primul mecanic a pus tester-ul şi a zis că este presiune mică în turbină, iar celălalt a venit cu un singur furtun şi cred că a suflat pe acolo pe la turbină şi a zis acelaşi lucru. Încă o întrebare am: dacă merg cu el aşa se poate întâmpla ceva mai grav? Mulţumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exact aceași problemă am și eu, urmează să înlocuiesc acea capsulă mâine dimineață. Piesa întradevăr costă până în 700 de lei și montajul încă 250 de lei. Pentru montaj și calibrare mă duc la Avia motors (undeva în Pantelimon).

 

Din ce am observat eu, nu se face regenerarea filtrului de particule. O să aflu mâine dacă întradevăr de aici e problema. Eu am mers ceva timp cu ea așa prin oraș, problema e că dacă ești într-o depășire și te lasă mașina, o să regreți că nu ai reparat problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si de unde o cumperi? am inteles ca se gaseste numai pe original.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mie mi-au făcut comandă in service. Acum sunt cu maşina să îmi monteze piesa. Preţul exact al piesei a fost de 680 de lei şi montajul mă costă 290 de lei.

 

O să transmit şi cât durează înlocuirea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am fost la vw pbn şi costă 714 ron piesa, iar montajul până în 300 ron au zis.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am luat piesa de la un service de pe soseaua oltenitei, iar la Avia Motors am facut montajul. La 7:20 am avut programare la 10:50 am primit mașina înapoi. Mi-au făcut și un discount de 50 de lei la montaj pentru că am fost pentru prima oară la ei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok mulţumesc pt răspuns, o să mă duc ori la skoda pantelimon ori la pbn

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vroiam să confirm că problema a fost rezolvată, am ieșit aseară pe autostradă, nu a mai intrat în limp mode oricât de mult m-am străduit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am mai fost la un tip astăzi şi a spus că este supapa vacuumatică, nu se schimbă actuatorul. Altul a zis că deşi îl schimb s-ar putea să facă iar şi că ar fi bine ori să recondiţionez turbina ori să o schimb pt că are peste 200k de km şi că asta ar fi durata de viaţă!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Schimba supapa/actuator sau cum vrei sa-i spui si lasa turbina in pace pana nu da semne de uzura

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am inteles dar nu stiu nici care sunt acele semne, mie cand s-a aprins prima data acea ,, spirala'' direct la turbina m-am gandit.

Modificat de themusso
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Consum de ulei, fluierat, etc. Sunt mai multe topic-uri în care se discuta despre turbină.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ulei imi consuma masina, da, chiar l-am verificat inainte de ultimul schimb si eram aproape de minim. de fluierat nu stiu, merg cu muzica mai tare in masina si nici nu am stat sa aud ceva .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!